EGR N18
Moderátor: ejne
-
- VWsenior
- Príspevky: 2085
- Dátum registrácie: 20.04.2008 19:20
- Bydlisko: Námestovo
Re: EGR N18
ano mozne to je dokonca aj prvotna zavada egr može suvisiet s tym chladičom, mal som tu octaviu 2 fučalo to presne okolo osky a hadzalo núdzak/zo začiatku to nerobilo/ale dalo sa to identifikovat bolo to tam očadené do čierna a divne to syčalo..vymenili sme ho za nový a odvtedy auto bez problemov....pri vymene trochu pakáreň ma to kadejake natvarovane trubky, polos dlha bola dolu od prevodovky odmontovana a uvolnený výfuk...ale podarilo sa a auto od vtedy zase bez problemov
- kaktus5
- Vodič
- Príspevky: 197
- Dátum registrácie: 28.10.2010 16:54
- Bydlisko: Zilina
Re: EGR N18
Môze to byt aj problem s DPF.Daj to dormalu a skus sa odviest tak az vyhodi porucha motoru a napichni co tam bude.
-
- Vodič
- Príspevky: 85
- Dátum registrácie: 15.01.2010 22:13
- Bydlisko: BB
Re: EGR N18
ked je to v normale tak vypisuje toto :
001027 - ventil zpetneho vedeni vyfuk.plynu (N18) - chybna funkce
P0403 - 000 - - - Kontrolka závad ZAP
info o závadì:
Stav závad: 11100000
Priorita závad: 1
Frekvence závad: 1
Kilometry: 201219 km
Indikace èasu: 0
Datum: 2011.10.06
Èas: 11:25:15
info o závadì:
Otáèky: 840 /min
Rychlost: 0.0 km/h
Pracovní cyklus: 82.1 %
Napìtí: 14.36 V
Váha vzduchu: 400.0 mg/str
Pracovní cyklus: 0.0 %
Provozní stav: 00000000
001027 - ventil zpetneho vedeni vyfuk.plynu (N18) - chybna funkce
P0403 - 000 - - - Kontrolka závad ZAP
info o závadì:
Stav závad: 11100000
Priorita závad: 1
Frekvence závad: 1
Kilometry: 201219 km
Indikace èasu: 0
Datum: 2011.10.06
Èas: 11:25:15
info o závadì:
Otáèky: 840 /min
Rychlost: 0.0 km/h
Pracovní cyklus: 82.1 %
Napìtí: 14.36 V
Váha vzduchu: 400.0 mg/str
Pracovní cyklus: 0.0 %
Provozní stav: 00000000
- sf777
- Jazdec
- Príspevky: 207
- Dátum registrácie: 10.09.2009 08:42
- Bydlisko: Vranov nad Topľou
Re: EGR N18
Cauko si to nejako vyriesil?
caf caf
caf caf
Passat B8, 140kw, 6/2018, 2.0 TDI, DFHA, DSG 7°, 4Motion
-
- Vodič
- Príspevky: 85
- Dátum registrácie: 15.01.2010 22:13
- Bydlisko: BB
Re: EGR N18
Takze problem odstraneni popisem ako som to vyriesil najprv som zhodil chladic spatnych plynov po preskumani som zistil ze prefukuje cez osku kde sa ovlada regulacia toho chladica , nakolko tento diel stoji repasovany cca 200-250 euri rozhodol som sa uplne odstavit egr , a to upravou RJ a nasledne som zaslepil ventil manualne konektor som odpojil zaizoloval , auto jazdi bez problemov a ma lepsi zatah od spodu co sa tyka dymenia nepostrehol som nic vazne , PS: dostat von ten chladic je Pôrod , vela stastia
Vdaka Za rady
Vdaka Za rady
- frflos
- VWmaniak
- Príspevky: 17162
- Dátum registrácie: 18.04.2009 19:48
- Bydlisko: kusok od Partizanske
Re: EGR N18
...a s dpf si co urobil? Alebo ho nemas?
...už toľko nefrflem, ale rovno mažem, keď nečítaš pravidlá
...chces klubacke tricko a nalepku? klikni -->TUTO<--
...a nic nikde nikomu nezapisujem
...chces klubacke tricko a nalepku? klikni -->TUTO<--
...a nic nikde nikomu nezapisujem
-
- Vodič
- Príspevky: 85
- Dátum registrácie: 15.01.2010 22:13
- Bydlisko: BB
Re: EGR N18
DPF mam normalne funguje EGR by nemal mat vplyv na DPF
- s3ko
- Autoškolák
- Príspevky: 40
- Dátum registrácie: 21.12.2016 00:19
Re: EGR N18
A co EK, uz si bol? Ja mam tiez problem s EGR. V servise za vymenu chcu 450€ (asi neorigo) alebo deaktivacia do 200€. SW upravu RJ si robil sam?
VW Passat Variant 12/2011 103kW 2.0TDi