Veci okolo rozvodov

2005 - 20..

Moderátor: ejne

Používateľov profilový obrázok
Jahl
Vodič
Vodič
Príspevky: 116
Dátum registrácie: 26.02.2013 04:04
Bydlisko: Žilina

Veci okolo rozvodov

Príspevok od používateľa Jahl »

Chalani nazdar!

Čím viac si dávam záležať na výbere rozvodov od remeňa až po pumpu tým viac sledujem že sa v tom akosi strácam.

V prvom rade som vychádzal z toho, že najlepším riešením bude vybrať zo značiek CONTITECH, SKF a INA.

Ako som si na nete študoval dozvedel som sa, že:
- Originálny remeň aký sa dodáva aj v autorizovanom servise je CONTITECH
- Napínacie kladky vyrába firma LITENS a je teda jedno či sa jedná o značku SKF, FEBI, atď.
- Vodiace kladky zase vyrába len INA takže je znovu jedno o akú značku sa jedná

Môžete mi potvrdiť túto informáciu?

Napríklad ak pozerám na rôzne značky napínacích kladiek v rámci jednej predajne líšia sa od seba cenovo niekde v rozmedzí 10-15€ ale aj istým prevedením (podľa foto). Takže podľa môjho názoru nejaké kvalitatívne rozdiely tam musia byť aj keď podľa info. vyššie ich vyrába jedna firma a to LITENS. Rovnako to platí aj pre vodiace kladky.

U remeňa som rozhodnutý pre CONTITECH... tu by ma však zaujímal jeden "detail" v aute mám remeň ktorý ma 4-5 drážok po celej jeho dĺžke. Momentálne sú u nás na výber len remene s počtom zubov 160 pre môj motor CBDC. Tiež je na výber buď so zaoblenými zubami alebo klasickými... chcel by som teda vedieť technický rozdiel medzi remeňom so zubami prípadne so zaoblenými zubami a medzi remeňom s drážkami aký som našiel napríklad na jednom nemeckom webe a aký mám pôvodne momentálne v aute ešte z výroby. (aj keď čosi tuším).

Posledná moja otázka je ohľadne pumpy ktorú by som vyberal od SKF. Nikde sa však neviem dočítať či sa k tejto pumpe (VKPC 81626) dodáva aj tesnenie. Je štandard, že sa ku každej pumpe dodáva aj tesnenie alebo je potreba ju zase dohľadávať a objednávať zvlášť alebo ako je to riešené?

Za vecné odozvy veľké dík :!:
/// VW Passat Variant 3C / 2.0TDI / CR / CBDC / 81KW-110HP / 2010 ///

putin
Jazdec
Jazdec
Príspevky: 480
Dátum registrácie: 19.11.2010 11:58
Bydlisko: Zap.SR okolie BA
Kontaktovať používateľa:

Re: Veci okolo rozvodov

Príspevok od používateľa putin »

A co tak kupit celu sadu v skoda-diely.sk prvovyrobu ? Mas po probleme a podla mna cena bude priblizne rovnaka

Používateľov profilový obrázok
Rives
Profík
Profík
Príspevky: 1162
Dátum registrácie: 16.01.2013 12:10
Bydlisko: HE, PO, KE, ZA

Re: Veci okolo rozvodov

Príspevok od používateľa Rives »

V prvom rade nechapem preco pleties zubovy s drazkovany remen.
Zubovy je rozvodovy.
Drazkovy je na alternator a klimu.
Hovoris ze tvoj remen ma 4-5 drazok. To nie je rozvodovy remen. Ten je pod krytom.
Na linku nizsie je originalna rozvodova sada. vyzera to ze napinak je od LITENSu a ostatne veci su INA, remen CONTITECH.
http://www.cc-autodily.cz/sada-rozvodu-rozvody-1-1" onclick="window.open(this.href);return false;
Tato sada je drahsia cca o 50e ako INA alebo nieco dalsie...ale vyzera to ze je to fakt origo, lebo taky remen mam v aute teraz.
Je na zvazenie ci brat origo alebo nahradu. S origo dielmi ta len diely(rozvody+pumpa) vyjdu na 300e + praca.

