Strana 5 z 6

W8 stropne svetlo

Napísané: 28.12.2009 12:16
od používateľa GolfinoIV
:arrow:

Re: FAQ - časté otázky...Čítajte skôr než sa spýtate

Napísané: 14.01.2010 02:37
od používateľa Jakabe
Oprava tandemovej pumpy
Tak, na passatoch sa stáva, že sa vykýve nátrubok na tandemovej pumpe, tadiaľ začne unikať vzduch a prestane tlačiť turbo a ísť posilňovač bŕzd. Ja, kedže som nechcel kupovať celú pumpu, tak som to opravil tekutým kovom, takže tu je návod:

To ako sa zhadzuje kryt motora a pod, hádam nemusím písať...:D
Všetko sa to ťažko opisuje ale snažil som sa, a verím, že s fotiek to pekne pochopíte.
Takže odpojíme veci kde sú šípky (Dáme preč penu, hadičku z EGR, odskrutkujeme plastové potrubie a dáme von spony a vytiahneme tlakové potrubie pri EGR, plastové potrubie som nevyťahoval iba som ho odsunul)
Takže odpojíme veci kde sú šípky (Dáme preč penu, hadičku z EGR, odskrutkujeme plastové potrubie a dáme von spony a vytiahneme tlakové potrubie pri EGR, plastové potrubie som nevyťahoval iba som ho odsunul)
Nátrubok z hadicou čo sa kýve.
Nátrubok z hadicou čo sa kýve.
A tu je už samotný "nátrubok" ktorý je vykývaný a teda prepúšťa tadiaľ vzduch, treba ho riadne odmastniť, očistiť a zdrsniť šmirgľom aby na nom držal tekutý kov.
A tu je už samotný "nátrubok" ktorý je vykývaný a teda prepúšťa tadiaľ vzduch, treba ho riadne odmastniť, očistiť a zdrsniť šmirgľom aby na nom držal tekutý kov.
Vyrobil som si z kovového krúžku  podložku - vonkajší priemer som dal o niečo väčší ako je vonkajší piemer časti, kde je vsunutý natrubok, navrtal som do stredu dieru takú aby som ho prepchal na natrubok a vyklepal podla toho čo je na obrázku.
Vyrobil som si z kovového krúžku podložku - vonkajší priemer som dal o niečo väčší ako je vonkajší piemer časti, kde je vsunutý natrubok, navrtal som do stredu dieru takú aby som ho prepchal na natrubok a vyklepal podla toho čo je na obrázku.
Potom som všetko riadne zdrsnil a očistil, naniesol tekutý kov a pritlačil ho na natrubok.
Potom som všetko riadne zdrsnil a očistil, naniesol tekutý kov a pritlačil ho na natrubok.
Nechal som to tak schnúť bez pohybu celú noc, neskôr pridám aj akým kovom som to zlepil, lebo teraz ho nemám zo sebou, ja som si takto pomohol a zatiaľ som s tým nabehal asi 10 000km a funguje, takže dúfam, že pomôže aj niekomu z vás.

Re: FAQ - časté otázky...Čítajte skôr než sa spýtate

Napísané: 14.01.2010 02:43
od používateľa Jakabe
Hotovo

Re: FAQ - časté otázky...Čítajte skôr než sa spýtate

Napísané: 26.04.2010 18:44
od používateľa lopo1
Takto ma vyzerať zložené osvetlenie kastlika..... najväčším problémom je napruženie pružiny kedže sa natahuje skoro o 3/4 otáčku a pružinka nepríjemne reže :roll:

Re: FAQ - časté otázky...Čítajte skôr než sa spýtate

Napísané: 23.07.2010 09:35
od používateľa JANIK_golfista
mobilik napísal:Takze tu je navod ako rozobrat a dostat sa k hlucnemu ventilatoru climatronicu, ktory piska...
1. Treba vybrat kastlik spolujazdca, drzia ho 7 torzne skrutky T15, 2 skrutky su pod palubovkov,nieje ich vidno na fotke
2. Vybrat a odpojit osvetlenie kastlika (podpacit a vytiahnut)
3. Ak je von kastlik, tak vidno hned ventilator drzia ho 3 skruky T15, po vyskrutkovani ide lahko von,nezabudnut odpojit konektor...
4.Rozobratie ventilatora, treba zatlacit gumene zapadky, vytiahnut von motor a odpojit napajanie z predradnika
5. Namazat (ja som mazal z grafitovov vazelinov), vyfukat, skontrolovat uhliky
6. Skladat naspat v opacnom poradi

Je to jednoduche vsetko je lahko pristupne...

