FAQ - časté otázky...Čítajte skôr než sa spýtate
- kenz007
- VWmaniak
- Príspevky: 5600
- Dátum registrácie: 24.07.2008 23:52
- Bydlisko: emigrant
- maco4
- VWsenior
- Príspevky: 2349
- Dátum registrácie: 27.11.2007 17:34
- Bydlisko: Lipt.Mikuláš
Re: FAQ - časté otázky...Čítajte skôr než sa spýtate
Nakódovanie nového klúča + opravy klúča...http://www.youtube.com/watch?v=83Co22N70Gw" onclick="window.open(this.href);return false;
Passat B 8.5-2 TDI variant + Golf 7.5-2.0 TDI variant + Golf 7 TSI + VW Sharan
/ ex-GOLF IV + ex-Passat B7-2,0 TDI variant /
/ heslo; Nekupuj nové pokiaľ sa nepresvedčíš že sa to nedá opraviť !!! /
/ ex-GOLF IV + ex-Passat B7-2,0 TDI variant /
/ heslo; Nekupuj nové pokiaľ sa nepresvedčíš že sa to nedá opraviť !!! /
- ejne
- VWmaniak
- Príspevky: 10742
- Dátum registrácie: 06.06.2008 21:59
- Bydlisko: SLC
- Kontaktovať používateľa:
Re: FAQ - časté otázky...Čítajte skôr než sa spýtate
pre informaciu toto nieje nakodovanie nove kluca ale len prisposobenie centralu ku autu. cize prisposobenie a zakladne nastavenie po vymene baterky alebo inej veci . s takymto klucom nenastartujesmacog4 napísal:Nakódovanie nového klúča + opravy klúča...http://www.youtube.com/watch?v=83Co22N70Gw" onclick="window.open(this.href);return false;
Najprv sa ucime chodit a hovorit. A neskor sa ucime sediet a drzat hubu
EX: VW Passat 2.0/103kw Sportline TDI = Moje presuvadlo
VW Passat 2.0/125kw Highline
EX: VW Passat 2.0/103kw Sportline TDI = Moje presuvadlo
VW Passat 2.0/125kw Highline
- maco4
- VWsenior
- Príspevky: 2349
- Dátum registrácie: 27.11.2007 17:34
- Bydlisko: Lipt.Mikuláš
Re: FAQ - časté otázky...Čítajte skôr než sa spýtate
Pre lepšie hladanie, prepojenie FAQ. / ďruhá téma GIV Bora, zoznam prispevkov FAQ./ http://www.vw-club.sk/viewtopic.php?f=33&t=254" onclick="window.open(this.href);return false;
Passat B 8.5-2 TDI variant + Golf 7.5-2.0 TDI variant + Golf 7 TSI + VW Sharan
/ ex-GOLF IV + ex-Passat B7-2,0 TDI variant /
/ heslo; Nekupuj nové pokiaľ sa nepresvedčíš že sa to nedá opraviť !!! /
/ ex-GOLF IV + ex-Passat B7-2,0 TDI variant /
/ heslo; Nekupuj nové pokiaľ sa nepresvedčíš že sa to nedá opraviť !!! /
- maco4
- VWsenior
- Príspevky: 2349
- Dátum registrácie: 27.11.2007 17:34
- Bydlisko: Lipt.Mikuláš
Re: FAQ - časté otázky...Čítajte skôr než sa spýtate
Veľa krát sa tu riešilo ako naliať olej do prevodovky . Toto sa dá po odšróbovaní spínača na spiatočku.
Takto sa dá naliať olej“ skoro“ do všetkých prevodoviek od koncernu .
Naposledy upravil/-a maco4 v 16.05.2011 11:45, upravené celkom 1 krát.
Passat B 8.5-2 TDI variant + Golf 7.5-2.0 TDI variant + Golf 7 TSI + VW Sharan
/ ex-GOLF IV + ex-Passat B7-2,0 TDI variant /
/ heslo; Nekupuj nové pokiaľ sa nepresvedčíš že sa to nedá opraviť !!! /
/ ex-GOLF IV + ex-Passat B7-2,0 TDI variant /
/ heslo; Nekupuj nové pokiaľ sa nepresvedčíš že sa to nedá opraviť !!! /
- maco4
- VWsenior
- Príspevky: 2349
- Dátum registrácie: 27.11.2007 17:34
- Bydlisko: Lipt.Mikuláš
Re: FAQ - časté otázky...Čítajte skôr než sa spýtate
Oprava zatekania olejom po hadiciach od turba na TDI.
