Saaw napísal:Ano je to jednoduchsie, ale je to tiez len docasne riesenie, ak ti nejaka smejdna HIDka zacmudi vnutro svetla este viac, tak sa tomu nevyhnes.. Ak je cocka cista, a aj plexi, naskor bude problem v parabolke vnutry svetla. To byva najcastejsie problem. Ak tam niekto pred tebou cpal roky vysokosvietive ziarovky, chrom na parabolke sa doslova spalil. Tam cistenie nepomaha, treba pochromovat nanovo. Robia to firmy aj u nas a nestoji to tak vela.
Kamarat s Audi A4 2001 rocnik, mal to iste na xenonoch, original D1S vybojky mu tam svietili ako cajova sviecka. Vymenil svetla za uplne nove, i ked neoriginalne cinske, ale kvalitou rovnake ako orig. Problem tym vyriesil. Ked rozobral stare svetlo, zistil, ze i ked je cocka na pohlad cista, bol na nej doslova cierny nanos prachu a boh vie coho, parabola, ktora ma byt leskla, bola uplne matna a zacmudena. Je mozne to riesit repasom a znovupochromovanim, popripade novymi svetlami.
To ze mam bixenon mi nedava pravo vediet o problemoch s halogenom? Myslis, ze mam bixenony cely zivot na vsetkych autach na ktorych som jazdil? Mal som aj auta s klasickym halogenom s parabolou, aj auta s halogenom s cockou (Passat B5,5), takze myslim si ze viem velmi dobre o problemoch ake maju halogeny vnoci
Oki v pohode.. o tom cisteni samozrejme viem. Ak by bol cas davno by som to spravil...