FAQ - časté otázky...Čítajte skôr než sa spýtate
Moderátor: ejne
- ejne
- VWmaniak
- Príspevky: 10742
- Dátum registrácie: 06.06.2008 21:59
- Bydlisko: SLC
- Kontaktovať používateľa:
Re: FAQ - časté otázky...Čítajte skôr než sa spýtate
Demontáž a montáž prachového a pelového filtra:
Demontáž
– Odistite krytku -3- v smere šipky.
– Prachový a pelový filter vyberte z topného agregátu dole.
Montáž
Poznámka: Dodržte montazni polohu prachového a pelového filtra.
Montáž se vykonava v opacnom poradi.
Demontáž
– Odistite krytku -3- v smere šipky.
– Prachový a pelový filter vyberte z topného agregátu dole.
Montáž
Poznámka: Dodržte montazni polohu prachového a pelového filtra.
Montáž se vykonava v opacnom poradi.
Najprv sa ucime chodit a hovorit. A neskor sa ucime sediet a drzat hubu
EX: VW Passat 2.0/103kw Sportline TDI = Moje presuvadlo
VW Passat 2.0/125kw Highline
EX: VW Passat 2.0/103kw Sportline TDI = Moje presuvadlo
VW Passat 2.0/125kw Highline
- ejne
- VWmaniak
- Príspevky: 10742
- Dátum registrácie: 06.06.2008 21:59
- Bydlisko: SLC
- Kontaktovať používateľa:
Re: FAQ - časté otázky...Čítajte skôr než sa spýtate
Montažni prehlad: palivový filter
1 - zpetné vedenie
k chladiču paliva
dbajte na pevné usadenie
modré, resp. modro označené
2 - 6 Nm
3 - podložka
4 - prívodne vedení
od palivovej nádrže
biele, resp. bielo označené
dbajte na pevné usadenie
5 - zpetné vedenie
od tandemového čerpadla
modro oznacene
dbajte na pevné usadenie
6 - prívodne vedenie
k tandemovému čerpadlu
biele označene
dbajte na pevné usadenie
7 - horna čast palivového filtra
8 - snímač teploty paliva -G81-
9 - tesniací kružok
vymente
10 - výmenný filter
dodržujte intervaly výmeny
11 - spodna čast palivového filtra
12 - 10 Nm
13 - pripojovacie hrdlo snímača teploty paliva -G81-
14 - svorka
zkontrolujte pevné usadenie
15 - O-kroužok
vymeňte
1 - zpetné vedenie
k chladiču paliva
dbajte na pevné usadenie
modré, resp. modro označené
2 - 6 Nm
3 - podložka
4 - prívodne vedení
od palivovej nádrže
biele, resp. bielo označené
dbajte na pevné usadenie
5 - zpetné vedenie
od tandemového čerpadla
modro oznacene
dbajte na pevné usadenie
6 - prívodne vedenie
k tandemovému čerpadlu
biele označene
dbajte na pevné usadenie
7 - horna čast palivového filtra
8 - snímač teploty paliva -G81-
9 - tesniací kružok
vymente
10 - výmenný filter
dodržujte intervaly výmeny
11 - spodna čast palivového filtra
12 - 10 Nm
13 - pripojovacie hrdlo snímača teploty paliva -G81-
14 - svorka
zkontrolujte pevné usadenie
15 - O-kroužok
vymeňte
Najprv sa ucime chodit a hovorit. A neskor sa ucime sediet a drzat hubu
EX: VW Passat 2.0/103kw Sportline TDI = Moje presuvadlo
VW Passat 2.0/125kw Highline
EX: VW Passat 2.0/103kw Sportline TDI = Moje presuvadlo
VW Passat 2.0/125kw Highline
- ejne
- VWmaniak
- Príspevky: 10742
- Dátum registrácie: 06.06.2008 21:59
- Bydlisko: SLC
- Kontaktovať používateľa:
Re: FAQ - časté otázky...Čítajte skôr než sa spýtate
Hlavné svetlomety
Poznámka. Pred prácou na svetlometoch vždy vypnite svetlomety a nastavte kľúčik zapaľovania alebo štartovacie tlačidlo do polohy 0 (predpoloha).