Voda v interieri, zatekanie, utopeny interier.

Napísané: 30.09.2010 13:41
od používateľa zednikjunior
Voda v interieri, zatekanie, utopeny interier.

Rozhodol som sa spravit taky menši navod pre všetkych ktorým niekedy tieklo, resp. tečie do passata.
Snažil som sa rozpisat všetko čim som si prešiel, tým čo som čital, ak budete mat niečo nove kludne mi napiste PM(SS) a vlozim to do tejto tematiky ktora je viacmenej stale omielana.

Nech sa páči:

Takže 1. - Odtoky pob baterkou a posilovačom
- vybrat baterku, pozor na ten plast pod stieračmi, prepchat obidva odtoky, ten pod baterkou ma dookola taku gumennu priechodku - zahodit ju čo budu sily stačit!!! 9 z 10 passatov ma vodu v aute skrz tie bohapuste odtoky, lebo ich upcha listie a podobny bordel, nasledkom čoho byva dost neprijemny pohlad ked clovek zhodi ten kryt na baterkou a vidi ako mu plava baterka vo vode :mad3: :tit:
2. - Čelne sklo
- ak je samozrejme menene, ak nie tak mala pradepodobnost žeby to tieklo okolo neho, ak bolo menene skusit skusi zhodit Ačkovy tapacir zvnutra auta- je tam len nacvakany a skusit či nieje vlhko okolo palubovky v rohu( je tam taka pena) - ovsem ak ma hlavove airbagy tak neviem neviem ako to pozriet, riešenie? Zhodit tu listu čo je vlozena okolo skla a ostatok piradne vycisit a vysusit, odmastnit a zasilikonovat.
3. - Peľový filter
- Velmo rado chčije cez neho do vnutra auta, zospodu tej vanicky je len taka provizirna pena ktora nejaky učel moc nema, často tam byva zle nasadene tesnenie pod tou vanickou, robosi čo to skladali nevideli zozadu to tesnenie tak len pritahli vanicku na fest a tesnenie ostalo cvaknute a tym padom ked sa stane to čo v bode čislo 1. že sa upchaju odtoky, voda stupa vyššie a vyššie (ako v titanicu stupala voda až kym nedosla do bodu že prepažky neboli spravene az po vrch a drrb preliala sa niekde dalej :D , v nasom pripade cez pelovy filter priamo do kabiny :? ),
riešenie? - vybrat tu vaničku kde je filter a zospoudu ju presilikonovat a opatrne vlozit naspat, inak staci ked tade počas dazda alebo po dazdi filter preč a vidite či Vám date tieklo - byva tam trocha prachu a ked sa leje cez to voda tak vidite stopy po stekancoch.
4. - Plech pod tapacirmy dverí
- Casto sa stava že ludze zhodia tapaciry na dverach a povolia ten plech čo drzi stahovanie okna, popod tým plechom je take pofiderne tesnenie, ktore ked raz povolis tak neskor neplni vobec ziadnu ulohu aj ked ho utahnes jak hovado na krv s metrovou pakou z trubky zo susedovho lešenia :D - Riešenie? Presilikonovat ten plech :wink: - Mám s tým skusenost, potom čo som nakydal silikon tak mi o týžden odislo stahovanie okna a musel som silikon davat dole :D, da sa velmi lahko zistit či to prši cez dvere, zhodit tapacir a pri otvorenych dverach liat vodu bud z namacanej spongie alebo hadice na okno a kukat či to chcije cez ten plech alebo krasne cez odtoky vo dverach - ale to predbieham udalosti. :D
5. - Odtokove diery vo dverach
- na zadnych dverach su myslim 4, vidiet ich zospodu ked sa skrčite(ak ste , stači ich prepchat nejakym drotom alebo stalcenym vzduchom - tiež sa semtam upchaju) kontrola? Tak isto ako v bode čislo 4 liat vodu a kukat či to ide krasne cez všetky 4 diery na zem.
6. - Voda pod vodicovymi nohami
- Ak najdete vodu vodicovym sedadlom, často chcije cez pačku na otvaranie prednej kapoty, priamo po bovdene lanka si to čura do vnutra. Ak tak uz vodu najdete tak velmi rychlo rozobrat interier a vysusit RJ (komfortnu jednotku samizda), nachadza sa pod nohami vodica a často skoroduje, ako písali kolegovci, vysusit, vybrat relatka, skontrolovat všetko, može sa stat že sa zacne drbat všetko zo všetkym, okna, alarm a podobne.
7. - Voda v kufri
- Ak najdete vodu v kufri pod tym kobercom tak dost mozne ako v mojom pripade je dodrbkany ostrekovac zadneho okna a voda z neho ide viac do kufra ako na okno - rozobrat tapacir a vybrat ostrekovac - mne ho kamos zalatal tekutym kovom a odvtedy je pokoj - casto odchadza nejaka hriadelka v tom ostrekovaci ale to už tu je niekde písane ;) - tipujem že stierac maju len varianty :) .
- semtam tam chčije aj cez zadne svetlo ak bolo zhadovane a nasledne zle nasadene :).
8. - Zatekanie cez riadiacu jednotku v motorovom priestore
- zatekat moze aj cez riadiacu jednotku motora ktora je tiez v priestore pri baterke! Velmi lahko sa tato zavada odstranuje, ale je to trochu pracnejsie. Je potrebne to vsetko rozmontovat ten cierny kastlik cely odmontovat nechat vysiet na kabloch a tesnivo ocistit podlepit z oboch stran silikonom a je po probleme. (Edit vantac :wink: )
9. - Zatekanie cez gumenne zaslepky pod kobercom
- napada ma ze voda može tiect ešte cez gumove zaslepky pod kobercom, nachdzaju sa v zadnej casti kde maju nohy spolucestujuci na zadnych sedackach, treba ich presilikonovat, voda sa može cez ne tlačit velkym stylom, aj ked by nemala, ale ak auto malo bujnu minulost tak človek nikdy nevie, kazdopadne pri rozobratom interieri pre pokoj na dusi zasilikonovat zaslepku a je pokoj.
10. - Zle zavrete okno
:D - riešenie? Ist do autoumyvarky :mrgreen: :thk:

