Audi TT 8N 1,8t 165 kW ''generálka''

Spoločnosť tvoria korene z roku 1969...

Moderátori: bahy, Dogg88

Napísať odpoveď
AudiTTSK
Autoškolák
Autoškolák
Príspevky: 1
Dátum registrácie: 20.01.2021 22:23

Audi TT 8N 1,8t 165 kW ''generálka''

Príspevok od používateľa AudiTTSK »

Zdravím, snažím sa dať dokopy svoje Audi TT prvej generácie s motorizáciou 1,8t 165 kW APX a rád by som sa spýtal na Váš názor ohľadom výmeny/repasu turba.
V rámci nového som našiel:
MAHLE: https://www.turboservice24.de/en/new-or ... 58811_4595
Prípadne som ponachádzal XY random náhrad bez uvedenej značky na ebay okolo 300 - 400 €, preto by som sa chcel spýtať niekoho kto v tom má väčší prehľad, čo by mi odporučil... Nový origoš borgwarner čo som našiel cca od 750 €... stoja tie ušetrené prachy za to? Nebude lepší repas originálu?

Takisto riešim repas/nákup nového zotrvačníka. Mechanik mi odporúča nech tam nedávam nič iné ako Sachs. Nanešťastie ten som objavil len v jednom prípade, nie je k nemu žiaden popis a predajca nekomunikuje: https://www.ebay.co.uk/itm/AUDI-TT-1-8- ... 2596818079
Čo sa týka repasu (keď už), odporúčal mi, dať tam silnejšie prežiny, aby to znieslo väčší krútiaci moment. Asi z 10tich firiem čo som vygooglil to reálne robí a je ochotná spraviť jedna. Povedali mi, že tam vedia dať aj silnejšie pružiny, avšak nevedeli mi upresniť do koľko Nm, prípadne nejak špecifikovať to zosilnenie:https://www.eparts.sk/e-parts-sk/eshop/ ... otrvacniky Nemáte s nimi niekto nejaké skúsenosti? Prípadne nejaké iné odporučenia?

Čo sa týka tej opravy celkovo, tak mám vonku motor, celý sa pucoval, prekrúžkovávanie, nové hadice, turbo, ten zotrvák,... Snažím sa to dať dokopy, ale nechcem do toho nasypať 2 násobok jeho hodnoty, takisto tam ale nechcem dávať úplné shity.... a možno trošku, fakt že trošku zdvihnúť výkon (v rámci tohto by mi išlo hlavne o krúťak). Budem teda rád za akékoľvek rady, odporúčania, typy :)

Napísať odpoveď

Návrat na "Audi"