dorobenie MF
Moderátor: DEDO1
-
- Autoškolák
- Príspevky: 39
- Dátum registrácie: 05.04.2015 14:02
- Bydlisko: Humenné
Re: dorobenie MF
Všetko máš v poriadku, akurát káblik je zlý, stačí ho aj upraviť. Mal som rovnaký problém, vyriešil som to napokon sám.
VW JETTA 1,9TDI 77Kw BKC
- miro.bocan
- Vodič
- Príspevky: 56
- Dátum registrácie: 29.09.2018 19:02
- Bydlisko: Košice
Re: dorobenie MF
dobre, tak uz je vsetko plne funkcne, vratane trubenia .... dakujem vsetkym za pomoc, vymenou kablika za 1kO sa to vyriesilo
Golf 5 GOAL r.v. 2006 1.9 TDI 77KW 6 kvalt
- miro.bocan
- Vodič
- Príspevky: 56
- Dátum registrácie: 29.09.2018 19:02
- Bydlisko: Košice
Re: dorobenie MF
mas tu istu chybu co ja, pokial mas GOLF 5, tak kablik je 1K0 a nie 5K0 ... ten je na sestkoveho .... ja som mal tiez ten problem, po vymene kablika mi ide vsetko ok ... ak chces mam jeden kablik 1k0, som tiez z kosic, fungel novy mi pride v pondelok .... medzitym som splasil z ruky iny, cize mam jeden navysemiro.bocan napísal:čiže dnes som presprejoval kontakty plosakov, vsetko prekontroloval ... stalo sa mi:
1. pri prekodovani RJ na nemultifunkcny volant po otoceni kluca mi trubilo auto nonstop, po vrateni na MF ide bez trubenia
2. pri x,y rozoberaniach, vedeniach kablika som spozoroval raz, ze pri nastartovani a toceni volantu mi trubilo ... bez toho zeby som stlacil trubu ....
...... momentalny kablik mam 5K0 971 584 C
kruzok ma C a rj mam AG, toto by malo byt v poriadku ....
... ked tak napis spravu
Golf 5 GOAL r.v. 2006 1.9 TDI 77KW 6 kvalt
-
- VWsenior
- Príspevky: 2086
- Dátum registrácie: 20.04.2008 19:20
- Bydlisko: Námestovo
Re: dorobenie MF
miro nie si nahodou prepracovany? reagujes na svoj prispevok aj ho cituješ a radiš si čo už máš vyriešené......okrem toho som ti poslal SS
- miro.bocan
- Vodič
- Príspevky: 56
- Dátum registrácie: 29.09.2018 19:02
- Bydlisko: Košice
Re: dorobenie MF
aha som si nevsimol, som si myslel, ze ma niekto iny rovnaky problem ako ja .... neviem preco mi potom na mail prislo upozornenie na tento prispevok .... moja chyba ... ale keby niekto chcel mam dve kabliky 1k0
Golf 5 GOAL r.v. 2006 1.9 TDI 77KW 6 kvalt
-
- VWsenior
- Príspevky: 2086
- Dátum registrácie: 20.04.2008 19:20
- Bydlisko: Námestovo
Re: dorobenie MF
no divne to bolo aj nam že dvaja v KE maju rovnaký problém.....ale to je v pohode, hore mas prijimanie upozornenia na reakcie
-
- Vodič
- Príspevky: 128
- Dátum registrácie: 02.01.2010 22:36
- GyverSNV
- VWexpert
- Príspevky: 2765
- Dátum registrácie: 15.01.2009 11:16
- Bydlisko: SN v garáži 654
- Kontaktovať používateľa:
Re: dorobenie MF
kedze si to robil cele, vieš prosím ťa dať stručný navod do jedneho prispevku?
