B5 centrál

1997 - 2004

Moderátori: wladi, Mat28

Napísať odpoveď
Valdo
Autoškolák
Autoškolák
Príspevky: 7
Dátum registrácie: 31.10.2015 11:15

B5 centrál

Príspevok od používateľa Valdo »

Čaute, mám problém s centrálom. Kúpil som passat b5 r.v 1999. K autu som dostal ďiaľkové ovládanie (ďalej len DO) ktoré zrejme predchadzajúci majiteľ vymenil za DO z nejakej audi a vymenil iba čepeľ a imobilizér. A teraz potrebujem či ten plošný spoj z tej danej audi s frekvenciou 433,92 súhlasí s mojou frekvenciou. Dá sa podľa môjho vin alebo tak podobne zistiť frekvencia centrálu? Vďaka za odpovede.

Používateľov profilový obrázok
jaroslav158
VWexpert
VWexpert
Príspevky: 4805
Dátum registrácie: 24.04.2012 20:44

Re: B5 centrál

Príspevok od používateľa jaroslav158 »

A mas v aute original DO ? Ci len ten pred tebou nevymenil kluc a dialku neriesil lebo to nepotreboval.
EX Passat B5.5 variant, 1.9 TDI, 96 kW, AVF, predokolka.

Passat B5.5, sedan, 2,3 V5, 125 kW (AZX), 4 motion,
VW Vento, 1.8 (AAM) v benzíne - asfalt trhajúcich 55 kW v automate

Valdo
Autoškolák
Autoškolák
Príspevky: 7
Dátum registrácie: 31.10.2015 11:15

Re: B5 centrál

Príspevok od používateľa Valdo »

Ten predomnou vymenil kľúč a zrejme diaľku neriešil lebo ani baterky neboli v DO.

Používateľov profilový obrázok
jaroslav158
VWexpert
VWexpert
Príspevky: 4805
Dátum registrácie: 24.04.2012 20:44

Re: B5 centrál

Príspevok od používateľa jaroslav158 »

Niektore B5 nemali dialkovy central a kluc nebol vystrelovaci. Stacilo ale prehodit cip immo a vyfrezovat planzetu a mal vystrelovaci kluc, a dialku neriesil lebo mu ju netrebalo. Treba pozriet ci to auto ma dialku. Pozri na komfortku ci z nej ide antena. Je to kablik v priesvitnej buzirke. Je tam len jeden taky ak tam je.
EX Passat B5.5 variant, 1.9 TDI, 96 kW, AVF, predokolka.

Passat B5.5, sedan, 2,3 V5, 125 kW (AZX), 4 motion,
VW Vento, 1.8 (AAM) v benzíne - asfalt trhajúcich 55 kW v automate

Valdo
Autoškolák
Autoškolák
Príspevky: 7
Dátum registrácie: 31.10.2015 11:15

Re: B5 centrál

Príspevok od používateľa Valdo »

Diky moc, zajtra pozriem. 8)

Valdo
Autoškolák
Autoškolák
Príspevky: 7
Dátum registrácie: 31.10.2015 11:15

Re: B5 centrál

Príspevok od používateľa Valdo »

Takže, z rj komfortu ide kablik v priesvitnej buzirke, no ďalej od rj je precinovaný na iný kábel.. Otázka znie, prečo je precinovaný? Zrejme to bolo vytopené však? Keďže aj dalších 5 káblov je tam opravených. Nemáte niekto náhodou schému ako to má byť, možno to len nejaký fušer zle “opravil”.

Používateľov profilový obrázok
jaroslav158
VWexpert
VWexpert
Príspevky: 4805
Dátum registrácie: 24.04.2012 20:44

Re: B5 centrál

Príspevok od používateľa jaroslav158 »

Asi cca 2-3 cm od konektora sa ten kablik v priesvitnej buzirke spaja s ciernym kablikom ( tieniacim) a pokracuju spolu v ciernej buzirke. Nie su ale prepojene vodivo. Neviem ako to vyzera u teba, ale videl som to v reale. Takze ak spravis foto tak ti poviem ci to vyzera ako u mna. Ostatne kabliky nemaju byt preco prepajane ani cinovane a maju ist pekne v celku od konektora. Ak sa v tom uz niekto hrabal tak asi mal dovod. Zvykne tam zatekat a tie kabliky prehniju. Ak by ale bola komfortka po smrti tak ti nepojde ani el. stahovanie okien a ani interierove osvetlenie ( to mam vyskusane ked sa mi podarilo nechtiac odpalit poistku komfortky).
EX Passat B5.5 variant, 1.9 TDI, 96 kW, AVF, predokolka.

Passat B5.5, sedan, 2,3 V5, 125 kW (AZX), 4 motion,
VW Vento, 1.8 (AAM) v benzíne - asfalt trhajúcich 55 kW v automate

Napísať odpoveď

Návrat na "Passat B5 / B5.5"