Príplatková výbava Passat 3BG r.v. 04
tu
FAQ - časté otázky...Čítajte skôr než sa spýtate
- Saleem
- VWmaniak
- Príspevky: 5044
- Dátum registrácie: 04.01.2009 15:42
- Bydlisko: n/a
-
- Vodič
- Príspevky: 176
- Dátum registrácie: 26.05.2011 09:12
- Bydlisko: Bratislava, SR
- Kontaktovať používateľa:
Montáž parkovacích senzorov
moj návod na montáž parkovacích senzorov. Možno sa niekomu hodi
//moni edit
problem z linkom som opravila uz by to malo ist
//moni edit
problem z linkom som opravila uz by to malo ist
Naposledy upravil/-a moni v 11.04.2016 11:49, upravené celkom 3 krát.
Volkswagen Passat 1,8T 110kW r.v. 2003 - >>> tu <<<
http://mm-fotostudio.sk
╔══╗
╚╗╔╝
╔╝(¯`v´¯)
╚══`.¸ VW Passat B5.5
http://mm-fotostudio.sk
╔══╗
╚╗╔╝
╔╝(¯`v´¯)
╚══`.¸ VW Passat B5.5
- Saleem
- VWmaniak
- Príspevky: 5044
- Dátum registrácie: 04.01.2009 15:42
- Bydlisko: n/a
Re: FAQ - časté otázky...Čítajte skôr než sa spýtate
Digitálny zvukový balík - nová dimenzia hudby.
Digitálny zvukový balík od Volkswagenu kompenzuje akustické problémy interiéru vozidla a zabezpečuje nefalšovaný a najlepší možný zvuk.
Srdcom digitálneho zvukového balíka je DSP (Digital Sound Processing). Tento vysokošpecializovaný mikroprocesor spracuje bez časovej straty na digitálnej úrovni zvukový signál jednotlivo pre každý reproduktor. Podľa nastavenia a aplikácie uskutočňuje DSP rôzne prepočty, takzvané algoritmy:
- prispôsobenie hlasitosti zvuku v závislosti od rýchlosti
- digitálna kompenzácia doby prenosu
- simulácia priestoru
Prispôsobenie hlasitosti zvuku v závislosti od rýchlosti
Digitálny zvukový procesor prispôsobuje automaticky nielen hlasitosť podľa rýchlosti vozidla a tým aj úrovne rušivých zvukov v interiéri, ale aj podľa zmenených polôh tónov. Pretože s väčšou rýchlosťou stúpa nielen hladina hluku, ale mení sa aj poloha tónov (frekvencia). Takže pri vyššej rýchlosti sa basy zvukového signálu prekrývajú. Preto nasleduje súčasne s hlasitosťou aj dynamické zdôraznenie hlbokých tónov (basov), aby sa celé spektrum zvukov zachovalo. Kompenzácia hlasitosti zabezpečuje, že sú aj tiché miesta v hudbe dobre počuť, bez toho aby sa musela zmeniť hlasitosť. Prispôsobenie hlasitosti zachováva koncentráciu vodiča, čim prispieva k aktívnej bezpečnosti.
Digitálna kompenzácia doby prenosu
V automobile sú niektoré reproduktory od vodiča vzdialenejšie ako tie ostatné. Vďaka rôznym vzdialenostiam vznikajú posuny tónov, ktoré sa dajú vyrovnať digitálnou kompenzáciou doby prenosu. To znamená, že vzdialenejší reproduktor vysiela hudobný signál o niekoľko tisícin sekúnd skôr, ako ten bližšie.
Výsledok: Poslucháč má dojem, akoby sedel v centre diania.
Simulácia priestoru
Od danceflooru až po jazz. DSP sa dá stlačením tlačidla nastaviť na každý hudobný smer a vytvorí úplne novú dimenziu zvukového zážitku. Pomocou primiešania skorých reflexií a ozveny simuluje zvukový procesor koncertnú sálu alebo rockovú arénu v aute. Malý „zvukový priestor“ auta sa zväčší a plnosť tónov naberá na sile.
DSP v bodoch
- Digitálna simulácia priestoru: linear (bez zmeny), Pop, Rock, Jazz, Classic
- Prispôsobenie hlasitosti zvuku v závislosti od rýchlosti s dynamickým prispôsobením basov a korekciou hlasitosti
- Externý 4-kanálový zosilňovač s výkonom 4x70 W, pre každý kanál 4 pásiková grafický equalizer
- 8 vysoko výkonných reproduktorov, 4 dvojcestné systémy, každý po 70 W
Digitálny zvukový balík od Volkswagenu kompenzuje akustické problémy interiéru vozidla a zabezpečuje nefalšovaný a najlepší možný zvuk.
