"Rapotavy" zvuk a trhanie motora 1,9TDI 77kw
Moderátor: ejne
- mirocbs
- Vodič
- Príspevky: 50
- Dátum registrácie: 12.01.2011 11:57
- Bydlisko: Bratislava, Senec
Re: "Rapotavy" zvuk a trhanie motora 1,9TDI 77kw
Komplet, vacka "nahrada" nie origo stala 229€ + vymena par zdvihatiek, gufera, tesnenie veka hlavy, olej... a praca
MB GLK 220 CDI 4 Matic X204
Mirov combi 3C
VW Passat Variant 3C 1,9 TDI, 77 kW, Comfortline, RNS 510
Seat Ibiza 6L 1,4 TDI, 55 kW, r.v. 2004
Seat Alhambra 1,9 TDI, 66 kW, r.v. 2003
Škoda Octavia 1,9 TDI, 66 kw, r.v. 1999
Mirov combi 3C
VW Passat Variant 3C 1,9 TDI, 77 kW, Comfortline, RNS 510
Seat Ibiza 6L 1,4 TDI, 55 kW, r.v. 2004
Seat Alhambra 1,9 TDI, 66 kW, r.v. 2003
Škoda Octavia 1,9 TDI, 66 kw, r.v. 1999
- macko25
- VWmaniak
- Príspevky: 6711
- Dátum registrácie: 07.09.2009 16:50
- Bydlisko: niekde blizko Košíc
Re: "Rapotavy" zvuk a trhanie motora 1,9TDI 77kw
tak to si este celkom dobre obstal
- Mar3kkk
- Jazdec
- Príspevky: 489
- Dátum registrácie: 03.02.2012 10:02
- Bydlisko: tam odkial su VW Made in Slovakia
Re: "Rapotavy" zvuk a trhanie motora 1,9TDI 77kw
pri kolko km sa vam toto prejavilo? JA toto presne teraz riesim afto ma 250t km, 3hydrosteli som mal pootlacane zryhovane ale jeden bol aj s dierkou asi 2mm--
Vedel som o tomto probleme asi poslednych 10t km , bolo to pocut ako jemne cinkanie ventilu az napokon to prerastlo do vyssej hlasiosti...
Zo zaciatku to bolo pocut napr. pri zvodidlach/protihlukovych stenach/v garazi proste v uzavretych priestoroch...
NEviete nahodou co mozu stat klzne loziska na vacku? tie budem musiet tiez menit...
Niekde som pozeral ze je ina vacka pre vozi s DPF ako pre bez...Ale ked pozream stranky tak pod kodom vacky su takmer vsetky motory 1,9 tak neviem. Co sa tyka vacky, idem do nahrady, tam mi ponuka od nemeckeho vyrobcu 2 varianty, liatinovu a ocelovu, obe su pisene pre BLS ale v poznamke bez DPF co mi vobec nejde do hlavy
http://motopres.eu/obchod/novy-vackovy- ... p-244.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Vedel som o tomto probleme asi poslednych 10t km , bolo to pocut ako jemne cinkanie ventilu az napokon to prerastlo do vyssej hlasiosti...
Zo zaciatku to bolo pocut napr. pri zvodidlach/protihlukovych stenach/v garazi proste v uzavretych priestoroch...
NEviete nahodou co mozu stat klzne loziska na vacku? tie budem musiet tiez menit...
Niekde som pozeral ze je ina vacka pre vozi s DPF ako pre bez...Ale ked pozream stranky tak pod kodom vacky su takmer vsetky motory 1,9 tak neviem. Co sa tyka vacky, idem do nahrady, tam mi ponuka od nemeckeho vyrobcu 2 varianty, liatinovu a ocelovu, obe su pisene pre BLS ale v poznamke bez DPF co mi vobec nejde do hlavy
http://motopres.eu/obchod/novy-vackovy- ... p-244.html" onclick="window.open(this.href);return false;
....................................PASSAT 3C VARIANT......................................
- Marosss88
- Pretekár
- Príspevky: 544
- Dátum registrácie: 13.02.2010 14:41
- Bydlisko: Okres Nové Zámky
Re: "Rapotavy" zvuk a trhanie motora 1,9TDI 77kw
no asi tento problem budem mat aj ja , na volnobehu to ide v pohode ale sem tam sa stane ze zacne rapotat za studena nad 2000 otacok , znie to ako tak ako by nieco rezonovalo a po akom takom zohriati motora to prestane . ale pocitovo taha. moze to ovplyvnit aj spotrebu?
Moj passatiik B7 2012: http://www.vw-club.sk/viewtopic.php?f=176&t=64388" onclick="window.open(this.href);return false;
EX : VW Passat CC 3,6 FSI , ACC , DCC , DYNAUDIO, OPS, Parkpilot, roletka , RNS510 atď
EX : 3C 1,9TDi , 77kW + chip = 105 kW, r.v.2/2006 , RNS510 , R, OPS
EX : VW Passat CC 3,6 FSI , ACC , DCC , DYNAUDIO, OPS, Parkpilot, roletka , RNS510 atď
EX : 3C 1,9TDi , 77kW + chip = 105 kW, r.v.2/2006 , RNS510 , R, OPS
- a3anko
- VWsenior
- Príspevky: 2117
- Dátum registrácie: 26.03.2009 23:47
- Bydlisko: Liptovsky Hradok
- Kontaktovať používateľa:
Re: "Rapotavy" zvuk a trhanie motora 1,9TDI 77kw
mam 100tis.km a uz od 90tis pocujem presne to co popisujete, akokeby jeden ventil robi sarapatu, takze zrejme vacka, necakal som ze vydrzi tak malo.. :/ Caddy kod motora BLS bez DPF r.v. 2008, opotrebenie je zretelne na vstrekovacej casti alebo ventilovej casti vacky ?