Tu je tema kde sme riesili rozvody na Golfa. Predpokladam ze mas tiez 2.0 CR.
Foto mojho remena teraz v aute.
http://www.vw-club.sk/viewtopic.php?f=9 ... 4&start=70" onclick="window.open(this.href);return false;
Pisalo sa tam aj o vodnej pumpe.
Existuju repasy za cca 50e a prvovyroba za cca 100e. Co sa tyka spolahlivosti je to u repasov zevraj neiste, lubia tiect. Oznacenie v kode maju XJ. Iba J je nova pumpa.
Odporucaju original aj ked je drahy. Tesnenie pri pumpe urcite bude.
Kupovat samostatne kladky, rozvodovy a drazkovy remen ta vyjde urcite drahsie ako kupit rozvodovu sadu (kladky a remen) a drazkovy remen.
G6 2.0 TDI CR 103kW

putin
Jazdec
Jazdec
Príspevky: 480
Dátum registrácie: 19.11.2010 11:58
Bydlisko: Zap.SR okolie BA
Kontaktovať používateľa:

Re: Veci okolo rozvodov

Príspevok od používateľa putin »

Nech sa paci prvovyroba s DPH 200e (ak mas niekoho co je platca DPH tak si to daj poslat na neho a preda ti to rovno bez DPH kedze to ide z ciech).
http://www.skoda-diely.sk/eshop/03l1981 ... -0tdi.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Ma to lacnejsie ako autokelly.
http://autokelly.sk/#PATH=31391882;1733 ... GN=2|LNG=1" onclick="window.open(this.href);return false;

Používateľov profilový obrázok
8Tomo88
VWjunior
VWjunior
Príspevky: 1839
Dátum registrácie: 27.05.2014 18:51
Bydlisko: Záhorie

Re: Veci okolo rozvodov

Príspevok od používateľa 8Tomo88 »

Momentalne tiez riesim rozvody. Osobne sa priklanam ku kupe komplet celej sady aj s vodnou pumpou (bude to najlacnejsie) najlepsie prvovyrobu a mas pokoj. Co som sa pytal u mechanika tak cca 200€(zalezi od modelu a motora) plus robota plus pri vymene vodnej pumpy sa doporucuje vymenit komplet chladiacu zmes.
VW Passat CC, 2009, 2.0 TDI (CBAB)(CR) 103KW→140HP

Tomaškové CC-čkohttp://www.vw-club.sk/viewtopic.php?f=102&t=62568" onclick="window.open(this.href);return false;

VCDS 12.12.0

/RCD 510/OPS/BLACK ALCANTARA/R18 DAYTONA/R16 PLECHAC/H7 XENESIS/LED/

Používateľov profilový obrázok
Jahl
Vodič
Vodič
Príspevky: 116
Dátum registrácie: 26.02.2013 04:04
Bydlisko: Žilina

Re: Veci okolo rozvodov

Príspevok od používateľa Jahl »

Dík za vysvetlenie... nejako ma to domýlilo s tým remeňom (drážka - zub). Nechcem na tom šetriť ale zároveň ani zbytočne márnotratne rozhadzovať peniaze. Niektorý predajcovia majú fakt krásny "rabat".

Samozrejme najlepšie by boli originálne diely tak ako ich predáva VW. Tak budem brať tie čo si poslal link. Priloženú diskusiu som prečítal a rozhodol som sa že investujem aj do toho drážkového remeňa pre alternátor a klímu nech je to na poriadok. Inak čo by sa stalo ak by ten praskol?

Dal som do guglu to "originálne číslo" (03L198119) ako píšu na cc-autodily.cz a našiel som ich aj na mototech.sk o 10€ lacnejšie ale tam nemajú zase vodne pumpy ako pozerám...
Do repasovanej pumpy nepôjdem určite z toho by som nemal potom dobrý pocit. Keď už idem meniť tak všetko a originál nech to stojí čo to stojí (ale len v smart cene :) Ak by som potreboval vymýšľať tak to ani meniť nemusím a môžem jazdiť na tom čo je tam teraz a obhrýzať si nechty zo strachu či mi to neprdne tak či tak. K tomu označovaniu J a X... musí tam byť len to "J" aby som vedel, že sa jedná o novú pumpu? Pretože je tam toho viac... niekde H niekde C, JX inde zas nie je nič... len číslo.

Mám celkom problém sa zorientovať na tom webe cc-autodily.cz chcem nájsť pumpy konkrétne pre môj motor CBDC ale filter hľadania končí pri Passat všeobecne... je to svinské hľadanie :? Na skoda-diely.sk už neviem vôbec kde začať... potreboval by som nejaké kódiky...

