Cyklonový odlučovač Passat 3C 2006 AXZ VR6
Moderátor: ejne
-
- Autoškolák
- Príspevky: 44
- Dátum registrácie: 24.06.2009 19:46
Cyklonový odlučovač Passat 3C 2006 AXZ VR6
Čaute všetci,riešil niekto z vás vysoký podtlak odvetrania bloku motora AXZ VR6? V motore je taký vysoký podtlak,že sa pri volnobehu nedá ani vybrať nalievaciu zátku na olej,motor sa trasie má nižší výkon,1100 otáčiek volnobeh /prietokomer vzduchu je oklamaný iným prietokom ako si nameria,lebo hadica z bloku motora je za ním./Pravdepodobne budem musieť vymeniť veko ventilov ,kde je v ňom integrovaný aj cyklonový odkalovač s redukčným ventilom odvetrania.,stojí to 250Euro,asi si inak nepomôžem ,len vymeniť veko ventilov???.Ak toto už niekto riešil rád si nechám poradiť.
- petbor
- Jazdec
- Príspevky: 298
- Dátum registrácie: 09.10.2012 04:32
- Bydlisko: Michalovce
Cyklonový odlučovač Passat 3C 2006 AXZ VR6
S niečim podobným bol problém u nás vo firme na služobnej Audi A3 1.6 .... Chceli to meniť v servise ze vraj to je vadné ale nedali sme to vymeniť lebo okrem zvýšenej spotreby oleja (cca liter na 10000km) to nerobí nič a chceli za to nejakých 500€
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
- Autoškolák
- Príspevky: 44
- Dátum registrácie: 24.06.2009 19:46
Re: Cyklonový odlučovač Passat 3C 2006 AXZ VR6
Mám to vyriešené bolo treba vymeniť celé veko ventilov,žial je odkalovač integrovaný vo veku ventilov,sú motory ktoré to majú na ňom namontované,napr 2,0 FSi-/audi A6/ ale aj niektoré 1,8 prvej a druhej generácie FSi ale ten cyklonový odvetrávač sa v pohode mení tento rok som už menil asi na troch autách,motory trhajú a nemajú výkon,a čo je najhoršie ,tak je vysoký podtlak v motore a sú s tým namáhané simeringy aj spotreba oleja je vyššia.Ono je to tak vymyslené,že v sacom potrubí je na motore AXZ až 700mbar podtlak a ten je potom v tom cyklone redukovaný na 40 mbar , aby nedochádzalo k tomu čo sa aj stalo na tom mojom spomínanom motore. Bolo to roboty ako na kostole,musel som dať dolu predný nárazník,prednú stenu aj s chladičmy aby som sa dostal na skrutky sania a nakoniec som musel jednu skrutku odvrtať,lebo bola tak zahriznutá ,že sa nedala povoliť a prešmykol sa 30-ka torzen a aj spodok sania bol uchytený spolu s vysoko tlakovou zásobníkovou tyčou aj to bola fuška demontovať a až potom som sa dostal na veko ventilov po demontáži sania.Motor teraz ide v pohode a volnobežné otáčky sú OK. /cena 250Euro/
- petbor
- Jazdec
- Príspevky: 298
- Dátum registrácie: 09.10.2012 04:32
- Bydlisko: Michalovce
Cyklonový odlučovač Passat 3C 2006 AXZ VR6
Keď sa nad tym co píšeš zamýšľam tak máš pravdu, lebo okrem spotreby oleja je aj problém s trhanim, no boli na motore aj vadné sviečky a zapaľovací modul ale toto spravili na kulanciu no odlučovač už sme mali zaplatiť ... Niekedy nechápem prístup servisov.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
- Autoškolák
- Príspevky: 44
- Dátum registrácie: 24.06.2009 19:46
Re: Cyklonový odlučovač Passat 3C 2006 AXZ VR6
Je to prístup určitých ľudí ktorí pracujú s garanciami čo už?Ja sa tomu niekedy tiež čudujem, ale asi na každého platí iný meter!
__________________________________
Audi S6 4,2 V8. 350PS
__________________________________
Audi S6 4,2 V8. 350PS
- silence23
- Vodič
- Príspevky: 78
- Dátum registrácie: 07.08.2009 22:52
- Bydlisko: Michalovce
Re: Cyklonový odlučovač Passat 3C 2006 AXZ VR6
Ozivim vlakno. Mal som rovnaky problem. V autorizaku technikovi cez ETKU ponukalo len cele veko hlavy za 290eur, no trochu som patral a nasiel som aj samotny odlucovac. Cena je podstatne prijatelnejsia. Vyraba ho VAICO a najdete ho pod ich kodom "V10-4601" - vid foto. Diel sa da zohnat do 40eur. Pri vymene odporucam menit tesnenie sania (03H133237B) a tesnenie veka hlavy (03H103483C).
VW Polo 9N 1.4TDi 55kW (2004) kod motora AMF