V tomto prípade bol zlomená prichitka /výčnelok/ na prirube hadice. Ak je príruba dobrá je treba vymeniť tesniaci kúžok.
V tomto prípade bol zlomená prichitka /výčnelok/ na prirube hadice. Ak je príruba dobrá je treba vymeniť tesniaci kúžok.
Naposledy upravil/-a maco4 v 15.01.2012 11:22, upravené celkom 1 krát.
Passat B 8.5-2 TDI variant + Golf 7.5-2.0 TDI variant + Golf 7 TSI + VW Sharan
/ ex-GOLF IV + ex-Passat B7-2,0 TDI variant /
/ heslo; Nekupuj nové pokiaľ sa nepresvedčíš že sa to nedá opraviť !!! /
/ ex-GOLF IV + ex-Passat B7-2,0 TDI variant /
/ heslo; Nekupuj nové pokiaľ sa nepresvedčíš že sa to nedá opraviť !!! /
- maco4
- VWsenior
- Príspevky: 2349
- Dátum registrácie: 27.11.2007 17:34
- Bydlisko: Lipt.Mikuláš
Re: FAQ - časté otázky...Čítajte skôr než sa spýtate
Oprava odtrhnutého výfukového potrubia na stredovom uložení.
/Častá porucha modelov VW, Škoda... /
Prejavuje sa buchotaním alebo rezonovaním pod podlahou auta. Stane sa to npr. Pri nacúvni na nejakú prekážku výfukom.
Oprava sa rieši v servise buď zvarením (čo nemá dlhú životnosť alebo výmenou potrubia ).
V každom prípade je to drahšie v servise ako cena jednej obímky.
Dá sa to riešiť jednoduchšie a lacnejšie bez demontáže dielov.
Stačí kúpiť pevnú šróbovaciu obímku ( podotýkam pevnú) a namiesto zvárania to zošróbovať a upevniť obímkou /viď foto /
/Častá porucha modelov VW, Škoda... /
Prejavuje sa buchotaním alebo rezonovaním pod podlahou auta. Stane sa to npr. Pri nacúvni na nejakú prekážku výfukom.
Oprava sa rieši v servise buď zvarením (čo nemá dlhú životnosť alebo výmenou potrubia ).
V každom prípade je to drahšie v servise ako cena jednej obímky.
Dá sa to riešiť jednoduchšie a lacnejšie bez demontáže dielov.
Stačí kúpiť pevnú šróbovaciu obímku ( podotýkam pevnú) a namiesto zvárania to zošróbovať a upevniť obímkou /viď foto /
Passat B 8.5-2 TDI variant + Golf 7.5-2.0 TDI variant + Golf 7 TSI + VW Sharan
/ ex-GOLF IV + ex-Passat B7-2,0 TDI variant /
/ heslo; Nekupuj nové pokiaľ sa nepresvedčíš že sa to nedá opraviť !!! /
/ ex-GOLF IV + ex-Passat B7-2,0 TDI variant /
/ heslo; Nekupuj nové pokiaľ sa nepresvedčíš že sa to nedá opraviť !!! /
-
- Vodič
- Príspevky: 194
- Dátum registrácie: 23.11.2009 14:10
- Bydlisko: TS
Re: FAQ - časté otázky...Čítajte skôr než sa spýtate
Kontrola pri závade - ventil N239
napájanie: - na konektor ( dva piny : +12V a -kostra) ventilu N239 pripojiť ohmeter, mal by byť odpor 25-45 ohmov
- na konektor na jeden pin priviesť 12v a druhý na kostru - mal by "cvakať"
- do koncovky, ktorá sa pripája do ventilu pripojiť žiarovečku a pri vypnutí motora by sa mala rozsvietiť na cca 3
sekundy
funkčnosť: - v hadičke ktorá ide do podtlakovej banky (chcip klapka na ERG ventil) vyvolať podtlak (aj ústami) a klapka by sa
mala uzavrieť,
Dúfam že to niekomu pomôže
napájanie: - na konektor ( dva piny : +12V a -kostra) ventilu N239 pripojiť ohmeter, mal by byť odpor 25-45 ohmov
- na konektor na jeden pin priviesť 12v a druhý na kostru - mal by "cvakať"
- do koncovky, ktorá sa pripája do ventilu pripojiť žiarovečku a pri vypnutí motora by sa mala rozsvietiť na cca 3
sekundy
funkčnosť: - v hadičke ktorá ide do podtlakovej banky (chcip klapka na ERG ventil) vyvolať podtlak (aj ústami) a klapka by sa
mala uzavrieť,
Dúfam že to niekomu pomôže
- šmolko
- VWsenior
- Príspevky: 2069
