Regenerácia DPF

2008-

Moderátor: caravelle

Používateľov profilový obrázok
KA11 GIV
Pilot
Pilot
Príspevky: 723
Dátum registrácie: 19.01.2012 20:13
Bydlisko: okres Poltár

Re: Regenerácia DPF

Príspevok od používateľa KA11 GIV »

ani mne, ale dá sa dorobiť aby ukazovalo vypaľovanie (zelena kontrolka) okolo 100€ z robotu :) ale keď regeneruje sú otáčky okolo 1000ot na voľnobehu ako som vyššie písal keby už svietila na oranžovo kontrolka už je to horšie ....
New VW Golf VI Variant 2.0Tdi 103kw Highline plus wheels vw vancouver r18 origo GTD + chip 185k 400N
http://www.vw-club.sk/viewtopic.php?f=1 ... 98#p940498" onclick="window.open(this.href);return false;
EX VW Lupo 1.4 16V black
EX VW Vento 1.6 GL šedá metla

Golf2010
Autoškolák
Autoškolák
Príspevky: 2
Dátum registrácie: 28.05.2019 11:48

Re: Regenerácia DPF

Príspevok od používateľa Golf2010 »

Ahojte, mam problem u hodnoty DPF a to s meranou hodnotou sadzi MASS_SOOT_PHY_PF, v ktorej teraz pribudaju gramy ako sialene. Predtym bola merana hodnota sadzi vyrazne nizsia ako vypocitana, teraz merana predbehne vypocitanu aj o dvojnasobok. Na aute som nespozoroval ziadnu negativnu zmenu. Starty, spotreba, vykon su v poriadku. Auto jazdi minimalne po meste. O probleme by som ani nevedel keby som to nedal preventivne skontrolovat. Diagnostika je bez chyb, regeneracie prebiehaju, len teraz podla meranej hodnoty sadzi. Mam maly rocny najazd, tak tankujem tu drahsiu naftu na OMV. Bol vymeneny snimac diferencneho tlaku aj urobeda Adaptacia sninaca (bolo to na doporucenie, ci stary dava dobre udaje). Vedel by mi niekto poradit na co sa mam pozriet, pripadne co s cim pomerat?Dakujem kazdemu za pomoc a rady.

Mam Golf VI r.v. 6/2010 1,6TDI CAYC, chip TDI Fun, softver riadiacky motora je 9971,
najazdene cca 76000km.

Hodnoty pred regeneraciou na volnobeh:
228 Hodnota lambda vypočtená-LAMB_EXT_CLC_FIL 3.1484
229 Filtr částic; diferenční tlak-DIP_PF 11.03 hPa
230 Filtr částic; diferenční tlak dynamický ofset-DIP_PF_DYN_AD_VALUE[0] 0 hPa
233 Filtr částic; spotřeba paliva od poslední regenerace-FCO_SUM_RGN 13.54 l
234 Filtr částic; kilometry od poslední regenerace-DIST_RGN 264.7 km
235 Filtr částic; ofset diferenčního tlaku-DIP_PF_AD[0] 0.00 hPa
236 Filtr částic; objem olejového popílku-MASS_ASH_PF 20.7010298 g
237 Filtr částic; hmotnost olejového popílku-MASS_ASH_PF 20.7010298 g
238 Filtr částic; vypočtená hmotnost sazí-MASS_SOOT_SIM_PF 12.48 g
239 Filtr částic; měřená hmotnost sazí-MASS_SOOT_PHY_PF 19.19 g
240 Filtr částic; doba od poslední regenerace-T_WOUT_RGN 22712.50 s
241 Mez naplnění; naplnění filtru částic popílkem-C_MASS_ASH_PF_LIM_TEST 70.00 g

