FAQ - časté otázky...Čítajte skôr než sa spýtate

1997 - 2004

Moderátori: wladi, Mat28

Používateľov profilový obrázok
Saleem
VWmaniak
VWmaniak
Príspevky: 5044
Dátum registrácie: 04.01.2009 15:42
Bydlisko: n/a

Re: FAQ - časté otázky...Čítajte skôr než sa spýtate

Príspevok od používateľa Saleem »

Príplatková výbava Passat 3BG r.v. 04

tu
Nebio B5

moni
Vodič
Vodič
Príspevky: 176
Dátum registrácie: 26.05.2011 09:12
Bydlisko: Bratislava, SR
Kontaktovať používateľa:

Montáž parkovacích senzorov

Príspevok od používateľa moni »

moj návod na montáž parkovacích senzorov. Možno sa niekomu hodi :)

Obrázok


//moni edit
problem z linkom som opravila uz by to malo ist :)
Naposledy upravil/-a moni v 11.04.2016 11:49, upravené celkom 3 krát.
Volkswagen Passat 1,8T 110kW r.v. 2003 - >>> tu <<<
http://mm-fotostudio.sk


╔══╗
╚╗╔╝
╔╝(¯`v´¯)
╚══`.¸ VW Passat B5.5

Používateľov profilový obrázok
Saleem
VWmaniak
VWmaniak
Príspevky: 5044
Dátum registrácie: 04.01.2009 15:42
Bydlisko: n/a

Re: FAQ - časté otázky...Čítajte skôr než sa spýtate

Príspevok od používateľa Saleem »

Digitálny zvukový balík - nová dimenzia hudby.

Digitálny zvukový balík od Volkswagenu kompenzuje akustické problémy interiéru vozidla a zabezpečuje nefalšovaný a najlepší možný zvuk.

Srdcom digitálneho zvukového balíka je DSP (Digital Sound Processing). Tento vysokošpecializovaný mikroprocesor spracuje bez časovej straty na digitálnej úrovni zvukový signál jednotlivo pre každý reproduktor. Podľa nastavenia a aplikácie uskutočňuje DSP rôzne prepočty, takzvané algoritmy:

- prispôsobenie hlasitosti zvuku v závislosti od rýchlosti
- digitálna kompenzácia doby prenosu
- simulácia priestoru


Prispôsobenie hlasitosti zvuku v závislosti od rýchlosti

Digitálny zvukový procesor prispôsobuje automaticky nielen hlasitosť podľa rýchlosti vozidla a tým aj úrovne rušivých zvukov v interiéri, ale aj podľa zmenených polôh tónov. Pretože s väčšou rýchlosťou stúpa nielen hladina hluku, ale mení sa aj poloha tónov (frekvencia). Takže pri vyššej rýchlosti sa basy zvukového signálu prekrývajú. Preto nasleduje súčasne s hlasitosťou aj dynamické zdôraznenie hlbokých tónov (basov), aby sa celé spektrum zvukov zachovalo. Kompenzácia hlasitosti zabezpečuje, že sú aj tiché miesta v hudbe dobre počuť, bez toho aby sa musela zmeniť hlasitosť. Prispôsobenie hlasitosti zachováva koncentráciu vodiča, čim prispieva k aktívnej bezpečnosti.

Digitálna kompenzácia doby prenosu

V automobile sú niektoré reproduktory od vodiča vzdialenejšie ako tie ostatné. Vďaka rôznym vzdialenostiam vznikajú posuny tónov, ktoré sa dajú vyrovnať digitálnou kompenzáciou doby prenosu. To znamená, že vzdialenejší reproduktor vysiela hudobný signál o niekoľko tisícin sekúnd skôr, ako ten bližšie.
Výsledok: Poslucháč má dojem, akoby sedel v centre diania.

Simulácia priestoru

Od danceflooru až po jazz. DSP sa dá stlačením tlačidla nastaviť na každý hudobný smer a vytvorí úplne novú dimenziu zvukového zážitku. Pomocou primiešania skorých reflexií a ozveny simuluje zvukový procesor koncertnú sálu alebo rockovú arénu v aute. Malý „zvukový priestor“ auta sa zväčší a plnosť tónov naberá na sile.