Pri reklamáciách je bezpodmienečne potrebné poznať funkciu a ovládanie osvetľovacieho zariadenia.
Do vozidla sú montované hlavné svetlomety dvoch rôznych výrobcov. : Hella, Valeo
Montáž a demontáž svetlometov a ich primontovaných dielov je až na demontáž a montáž servomotorov a žiaroviek rovnaká.
Detekcia a zobrazenie závad
Riadiaca jednotka palubnej siete je vybavená vlastnou diagnostikou. Uľahčuje vyhľadávanie porúch hlavných svetlometov.
Na vyhľadávanie porúch je potrebné použiť niektorý zo systémov opísaných v kapitole "Diagnostické, meracie a informačné systémy vozidla" v prevádzkovom režime "Riadené vyhľadávanie porúch"
Montážny prehľad: hlavný svetlomet
Poznámka Na explozívnom zobrazení sú znázornené servomotory dvoch výrobcov svetlometov, pretože ich demontáž a montáž sa líšia.
1 - servomotor regulácie sklonu svetiel vľavo-V48-, resp. servomotor regulácia sklonu svetiel vpravo-V49 - výrobca svetlometu: Hella
2 - svorný krúžok
3 - servomotor regulácia sklonu svetiel vľavo-V48-, resp. servomotor regulácia sklonu svetiel vpravo-V49 - výrobca svetlometu: Valeo
demontáž a montáž → dalsi prispevok
4 - svorný krúžok
5 - výrez v karosérii
6 - kryt
7 - žiarovka diaľkového svetlometu vľavo-M30-, resp. žiarovka diaľkového svetlometu vpravo-M32 - žiarovka H7 12 V, 55 W
8 - upevňovacie skrutky 2 Nm
9 - upevňovacie skrutky 8 Nm
10 - nastavovací zdierky - korekcia montážnej polohy svetlometu → Kapitola
11 - svetlomet
12 - žiarovka obrysového svetla vľavo-M1-, resp. žiarovka obrysového svetla vpravo-M3 -
výbava zvyšok sveta: žiarovka 12 V, W 5 W
výbava pre USA a Kanadu: žiarovka 12 V, WY 5 W
13 - kryt
14 - žiarovka tlmeného svetlometu vľavo-M29-, resp. žiarovka tlmeného svetlometu vpravo-M31 - žiarovka H7 12 V, 55 W
15 – kryt
Poznámka. Pred prácou na svetlometoch vždy vypnite svetlomety a nastavte kľúčik zapaľovania alebo štartovacie tlačidlo do polohy 0 (predpoloha).
Pri reklamáciách je bezpodmienečne potrebné poznať funkciu a ovládanie osvetľovacieho zariadenia.
Do vozidla sú montované hlavné svetlomety dvoch rôznych výrobcov. : Hella, Valeo
Montáž a demontáž svetlometov a ich primontovaných dielov je až na demontáž a montáž servomotorov a žiaroviek rovnaká.
Detekcia a zobrazenie závad
Riadiaca jednotka palubnej siete je vybavená vlastnou diagnostikou. Uľahčuje vyhľadávanie porúch hlavných svetlometov.
Na vyhľadávanie porúch je potrebné použiť niektorý zo systémov opísaných v kapitole "Diagnostické, meracie a informačné systémy vozidla" v prevádzkovom režime "Riadené vyhľadávanie porúch"
Montážny prehľad: hlavný svetlomet
Poznámka Na explozívnom zobrazení sú znázornené servomotory dvoch výrobcov svetlometov, pretože ich demontáž a montáž sa líšia.