Hodnoty po regeneracii na volnobeh:
228 Hodnota lambda vypočtená-LAMB_EXT_CLC_FIL 3.3633
229 Filtr částic; diferenční tlak-DIP_PF 4.23 hPa
230 Filtr částic; diferenční tlak dynamický ofset-DIP_PF_DYN_AD_VALUE[0] 0 hPa
233 Filtr částic; spotřeba paliva od poslední regenerace-FCO_SUM_RGN 0.98 l
234 Filtr částic; kilometry od poslední regenerace-DIST_RGN 19.7 km
235 Filtr částic; ofset diferenčního tlaku-DIP_PF_AD[0] 0.00 hPa
236 Filtr částic; objem olejového popílku-MASS_ASH_PF 20.7097661 g
237 Filtr částic; hmotnost olejového popílku-MASS_ASH_PF 20.7097661 g
238 Filtr částic; vypočtená hmotnost sazí-MASS_SOOT_SIM_PF 3.90 g
239 Filtr částic; měřená hmotnost sazí-MASS_SOOT_PHY_PF 0.00 g
240 Filtr částic; doba od poslední regenerace-T_WOUT_RGN 1050.10 s
241 Mez naplnění; naplnění filtru částic popílkem-C_MASS_ASH_PF_LIM_TEST 70.00 g

Používateľov profilový obrázok
frflos
VWmaniak
VWmaniak
Príspevky: 17162
Dátum registrácie: 18.04.2009 19:48
Bydlisko: kusok od Partizanske

Re: Regenerácia DPF

Príspevok od používateľa frflos »

...a kde vidis problem, ked vsetko funguje ako ma a problem nie je??
...už toľko nefrflem, ale rovno mažem, keď nečítaš pravidlá
...chces klubacke tricko a nalepku? klikni -->TUTO<--
...a nic nikde nikomu nezapisujem

Golf608
Pretekár
Pretekár
Príspevky: 601
Dátum registrácie: 16.04.2014 09:27
Bydlisko: Bratislava

Re: Regenerácia DPF

Príspevok od používateľa Golf608 »

No problém je ze nameraná predbieha vypocitanu a to naznacuje nejaky problém. Napis kolko km mas atd. Alebo ak chceš napis do ss tel cislo a zavola. ti nechce sa mi pisat.

markpol
Vodič
Vodič
Príspevky: 74
Dátum registrácie: 15.02.2010 17:59
Bydlisko: Martin - Nitra

Re: Regenerácia DPF

Príspevok od používateľa markpol »

regeneracia ti funguje , vypalil si meranu hodnotu do 0.00mg , keby si mal filter zaneseny tak to do 0.00 nevypalis , ja vypalim max do 2,5 mg .Nikdy nevypalim do nuly . Tato regeneracia je zlozita problematika , mne napriklad v lete regeneruje okolo 200km a v zime cca 400 km , len ja uz mam iny nabeh kilometrov ako ty, mam 270 tis. Daval som aj cistit DPF , vymenil som aj diferencny snimac , menil som aj EGR za Original , lebo som mal jeden nudzovy rezim EGR vyhodilo chybu , a poviem ti nic sa nezmenilo. , Stale to iste. Napriklad ty mas hodnotu diferencneho snimaca po vypaleni 4 HPA , a pri 19 mg v nameranej mas hodnotu 11 Hpa , ja mam po vypaleni tiez 4 HPA ale pri 20 mg v nameranej mam hodnotu diferencneho 8 HPA , tak mi vysvetli preco mas ty 11 HPA :-)

Je to zlozita problematika a poviem ti , netreba do toho vrtat ked to ide , vypalujes do nuly , to je podstane a tych 260 km do regeneracie to je v pohode ...zatial ..

Ak nieco zistis tak daj vediet .

Golf2010
Autoškolák
Autoškolák
Príspevky: 2
Dátum registrácie: 28.05.2019 11:48

Re: Regenerácia DPF

Príspevok od používateľa Golf2010 »

Nieco sa podla mna muselo nahle zmenit (pretoze nepocita meranu hodnotu ako predtym). Pri mojom jazdnom rezime sa mi regeneracia spustala medzi 550km az cca 760km, a zrazu zmena ku ktorej neviem priradit dovod. Na zvolavacku dieselgate som nesiel, co som sa docital softver dieselgate skratil km regeneracii.
Snimac diferencneho tlaku som vymenil asi cca 120km pred regeneraciou ktorej hodnoty su v mojom predoslom prispevku, neviem aky cas alebo km potrebuje riadiacka od adaptacie snimaca na ucenie.