čaka ma to iste v Tourane, tak by mi to pomohlo
čaka ma to iste v Tourane, tak by mi to pomohlo
EX GOLF 4 TDI 3dv
http://www.vw-club.sk/viewtopic.php?f=80&t=37743" onclick="window.open(this.href);return false;
EX PASSAT B5,5 SILVER
http://www.vw-club.sk/viewtopic.php?f=101&t=63406
EX A6 C5 avant 3.0 V6 quattro
EX A4 B6 Avant 1.8T Quattro Premium Sline 140kW BEX
aktual Touran 1T1
http://www.vw-club.sk/viewtopic.php?f=80&t=37743" onclick="window.open(this.href);return false;
EX PASSAT B5,5 SILVER
http://www.vw-club.sk/viewtopic.php?f=101&t=63406
EX A6 C5 avant 3.0 V6 quattro
EX A4 B6 Avant 1.8T Quattro Premium Sline 140kW BEX
aktual Touran 1T1
- miro.bocan
- Vodič
- Príspevky: 56
- Dátum registrácie: 29.09.2018 19:02
- Bydlisko: Košice
Re: dorobenie MF
najprv ti treba VAG diagnostiku, najlepsie VCDS, ktorou si zistis, aku tam mas podvolantovu jednotku a zaroven potom nakodujes MF, su rozne druhy, tabulku si najdes tu, potrebujes verziu highline
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... e_Versions" onclick="window.open(this.href);return false;
zaroven je dolezite slip ring (slimak) su dve typy
Type 1: 1K0-959-653 and 1K0-959-653-A
Type 2: 1K0-959-653-C and 1K0-959-653-D
podla tej tabulky na odkaze si najdes presne aku podvolantovu jednotku ti treba novu s verziou hight a zaroven aby ti splnovala tvojho slimaka, ide o to ze slimaka urgentne menit nemusis, cislo slimaka najdes ked das dole vrchny kryt volantu a volant, tak hore je hned cislo na nom .... zaroven na tvoje auto urcite bude pasovat viac podvolantoviek, nemusis kupovat tu najdrahsiu ... moja stala cca 35e ci ako, preto je lepsie si pozriet ake ti pasuju a vybrat aj cenovo lepsie dostupnejsiu
zaroven ti treba dorobit potom packu na tempomat, v pripade ze ju nemas .... cize menit podvolantovku za vyssiu verziu co ti pasuje na slimáka a v prípade ze nemas tempomat tak aj packu k tomu ...
potom kupit si volant s MF, pripadne ak mas priestor na tlacidla v terajsom, tak len doplnit tlacidla s riadiacou jednotkou (ale to je velmi nizka sanca ze take mas) a k tomu potrebny kablik na airbag a MF, vraj sa da prisposobit stary, ale taky aky potrebujes neje drahy, cize radsej z ruky si splasit nejaky aky mas mat, pozri si takisto cislo kablika ake potrebujes, take iste zaciatocne ( napriklad, ak mas 1k0 tak musi zacat na 1k0) a na MF aby si neplietol z ineho auta kabliky z gofla 6 a podobne ... lebo ti bude blbnut truba atd...
POSTUP:
1. pozri ako je nakodovana tvoja stara podvolantovka, das tam novu (je fajn si to ofotit, ake funkcie tam boli zapnute mimo MF),
2. odpojis baterku z auta, das dole bag, kablik bagu a volant, ak treba aj packu bez tempomatu a vymenis za taku co ju ma a vymenis podvolantovku za taku co vie MF a sedi na tvojho slimaka
3: nahodis volant podla risky ktora je na tycke riadenia a jeden zarez by mal byt aj na volante, aby si mal volant rovno ...
4. napojis bag na MF a do slimaka s prislusnym kablikom na MF
5. zapnes baterku, potom zapojis kabel VAG a nakodujes novu podvolantovku na MF, pripadne ine veci ktore si mal na starej (vyskusas ci vsetko ide, truba MF)
6. a potom ta najvacsia babracka, urobis zakladne nastavenie riadenia a uhlu riadenia (nepojde ti servo a budu svietit kontorlky ABS,ESP a pod.) dokym nenastavis uspesne tieto veci, idealne je nejake velke parkovisko, letisko, nejaka rovinka mimo premavky..... robis to tiez pomocou VAG, teda aby si videl ze mas tam dobre hodnoty a ze sa to uspesne podarilo .... postup najdes aj tu na nete, vytocis na doraz volant do prava, potom dolava vyrovnas a prejdes par metrov, potom pockas par sekund, vypnes pockas zas par sekund zapnes a malo by vsetko zmiznu ... ale mas tu na nete presny postup tak si o tom precitaj alebo cez VIS ....