Putin tú sadu čo si mi poslal tak na foto je remeň INA... aj pri prvovýrobe... viem že na tie priložené fotky by som nemal dávať ale...
Inak od kúpy sady som bol skoršie odradený vraj kvôli tomu že zvyčajne príde niečo iné ako sa očakáva... tak som si to začínal vyberať "po kúskoch" nech mam istotu... ale tieto sady čo ste poslali chalani vypadajú spoľahlivo len mi treba ešte tú pumpu.

Takže zatiaľ díky za rady chalani už ma z toho hlava bolí menej :wink:
/// VW Passat Variant 3C / 2.0TDI / CR / CBDC / 81KW-110HP / 2010 ///

Používateľov profilový obrázok
Jahl
Vodič
Vodič
Príspevky: 116
Dátum registrácie: 26.02.2013 04:04
Bydlisko: Žilina

Re: Veci okolo rozvodov

Príspevok od používateľa Jahl »

8Tomo88 napísal:Momentalne tiez riesim rozvody. Osobne sa priklanam ku kupe komplet celej sady aj s vodnou pumpou (bude to najlacnejsie) najlepsie prvovyrobu a mas pokoj. Co som sa pytal u mechanika tak cca 200€(zalezi od modelu a motora) plus robota plus pri vymene vodnej pumpy sa doporucuje vymenit komplet chladiacu zmes.
jj... najradšej by som to kúpil všetko v jednom pytli len si chcem byť istý že je rozvodová sada originál aj tá pumpa (nová). Výmena zmesi je samozrejmosť.
/// VW Passat Variant 3C / 2.0TDI / CR / CBDC / 81KW-110HP / 2010 ///

alxx1
Vodič
Vodič
Príspevky: 94
Dátum registrácie: 17.09.2013 10:18
Bydlisko: BA

Re: Veci okolo rozvodov

Príspevok od používateľa alxx1 »

kontaktuj klubaka "mafik"
http://www.vw-club.sk/viewtopic.php?f=4 ... ilit=mafik" onclick="window.open(this.href);return false;
bral som od neho dve sady, vzdy to bol Contitech a vodne cerpadlo Hepu
odporucam..
Passat Variant 2.0TDI, B8, 4M, A6, DFC, 2015

Používateľov profilový obrázok
VW BORA 1,6 16V
Pretekár
Pretekár
Príspevky: 676
Dátum registrácie: 15.03.2008 07:53
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať používateľa:

Re: Veci okolo rozvodov

Príspevok od používateľa VW BORA 1,6 16V »

čo sa týka hľadania na cc.autodiely, najrýchlejšie je zavolať alebo potom napísať mail fešákom a do jedného dňa podľa VIN čísla ti povedia všetko, podľa toho aký majú frmoľ ale mne odpovedali určite do 12hodín na požiadavku :-) ale telefón je telefón :-) inak sú fakt ochotný :-)
Moja prva velka laska :lol: VW BORA 1,6 16v, AZD
Momentálne mazlíček Passat 3C5, 2.0 TDI DSG, 103kW

Používateľov profilový obrázok
Rives
Profík
Profík
Príspevky: 1162
Dátum registrácie: 16.01.2013 12:10
Bydlisko: HE, PO, KE, ZA

Re: Veci okolo rozvodov

Príspevok od používateľa Rives »

Ak ti praskne drazkovy remen myslim ze sa nestane nic strasne. Zasvieti ti na pristrojovke baterka (dobijanie), nepojde ti klima a to je asi tak vsetko.
CO sa tyka vodnej pumpy, treba pozriet cislo v ETKE. Kto ma moze ti pozriet (ja nemam :) ) Ale stale pri rozvodoch vyhadzuje aj pumpu, napriklad na skoda-diely.
Tie fotky mozu byt niekde ilustracne, ale myslim si ze prvovyroba isto nie je INA remen.
Najlepsie si preverit po telefone a podla VIN auta ake su tam diely, konkretne aj v sade.
jeden klubak nedavno kupoval z cc autodily a spokojnost. Aj rozvody aj novu pumpu.
G6 2.0 TDI CR 103kW

Napísať odpoveď

Návrat na "Passat 3C / CC"