1 - servomotor regulácie sklonu svetiel vľavo-V48-, resp. servomotor regulácia sklonu svetiel vpravo-V49 - výrobca svetlometu: Hella
2 - svorný krúžok
3 - servomotor regulácia sklonu svetiel vľavo-V48-, resp. servomotor regulácia sklonu svetiel vpravo-V49 - výrobca svetlometu: Valeo
demontáž a montáž → dalsi prispevok
4 - svorný krúžok
5 - výrez v karosérii
6 - kryt
7 - žiarovka diaľkového svetlometu vľavo-M30-, resp. žiarovka diaľkového svetlometu vpravo-M32 - žiarovka H7 12 V, 55 W
8 - upevňovacie skrutky 2 Nm
9 - upevňovacie skrutky 8 Nm
10 - nastavovací zdierky - korekcia montážnej polohy svetlometu → Kapitola
11 - svetlomet
12 - žiarovka obrysového svetla vľavo-M1-, resp. žiarovka obrysového svetla vpravo-M3 -
výbava zvyšok sveta: žiarovka 12 V, W 5 W
výbava pre USA a Kanadu: žiarovka 12 V, WY 5 W
13 - kryt
14 - žiarovka tlmeného svetlometu vľavo-M29-, resp. žiarovka tlmeného svetlometu vpravo-M31 - žiarovka H7 12 V, 55 W
15 – kryt
Najprv sa ucime chodit a hovorit. A neskor sa ucime sediet a drzat hubu
EX: VW Passat 2.0/103kw Sportline TDI = Moje presuvadlo
VW Passat 2.0/125kw Highline
EX: VW Passat 2.0/103kw Sportline TDI = Moje presuvadlo
VW Passat 2.0/125kw Highline
- ejne
- VWmaniak
- Príspevky: 10742
- Dátum registrácie: 06.06.2008 21:59
- Bydlisko: SLC
- Kontaktovať používateľa:
Re: FAQ - časté otázky...Čítajte skôr než sa spýtate
Demontáž svetlometu
Poznámka. Nie je potrebné odpájať ukostrovací kábel akumulátora.
Na obrázkoch je znázornená demontáž a montáž ľavého svetlometu.
Výmena ľavého svetlometu a pravého svetlometu sa vykonáva obdobne.
Ak je svetlomet demontovaný, treba ho vždy po montáži nastaviť
Ak je demontovaný svetlomet s výbojkami, je potrebné po montáži vždy vykonať jeho základné nastavenie
- Vypnite zapaľovanie aj všetky elektrické spotrebiče a uveďte kľúčik zapaľovania alebo štartovacie tlačidlo do polohy 0 (predpoloha).
Poznámka. Klúčik zapaľovanie rádiového diaľkového ovládania položte počas demontáže a montáže do interiéru vozidla, aby sa zabránilo zamknutie dverí a príp. aktiváciu funkciou "Coming Home / Leaving Home".
- Odistite viacpólové konektorové spojenie a odpojte viacpólový konektor.
- Odskrutkujte mriežku chladiča
- Odskrutkujte kryt predného nárazníka
- Vyskrutkujte upevňovacie skrutky a zložte vodiaci profil -1 -.
- Vyskrutkujte upevňovacie skrutky zo svetlometu hore.
- Vyskrutkujte upevňovacie skrutky zo svetlometu dole.
- Vyberte svetlomet z výrezu v karosére.
Poznámka. Nie je potrebné odpájať ukostrovací kábel akumulátora.
Na obrázkoch je znázornená demontáž a montáž ľavého svetlometu.
Výmena ľavého svetlometu a pravého svetlometu sa vykonáva obdobne.
Ak je svetlomet demontovaný, treba ho vždy po montáži nastaviť
Ak je demontovaný svetlomet s výbojkami, je potrebné po montáži vždy vykonať jeho základné nastavenie
- Vypnite zapaľovanie aj všetky elektrické spotrebiče a uveďte kľúčik zapaľovania alebo štartovacie tlačidlo do polohy 0 (predpoloha).
Poznámka. Klúčik zapaľovanie rádiového diaľkového ovládania položte počas demontáže a montáže do interiéru vozidla, aby sa zabránilo zamknutie dverí a príp. aktiváciu funkciou "Coming Home / Leaving Home".
- Odistite viacpólové konektorové spojenie a odpojte viacpólový konektor.
- Odskrutkujte mriežku chladiča
- Odskrutkujte kryt predného nárazníka
- Vyskrutkujte upevňovacie skrutky a zložte vodiaci profil -1 -.
- Vyskrutkujte upevňovacie skrutky zo svetlometu hore.
- Vyskrutkujte upevňovacie skrutky zo svetlometu dole.
- Vyberte svetlomet z výrezu v karosére.
