Pri pridaní a ubratí plynu autom "cukne"
Moderátor: ejne
- herin
- Jazdec
- Príspevky: 497
- Dátum registrácie: 22.07.2012 20:00
- Bydlisko: Bratislava
Pri pridaní a ubratí plynu autom "cukne"
Zdravím vás klubáci,
V poslednej dobe sa mi objavil problém s mojím autom a to že keď mám zaradenú rýchlosť a dám dole nohu z plynu, tak autom cukne a to iste ked opäť pridám plyn,tak tiež tak cukne.
A takisto som si všimol, že ked idem cca 50-80 na plne novej hladkej ceste tak mi chveje celým autom, proste máme s priatelkou pocit ako keby sme sedeli na masážnom kresle/aspon máme masáž zadara /. Taktiež pri prekročení 120 km/h na dialnici začne auto vibrovať. Silentvloky na motore aj prevodovke su vymenené/všetky Lemforder/ a taktiež bola vymenená aj ľavá krátka poloos.
ked som mal dole koleso tak ked som skusil potočiť poloosou, tak to tak cukalo,ale mal som viac pocit že to cukanie išlo z toho miesta kde je uchytená poloos ku prevodovke.
Vedel by mi niekto poradiť, či to môže robiť niečo v prevodovke čo sa časom opotrebuje, alebo mám skusiť vymeniť aj pravú dlhú poloos, kde som vymenil iba homokineťáky/vnutorný a vonkajši cca pred dvomi rokmi/. Auto má nabehané 270 000 km..motor CBAB...2,0 tdi 16V
Ďakujem vopred všetkým za užitočné rady.
V poslednej dobe sa mi objavil problém s mojím autom a to že keď mám zaradenú rýchlosť a dám dole nohu z plynu, tak autom cukne a to iste ked opäť pridám plyn,tak tiež tak cukne.
A takisto som si všimol, že ked idem cca 50-80 na plne novej hladkej ceste tak mi chveje celým autom, proste máme s priatelkou pocit ako keby sme sedeli na masážnom kresle/aspon máme masáž zadara /. Taktiež pri prekročení 120 km/h na dialnici začne auto vibrovať. Silentvloky na motore aj prevodovke su vymenené/všetky Lemforder/ a taktiež bola vymenená aj ľavá krátka poloos.
ked som mal dole koleso tak ked som skusil potočiť poloosou, tak to tak cukalo,ale mal som viac pocit že to cukanie išlo z toho miesta kde je uchytená poloos ku prevodovke.
Vedel by mi niekto poradiť, či to môže robiť niečo v prevodovke čo sa časom opotrebuje, alebo mám skusiť vymeniť aj pravú dlhú poloos, kde som vymenil iba homokineťáky/vnutorný a vonkajši cca pred dvomi rokmi/. Auto má nabehané 270 000 km..motor CBAB...2,0 tdi 16V
Ďakujem vopred všetkým za užitočné rady.
Passat B6...CBAB...103kW
Passat B8...DCZ...1,6 TDI Bluemotion 88kW
Passat B8...DCZ...1,6 TDI Bluemotion 88kW
- maco4
- VWsenior
- Príspevky: 2349
- Dátum registrácie: 27.11.2007 17:34
- Bydlisko: Lipt.Mikuláš
Re: Pri pridaní a ubratí plynu autom "cukne"
A spojka? Alebo zotrvačník?!. Alebo v prevodovke tanierové koleso + satelity na rozvodovke ? Niečo takéto...
Passat B 8.5-2 TDI variant + Golf 7.5-2.0 TDI variant + Golf 7 TSI + VW Sharan
/ ex-GOLF IV + ex-Passat B7-2,0 TDI variant /
/ heslo; Nekupuj nové pokiaľ sa nepresvedčíš že sa to nedá opraviť !!! /
/ ex-GOLF IV + ex-Passat B7-2,0 TDI variant /
/ heslo; Nekupuj nové pokiaľ sa nepresvedčíš že sa to nedá opraviť !!! /
- herin
- Jazdec
- Príspevky: 497
- Dátum registrácie: 22.07.2012 20:00
- Bydlisko: Bratislava
Re: Pri pridaní a ubratí plynu autom "cukne"
Spojka neprešmykuje, tá zaberá normálne, auto jazdí 90% iba po dialnici alebo po Ba obchvate..a keby bol v prdeli zotravčník tak by mi to triaslo na volnobehu prípaden by to vydávalo kadejaké zvuky nie?a auto naštartuje normálne, na volnobehu ani neviem že mi ide motor a nič nevydáva zvláštne zvuky..jedine čo vydáva divný zvuk jemacog4 napísal:A spojka? Alebo zotrvačník?!. Alebo v prevodovke tanierové koleso + satelity na rozvodovke ? Niečo takéto...
