nefunkčný tachometer a zapojenie otáčkomera
Moderátor: mobilik
- Ludo44
- VWexpert
- Príspevky: 3202
- Dátum registrácie: 23.05.2008 21:50
- Bydlisko: Martin
Re: konektor na alternátore
ano da sa to a niekde som to tu aj videlako to treba
- Roman710
- Autoškolák
- Príspevky: 24
- Dátum registrácie: 29.12.2011 22:17
- Bydlisko: Rajecké Teplice
Re: konektor na alternátore
JJ čítal som, aj videl na fotkách že treba káblik natiahnúť z jedného tých troch konektorov čo sú zapojené ale nejde mi do hlavy, že to možem na hociktorý z tých troch. Tak vyskúšam a uvidím hádam nezhorím Ale myslel som si že možno by to šlo aj na ten plusový konektor, ale radšej nejdem špekulovať Zatiaľ ďakujem.
Golf II 1,6 TD , 51kw, r.v 1991
- MarekGTI
- Profík
- Príspevky: 1100
- Dátum registrácie: 01.02.2009 17:41
- Bydlisko: KS
- Kontaktovať používateľa:
Re: konektor na alternátore
Káblik treba natiahnuť z niektorého vinutia, keďže sú všetky tri vinutia rovnaké, tak to bude fungovať z hociktorého. Ja som to tak spravil a funguje to
- Roman710
- Autoškolák
- Príspevky: 24
- Dátum registrácie: 29.12.2011 22:17
- Bydlisko: Rajecké Teplice
Re: konektor na alternátore
Super, diky moc. A zapajal si ten kábel aj do poistkovej skrine či len priamo do zásuvky do budíkov?
Golf II 1,6 TD , 51kw, r.v 1991
- MarekGTI
- Profík
- Príspevky: 1100
- Dátum registrácie: 01.02.2009 17:41
- Bydlisko: KS
- Kontaktovať používateľa:
Re: konektor na alternátore
Nepodarilo sa mi zistiť, kde do poistkovky má ísť, tak som ho zapojil priamo do budíkov.
-
- Vodič
- Príspevky: 196
- Dátum registrácie: 22.10.2012 18:23
- Bydlisko: Pov. Bystrica
Re: nefunkčný tachometer a zapojenie otáčkomera
Je to tato pripojka ? A este ma niekto skusenosti alebo schemu s redukcnou kabelazou zo starej elektriky na novu ? mam novu elektriku a budiky zo starou sa daju lahsie zohnat , videl som ze sa robia rekukcie niektori borci to tak maju... VdakaMarekGTI napísal:Pokiaľ máš dieslak, tak na alternátore by si mal mať konektor označený W.
- MarekGTI
- Profík
- Príspevky: 1100
- Dátum registrácie: 01.02.2009 17:41
- Bydlisko: KS
- Kontaktovať používateľa:
Re: nefunkčný tachometer a zapojenie otáčkomera
Hej, je to ono, redukciu som nerobil, neviem rozloženie pinov...
-
- Vodič
- Príspevky: 196
- Dátum registrácie: 22.10.2012 18:23
- Bydlisko: Pov. Bystrica
Re: nefunkčný tachometer a zapojenie otáčkomera
http://www.doppel-wobber.de/forum/Infor ... ument.html" onclick="window.open(this.href);return false;MarekGTI napísal:Hej, je to ono, redukciu som nerobil, neviem rozloženie pinov...
tu je navod/schema... aspon si myslim
-
- Vodič
- Príspevky: 196
- Dátum registrácie: 22.10.2012 18:23
- Bydlisko: Pov. Bystrica
Re: nefunkčný tachometer a zapojenie otáčkomera
Borci neviete akym sposobom sa da prerobit krabica s budikmi ako vo vidku ?
https://www.youtube.com/watch?v=TKSDyekzLFc" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.youtube.com/watch?v=TKSDyekzLFc" onclick="window.open(this.href);return false;
- Maco2014
- Autoškolák
- Príspevky: 37
- Dátum registrácie: 26.01.2015 18:02
- Bydlisko: VEĽKÝ KRTÍŠ
Re: nefunkčný tachometer a zapojenie otáčkomera
Zdravím páni.