Najprv sa ucime chodit a hovorit. A neskor sa ucime sediet a drzat hubu
EX: VW Passat 2.0/103kw Sportline TDI = Moje presuvadlo
VW Passat 2.0/125kw Highline
EX: VW Passat 2.0/103kw Sportline TDI = Moje presuvadlo
VW Passat 2.0/125kw Highline
- ejne
- VWmaniak
- Príspevky: 10742
- Dátum registrácie: 06.06.2008 21:59
- Bydlisko: SLC
- Kontaktovať používateľa:
Re: FAQ - časté otázky...Čítajte skôr než sa spýtate
Montážny prehľad: hlavný svetlomet s výbojkou a „zatáčkovým“ svetlom ( BIXENONY )
1 - krytka
2 - žiarovka „zatáčkového“ svetla vľavo -L148-, resp. žiarovka „zatáčkového“ svetla vpravo-L149 -
žiarovka H7 12 V, 55 W
3 - žiarovka obrysového svetla vľavo-M1-, resp. žiarovka obrysového svetla vpravo-M3 -
žiarovka 12 V, BLUE W 5 W
4 - upevňovacie skrutky 2 Nm
5 - svetlomet
6 - upevňovacie skrutky 8 Nm
7 - nastavovací zdierky
8 - svorný krúžok
9 - upevňovacie skrutky
10 - riadiaca jednotka výbojky vľavo-J343-, resp. riadiaca jednotka výbojky vpravo-J344 -
11 - vedenie výbojky
12 - výbojka vľavo-L13-, resp. výbojka vpravo-L14-( "bixenon")
typ D1S, 35 W
13 - servomotor regulácie sklonu svetiel vľavo-V48-, resp. servomotor regulácie sklonu svetiel vpravo-V49 -
14 - kryt
15 - tesnenie
16 - výkonový modul svetlometu vľavo-J667-, resp. výkonový modul svetlometu vpravo-J668 -
Poznámka
Po montáži nového výkonového modulu svetlometu je potrebné nakódovať riadiacu jednotku „zatáčkových“ svetiel a regulácia sklonu svetiel-J745-→ Kapitola a následne vykonať základné nastavenie svetlometov → Sešit21.1.
17 - upevňovacie skrutky
18 - výrez v karosérii
19 - riadiaca jednotka „zatáčkových“ svetiel a regulácia sklonu svetiel-J745 -
Poznámka
Ak sa kóduje riadiaca jednotka „zatáčkových“ svetiel a regulácia sklonu svetiel-J745-, je potrebné následne vykonať základné nastavenie svetlometov
1 - krytka
2 - žiarovka „zatáčkového“ svetla vľavo -L148-, resp. žiarovka „zatáčkového“ svetla vpravo-L149 -
žiarovka H7 12 V, 55 W
3 - žiarovka obrysového svetla vľavo-M1-, resp. žiarovka obrysového svetla vpravo-M3 -
žiarovka 12 V, BLUE W 5 W
4 - upevňovacie skrutky 2 Nm
5 - svetlomet
6 - upevňovacie skrutky 8 Nm
7 - nastavovací zdierky
8 - svorný krúžok
9 - upevňovacie skrutky
10 - riadiaca jednotka výbojky vľavo-J343-, resp. riadiaca jednotka výbojky vpravo-J344 -
11 - vedenie výbojky
12 - výbojka vľavo-L13-, resp. výbojka vpravo-L14-( "bixenon")
typ D1S, 35 W
13 - servomotor regulácie sklonu svetiel vľavo-V48-, resp. servomotor regulácie sklonu svetiel vpravo-V49 -
14 - kryt
15 - tesnenie
16 - výkonový modul svetlometu vľavo-J667-, resp. výkonový modul svetlometu vpravo-J668 -
Poznámka
Po montáži nového výkonového modulu svetlometu je potrebné nakódovať riadiacu jednotku „zatáčkových“ svetiel a regulácia sklonu svetiel-J745-→ Kapitola a následne vykonať základné nastavenie svetlometov → Sešit21.1.