Srdcom digitálneho zvukového balíka je DSP (Digital Sound Processing). Tento vysokošpecializovaný mikroprocesor spracuje bez časovej straty na digitálnej úrovni zvukový signál jednotlivo pre každý reproduktor. Podľa nastavenia a aplikácie uskutočňuje DSP rôzne prepočty, takzvané algoritmy:
- prispôsobenie hlasitosti zvuku v závislosti od rýchlosti
- digitálna kompenzácia doby prenosu
- simulácia priestoru
Prispôsobenie hlasitosti zvuku v závislosti od rýchlosti
Digitálny zvukový procesor prispôsobuje automaticky nielen hlasitosť podľa rýchlosti vozidla a tým aj úrovne rušivých zvukov v interiéri, ale aj podľa zmenených polôh tónov. Pretože s väčšou rýchlosťou stúpa nielen hladina hluku, ale mení sa aj poloha tónov (frekvencia). Takže pri vyššej rýchlosti sa basy zvukového signálu prekrývajú. Preto nasleduje súčasne s hlasitosťou aj dynamické zdôraznenie hlbokých tónov (basov), aby sa celé spektrum zvukov zachovalo. Kompenzácia hlasitosti zabezpečuje, že sú aj tiché miesta v hudbe dobre počuť, bez toho aby sa musela zmeniť hlasitosť. Prispôsobenie hlasitosti zachováva koncentráciu vodiča, čim prispieva k aktívnej bezpečnosti.
Digitálna kompenzácia doby prenosu
V automobile sú niektoré reproduktory od vodiča vzdialenejšie ako tie ostatné. Vďaka rôznym vzdialenostiam vznikajú posuny tónov, ktoré sa dajú vyrovnať digitálnou kompenzáciou doby prenosu. To znamená, že vzdialenejší reproduktor vysiela hudobný signál o niekoľko tisícin sekúnd skôr, ako ten bližšie.
Výsledok: Poslucháč má dojem, akoby sedel v centre diania.
Simulácia priestoru
Od danceflooru až po jazz. DSP sa dá stlačením tlačidla nastaviť na každý hudobný smer a vytvorí úplne novú dimenziu zvukového zážitku. Pomocou primiešania skorých reflexií a ozveny simuluje zvukový procesor koncertnú sálu alebo rockovú arénu v aute. Malý „zvukový priestor“ auta sa zväčší a plnosť tónov naberá na sile.
DSP v bodoch
- Digitálna simulácia priestoru: linear (bez zmeny), Pop, Rock, Jazz, Classic
- Prispôsobenie hlasitosti zvuku v závislosti od rýchlosti s dynamickým prispôsobením basov a korekciou hlasitosti
- Externý 4-kanálový zosilňovač s výkonom 4x70 W, pre každý kanál 4 pásiková grafický equalizer
- 8 vysoko výkonných reproduktorov, 4 dvojcestné systémy, každý po 70 W
Nebio B5
-
- Autoškolák
- Príspevky: 2
- Dátum registrácie: 21.01.2014 23:00
Re: FAQ - časté otázky...Čítajte skôr než sa spýtate
marcel napísal:Nieco od Climatronic-u. Aj ked iba preložené PC-translatorom.