to je potom vsetko, clovek co to robil, to ma uz raz dva, ak si to nikdy nerobil, len demontaz airbagu ti da zabrat ako mne, dokym na to neprides ako sa dava dole .... potom ti treba kluc na vytocenie volantu nvm presne tusim T11 ale to si zistis potom racnu a predlzenie ... ja som sa s tym babral niekolko dni postupne .... teraz by som to spravil behom posedenia ... no nevadi, clovek sa uci ... hlavne ze vsetko ide ako ma
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... e_Versions" onclick="window.open(this.href);return false;
zaroven je dolezite slip ring (slimak) su dve typy
Type 1: 1K0-959-653 and 1K0-959-653-A
Type 2: 1K0-959-653-C and 1K0-959-653-D
podla tej tabulky na odkaze si najdes presne aku podvolantovu jednotku ti treba novu s verziou hight a zaroven aby ti splnovala tvojho slimaka, ide o to ze slimaka urgentne menit nemusis, cislo slimaka najdes ked das dole vrchny kryt volantu a volant, tak hore je hned cislo na nom .... zaroven na tvoje auto urcite bude pasovat viac podvolantoviek, nemusis kupovat tu najdrahsiu ... moja stala cca 35e ci ako, preto je lepsie si pozriet ake ti pasuju a vybrat aj cenovo lepsie dostupnejsiu
zaroven ti treba dorobit potom packu na tempomat, v pripade ze ju nemas .... cize menit podvolantovku za vyssiu verziu co ti pasuje na slimáka a v prípade ze nemas tempomat tak aj packu k tomu ...
potom kupit si volant s MF, pripadne ak mas priestor na tlacidla v terajsom, tak len doplnit tlacidla s riadiacou jednotkou (ale to je velmi nizka sanca ze take mas) a k tomu potrebny kablik na airbag a MF, vraj sa da prisposobit stary, ale taky aky potrebujes neje drahy, cize radsej z ruky si splasit nejaky aky mas mat, pozri si takisto cislo kablika ake potrebujes, take iste zaciatocne ( napriklad, ak mas 1k0 tak musi zacat na 1k0) a na MF aby si neplietol z ineho auta kabliky z gofla 6 a podobne ... lebo ti bude blbnut truba atd...
POSTUP:
1. pozri ako je nakodovana tvoja stara podvolantovka, das tam novu (je fajn si to ofotit, ake funkcie tam boli zapnute mimo MF),
2. odpojis baterku z auta, das dole bag, kablik bagu a volant, ak treba aj packu bez tempomatu a vymenis za taku co ju ma a vymenis podvolantovku za taku co vie MF a sedi na tvojho slimaka
3: nahodis volant podla risky ktora je na tycke riadenia a jeden zarez by mal byt aj na volante, aby si mal volant rovno ...
4. napojis bag na MF a do slimaka s prislusnym kablikom na MF
5. zapnes baterku, potom zapojis kabel VAG a nakodujes novu podvolantovku na MF, pripadne ine veci ktore si mal na starej (vyskusas ci vsetko ide, truba MF)
6. a potom ta najvacsia babracka, urobis zakladne nastavenie riadenia a uhlu riadenia (nepojde ti servo a budu svietit kontorlky ABS,ESP a pod.) dokym nenastavis uspesne tieto veci, idealne je nejake velke parkovisko, letisko, nejaka rovinka mimo premavky..... robis to tiez pomocou VAG, teda aby si videl ze mas tam dobre hodnoty a ze sa to uspesne podarilo .... postup najdes aj tu na nete, vytocis na doraz volant do prava, potom dolava vyrovnas a prejdes par metrov, potom pockas par sekund, vypnes pockas zas par sekund zapnes a malo by vsetko zmiznu ... ale mas tu na nete presny postup tak si o tom precitaj alebo cez VIS ....
to je potom vsetko, clovek co to robil, to ma uz raz dva, ak si to nikdy nerobil, len demontaz airbagu ti da zabrat ako mne, dokym na to neprides ako sa dava dole .... potom ti treba kluc na vytocenie volantu nvm presne tusim T11 ale to si zistis potom racnu a predlzenie ... ja som sa s tym babral niekolko dni postupne .... teraz by som to spravil behom posedenia ... no nevadi, clovek sa uci ... hlavne ze vsetko ide ako ma
Golf 5 GOAL r.v. 2006 1.9 TDI 77KW 6 kvalt
- miro.bocan
- Vodič
- Príspevky: 56
- Dátum registrácie: 29.09.2018 19:02
- Bydlisko: Košice
Re: dorobenie MF
Golf 5 GOAL r.v. 2006 1.9 TDI 77KW 6 kvalt