nefunkčný tachometer a zapojenie otáčkomera

Moderátor: mobilik

Používateľov profilový obrázok
Ludo44
VWexpert
VWexpert
Príspevky: 3202
Dátum registrácie: 23.05.2008 21:50
Bydlisko: Martin

Re: konektor na alternátore

Príspevok od používateľa Ludo44 »

ano da sa to a niekde som to tu aj videlako to treba

Používateľov profilový obrázok
Roman710
Autoškolák
Autoškolák
Príspevky: 24
Dátum registrácie: 29.12.2011 22:17
Bydlisko: Rajecké Teplice

Re: konektor na alternátore

Príspevok od používateľa Roman710 »

JJ čítal som, aj videl na fotkách že treba káblik natiahnúť z jedného tých troch konektorov čo sú zapojené ale nejde mi do hlavy, že to možem na hociktorý z tých troch. Tak vyskúšam a uvidím :) hádam nezhorím :D Ale myslel som si že možno by to šlo aj na ten plusový konektor, ale radšej nejdem špekulovať :D Zatiaľ ďakujem.
Golf II 1,6 TD , 51kw, r.v 1991

Používateľov profilový obrázok
MarekGTI
Profík
Profík
Príspevky: 1100
Dátum registrácie: 01.02.2009 17:41
Bydlisko: KS
Kontaktovať používateľa:

Re: konektor na alternátore

Príspevok od používateľa MarekGTI »

Káblik treba natiahnuť z niektorého vinutia, keďže sú všetky tri vinutia rovnaké, tak to bude fungovať z hociktorého. Ja som to tak spravil a funguje to :wink:

Používateľov profilový obrázok
Roman710
Autoškolák
Autoškolák
Príspevky: 24
Dátum registrácie: 29.12.2011 22:17
Bydlisko: Rajecké Teplice

Re: konektor na alternátore

Príspevok od používateľa Roman710 »

Super, diky moc. A zapajal si ten kábel aj do poistkovej skrine či len priamo do zásuvky do budíkov? 8)
Golf II 1,6 TD , 51kw, r.v 1991

Používateľov profilový obrázok
MarekGTI
Profík
Profík
Príspevky: 1100
Dátum registrácie: 01.02.2009 17:41
Bydlisko: KS
Kontaktovať používateľa:

Re: konektor na alternátore

Príspevok od používateľa MarekGTI »

Nepodarilo sa mi zistiť, kde do poistkovky má ísť, tak som ho zapojil priamo do budíkov.

Tibor8426
Vodič
Vodič
Príspevky: 196
Dátum registrácie: 22.10.2012 18:23
Bydlisko: Pov. Bystrica

Re: nefunkčný tachometer a zapojenie otáčkomera

Príspevok od používateľa Tibor8426 »

MarekGTI napísal:Pokiaľ máš dieslak, tak na alternátore by si mal mať konektor označený W.
Je to tato pripojka ? A este ma niekto skusenosti alebo schemu s redukcnou kabelazou zo starej elektriky na novu ? mam novu elektriku a budiky zo starou sa daju lahsie zohnat , videl som ze sa robia rekukcie niektori borci to tak maju... Vdaka
Prílohy
W.jpg
R.jpg

Používateľov profilový obrázok
MarekGTI
Profík
Profík
Príspevky: 1100
Dátum registrácie: 01.02.2009 17:41
Bydlisko: KS
Kontaktovať používateľa:

Re: nefunkčný tachometer a zapojenie otáčkomera

Príspevok od používateľa MarekGTI »

Hej, je to ono, redukciu som nerobil, neviem rozloženie pinov...

Tibor8426
Vodič
Vodič
Príspevky: 196
Dátum registrácie: 22.10.2012 18:23
Bydlisko: Pov. Bystrica

Re: nefunkčný tachometer a zapojenie otáčkomera

Príspevok od používateľa Tibor8426 »

MarekGTI napísal:Hej, je to ono, redukciu som nerobil, neviem rozloženie pinov...
http://www.doppel-wobber.de/forum/Infor ... ument.html" onclick="window.open(this.href);return false;

tu je navod/schema... aspon si myslim :)

Tibor8426
Vodič
Vodič
Príspevky: 196
Dátum registrácie: 22.10.2012 18:23
Bydlisko: Pov. Bystrica

Re: nefunkčný tachometer a zapojenie otáčkomera

Príspevok od používateľa Tibor8426 »

Borci neviete akym sposobom sa da prerobit krabica s budikmi ako vo vidku ?
https://www.youtube.com/watch?v=TKSDyekzLFc" onclick="window.open(this.href);return false;

Používateľov profilový obrázok
Maco2014
Autoškolák
Autoškolák
Príspevky: 37
Dátum registrácie: 26.01.2015 18:02
Bydlisko: VEĽKÝ KRTÍŠ

Re: nefunkčný tachometer a zapojenie otáčkomera

Príspevok od používateľa Maco2014 »

Zdravím páni.

mám podobný problém nejde mi rýchlomer a pri jazde mi v zákrutách klesne na nulu palivomer

Palivomer ->

povedal som si že niekde bude zlý kontakt, zalomený kábel tak som dal dole z nádrže ten vrch kde je plavák, pozrelkontakty na bežci či sa to nejako nehýbe, zmeral odpor v tých modrých káblikoch, tú pružinku troška zahol nech to viac tlačí na tie dráhy, dal som to dokopy zapol zapalovanie a na tej zástrčky pohýbal s tými káblikami či to nieje v nich (nebolo)
Povedal som si ak to nebude na začiatku kabeláže tak jedine na konci na tej svorkovničke za budíkami
rozobral som budíky zapol zapalovanie a mikal káblami či to nezačne blbnúť.... (nezačalo)


Rýchlomer ->

Ták pri ňom som sa až tak s tým nehral dnes sa idem bližšie pozrieť na ten snímač na pravodovke, pozrieť odpor na kábliku či je niekde preseknutý viem že na budíkoch je na modrej zásuvke vstupný signál tachmetru na pozícií 28 takže mi stačí len spojiť začiatok a koniec kábla s ohmmetrom a budem vedieť ako je na tom, potom premeriam snímač, či tam ukazuje nejaké hodnoty...
na no tu mám otázku :
1. ???? ten káblik od snímača na prevodovke ide priamo do budíkov? či ide skôr do RJ ????
2. ???? načo potrebujú budíky výstup signálu elektronického tachometru ????

DAL SOM TO NA VAG autoscan nič okolo palivometru nenašlo no našlo o rýchlomery niečo v tom zmysle že nezmyselná hodnota čidla.... dal som test akčných členov všetko prebehlo OK

Keď sa začali prejavovať tieto problémy bol za volantom môj brat, a tvrdí že sa to začalo prejavovať naraz takže :
3. ???? je možné že odišli budíky a napriek tomu keď dám test akčných členov všetko sa tvári že je vporiadku ?
Obrázok Golf IV 1.9 TDI 66kW (realne viac :D) ALHčko

Napísať odpoveď

Návrat na "Interiér a Elektro"