1.8 TSI - 000665 - Boost Pressure Regulation P0299 - 000 - C

2005 - 20..

Moderátor: ejne

VirtualVoid
Vodič
Vodič
Príspevky: 141
Dátum registrácie: 28.11.2017 12:30
Bydlisko: Bratislava

1.8 TSI - 000665 - Boost Pressure Regulation P0299 - 000 - C

Príspevok od používateľa VirtualVoid »

čaute

občas mám pocit, že auto neťahá tak ako by malo (resp. ako si pamatám), neviem či to je celkovou váhou B6tky (v sedane), alebo že jednoducho ten motor netočím toľko čo by som možno mal,
ale potreboval by som niekoho, kto by mi pomohol testnúť / premerať cez VCDS veci spojené s výkonom auta.

118kW by sa dle mého malo chovať inak... Trnava a okolie, díky.
Naposledy upravil/-a VirtualVoid v 13.06.2018 12:03, upravené celkom 1 krát.
BMW E46 330iX

Používateľov profilový obrázok
rado.h
Jazdec
Jazdec
Príspevky: 203
Dátum registrácie: 18.08.2010 20:10
Bydlisko: Púchov, SK

Re: Trnava - test turba, vstrekov (1.8 TSI)

Príspevok od používateľa rado.h »

A je to len občas, alebo stále. Lebo mne to robil regulátor tlaku turba. Síce mám 1.4 ale princíp bude rovnaký. Mne to raz išlo normálne, inokedy slabšie a niekedy pri akcelerácii kolísal výkon. Ale samozrejme to môže byť aj ničo iné.
VW CC 2017, 2.0 TDi 135kw, DSG R-Line, Kessy, ACC, DCC, XDS, Discover Media, R19 AEZ Kaiman, R18 Mallory (zima)

VirtualVoid
Vodič
Vodič
Príspevky: 141
Dátum registrácie: 28.11.2017 12:30
Bydlisko: Bratislava

Re: Trnava - test turba, vstrekov (1.8 TSI)

Príspevok od používateľa VirtualVoid »

rado.h napísal:A je to len občas, alebo stále. Lebo mne to robil regulátor tlaku turba. Síce mám 1.4 ale princíp bude rovnaký. Mne to raz išlo normálne, inokedy slabšie a niekedy pri akcelerácii kolísal výkon. Ale samozrejme to môže byť aj ničo iné.
myslím si, že to je len občas, ale postupom času to je horšie a horšie.
BMW E46 330iX

Používateľov profilový obrázok
rado.h
Jazdec
Jazdec
Príspevky: 203
Dátum registrácie: 18.08.2010 20:10
Bydlisko: Púchov, SK

Re: Trnava - test turba, vstrekov (1.8 TSI)

Príspevok od používateľa rado.h »

Pokiaľ to raz ide normálne a inokedy slabšie, mohol by si mať rovnaký problém. Ja som si tiež hovoril, no super bude treba nové turbo. Ale nedalo mi to a regulátor za 30 eur ma nezrujnuje a po výmene všetko ok. Môže to byť aj turbo, vstreky by som asi netypoval, ale... Samozrejme neviem kedy si menil sviečky, vzduch. filter...ťažko takto na diaľku poradiť. Hlavne sa treba obrátiť na niekoho, kto má s TSi nejakú skúsenosť, lebo aj ja keď som niečo potreboval, hlavne vymeniť rozvody, tak to bol problém. Dnes by som si to už urobil sám.
VW CC 2017, 2.0 TDi 135kw, DSG R-Line, Kessy, ACC, DCC, XDS, Discover Media, R19 AEZ Kaiman, R18 Mallory (zima)

VirtualVoid
Vodič
Vodič
Príspevky: 141
Dátum registrácie: 28.11.2017 12:30
Bydlisko: Bratislava

Re: Trnava - test turba, vstrekov (1.8 TSI)

Príspevok od používateľa VirtualVoid »

rado.h napísal:Pokiaľ to raz ide normálne a inokedy slabšie, mohol by si mať rovnaký problém. Ja som si tiež hovoril, no super bude treba nové turbo. Ale nedalo mi to a regulátor za 30 eur ma nezrujnuje a po výmene všetko ok. Môže to byť aj turbo, vstreky by som asi netypoval, ale... Samozrejme neviem kedy si menil sviečky, vzduch. filter...ťažko takto na diaľku poradiť. Hlavne sa treba obrátiť na niekoho, kto má s TSi nejakú skúsenosť, lebo aj ja keď som niečo potreboval, hlavne vymeniť rozvody, tak to bol problém. Dnes by som si to už urobil sám.
tak či onak vďaka, sviečky som nemenil, ale už nejakú dobu to plánujem. a ten regulátor tlaku dám vymeniť pre istotu tiež :)
akurát som si to chcel predtým overiť, videl som niekde na nete, že týpci to merali cez vcds...
BMW E46 330iX

Používateľov profilový obrázok
rado.h
Jazdec
Jazdec
Príspevky: 203
Dátum registrácie: 18.08.2010 20:10
Bydlisko: Púchov, SK

Re: Trnava - test turba, vstrekov (1.8 TSI)