Napadlo ma pozriet hodnoty vstrekov teplota oleja bola 84 stupnov, vstreky su VDO s indexom S, na jednom vstreku sa pokazila ta elektronicka cast, boli vymenene vsetky. Snad maju hodnoty v poriadku.
166 Odchylka vstřikovaného množství 1-FAC_CYL_BAL1 0.1584 mg/stroke
167 Odchylka vstřikovaného množství 2-FAC_CYL_BAL2 -0.1708 mg/stroke
168 Odchylka vstřikovaného množství 3-FAC_CYL_BAL3 -0.2781 mg/stroke
169 Odchylka vstřikovaného množství 4-FAC_CYL_BAL4 0.2829 mg/stroke
171 Vstřikovací ventil 1; napětí-V_INJ_MAIN[0] 109.08 V
172 Vstřikovací ventil 2; napětí-V_INJ_MAIN[1] 109.08 V
173 Vstřikovací ventil 3; napětí-V_INJ_MAIN[2] 109.08 V
174 Vstřikovací ventil 4; napětí-V_INJ_MAIN[3] 109.57 V
175 Vstřikovací ventil 1; kapacita-CAPA_INJ_MAIN[0] 7.3437 µF
176 Vstřikovací ventil 2; kapacita-CAPA_INJ_MAIN[1] 7.4706 µF
177 Vstřikovací ventil 3; kapacita-CAPA_INJ_MAIN[2] 7.4231 µF
178 Vstřikovací ventil 4; kapacita-CAPA_INJ_MAIN[3] 7.2708 µF

markpol
Vodič
Vodič
Príspevky: 74
Dátum registrácie: 15.02.2010 17:59
Bydlisko: Martin - Nitra

Re: Regenerácia DPF

Príspevok od používateľa markpol »

Tie hodnoty vstrekov to je orientacne , vstreky premerias jedine na stolici dat von a dat ich premerat .
A uz ked ich merias cez diagnostiku , tak by sa mali ked je motor chladny hned po starte .

Napisal som ti SS .

Golf608
Pretekár
Pretekár
Príspevky: 601
Dátum registrácie: 16.04.2014 09:27
Bydlisko: Bratislava

Re: Regenerácia DPF

Príspevok od používateľa Golf608 »

Presne tak aj to je iba orientačné. Iba na stolici

farelko
Autoškolák
Autoškolák
Príspevky: 10
Dátum registrácie: 24.01.2019 14:54

Re: Regenerácia DPF

Príspevok od používateľa farelko »

Ahojte ja len doplnim, ako som pokrocil, takze vstreky nove , dpf zaciatkom tyzdna cistene, vymeneny separator/ oddelovac oleja, bola vadma membrana zjavne, nove vstreky atd.
No hodnota na soot mass measured sa stale plni rychlo a tym padom do 100km regeneruje stale.
Mam este podozrenie ze toto vsetko sa sputilo tym ked sa auto dalo na sw 9971.
Stretli ste sa stym ze takyto problem by mohol sposobovat sw. Ze zle vypocitava mnozstvo sadzii.
Pripadne s ktorou verziou sw mate najlepsie skusenosti.
Volkswagen Golf VI 1,6 TDi 103kW CAYB

marietko71
Autoškolák
Autoškolák
Príspevky: 2
Dátum registrácie: 10.07.2019 21:33

Re: Regenerácia DPF

Príspevok od používateľa marietko71 »

ahojte,
Vie mi niekto poradiť...už neviem čo dalej. Mam Golf 6 variant 1.6 tdi 77kw. 2011. najazdene 270 000 auto mi regeneruje kazdych 10km. proste regeneracia sa dokonči a nasledne sa po par km znovu spusti. Už som takto najazdil 5000KM ale za ten čas som už musel 2 krat meniť olej kedze sa zrejme vplivom častej regeneracie dostala nafta do oleja. Vstreky vymenene za nove - nakodovane, Dpf vyčistene a softverovo nastavene. Vymenene všetky snimače okolo dpf a stale regeneruje. Už neviem čo by mohlo pomôcť. Na diagnostike žiadna zavada. Auto ma rovnaky výkon aj ťah.
Mal tu už niekto takyto problem? Budem vdačny za kazdu radu.

Napísať odpoveď

Návrat na "Golf VI"