- Dátum registrácie: 05.11.2011 14:31
- Bydlisko: Východ SR
Re: FAQ - časté otázky...Čítajte skôr než sa spýtate
Stránka na určenie typu TURBA podľa čísla zo štítku http://www.turbo-product.com/Volkswagen/" onclick="window.open(this.href);return false;
Dúfam že niekomu pomôže
Dúfam že niekomu pomôže
- maco4
- VWsenior
- Príspevky: 2349
- Dátum registrácie: 27.11.2007 17:34
- Bydlisko: Lipt.Mikuláš
Re: FAQ - časté otázky...Čítajte skôr než sa spýtate
Výmena zapaľovacích sviečok na motore 1,6 SR /AKL/
Potrebujeme na túto prácu sadu kľúčov (ľudovo povedané GOLU) obsahujúcu nadstavec na sviečky a na ibus skrutky ./ Ja používam Wurth,Tona.../
Demontujeme plasty na vrchu motora a dostaneme sa až k saciemu potrubiu. Tam odskrutkujeme všetky skrutky od spodku pri sviečkach a od vrchu tiež ale nezabudnúť vytiahnuť plastové kolíčky na bokoch potrubia, tam treba pri vyberaní vypáčiť príponky kde boli tie plastové kolíčky (roztiahnuť) netreba zabudnúť poodpádať elektrické konektory a príponky a ich držiaky.
Pred tím ako nastrčíme kľuč na sviečku je dobré to vyčistiť od nečistôt, najlepšie vyfúkať aby nečistoty po vybratí sviečky nenapadali do vnútra valcov. Pripravte sa že sviečky sa v hlave „ pripečú“ a dosť ťažko povolia ale dobré naradia a sila to porieši ... Montaž sviečok. Najprv si sviečku strčte do kľúča a rukou ju zaskrutkujte na maximum ako ide a potom kľúčom na doraz cca. pol otáčky silou dotiahnite. Nakoniec všetko namontujeme späť a máme radosť ako dobre sme to spravili.
Toto je návod pre VWCLUBákov čo si vedia veľa vecí spraviť ale potrebujú „takú ako vizuálnu“ podporu.
Moja skúsenosť je že keď niekomu niečo opravujem a je pri oprave tak na koniec povie, keby som bol vedel že to je také jednoduché spravím si to sám.
Potrebujeme na túto prácu sadu kľúčov (ľudovo povedané GOLU) obsahujúcu nadstavec na sviečky a na ibus skrutky ./ Ja používam Wurth,Tona.../
Demontujeme plasty na vrchu motora a dostaneme sa až k saciemu potrubiu. Tam odskrutkujeme všetky skrutky od spodku pri sviečkach a od vrchu tiež ale nezabudnúť vytiahnuť plastové kolíčky na bokoch potrubia, tam treba pri vyberaní vypáčiť príponky kde boli tie plastové kolíčky (roztiahnuť) netreba zabudnúť poodpádať elektrické konektory a príponky a ich držiaky.
Pred tím ako nastrčíme kľuč na sviečku je dobré to vyčistiť od nečistôt, najlepšie vyfúkať aby nečistoty po vybratí sviečky nenapadali do vnútra valcov. Pripravte sa že sviečky sa v hlave „ pripečú“ a dosť ťažko povolia ale dobré naradia a sila to porieši ... Montaž sviečok. Najprv si sviečku strčte do kľúča a rukou ju zaskrutkujte na maximum ako ide a potom kľúčom na doraz cca. pol otáčky silou dotiahnite. Nakoniec všetko namontujeme späť a máme radosť ako dobre sme to spravili.
Toto je návod pre VWCLUBákov čo si vedia veľa vecí spraviť ale potrebujú „takú ako vizuálnu“ podporu.
Moja skúsenosť je že keď niekomu niečo opravujem a je pri oprave tak na koniec povie, keby som bol vedel že to je také jednoduché spravím si to sám.
Passat B 8.5-2 TDI variant + Golf 7.5-2.0 TDI variant + Golf 7 TSI + VW Sharan
/ ex-GOLF IV + ex-Passat B7-2,0 TDI variant /
/ heslo; Nekupuj nové pokiaľ sa nepresvedčíš že sa to nedá opraviť !!! /
/ ex-GOLF IV + ex-Passat B7-2,0 TDI variant /
/ heslo; Nekupuj nové pokiaľ sa nepresvedčíš že sa to nedá opraviť !!! /