mám podobný problém nejde mi rýchlomer a pri jazde mi v zákrutách klesne na nulu palivomer
Palivomer ->
povedal som si že niekde bude zlý kontakt, zalomený kábel tak som dal dole z nádrže ten vrch kde je plavák, pozrelkontakty na bežci či sa to nejako nehýbe, zmeral odpor v tých modrých káblikoch, tú pružinku troška zahol nech to viac tlačí na tie dráhy, dal som to dokopy zapol zapalovanie a na tej zástrčky pohýbal s tými káblikami či to nieje v nich (nebolo)
Povedal som si ak to nebude na začiatku kabeláže tak jedine na konci na tej svorkovničke za budíkami
rozobral som budíky zapol zapalovanie a mikal káblami či to nezačne blbnúť.... (nezačalo)
Rýchlomer ->
Ták pri ňom som sa až tak s tým nehral dnes sa idem bližšie pozrieť na ten snímač na pravodovke, pozrieť odpor na kábliku či je niekde preseknutý viem že na budíkoch je na modrej zásuvke vstupný signál tachmetru na pozícií 28 takže mi stačí len spojiť začiatok a koniec kábla s ohmmetrom a budem vedieť ako je na tom, potom premeriam snímač, či tam ukazuje nejaké hodnoty...
na no tu mám otázku :
1. ???? ten káblik od snímača na prevodovke ide priamo do budíkov? či ide skôr do RJ ????
2. ???? načo potrebujú budíky výstup signálu elektronického tachometru ????
DAL SOM TO NA VAG autoscan nič okolo palivometru nenašlo no našlo o rýchlomery niečo v tom zmysle že nezmyselná hodnota čidla.... dal som test akčných členov všetko prebehlo OK
Keď sa začali prejavovať tieto problémy bol za volantom môj brat, a tvrdí že sa to začalo prejavovať naraz takže :
3. ???? je možné že odišli budíky a napriek tomu keď dám test akčných členov všetko sa tvári že je vporiadku ?
mám podobný problém nejde mi rýchlomer a pri jazde mi v zákrutách klesne na nulu palivomer
Palivomer ->
povedal som si že niekde bude zlý kontakt, zalomený kábel tak som dal dole z nádrže ten vrch kde je plavák, pozrelkontakty na bežci či sa to nejako nehýbe, zmeral odpor v tých modrých káblikoch, tú pružinku troška zahol nech to viac tlačí na tie dráhy, dal som to dokopy zapol zapalovanie a na tej zástrčky pohýbal s tými káblikami či to nieje v nich (nebolo)
Povedal som si ak to nebude na začiatku kabeláže tak jedine na konci na tej svorkovničke za budíkami
rozobral som budíky zapol zapalovanie a mikal káblami či to nezačne blbnúť.... (nezačalo)
Rýchlomer ->
Ták pri ňom som sa až tak s tým nehral dnes sa idem bližšie pozrieť na ten snímač na pravodovke, pozrieť odpor na kábliku či je niekde preseknutý viem že na budíkoch je na modrej zásuvke vstupný signál tachmetru na pozícií 28 takže mi stačí len spojiť začiatok a koniec kábla s ohmmetrom a budem vedieť ako je na tom, potom premeriam snímač, či tam ukazuje nejaké hodnoty...
na no tu mám otázku :
1. ???? ten káblik od snímača na prevodovke ide priamo do budíkov? či ide skôr do RJ ????
2. ???? načo potrebujú budíky výstup signálu elektronického tachometru ????
DAL SOM TO NA VAG autoscan nič okolo palivometru nenašlo no našlo o rýchlomery niečo v tom zmysle že nezmyselná hodnota čidla.... dal som test akčných členov všetko prebehlo OK
Keď sa začali prejavovať tieto problémy bol za volantom môj brat, a tvrdí že sa to začalo prejavovať naraz takže :
3. ???? je možné že odišli budíky a napriek tomu keď dám test akčných členov všetko sa tvári že je vporiadku ?
Golf IV 1.9 TDI 66kW (realne viac ) ALHčko