17 - upevňovacie skrutky
18 - výrez v karosérii
19 - riadiaca jednotka „zatáčkových“ svetiel a regulácia sklonu svetiel-J745 -
Poznámka
Ak sa kóduje riadiaca jednotka „zatáčkových“ svetiel a regulácia sklonu svetiel-J745-, je potrebné následne vykonať základné nastavenie svetlometov
Najprv sa ucime chodit a hovorit. A neskor sa ucime sediet a drzat hubu
EX: VW Passat 2.0/103kw Sportline TDI = Moje presuvadlo
VW Passat 2.0/125kw Highline
EX: VW Passat 2.0/103kw Sportline TDI = Moje presuvadlo
VW Passat 2.0/125kw Highline
- ejne
- VWmaniak
- Príspevky: 10742
- Dátum registrácie: 06.06.2008 21:59
- Bydlisko: SLC
- Kontaktovať používateľa:
Re: FAQ - časté otázky...Čítajte skôr než sa spýtate
Výmena výbojky:
Poznámka Výbojky vľavo-L13-a výbojku vpravo-L14-možno skontrolovať diagnostikou akčných členov riadiacej jednotky palubnej siete-J519-
Na obrázkoch je znázornená výmena výbojky v pravom svetlomete.
Výmena výbojky vľavo-L13-a výbojky vpravo-L14-prebieha obdobne.
Demontáž
- Vypnite zapaľovanie aj všetky elektrické spotrebiče a uveďte kľúčik zapaľovania alebo štartovacie tlačidlo do polohy 0 (predpoloha).
- Odskrutkujte svetlomet
- Zatlačte drôtené očko -1 – v smere šípky na stranu.
- Kryt - 1 - s výkonovým modulom svetlometu
- 2 - vytiahnite v smere šípky, tak ako to dovolia dĺžky vodičov zo svetlometu.
Poznámka. Výkonový modul svetlometu -2 - nie je treba odskrutkovať od krytky -1 -.
- Odistite konektory a odpojte ich.
POZOR!
V sklenenej banke výbojky sú tlaky od 7 bar (studená) do 100 bar (horúca). Horúca sklenená banka dosahuje teplotu až 700 stupňov Celzia.
Sklenená banka môže explodovať a vzniká nebezpečenstvo popálenia.
Pri demontáži a montáži výbojky bezpodmienečne používajte ochranné okuliare a rukavice.
- Odpojte konektor -1 - od výbojky -2 -.
- Odistite pružný drôtený strmeň -1 - a spustite ho na stranu.
- Opatrne vytiahnite výbojku -2 - z objímky.
Montáž
Montáž sa vykonáva v opačnom poradí, pričom je potrebné dbať na nasledujúce:
Poznámka Pri montáži výbojky sa nedotýkajte sklenenej banky. Vaše prsty na sklenenej banke zanechajú tukové stopy, ktoré sa pri zapnutí výbojky vyparí a sklenenú banku zakalí.
Sklenenú banku výbojky nevystavujte žiadnemu mechanickému namáhaniu. Sklenená banka je nesmierne chúlostivá a okrem toho je pod vysokým tlakom.
Vyvarujte sa priameho pohľadu do zaostreného svetelného lúča, pretože intenzita UV žiarenia výbojky je asi 2,5-krát vyššie ako u bežného halogénového svetla.
Pri montáži držiaka s výkonovým modulom svetlometu dbajte na správne usadenie tesnenia. Vniknutím vody do svetlometu dôjde k jeho zničeniu.
Ak je rozobratý svetlomet s automatickou reguláciou sklonu svetiel, je potrebné po montáži vždy vykonať jeho základné nastavenie
Novú výbojku nasaďte tak, aby zarážky ležali vo vybraniach reflektora.
Skontrolujte funkcie svetlometu.
Skontrolujte nastavenie svetlometov a príp. ich zoraďte
Poznámka Výbojky vľavo-L13-a výbojku vpravo-L14-možno skontrolovať diagnostikou akčných členov riadiacej jednotky palubnej siete-J519-
Na obrázkoch je znázornená výmena výbojky v pravom svetlomete.
Výmena výbojky vľavo-L13-a výbojky vpravo-L14-prebieha obdobne.
Demontáž
- Vypnite zapaľovanie aj všetky elektrické spotrebiče a uveďte kľúčik zapaľovania alebo štartovacie tlačidlo do polohy 0 (predpoloha).
