Eibach Pro Kit -30mm
Moderátor: ejne
- rado.h
- Jazdec
- Príspevky: 203
- Dátum registrácie: 18.08.2010 20:10
- Bydlisko: Púchov, SK
Eibach Pro Kit -30mm
Má niekto miesto seriových pružín Eibach Pro Kit, jedná sa mi o variantu -30mm. Aké to má jazdné vlastnosti, vplyv na životnosť pôvodných tlmičov (bol som na test a sú na tom ešte dobre, 180 tis km), prípadne poloosy. Nemám s tým skúsenosti. Kúpil som si na leto Interlagos R18-ky a myslím že by to vyzeralo lepšie. Dík za Vaše postrehy.
VW CC 2017, 2.0 TDi 135kw, DSG R-Line, Kessy, ACC, DCC, XDS, Discover Media, R19 AEZ Kaiman, R18 Mallory (zima)
- rado.h
- Jazdec
- Príspevky: 203
- Dátum registrácie: 18.08.2010 20:10
- Bydlisko: Púchov, SK
Re: Eibach Pro Kit -30mm
Dovolil som si citovať kolegu z CZ fóra "marek2580", ak by to niekomu pomohlo. Pružiny som objednal a potom napíšem ako to funguje a vyzerá.
"Měl jsem prasklou zadní pružinu, tak jsem dal rovnou všechny nové. Po dlouhém rozhodování jsem zvolil Eibach PRO-KIT. Původně jsem měl strach, aby auto nebylo moc tvrdé se sportline podvozkem, ale výsledek je excelentní. Rozdíl je fakt moc velký a teď je to auto podvozkově úplně super. S originálním podvozkem bylo auto přehnaně tvrdé a na sebemenších nerovnostech se celé auto třepalo a poskakovalo až to někdy na našich cestách bylo vyloženě otravné. Eibach mají silnější drát, jsou kratší, ale více progresivní. Všechny slátané a opravované cesty perfektně tlumí a auto je po celou dobu v klidu, když jedu rychle, tak v zatáčce se auto nakloní stejně jako s originálem, mírně se nakloní, zakousne a nepovolí. Za mě parádní změna a pro ty, kdo chce větší pohodlí se sportline podvozkem jako já, tak vřele doporučuji! Výšku auta mám po nejvyšší místo blatníků 65,5cm ve předu i vzadu (úplně stejné jako s originálem, přitom to mělo být ještě níž, ale to mi vůbec nevadí)."
"Měl jsem prasklou zadní pružinu, tak jsem dal rovnou všechny nové. Po dlouhém rozhodování jsem zvolil Eibach PRO-KIT. Původně jsem měl strach, aby auto nebylo moc tvrdé se sportline podvozkem, ale výsledek je excelentní. Rozdíl je fakt moc velký a teď je to auto podvozkově úplně super. S originálním podvozkem bylo auto přehnaně tvrdé a na sebemenších nerovnostech se celé auto třepalo a poskakovalo až to někdy na našich cestách bylo vyloženě otravné. Eibach mají silnější drát, jsou kratší, ale více progresivní. Všechny slátané a opravované cesty perfektně tlumí a auto je po celou dobu v klidu, když jedu rychle, tak v zatáčce se auto nakloní stejně jako s originálem, mírně se nakloní, zakousne a nepovolí. Za mě parádní změna a pro ty, kdo chce větší pohodlí se sportline podvozkem jako já, tak vřele doporučuji! Výšku auta mám po nejvyšší místo blatníků 65,5cm ve předu i vzadu (úplně stejné jako s originálem, přitom to mělo být ještě níž, ale to mi vůbec nevadí)."
VW CC 2017, 2.0 TDi 135kw, DSG R-Line, Kessy, ACC, DCC, XDS, Discover Media, R19 AEZ Kaiman, R18 Mallory (zima)
- rado.h
- Jazdec
- Príspevky: 203
- Dátum registrácie: 18.08.2010 20:10
- Bydlisko: Púchov, SK
Re: Eibach Pro Kit -30mm
A ešte, treba demontovať komplet náboj s tlmičom (vpredu), alebo sa dá demontovať iba samotný tlmič. Vzadu to hádam pôjde jednoducho, stlačiť pružinu a vybrať. Aby som vedel či ísť s výmenou pružín do servisu alebo to zvládnem doma. Ale samozrejme potom na geo.
VW CC 2017, 2.0 TDi 135kw, DSG R-Line, Kessy, ACC, DCC, XDS, Discover Media, R19 AEZ Kaiman, R18 Mallory (zima)
-
- Autoškolák
- Príspevky: 38
- Dátum registrácie: 08.09.2014 22:07
Re: Eibach Pro Kit -30mm
Nazdar, napis potom ako si dopadol:-) Tiez nad tym rozmyslam, ale ako citam skusenosti toho cecha tak ma to moc nelaka, kedze tiez mam sportline a kebyze je ta vyska po namontovani rovnaka ako original tak sa mi to moc neoplati :/
Mam na aute Lugano 19tky a v predu by to bodlo znizit aspon o tie 4 cm, vzadu je to akurat.
Mam na aute Lugano 19tky a v predu by to bodlo znizit aspon o tie 4 cm, vzadu je to akurat.
- rado.h
- Jazdec
- Príspevky: 203
- Dátum registrácie: 18.08.2010 20:10
- Bydlisko: Púchov, SK
Re: Eibach Pro Kit -30mm
Tak dnes prebehla výmena, celkom hladko, 3h aj s geomet. Výsledok...je to nižšie asi o 2,5 cm (výška po lem blatníka 65,5cm) a jazdný komfort je veľmi dobrý. Skutočne aj ja mám pocit že bežné cestné nerovnosti a záplaty to filtruje lepšie ako sériovy štandardný podvozok. Pri väčšom prepružení je cítiť, že je kratší chod pruženia ale je to absolútne v poriadku. Samozrejme ešte som sa odviezol len 5km, tak uvidím.
VW CC 2017, 2.0 TDi 135kw, DSG R-Line, Kessy, ACC, DCC, XDS, Discover Media, R19 AEZ Kaiman, R18 Mallory (zima)