Climacodes für die Climatronic
Číslo zariadenia
5HB 008 139-XX
XX = Index
Pamäť porúch vyberá
*****************************
aktiváciu : Začať nastavovacích člen-skúšky dejov sa cez
súčasné zapnúť klávesov "ECON, Okolitý vzduch-" pre t = 2s. -> test aktívneho
opisu : Cez zapnutie z | od "Temp +" bude najbližšími chybami
označený. Klávesa "Temp +" -> XXX (budúce chyby)
potom všetkého chybného kódu označeného boli, objaví sa: 000 -> vydanie konca
je žiadne chyby existujú, objaví sa tejto kód: 444 -> žiadnych chýb spoznal
pamäť porúch mazať: Po konci výstupu (oznam z | od 000, to znamená žiadne
ďalšie chyby) môžu byť chyby-zásobníka zahasila. 000 -> klávesa "ECON" pre
t = 2s zapne
ako potvrdenie zobrazí sa: 444 -> žiadnych chýb spoznal
módu opustil: krátkodobo zapnutie "ECON" Klávesa
údajový zdroj miesto poruchy druh chyby
FFFF Steuergerät 0x25
0119 darca pre dopravnú rýchlosť 0x25
0214 napájacích napätí 0x06, 0x07
021A referenčné napätie 0x06, 0x07
0510 snímač teplot Ausblas-manan-jalec dunajský (1296) 0x1d, 0x1e
0511 snímač teplot Ausblas-priestor pre nohy (1297) 0x1d, 0x1e
030B snímač teploty vonkajšia teplota tyč nárazníka 0x1d, 0x1e
0311 snímač teplot panel (nečinný)
0313 snímač teplot čerstvý vzduch-nasávací kanál 0x1d, 0x1e
0332 snímač teplot výparník 0x1d, 0x1e
0333 snímač tlaku pre chladivo
0318 tlakových spínačov pre klimatizáciu 0x23
031C BEMO pre snímač teploty (nečinný)
031D fotosenzor pre slnečné žiarenie 0x1d, 0x1e
0382 kompresor-ventil
04F7 servomotorov pre teplota-klapka 0x25
04F8 servomotor pre centrálny-klapka 0x25
04F9 ventilátor na čerstvý vzduch 0x25
04FA servomotor pre náporový tlak-klapka 0x25
025B servomotor pre Fussr/Defrost klapka 0x25
04B6 prestoj-signál 0x25
0538 CAN-Bus
0513 Gateway
053D osobný dodávkový automobil
04AE Gateway- databáza-verzia
0414 ovládacích prístrojov nie zakódované 0x23
043F základné zoriadenie nepreviedlo 0x23
062E signál pre teplotu chladiva (nečinný)
Nastavovací člen testuje
****************
Vorraussetzung : • otáčky motora • dopravná rýchlosť • napätie (KL_15 = 0) <
15,5 V
aktivácii : Začať nastavovacích člen-skúšky dejov sa týmto
za: • súčasné zapnúť klávesov "ECON" a "UMLUFT" •
zaplo zapaľovanie • horný kombináciou kláves naďalej pre t = 2s stlačil
drží -> test aktívny (v inzeráte climatronic javia sa všetky
segmenty)
opis : V teraz automaticky uplynúť nastavovací člen-test (trvania
cirka 30s) je akčný člen závislý čas definovaná
aktivovala. Okrem toho bude obvodom ovládacieho prístroja (senzory,
Motorov, Ventilátor na čerstvý vzduch, Tlakový spínač), tak ďaleko
diagnóza-predpoklady existujú (pozri diagnóza-požiadavkový list),
diagnostikované. Pred a po nastavovací člen-test je akčný člen z | od
systémových programových prostriedkov kontrolovaných. Počas nastavovací člen-skúšky zapojil zablokovať všetky
klávesa a všetky segmenty v LCD. Začať
nastavovací člen-test môže ani nad klávesnicou ešte nad nejasným-testovacím prístrojom
prerušil byť. Po ukončení samostatného testu zapol ovládací prístroj
automaticky v móde: "Pamäť porúch výbery nad klaviatúrou" (pozri
dokumentáciu). Popis testu sa realizuje v
nejasnej-dokumentácii.
OnBoard Diagnose
***********************
aktivácia : Úvod HELLA-diagnóza deje sa cez
súčasné zapnú klávesov "ECON, SW-, FANÚŠIK-" . Pomocou
teplota-klávesa (SW+/-) vstáva z lôžka diagnostický kanál - respektíve
sem-pod. Šedý podložený- kanály môžu byť nad
ventilátor-klávesa (FAN+/-) zamrznutý.
DIAG.-kanál UKÁŽE GROESSE ROZMER
0 číslo programu Dig.
1 vnútorná teplota °C
2 slnečná intenzita oneskorila * 10 W/štvorcových metrov
3 slnečná intenzita * 10 W/štvorcových metrov
4 Aussentemp. oneskoril °C
5 Aussentemp. Tyč nárazníka °C
6 Aussentemp. Nasávací kanál °C
7 Ausblastemp. Priestor pre nohy °C
8 Ausblastemp. MAS °C
9 MAŤ-ventilátor-napätie. * 0,1 V
10 byť-ventilátor-napätie. * 0,1 V
11 mať_Temp.-klapka Dig.
12 má_Zental klapka Dig.
13 má_Uml.//Staul.-klapka Dig.
14 má_Fussr.//Def.-klapka Dig.
15 behov motora-čas S
16 dopravných rýchlostí kilometer/h
17 štartujúci_AP Dig.