- Odskrutkujte svetlomet
- Zatlačte drôtené očko -1 – v smere šípky na stranu.
- Kryt - 1 - s výkonovým modulom svetlometu
- 2 - vytiahnite v smere šípky, tak ako to dovolia dĺžky vodičov zo svetlometu.
Poznámka. Výkonový modul svetlometu -2 - nie je treba odskrutkovať od krytky -1 -.
- Odistite konektory a odpojte ich.
POZOR!
V sklenenej banke výbojky sú tlaky od 7 bar (studená) do 100 bar (horúca). Horúca sklenená banka dosahuje teplotu až 700 stupňov Celzia.
Sklenená banka môže explodovať a vzniká nebezpečenstvo popálenia.
Pri demontáži a montáži výbojky bezpodmienečne používajte ochranné okuliare a rukavice.
- Odpojte konektor -1 - od výbojky -2 -.
- Odistite pružný drôtený strmeň -1 - a spustite ho na stranu.
- Opatrne vytiahnite výbojku -2 - z objímky.
Montáž
Montáž sa vykonáva v opačnom poradí, pričom je potrebné dbať na nasledujúce:
Poznámka Pri montáži výbojky sa nedotýkajte sklenenej banky. Vaše prsty na sklenenej banke zanechajú tukové stopy, ktoré sa pri zapnutí výbojky vyparí a sklenenú banku zakalí.
Sklenenú banku výbojky nevystavujte žiadnemu mechanickému namáhaniu. Sklenená banka je nesmierne chúlostivá a okrem toho je pod vysokým tlakom.
Vyvarujte sa priameho pohľadu do zaostreného svetelného lúča, pretože intenzita UV žiarenia výbojky je asi 2,5-krát vyššie ako u bežného halogénového svetla.
Pri montáži držiaka s výkonovým modulom svetlometu dbajte na správne usadenie tesnenia. Vniknutím vody do svetlometu dôjde k jeho zničeniu.
Ak je rozobratý svetlomet s automatickou reguláciou sklonu svetiel, je potrebné po montáži vždy vykonať jeho základné nastavenie
Novú výbojku nasaďte tak, aby zarážky ležali vo vybraniach reflektora.
Skontrolujte funkcie svetlometu.
Skontrolujte nastavenie svetlometov a príp. ich zoraďte
Najprv sa ucime chodit a hovorit. A neskor sa ucime sediet a drzat hubu
EX: VW Passat 2.0/103kw Sportline TDI = Moje presuvadlo
VW Passat 2.0/125kw Highline
EX: VW Passat 2.0/103kw Sportline TDI = Moje presuvadlo
VW Passat 2.0/125kw Highline
- ejne
- VWmaniak
- Príspevky: 10742
- Dátum registrácie: 06.06.2008 21:59
- Bydlisko: SLC
- Kontaktovať používateľa:
Re: FAQ - časté otázky...Čítajte skôr než sa spýtate
Vymena Ziaroviek
Najprv sa ucime chodit a hovorit. A neskor sa ucime sediet a drzat hubu
EX: VW Passat 2.0/103kw Sportline TDI = Moje presuvadlo
VW Passat 2.0/125kw Highline
EX: VW Passat 2.0/103kw Sportline TDI = Moje presuvadlo
VW Passat 2.0/125kw Highline
- Allbacore
- Profík
- Príspevky: 976
- Dátum registrácie: 08.08.2008 02:44
- Bydlisko: KE,BA
- Kontaktovať používateľa:
Climatronic - diagnostika
Diagnostika cez Climatronic
Aktivacia:
Podrzte tlacidlo (1) & zaroven tlacidlo (2).