V kazdom pripade ak sa uz nejaka vlhkost najde, treba vyhadzat interier auta a vysusit to poriadne, je tam kopa kablov ktorym vlhkost moc neprospieva.
Ešte detail ludze, ked najdete vodu za spolujazdovymi nohami, neznamena to že voda tečie len odnekial zozadu, podlaha je krasne vyspadovana a vzadu je najnizsia uroven takze všetka voda ide tam :) a verte mi že ak citite vlhkost navrchu koberca tak si to dajte x3 lebo ten koberec je mrte hruby a pije pije ....., takže radim predtým ako to budete rozoberac, uliat si niečo na ukludnenie lebo pol kybla vody nieje ničím výnimocnym pri zmykani jednej polky auta :wink:

Re: FAQ - časté otázky...Čítajte skôr než sa spýtate

Napísané: 17.03.2011 17:26
od používateľa dancoo
Vymena ziaroviek v prednych svetlach postup (po anglicky)
http://home.comcast.net/~slashpub/headl ... tBulbs.pdf

Re: FAQ - časté otázky...Čítajte skôr než sa spýtate

Napísané: 18.03.2011 18:21
od používateľa SPIKEBOY
Rozmery ...

Re: FAQ - časté otázky...Čítajte skôr než sa spýtate

Napísané: 31.03.2011 00:17
od používateľa frflos
...ti nestaci inzercia v bazare?! :roll:

Re: FAQ - časté otázky...Čítajte skôr než sa spýtate

Napísané: 08.06.2011 15:16
od používateľa moni
Rozmery pre sedan