18 Uml.//čerstvý vzduch prah Dig.
19 kompresorov-vylúčenie kód pozri zariadenie
20 PI_STELLMAX Ausbl-dážď. Dig.
21 INT_POLOŽÍ Ausbl-dážď. Dig.
22 epsilon Ausbl-dážď. Dig.
23 je-Ausblastemp. °°C
24 povinnosť-Ausblastemp. °°C
25 - koncových narážok Temp.-klapka Dig.
26 RMP_Temp.-klapka Dig.
27 + koncových narážok Temp.-klapka Dig.
28 - koncových narážok centrálnych-klapka Dig.
29 RMP_Zental K. Dig.
DIAG.-kanál UKÁŽE GROESSE ROZMER
30 + koncových narážok centrálnych-klapka Dig.
31 - koncových narážok Uml.//Staul.-klapka Dig.
32 RMP_Uml/Staul.-klapka Dig.
33 + koncových narážok Uml.//Staul.-klapka Dig.
34 - koncových narážok Fussr.//Def.-klapka Dig.
35 RMP_Fussr.//Def.-klapka Dig.
36 + koncových narážok Fussr.//Def.-klapka Dig.
37 prestoj minút (255= žiadneho telegramu)
38 kompresorov-PWM Dig (0...200)
39 povinnosť-Verdampfertemp °C
40 je-výparník-teplota °C
41 I-polož výparník Dig.
42 epsilon výparník Dig.
43 chladivo-tlak holého
44 bizmut-úroveň/MAS prahov Dig.
45 teplot motora °C
46 je-kompresor-prúd miliampér
47 povinnosť-kompresor-prúd miliampér
48 kompresorov-Max.-prúd miliampér
49 kompresor-otáčky 100/min
50 vetrákov chladiča-prílety-riadiaci signál %
51 stierač-mód 0 = z; 1 = medzera; 2 =
52 Fdk-korekcia v Abh. z stierač - Dig.
53 ventilátor-napätie.-korekcií v Abh. z tabuľa-W. * 0,1V
54 dôvodov-čísla
55 VW-čísel
56 HELLA-číslo
57 testov-1
58 testov-2
59 testov-3
60 testov-4
rozšírená diagnóza-kanály pre CAN-varianty
DIAG.-kanál UKÁŽE GROESSE ROZMER
prijímané údaje
61 voľný
62 svorok 15 bit
63 horúci-lampa bit
64 Aussentemp. prekvapkávaný °C
65 klím bit
66 otáčok motora x10 U/min.
67 Dimmung %
68 sietí charakteristík-chladenie bit
69 krajiny-varianta 2 = USA / 1 = Japonsko / 0 = zvyšok
vysielaných údajov
70 voľný
71 k (PTC ) bit
72 kompresorov (kompresor ) bit
73 kúrení z bit
74 Aussentemp. Vodná nádrž ne-prekvapkávaný °C
75 kompresor-záťaž Nm
76 ventilátor-záťaž %
77 vetrákov chladiča %
78 servis-chyby bit (pamäti porúch)
meno : Kompresor vylúčenie-kód (zariadenie k Diag.-kanálu 19)
vydební-kód Kompressorausschalt-podmienka
0 žiadna
1 vysoký tlak-udalosť
2 Gebl. def + Uist < 3V
3 nízky tlak-udalosť
5 4s po motor-štart
6 ECON-podnik
7 OFF-podnik
8 funkcií Aussentemp.
10 podpätie
11 Motortemp. > 118°C
12 Motronicschnittstelle
13 nad. KL_15 > 17V
14 funkcií Verdampfertemp.
15 žiadna Fahrzeugcodier.
16 Kompr.-prúd
17 snímač tlaku def. (len s ext. vysporiadala. Kompresor)
18 otáčok motora (len u B5W8)
SYSTEMFEHLER
**********************
modul-opis:
Žiariť u systémovej chyby:
Bol v poslednom jazdnom cykle systémová chyba spoznal, žiaria všetky segmenty
v LCD po zapnutí zapálenie pre 15sec s kmitočtom z | od 2Hz.
Nasledujúci stacionárny poznali chyby (rátač chýb = 50) viesť k
systémovej chybe:
- nejasný-Testerfunkt. 04 základná poloha nezačne previedol
- nejasný-Testerfunkt. 07 parameter-kódovanie neprevádzaný
- vonkajší-snímač (nasávací kanál) a vonkajší-snímač (tyč nárazníka) defektný
- tlakový spínač / -senzor defektný
- vnútorný-snímač defektné
- referenčné napätie (ext. Senzor-napätie.)