BG Profesionálna dekarbonizácia motora =>čistenie vstrekovačov,EGR,sacieho systému, výmena 100% náplne v automate,DSG,ČISTENIE DPF(FAP) na počkanie,info@dekarbo.sk 0908 903 224 http://www.dekarbo.sk" onclick="window.open(this.href);return false;
- Mar3kkk
- Jazdec
- Príspevky: 489
- Dátum registrácie: 03.02.2012 10:02
- Bydlisko: tam odkial su VW Made in Slovakia
Re: "Rapotavy" zvuk a trhanie motora 1,9TDI 77kw
treba ju trosku utriet od oleja a aj prstom by si mal citit nerovnomerne zodratie resp,presne v ostrop ohybe ktory ma byt plinuli bude mierny sek... samozrejme mozete ratat s tym ze budu vybuchane aj hydrosteli
....................................PASSAT 3C VARIANT......................................
- Marosss88
- Pretekár
- Príspevky: 544
- Dátum registrácie: 13.02.2010 14:41
- Bydlisko: Okres Nové Zámky
Re: "Rapotavy" zvuk a trhanie motora 1,9TDI 77kw
nasiel som video a je to tento zvuk aj u mna , som sa akurat v tom uistil - vačka a toto je zvuk mojho - v pozadi to buchanie
Moj passatiik B7 2012: http://www.vw-club.sk/viewtopic.php?f=176&t=64388" onclick="window.open(this.href);return false;
EX : VW Passat CC 3,6 FSI , ACC , DCC , DYNAUDIO, OPS, Parkpilot, roletka , RNS510 atď
EX : 3C 1,9TDi , 77kW + chip = 105 kW, r.v.2/2006 , RNS510 , R, OPS
EX : VW Passat CC 3,6 FSI , ACC , DCC , DYNAUDIO, OPS, Parkpilot, roletka , RNS510 atď
EX : 3C 1,9TDi , 77kW + chip = 105 kW, r.v.2/2006 , RNS510 , R, OPS
- Mar3kkk
- Jazdec
- Príspevky: 489
- Dátum registrácie: 03.02.2012 10:02
- Bydlisko: tam odkial su VW Made in Slovakia
Re: "Rapotavy" zvuk a trhanie motora 1,9TDI 77kw
Fuuuu mne sa to prejavilo tym ,ze mi klepotali ventili, ked das napr. rietky olej t.j. presne:
- Vypadol mi zaslepovaci valcek zo zdvihatiek ventilov, tym padom netlacilo olej pod spravnym tlakom do zdvihatiek a
unikal von v hlave. Valcek sme nasli volne vypadnuty v hlave..
- hydrostel nebol dostatocne pritlacany o vacku atd, a doslo k tomu ze vacka sa nesuchala ale udierala na hydrostely..
- len vyfukove hydrosteli som mal oklepane, 3 s miernym priehybom dovnutra a jeden dokonca prebuchany s dierou v strede kade uz
taktiez volne tiekol olej, ale to uz bolo velmi pocut cinkavy zvuk
vymena vacky + hydrostely pre istotu 8ks a motor ide ako novy..
- Vypadol mi zaslepovaci valcek zo zdvihatiek ventilov, tym padom netlacilo olej pod spravnym tlakom do zdvihatiek a
unikal von v hlave. Valcek sme nasli volne vypadnuty v hlave..
- hydrostel nebol dostatocne pritlacany o vacku atd, a doslo k tomu ze vacka sa nesuchala ale udierala na hydrostely..
- len vyfukove hydrosteli som mal oklepane, 3 s miernym priehybom dovnutra a jeden dokonca prebuchany s dierou v strede kade uz
taktiez volne tiekol olej, ale to uz bolo velmi pocut cinkavy zvuk
vymena vacky + hydrostely pre istotu 8ks a motor ide ako novy..
....................................PASSAT 3C VARIANT......................................
- macko25
- VWmaniak
- Príspevky: 6711
- Dátum registrácie: 07.09.2009 16:50
- Bydlisko: niekde blizko Košíc
- Mar3kkk
- Jazdec
- Príspevky: 489
- Dátum registrácie: 03.02.2012 10:02
- Bydlisko: tam odkial su VW Made in Slovakia
Re: "Rapotavy" zvuk a trhanie motora 1,9TDI 77kw
cca 500 najtazsie bolo zohnat vacku na bls..origo stoji cca 800 neviem ale presne uz kolko..
pokial si dobre spominam cenova ponuka z VW na material bola 1130..
pokial si dobre spominam cenova ponuka z VW na material bola 1130..
....................................PASSAT 3C VARIANT......................................