No tak vymenili mi termostat aj s hrdlom termostatu tesneniami a pod... Isiel som auto prebehnut nech sa zohreje na 90 ked sa otvoril termostat tak samozrejme sa dostala do obehu voda tak sme doliali chladiacu na MAX .. isiel som sa povozit cca 15km a stale dookola mi vyskakovalo STOP kontrola chladiacej kvapaliny vzdy som dolial do MAX a utekal spat do servisu lebo po ceste som zakazdym musel zastavit a doliat vodu pocas tych 15km som dolial cca 9-10 litrov chladiacej + destilovanej ... z coho alebo kade mohla unikat chladiaca v takomto obrovskom mnozstve ? (v okoli termostatu a hrdla bolo sucho) mohla takto strasne povolit vodna pumpa ? Potom ked som zastavil v servise a chcel znovu nastartovat tak auto nenaskocilo len to zahrkotalo a koniec .. cca po hodine auto nastartovalo uplne v poriadku ...
Dakujem
Obrovsky unik chladiacej kvapaliny
- LojzkO
- Autoškolák
- Príspevky: 12
- Dátum registrácie: 16.12.2015 00:00
Obrovsky unik chladiacej kvapaliny
VW Passat B5.5 1.9 TDI (74kW)
-
- Vodič
- Príspevky: 68
- Dátum registrácie: 12.12.2011 19:07
Re: Obrovsky unik chladiacej kvapaliny
A pred vymenov to bolo ako? Ak to predtym nerobilo tak v servise nieco dokafral.
- LojzkO
- Autoškolák
- Príspevky: 12
- Dátum registrácie: 16.12.2015 00:00
Re: Obrovsky unik chladiacej kvapaliny
No je to vyriesene uz .. Tym ze bol zly termostat niekde nebolo tolko vody kolko malo byt a ked sa termostat vymenil tak ho otvorilo a vodna pumpa to nevydrzala takze tieklo to cez vodnu pumpu vsetko.
VW Passat B5.5 1.9 TDI (74kW)