DSP v bodoch

- Digitálna simulácia priestoru: linear (bez zmeny), Pop, Rock, Jazz, Classic
- Prispôsobenie hlasitosti zvuku v závislosti od rýchlosti s dynamickým prispôsobením basov a korekciou hlasitosti
- Externý 4-kanálový zosilňovač s výkonom 4x70 W, pre každý kanál 4 pásiková grafický equalizer
- 8 vysoko výkonných reproduktorov, 4 dvojcestné systémy, každý po 70 W
Nebio B5

Qu_Bik
Autoškolák
Autoškolák
Príspevky: 2
Dátum registrácie: 21.01.2014 23:00

Re: FAQ - časté otázky...Čítajte skôr než sa spýtate

Príspevok od používateľa Qu_Bik »

marcel napísal:Nieco od Climatronic-u. Aj ked iba preložené PC-translatorom.
Climacodes für die Climatronic

Číslo zariadenia
5HB 008 139-XX
XX = Index

Pamäť porúch vyberá
*****************************
aktiváciu : Začať nastavovacích člen-skúšky dejov sa cez
súčasné zapnúť klávesov "ECON, Okolitý vzduch-" pre t = 2s. -> test aktívneho
opisu : Cez zapnutie z | od "Temp +" bude najbližšími chybami
označený. Klávesa "Temp +" -> XXX (budúce chyby)
potom všetkého chybného kódu označeného boli, objaví sa: 000 -> vydanie konca
je žiadne chyby existujú, objaví sa tejto kód: 444 -> žiadnych chýb spoznal
pamäť porúch mazať: Po konci výstupu (oznam z | od 000, to znamená žiadne
ďalšie chyby) môžu byť chyby-zásobníka zahasila. 000 -> klávesa "ECON" pre
t = 2s zapne
ako potvrdenie zobrazí sa: 444 -> žiadnych chýb spoznal
módu opustil: krátkodobo zapnutie "ECON" Klávesa
údajový zdroj miesto poruchy druh chyby
FFFF Steuergerät 0x25
0119 darca pre dopravnú rýchlosť 0x25
0214 napájacích napätí 0x06, 0x07
021A referenčné napätie 0x06, 0x07
0510 snímač teplot Ausblas-manan-jalec dunajský (1296) 0x1d, 0x1e
0511 snímač teplot Ausblas-priestor pre nohy (1297) 0x1d, 0x1e
030B snímač teploty vonkajšia teplota tyč nárazníka 0x1d, 0x1e
0311 snímač teplot panel (nečinný)
0313 snímač teplot čerstvý vzduch-nasávací kanál 0x1d, 0x1e
0332 snímač teplot výparník 0x1d, 0x1e
0333 snímač tlaku pre chladivo
0318 tlakových spínačov pre klimatizáciu 0x23
031C BEMO pre snímač teploty (nečinný)
031D fotosenzor pre slnečné žiarenie 0x1d, 0x1e
0382 kompresor-ventil
04F7 servomotorov pre teplota-klapka 0x25
04F8 servomotor pre centrálny-klapka 0x25
04F9 ventilátor na čerstvý vzduch 0x25
04FA servomotor pre náporový tlak-klapka 0x25
025B servomotor pre Fussr/Defrost klapka 0x25
04B6 prestoj-signál 0x25
0538 CAN-Bus
0513 Gateway
053D osobný dodávkový automobil
04AE Gateway- databáza-verzia
0414 ovládacích prístrojov nie zakódované 0x23
043F základné zoriadenie nepreviedlo 0x23
062E signál pre teplotu chladiva (nečinný)

Nastavovací člen testuje
****************
Vorraussetzung : • otáčky motora • dopravná rýchlosť • napätie (KL_15 = 0) <
15,5 V
aktivácii : Začať nastavovacích člen-skúšky dejov sa týmto
za: • súčasné zapnúť klávesov "ECON" a "UMLUFT" •
zaplo zapaľovanie • horný kombináciou kláves naďalej pre t = 2s stlačil
drží -> test aktívny (v inzeráte climatronic javia sa všetky
segmenty)
opis : V teraz automaticky uplynúť nastavovací člen-test (trvania
cirka 30s) je akčný člen závislý čas definovaná
aktivovala. Okrem toho bude obvodom ovládacieho prístroja (senzory,
Motorov, Ventilátor na čerstvý vzduch, Tlakový spínač), tak ďaleko
diagnóza-predpoklady existujú (pozri diagnóza-požiadavkový list),
diagnostikované. Pred a po nastavovací člen-test je akčný člen z | od
systémových programových prostriedkov kontrolovaných. Počas nastavovací člen-skúšky zapojil zablokovať všetky
klávesa a všetky segmenty v LCD. Začať
nastavovací člen-test môže ani nad klávesnicou ešte nad nejasným-testovacím prístrojom
prerušil byť. Po ukončení samostatného testu zapol ovládací prístroj
automaticky v móde: "Pamäť porúch výbery nad klaviatúrou" (pozri
dokumentáciu). Popis testu sa realizuje v
nejasnej-dokumentácii.