Móda začne: Úvod charakteristík-doplnok móda deje sa
cez súčasné zapnú klávesov "ECON" a "SW-" a "FANÚŠIK+" (
s -aktívny zapojil- CIDOS len s "ECON" a "FANÚŠIK+" ). móda bude
cez vždy na 2 malé línie za kanálom- a podľa obsahu-oznam
označený. • • postoj kanály (Solltemp.-oznam) sa realizuje s
klávesa "SW+/- " a obsahy (Aussentemp.-oznam) s klávesa
"FANÚŠIK+/- ". • • cez zapnúť "ECON" Klávesa bude módou opäť
vypnutý.
Údaje používajú (bez nejasného-testu) : Zmenil doplnok-údaje
(kanála 1...x) sú ihneď z | od funkčný-softvér cez
paralelne-posunúť príslušnú charakteristiku zohľadňuje. • •
nastavené údaje zostanú tiež po spoľahnutí táto móda obdržal a
je prvá po zapálení AUS automaticky zahasila. • • v kanáli 0 bude počtom
zmenil kanály (kanály nerovný 0)označený.
Charakteristiky doplnok-móda
***************************
údaje trvalý ukladajú do pamäti: • trvalý zápis (tiež po zapálení
z) bude cez popisuje EEPOM-celu 119 s "1" pomocou
nejasného-diagnostického testu (z.Pri VAS5051) uvoľnený. (k označeniu alternujú
teraz horeuvedeného malé línie v LCD.) • ) • zmenil doplnok-údaje
(kanála 1...x) môžu teraz v kanáli-0 cez zapnúť klávesu "FANÚŠIK+" pre
viac ako 2s trvalý uložil do pamäte byť. • • ako zásobník-odpoveď
javí sa v LCD pred množstvom zmenil kanály krátkodobo alebo dva
"Nuly na začiatku". • • bez aktívneho zápisu v kanáli 0 byť
zmenili údaje ako v podniku bez uvoľnenia pamäte po zapálení AUS
automaticky zahasila.
Vymažú údaje : kanál • doplnok-údaje entspr. Kanál pomocou
fanúšika-klávesa na 0 položí;
všetky kanály • na kanáli-0 položí (obsah = množstva zatarasená kanály)
a tlačidla "FANÚŠIK-" pre 2s zapnúť. ( obsah naskočia nuly => všetky
vymazať údaje).
Meno : Obsadenie kanála
kanál ofsetová veličina rozmer
0 množstvo kanály nerovný 0 Dig.
1 povinnosť-Ausblas Temp. Dig. ( 3 Dig. = 1 °K)
2 povinnosť-ventilátor napätie. Dig. ( 1 Dig. = 0,055 V)
3 povinnosť-Temp.-klapka Dig.
4 povinnosť-centrálny klapka Dig.
5 povinnosť-noha.//Def.-klapka Dig.
6 povinnosť-Staul.//Uml.-klapka (len dopravná zápcha-vzduch) Dig.
7 povinnosť-výparník Temp. = f(Aussent.) ) Dig. ( 3 Dig. = 1 °K)
8 povinnosť-výparník Temp. = f(Ausblast.) ) Dig. ( 3 Dig. = 1 °K)
9 BI_LEV koniec = pevnej hodnoty Dig.
- PITCHO
- VWexpert
- Príspevky: 2616
- Dátum registrácie: 20.09.2011 07:51
- Bydlisko: Markušovce
Re: FAQ - časté otázky...Čítajte skôr než sa spýtate
VW Passat 3C 2,0 TDI 103kw BKP 4Motion - PITCHOV Passat
EX VW Passat 3BG - PITCHOV Passat
EX VW Polo 6n2
EX VW Passat 3BG - PITCHOV Passat
EX VW Polo 6n2
- Druss81
- Vodič
- Príspevky: 183
- Dátum registrácie: 11.04.2013 11:12
- Bydlisko: Senica
- Kontaktovať používateľa:
Re: FAQ - časté otázky...Čítajte skôr než sa spýtate
Ďakujem
VW Passat 1.9, 96kW Highline,M6, r.v. 2001
-
- Autoškolák
- Príspevky: 5
- Dátum registrácie: 31.03.2015 21:10
Re: FAQ - časté otázky...Čítajte skôr než sa spýtate
možte mi prosím poradiť B5 2.8 lpg spotreba? a ešte by ma zaujmala udržba toho motora a splynovača ďakujem
- Johny B5
- Pretekár
- Príspevky: 695
- Dátum registrácie: 25.05.2014 12:48
- Bydlisko: Michalovce
Re: FAQ - časté otázky...Čítajte skôr než sa spýtate
Dovolím si doplniť ejne-ho návod na okrytovanie motorového priestoru.Ja som sa inšpiroval stránkou passatplus aj passatworld
tak to tu skúsim prepísať a dopísať čo a ako.