Príspevok od používateľa rado.h »

Ano samozrejme sa to dá nalogovať a porovnať požadovanú hodnotu s reálnou. Ja vcds mám, ale sám som moc nechcel aj riadiť auto aj obsluhovať pc a povedal som si, že to predsa nič iné ako regulátor alebo turbo asi byť nemôže.
VW CC 2017, 2.0 TDi 135kw, DSG R-Line, Kessy, ACC, DCC, XDS, Discover Media, R19 AEZ Kaiman, R18 Mallory (zima)

VirtualVoid
Vodič
Vodič
Príspevky: 141
Dátum registrácie: 28.11.2017 12:30
Bydlisko: Bratislava

Re: Trnava - test turba, vstrekov (1.8 TSI)

Príspevok od používateľa VirtualVoid »

Address 01: Engine ( ) Labels: 06J-907-115-BZB.clb
Part No SW: 06J 906 026 HW: 06J 906 026
Component: MED17.5 6974
Revision: A8H03--- Serial number: VWZCZ000000000
Coding: 0404000318070160
Shop #: WSC 28502 001 1048576
VCID: 67DA60DE56F6947948-8032

3 Faults Found:
000807 - Knock Sensor 1 (G61)
P0327 - 000 - Signal too Low - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 2
Reset counter: 255
Mileage: 243595 km
Time Indication: 0
Date: 2018.03.31
Time: 00:04:55

Freeze Frame:
RPM: 1040 /min
Load: 21.6 %
Speed: 8.0 km/h
Temperature: 51.0°C
Temperature: 17.0°C
Absolute Pres.: 970.0 mbar
Voltage: 13.843 V

000807 - Knock Sensor 1 (G61)
P0327 - 000 - Signal too Low - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 2
Reset counter: 255
Mileage: 243595 km
Time Indication: 0
Date: 2018.03.31
Time: 00:04:55

000665 - Boost Pressure Regulation
P0299 - 000 - Control Range Not Reached - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 2
Reset counter: 255
Mileage: 244458 km
Time Indication: 0
Date: 2018.04.09
Time: 18:11:46

Freeze Frame:
RPM: 2379 /min
Load: 83.9 %
Speed: 87.0 km/h
Temperature: 96.0°C
Temperature: 34.0°C
Absolute Pres.: 980.0 mbar
Voltage: 13.716 V

Readiness: 0000 0000



poradi mi niekto prosim, co s tym ?
BMW E46 330iX

Používateľov profilový obrázok
lukasko144
VWjunior
VWjunior
Príspevky: 1806
Dátum registrácie: 24.10.2009 23:38
Bydlisko: Malacky
Kontaktovať používateľa:

Re: Trnava - test turba, vstrekov (1.8 TSI)

Príspevok od používateľa lukasko144 »

Myslim, ze to suvisi s tou chybou 665 a je to to, co Ti vyssie radil Rado.
06/2009: Passat Variant 2.0 TDI 2008 103 kW 4Motion Highline Foto CZ , Foto SK
07/2007 - 05/2009: Skoda Fabia 1.4 MPI Foto
12/2006 - 06/2007: Skoda 130 Foto

VirtualVoid
Vodič
Vodič
Príspevky: 141
Dátum registrácie: 28.11.2017 12:30
Bydlisko: Bratislava

Re: Trnava - test turba, vstrekov (1.8 TSI)

Príspevok od používateľa VirtualVoid »

chalani potreboval by som radu. opäť toto, ale bez "check engine light" :

000665 - Boost Pressure Regulation
P0299 - 000 - Control Range Not Reached - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Reset counter: 255
Mileage: 248729 km
Time Indication: 0
Date: 2018.06.10
Time: 19:41:20

Freeze Frame:
RPM: 2441 /min
Load: 81.5 %
Speed: 71.0 km/h
Temperature: 97.0°C
Temperature: 35.0°C
Absolute Pres.: 980.0 mbar
Voltage: 13.843 V


je to niektorá z týchto vecí prosím ? :
https://www.autokelly.sk/Catalog/vw-pas ... 3;34201775" onclick="window.open(this.href);return false;
BMW E46 330iX

Používateľov profilový obrázok
rado.h
Jazdec
Jazdec
Príspevky: 203
Dátum registrácie: 18.08.2010 20:10
Bydlisko: Púchov, SK

Re: Trnava - test turba, vstrekov (1.8 TSI)

Príspevok od používateľa rado.h »

Ahoj, regulačný ventil je buď tá položka č.1 (Regulační ventil (plnicího tlaku) Pierburg, 26,19 eur), alebo ešte tá položka 5 (Regulační ventil plnicího tlaku VEMO, 56,89 eur).
To vymeníš aj sám, kúp ten lacnejší, sú tam 2. skrutky a 3 hadičky. Tie ostatné sú ventily, ktoré vypúšťajú tlak z turba pri preraďovaní.
VW CC 2017, 2.0 TDi 135kw, DSG R-Line, Kessy, ACC, DCC, XDS, Discover Media, R19 AEZ Kaiman, R18 Mallory (zima)

Napísať odpoveď

Návrat na "Passat 3C / CC"