že ked vyhodím rýchlosťt.j. ked sa blížim k nejakej križovatke a vidím v dialke že je červená, tak ako klesá rýchlosť tak cca pri 50 km/h ako keby od kolesa robí že citujem:" wu-wu-wu wu..ako rýchlo sa otáčaju kolesa....neviem ako to opísať..)
Passat B6...CBAB...103kW
Passat B8...DCZ...1,6 TDI Bluemotion 88kW
Passat B8...DCZ...1,6 TDI Bluemotion 88kW
-
- Jazdec
- Príspevky: 470
- Dátum registrácie: 19.01.2014 20:28
- Bydlisko: Galanta
Re: Pri pridaní a ubratí plynu autom "cukne"
Mozu to byt opotrebovane pneu, respektive nemas Matador Hectorra 2? Tieto pneu to robili uz po prejdeni prvych 200km...
CAR - VW Passat R-Line, 2.0TDi (CBBB) 125kW, MR2010
- herin
- Jazdec
- Príspevky: 497
- Dátum registrácie: 22.07.2012 20:00
- Bydlisko: Bratislava
Re: Pri pridaní a ubratí plynu autom "cukne"
nie nie pneu nemám opotrebované a robilo to aj s inými..a pneu mám BridgestoneAtrix24 napísal:Mozu to byt opotrebovane pneu, respektive nemas Matador Hectorra 2? Tieto pneu to robili uz po prejdeni prvych 200km...
Passat B6...CBAB...103kW
Passat B8...DCZ...1,6 TDI Bluemotion 88kW
Passat B8...DCZ...1,6 TDI Bluemotion 88kW
- maco4
- VWsenior
- Príspevky: 2349
- Dátum registrácie: 27.11.2007 17:34
- Bydlisko: Lipt.Mikuláš
Re: Pri pridaní a ubratí plynu autom "cukne"
Toto je absolútna sprostosť, Matador Hectorra 2 je super pneumatika... Ak si mal takúto skúsenosť tak si mal nejaké výpredajové II. kvality lebo Matador je koncern Continental čo je špička v kvalite.Atrix24 napísal:Mozu to byt opotrebovane pneu, respektive nemas Matador Hectorra 2? Tieto pneu to robili uz po prejdeni prvych 200km...
Passat B 8.5-2 TDI variant + Golf 7.5-2.0 TDI variant + Golf 7 TSI + VW Sharan
/ ex-GOLF IV + ex-Passat B7-2,0 TDI variant /
/ heslo; Nekupuj nové pokiaľ sa nepresvedčíš že sa to nedá opraviť !!! /
/ ex-GOLF IV + ex-Passat B7-2,0 TDI variant /
/ heslo; Nekupuj nové pokiaľ sa nepresvedčíš že sa to nedá opraviť !!! /
-
- Jazdec
- Príspevky: 470
- Dátum registrácie: 19.01.2014 20:28
- Bydlisko: Galanta
Re: Pri pridaní a ubratí plynu autom "cukne"
Jasné, čiže čo povieš musí platiť. Ibaže vo firme máme 5 sám rovnakých pneu kupovaných v rozdielnom období, dokonca od rozdielnych dodávateľov ale to asi nie je relevantné...
CAR - VW Passat R-Line, 2.0TDi (CBBB) 125kW, MR2010
- maco4
- VWsenior
- Príspevky: 2349
- Dátum registrácie: 27.11.2007 17:34
- Bydlisko: Lipt.Mikuláš
Re: Pri pridaní a ubratí plynu autom "cukne"
Pozor, toto čo tu poviem (napíšem) nemusí absolútne platiť! Snažím sa pomôcť nejakou radov a skúsenosťou.Atrix24 napísal:Jasné, čiže čo povieš musí platiť. Ibaže vo firme máme 5 sám rovnakých pneu kupovaných v rozdielnom období, dokonca od rozdielnych dodávateľov ale to asi nie je relevantné...