OnBoard Diagnose
***********************
aktivácia : Úvod HELLA-diagnóza deje sa cez
súčasné zapnú klávesov "ECON, SW-, FANÚŠIK-" . Pomocou
teplota-klávesa (SW+/-) vstáva z lôžka diagnostický kanál - respektíve
sem-pod. Šedý podložený- kanály môžu byť nad
ventilátor-klávesa (FAN+/-) zamrznutý.
DIAG.-kanál UKÁŽE GROESSE ROZMER
0 číslo programu Dig.
1 vnútorná teplota °C
2 slnečná intenzita oneskorila * 10 W/štvorcových metrov
3 slnečná intenzita * 10 W/štvorcových metrov
4 Aussentemp. oneskoril °C
5 Aussentemp. Tyč nárazníka °C
6 Aussentemp. Nasávací kanál °C
7 Ausblastemp. Priestor pre nohy °C
8 Ausblastemp. MAS °C
9 MAŤ-ventilátor-napätie. * 0,1 V
10 byť-ventilátor-napätie. * 0,1 V
11 mať_Temp.-klapka Dig.
12 má_Zental klapka Dig.
13 má_Uml.//Staul.-klapka Dig.
14 má_Fussr.//Def.-klapka Dig.
15 behov motora-čas S
16 dopravných rýchlostí kilometer/h
17 štartujúci_AP Dig.
18 Uml.//čerstvý vzduch prah Dig.
19 kompresorov-vylúčenie kód pozri zariadenie
20 PI_STELLMAX Ausbl-dážď. Dig.
21 INT_POLOŽÍ Ausbl-dážď. Dig.
22 epsilon Ausbl-dážď. Dig.
23 je-Ausblastemp. °°C
24 povinnosť-Ausblastemp. °°C
25 - koncových narážok Temp.-klapka Dig.
26 RMP_Temp.-klapka Dig.
27 + koncových narážok Temp.-klapka Dig.
28 - koncových narážok centrálnych-klapka Dig.
29 RMP_Zental K. Dig.
DIAG.-kanál UKÁŽE GROESSE ROZMER
30 + koncových narážok centrálnych-klapka Dig.
31 - koncových narážok Uml.//Staul.-klapka Dig.
32 RMP_Uml/Staul.-klapka Dig.
33 + koncových narážok Uml.//Staul.-klapka Dig.
34 - koncových narážok Fussr.//Def.-klapka Dig.
35 RMP_Fussr.//Def.-klapka Dig.
36 + koncových narážok Fussr.//Def.-klapka Dig.
37 prestoj minút (255= žiadneho telegramu)
38 kompresorov-PWM Dig (0...200)
39 povinnosť-Verdampfertemp °C
40 je-výparník-teplota °C
41 I-polož výparník Dig.
42 epsilon výparník Dig.
43 chladivo-tlak holého
44 bizmut-úroveň/MAS prahov Dig.
45 teplot motora °C
46 je-kompresor-prúd miliampér
47 povinnosť-kompresor-prúd miliampér
48 kompresorov-Max.-prúd miliampér
49 kompresor-otáčky 100/min
50 vetrákov chladiča-prílety-riadiaci signál %
51 stierač-mód 0 = z; 1 = medzera; 2 =
52 Fdk-korekcia v Abh. z stierač - Dig.
53 ventilátor-napätie.-korekcií v Abh. z tabuľa-W. * 0,1V
54 dôvodov-čísla
55 VW-čísel
56 HELLA-číslo
57 testov-1
58 testov-2
59 testov-3
60 testov-4
rozšírená diagnóza-kanály pre CAN-varianty
DIAG.-kanál UKÁŽE GROESSE ROZMER
prijímané údaje
61 voľný
62 svorok 15 bit
63 horúci-lampa bit
64 Aussentemp. prekvapkávaný °C
65 klím bit
66 otáčok motora x10 U/min.
67 Dimmung %
68 sietí charakteristík-chladenie bit
69 krajiny-varianta 2 = USA / 1 = Japonsko / 0 = zvyšok
vysielaných údajov
70 voľný
71 k (PTC ) bit
72 kompresorov (kompresor ) bit
73 kúrení z bit
74 Aussentemp. Vodná nádrž ne-prekvapkávaný °C
75 kompresor-záťaž Nm
76 ventilátor-záťaž %
77 vetrákov chladiča %
78 servis-chyby bit (pamäti porúch)
meno : Kompresor vylúčenie-kód (zariadenie k Diag.-kanálu 19)
vydební-kód Kompressorausschalt-podmienka
0 žiadna
1 vysoký tlak-udalosť
2 Gebl. def + Uist < 3V
3 nízky tlak-udalosť
5 4s po motor-štart
6 ECON-podnik
7 OFF-podnik
8 funkcií Aussentemp.
10 podpätie
11 Motortemp. > 118°C
12 Motronicschnittstelle
13 nad. KL_15 > 17V
14 funkcií Verdampfertemp.
15 žiadna Fahrzeugcodier.
16 Kompr.-prúd
17 snímač tlaku def. (len s ext. vysporiadala. Kompresor)
18 otáčok motora (len u B5W8)