Ovladanie:
(A)Zobrazuje hlavny kanal #
(B)Zobrazuje sub kanal #
(C)Zobrazuje hodnoty zvoleneho kanalu/sub kanalu
(D)Otocenim listujete v hlavnom kanaly#
(E)Otocenim listujete v sub kanaly#
Ukoncenie
Stlacte "AC" alebo "ECON"
Obrazok hore zobrazuje:
Hlavny kanall#=11 co ja kanal pre AC kompresor
Sub kanal#=0 znamena prednastaveny prud (alebo nieco v tom zneni )
Hodnota=57.5 znamena 57.5mA
Zaujimave kanaly:
Hlavny kanall#=4 Vonkajsia teplota
Pod kanal#=0 Vonkajsia teplota
Hlavny kanal#=19 Udaje o "motore"
Pod kanal#=0 Rychlost vozdila (kmh)
Pod kanal#=1 Rychlost vozdila (mh)
Pod kanal#=2 Teplota motora(C)
Pod kanal#=3 Otacky motora(RPM)
Pod kanal#=21 Privod vzduchu
Pod kanal#=0 rozmrazovanie/celne sklo (%)
Pod kanal#=1 na hlavu(%)
Pod kanal#=2 na nohy(%)
Pod kanal#=3 vyduchy(%)
Pod kanal#=4 recyklulacia(%)
Pod kanal#=3 vzduchovy senzor(%)
Dalsie kody na http://www.my-gti.com/224/volkswagen-cl ... iagnostics
Aktivacia:
Podrzte tlacidlo (1) & zaroven tlacidlo (2).
Ovladanie:
(A)Zobrazuje hlavny kanal #
(B)Zobrazuje sub kanal #
(C)Zobrazuje hodnoty zvoleneho kanalu/sub kanalu
(D)Otocenim listujete v hlavnom kanaly#
(E)Otocenim listujete v sub kanaly#
Ukoncenie
Stlacte "AC" alebo "ECON"
Obrazok hore zobrazuje:
Hlavny kanall#=11 co ja kanal pre AC kompresor
Sub kanal#=0 znamena prednastaveny prud (alebo nieco v tom zneni )
Hodnota=57.5 znamena 57.5mA
Zaujimave kanaly:
Hlavny kanall#=4 Vonkajsia teplota
Pod kanal#=0 Vonkajsia teplota
Hlavny kanal#=19 Udaje o "motore"
Pod kanal#=0 Rychlost vozdila (kmh)
Pod kanal#=1 Rychlost vozdila (mh)
Pod kanal#=2 Teplota motora(C)
Pod kanal#=3 Otacky motora(RPM)
Pod kanal#=21 Privod vzduchu
Pod kanal#=0 rozmrazovanie/celne sklo (%)
Pod kanal#=1 na hlavu(%)
Pod kanal#=2 na nohy(%)
Pod kanal#=3 vyduchy(%)
Pod kanal#=4 recyklulacia(%)
Pod kanal#=3 vzduchovy senzor(%)
Dalsie kody na http://www.my-gti.com/224/volkswagen-cl ... iagnostics
http://www.autoledky.sk/ - množstvo noviniek!
http://www.xenesisziarovky.sk/
Nakupujte s členským žlavami tu
http://www.xenesisziarovky.sk/
Nakupujte s členským žlavami tu
- ejne
- VWmaniak
- Príspevky: 10742
- Dátum registrácie: 06.06.2008 21:59
- Bydlisko: SLC
- Kontaktovať používateľa:
Re: FAQ - časté otázky...Čítajte skôr než sa spýtate
Najprv sa ucime chodit a hovorit. A neskor sa ucime sediet a drzat hubu
EX: VW Passat 2.0/103kw Sportline TDI = Moje presuvadlo
VW Passat 2.0/125kw Highline
EX: VW Passat 2.0/103kw Sportline TDI = Moje presuvadlo
VW Passat 2.0/125kw Highline
- ejne
- VWmaniak
- Príspevky: 10742
- Dátum registrácie: 06.06.2008 21:59
- Bydlisko: SLC
- Kontaktovať používateľa:
Re: FAQ - časté otázky...Čítajte skôr než sa spýtate
Zapojenie vsetkych poistiek v automobile VW passat 3C od 2005 .....
- Prílohy
-
- poistky.pdf
- (4.36 MiB) 5762 stiahnutí
Najprv sa ucime chodit a hovorit. A neskor sa ucime sediet a drzat hubu
EX: VW Passat 2.0/103kw Sportline TDI = Moje presuvadlo
VW Passat 2.0/125kw Highline
EX: VW Passat 2.0/103kw Sportline TDI = Moje presuvadlo
VW Passat 2.0/125kw Highline