V tomto prípade mám skúsenosť lebo som používal aj ja spomínané pneumatiky Matador Hectorra ... Viem že to nie je nejaká "špica trieda pneu" je to hlavne účelovo-cenovo dostupná pneumatika štandardnej triedy.
Ale ak ste na firmu kupovali 5 sam rovnaých pneu tak ste to mali reklamovať a vrátiť predávajúcemu a nie kupovať v rozdielnom období od rozdielnych dodávateľov ?!?
Ale toto je od témy... Lem som chcel reagovať keď si ma tak "odpálil"
Passat B 8.5-2 TDI variant + Golf 7.5-2.0 TDI variant + Golf 7 TSI + VW Sharan
/ ex-GOLF IV + ex-Passat B7-2,0 TDI variant /
/ heslo; Nekupuj nové pokiaľ sa nepresvedčíš že sa to nedá opraviť !!! /
/ ex-GOLF IV + ex-Passat B7-2,0 TDI variant /
/ heslo; Nekupuj nové pokiaľ sa nepresvedčíš že sa to nedá opraviť !!! /
- herin
- Jazdec
- Príspevky: 497
- Dátum registrácie: 22.07.2012 20:00
- Bydlisko: Bratislava
Re: Pri pridaní a ubratí plynu autom "cukne"
Tak dnes bolo slušné počasie na detailnejšie pozretie sa pod auto..
no a stačilo mi na heveri dať dole koleso..chytil som pri kolese poloos a skušal ňou pootočiť a
zistil som že z nej asi vzniká to "cuknutie"..ono určite nie je normálne ked je vo vnútornom homoklbe vôla cca 0,5-1cm..
proste ako som potočil poloosou tak sa pohla a vnutorný klb sa nehol..a tak som s tým cukal na obidve strany a je tam tá vôla..
myslíte že môže mať vnutorný homoklb nejakú prijateľnú vôlu?
V auguste tohto roku mi menili komplet celú poloos aj s klbmi..dali mi tam SKF tak som ozaj nepredpokladal že sa po 3 mesiacoch jazdenia môže stať niečo takéto.
Na margo toho by som sa vás tu rád spýtal či je vôbec niečo takéto možné reklamovať..akože stálo ma to aj s výmenou 200 eur tak ked to nevydržalo ani 3 mesiace tak by to mohlo ísť na reklamáciu nie?
Ďalšia poloos ak sa mi podarí zohnať tak pôjde originál..nemá tu niekto za dobrú cenu?alebo s nejakou zľavou?bol by som povďačný za nejaký tip...
PS:sranda je že origo poloos mi vydržala 250 000 km a SKF vydržala 15 000...
no a stačilo mi na heveri dať dole koleso..chytil som pri kolese poloos a skušal ňou pootočiť a
zistil som že z nej asi vzniká to "cuknutie"..ono určite nie je normálne ked je vo vnútornom homoklbe vôla cca 0,5-1cm..
proste ako som potočil poloosou tak sa pohla a vnutorný klb sa nehol..a tak som s tým cukal na obidve strany a je tam tá vôla..
myslíte že môže mať vnutorný homoklb nejakú prijateľnú vôlu?
V auguste tohto roku mi menili komplet celú poloos aj s klbmi..dali mi tam SKF tak som ozaj nepredpokladal že sa po 3 mesiacoch jazdenia môže stať niečo takéto.
Na margo toho by som sa vás tu rád spýtal či je vôbec niečo takéto možné reklamovať..akože stálo ma to aj s výmenou 200 eur tak ked to nevydržalo ani 3 mesiace tak by to mohlo ísť na reklamáciu nie?
Ďalšia poloos ak sa mi podarí zohnať tak pôjde originál..nemá tu niekto za dobrú cenu?alebo s nejakou zľavou?bol by som povďačný za nejaký tip...
PS:sranda je že origo poloos mi vydržala 250 000 km a SKF vydržala 15 000...
Passat B6...CBAB...103kW
Passat B8...DCZ...1,6 TDI Bluemotion 88kW
Passat B8...DCZ...1,6 TDI Bluemotion 88kW