SYSTEMFEHLER
**********************
modul-opis:
Žiariť u systémovej chyby:
Bol v poslednom jazdnom cykle systémová chyba spoznal, žiaria všetky segmenty
v LCD po zapnutí zapálenie pre 15sec s kmitočtom z | od 2Hz.
Nasledujúci stacionárny poznali chyby (rátač chýb = 50) viesť k
systémovej chybe:
- nejasný-Testerfunkt. 04 základná poloha nezačne previedol
- nejasný-Testerfunkt. 07 parameter-kódovanie neprevádzaný
- vonkajší-snímač (nasávací kanál) a vonkajší-snímač (tyč nárazníka) defektný
- tlakový spínač / -senzor defektný
- vnútorný-snímač defektné
- referenčné napätie (ext. Senzor-napätie.)
Móda začne: Úvod charakteristík-doplnok móda deje sa
cez súčasné zapnú klávesov "ECON" a "SW-" a "FANÚŠIK+" (
s -aktívny zapojil- CIDOS len s "ECON" a "FANÚŠIK+" ). móda bude
cez vždy na 2 malé línie za kanálom- a podľa obsahu-oznam
označený. • • postoj kanály (Solltemp.-oznam) sa realizuje s
klávesa "SW+/- " a obsahy (Aussentemp.-oznam) s klávesa
"FANÚŠIK+/- ". • • cez zapnúť "ECON" Klávesa bude módou opäť
vypnutý.
Údaje používajú (bez nejasného-testu) : Zmenil doplnok-údaje
(kanála 1...x) sú ihneď z | od funkčný-softvér cez
paralelne-posunúť príslušnú charakteristiku zohľadňuje. • •
nastavené údaje zostanú tiež po spoľahnutí táto móda obdržal a
je prvá po zapálení AUS automaticky zahasila. • • v kanáli 0 bude počtom
zmenil kanály (kanály nerovný 0)označený.

Charakteristiky doplnok-móda
***************************
údaje trvalý ukladajú do pamäti: • trvalý zápis (tiež po zapálení
z) bude cez popisuje EEPOM-celu 119 s "1" pomocou
nejasného-diagnostického testu (z.Pri VAS5051) uvoľnený. (k označeniu alternujú
teraz horeuvedeného malé línie v LCD.) • ) • zmenil doplnok-údaje
(kanála 1...x) môžu teraz v kanáli-0 cez zapnúť klávesu "FANÚŠIK+" pre
viac ako 2s trvalý uložil do pamäte byť. • • ako zásobník-odpoveď
javí sa v LCD pred množstvom zmenil kanály krátkodobo alebo dva
"Nuly na začiatku". • • bez aktívneho zápisu v kanáli 0 byť
zmenili údaje ako v podniku bez uvoľnenia pamäte po zapálení AUS
automaticky zahasila.
Vymažú údaje : kanál • doplnok-údaje entspr. Kanál pomocou
fanúšika-klávesa na 0 položí;
všetky kanály • na kanáli-0 položí (obsah = množstva zatarasená kanály)
a tlačidla "FANÚŠIK-" pre 2s zapnúť. ( obsah naskočia nuly => všetky
vymazať údaje).
Meno : Obsadenie kanála
kanál ofsetová veličina rozmer
0 množstvo kanály nerovný 0 Dig.
1 povinnosť-Ausblas Temp. Dig. ( 3 Dig. = 1 °K)
2 povinnosť-ventilátor napätie. Dig. ( 1 Dig. = 0,055 V)
3 povinnosť-Temp.-klapka Dig.
4 povinnosť-centrálny klapka Dig.
5 povinnosť-noha.//Def.-klapka Dig.
6 povinnosť-Staul.//Uml.-klapka (len dopravná zápcha-vzduch) Dig.
7 povinnosť-výparník Temp. = f(Aussent.) ) Dig. ( 3 Dig. = 1 °K)
8 povinnosť-výparník Temp. = f(Ausblast.) ) Dig. ( 3 Dig. = 1 °K)
9 BI_LEV koniec = pevnej hodnoty Dig.

Používateľov profilový obrázok
PITCHO
VWexpert
VWexpert
Príspevky: 2616
Dátum registrácie: 20.09.2011 07:51
Bydlisko: Markušovce

Re: FAQ - časté otázky...Čítajte skôr než sa spýtate

Príspevok od používateľa PITCHO »

reupload knihy Jak na to - Passat 1996 - 2005

http://uloz.to/xw1fHZ7K/pb5-rar
VW Passat 3C 2,0 TDI 103kw BKP 4Motion - PITCHOV Passat

Obrázok

EX VW Passat 3BG - PITCHOV Passat
EX VW Polo 6n2

Používateľov profilový obrázok
Druss81
Vodič
Vodič
Príspevky: 183
Dátum registrácie: 11.04.2013 11:12
Bydlisko: Senica
Kontaktovať používateľa:

Re: FAQ - časté otázky...Čítajte skôr než sa spýtate

Príspevok od používateľa Druss81 »

Ďakujem
VW Passat 1.9, 96kW Highline,M6, r.v. 2001

petrik passat
Autoškolák
Autoškolák
Príspevky: 5
Dátum registrácie: 31.03.2015 21:10

Re: FAQ - časté otázky...Čítajte skôr než sa spýtate

Príspevok od používateľa petrik passat »

možte mi prosím poradiť B5 2.8 lpg spotreba? a ešte by ma zaujmala udržba toho motora a splynovača ďakujem :)

Používateľov profilový obrázok
Johny B5
Pretekár
Pretekár
Príspevky: 695
Dátum registrácie: 25.05.2014 12:48
Bydlisko: Michalovce

Re: FAQ - časté otázky...Čítajte skôr než sa spýtate

Príspevok od používateľa Johny B5 »

Dovolím si doplniť ejne-ho návod na okrytovanie motorového priestoru.Ja som sa inšpiroval stránkou passatplus aj passatworld
tak to tu skúsim prepísať a dopísať čo a ako.

Okrytovanie Motorového priestoru B5 a B5.5

Materiál:
1. Torpédo z B5.5 č.dielu:3B1 819 415 EB41
Obrázok
2. Plast pod torpédo B5.5 č.dielu:3B1 819 447 B41 sú dva druhy s okrúhlou nádržkou a podlhovastou pozor nato!
Obrázok
3. Kryt pólov batérie do krytu pod torpédo č.dielu:3B1 819 422 A01C
Obrázok
4. Tesnenie B5.5 č.dielu:3B0 823 725 B
Obrázok

Ak máte B5.5 torpédo vás nemusí zaujímať toto platí iba pre B5 a tiež to čo teraz napíšem je len pre B5 kedže B5.5 má inak riešený peľový filter môžte a nemusíte kúpiť aj držiak,tesnenie a kanálik na vrch na odvod vody .Ja osobne som nedával a dokážem filter vybrať síce nie tak ľahko ale dá sa .

4. Držiak peľového filtra B5.5 č.dielu:3B1 819 640 A
Obrázok
5. Žliabok na vrch peľového filtra č.dielu:3B1 819 979
Obrázok
6. Tesnenie na držiak peľového filtra č.dielu:8D0 819 165 B
Obrázok


7. Kryt ponad vzduchový filter č.dielu:3B0 133 849 A
Obrázok
8. Gumenú prechodku č.dielu:078 129 669 A
Obrázok
9. Kovový klip č.dielu:803 959 849
Obrázok


10. Kryt ponad servo č.dielu:3B0 119 487 C
Obrázok
11. Šrubky ku krytu č.dielu:N 908 907 01 2x

12. Kryt zámku kapoty B5 č.dielu:3B0 823 603
Obrázok
13. Kryt zámku kapoty B5.5 č.dielu:3B0 823 603 C
Obrázok

Kryty motorov:
B5 TDI 81,66 kW
Obrázok

Záslepky k nemu č.dielu:028 103 937

B5.5 TDI 74,85,96 kW
Obrázok

Záslepky k nemu č.dielu:038 103 937


1.6
Obrázok

2.5 TDI
Obrázok

2.8 V6 30V
Obrázok

2.0

Obrázok

1.8T
Obrázok
Obrázok


To by malo byť všetko ale určite som na niečo zabudol a zdaľeka som tu nedal všetky kryty .Do motoru som použil kryty s rovnakým vzorom "dierkovanie".

Napísať odpoveď

Návrat na "Passat B5 / B5.5"