Okrytovanie Motorového priestoru B5 a B5.5
Materiál:
1. Torpédo z B5.5 č.dielu:3B1 819 415 EB41
2. Plast pod torpédo B5.5 č.dielu:3B1 819 447 B41 sú dva druhy s okrúhlou nádržkou a podlhovastou pozor nato!
3. Kryt pólov batérie do krytu pod torpédo č.dielu:3B1 819 422 A01C
4. Tesnenie B5.5 č.dielu:3B0 823 725 B
Ak máte B5.5 torpédo vás nemusí zaujímať toto platí iba pre B5 a tiež to čo teraz napíšem je len pre B5 kedže B5.5 má inak riešený peľový filter môžte a nemusíte kúpiť aj držiak,tesnenie a kanálik na vrch na odvod vody .Ja osobne som nedával a dokážem filter vybrať síce nie tak ľahko ale dá sa .
4. Držiak peľového filtra B5.5 č.dielu:3B1 819 640 A
5. Žliabok na vrch peľového filtra č.dielu:3B1 819 979
6. Tesnenie na držiak peľového filtra č.dielu:8D0 819 165 B
7. Kryt ponad vzduchový filter č.dielu:3B0 133 849 A
8. Gumenú prechodku č.dielu:078 129 669 A
9. Kovový klip č.dielu:803 959 849
10. Kryt ponad servo č.dielu:3B0 119 487 C
11. Šrubky ku krytu č.dielu:N 908 907 01 2x
12. Kryt zámku kapoty B5 č.dielu:3B0 823 603
13. Kryt zámku kapoty B5.5 č.dielu:3B0 823 603 C
Kryty motorov:
B5 TDI 81,66 kW
Záslepky k nemu č.dielu:028 103 937
B5.5 TDI 74,85,96 kW
Záslepky k nemu č.dielu:038 103 937
1.6
2.5 TDI
2.8 V6 30V
2.0
1.8T
To by malo byť všetko ale určite som na niečo zabudol a zdaľeka som tu nedal všetky kryty .Do motoru som použil kryty s rovnakým vzorom "dierkovanie".
tak to tu skúsim prepísať a dopísať čo a ako.
Okrytovanie Motorového priestoru B5 a B5.5
Materiál:
1. Torpédo z B5.5 č.dielu:3B1 819 415 EB41
2. Plast pod torpédo B5.5 č.dielu:3B1 819 447 B41 sú dva druhy s okrúhlou nádržkou a podlhovastou pozor nato!
3. Kryt pólov batérie do krytu pod torpédo č.dielu:3B1 819 422 A01C
4. Tesnenie B5.5 č.dielu:3B0 823 725 B
Ak máte B5.5 torpédo vás nemusí zaujímať toto platí iba pre B5 a tiež to čo teraz napíšem je len pre B5 kedže B5.5 má inak riešený peľový filter môžte a nemusíte kúpiť aj držiak,tesnenie a kanálik na vrch na odvod vody .Ja osobne som nedával a dokážem filter vybrať síce nie tak ľahko ale dá sa .
4. Držiak peľového filtra B5.5 č.dielu:3B1 819 640 A
5. Žliabok na vrch peľového filtra č.dielu:3B1 819 979
6. Tesnenie na držiak peľového filtra č.dielu:8D0 819 165 B
7. Kryt ponad vzduchový filter č.dielu:3B0 133 849 A
8. Gumenú prechodku č.dielu:078 129 669 A
9. Kovový klip č.dielu:803 959 849
10. Kryt ponad servo č.dielu:3B0 119 487 C
11. Šrubky ku krytu č.dielu:N 908 907 01 2x
12. Kryt zámku kapoty B5 č.dielu:3B0 823 603
13. Kryt zámku kapoty B5.5 č.dielu:3B0 823 603 C
Kryty motorov:
B5 TDI 81,66 kW
Záslepky k nemu č.dielu:028 103 937
B5.5 TDI 74,85,96 kW
Záslepky k nemu č.dielu:038 103 937
1.6
2.5 TDI
2.8 V6 30V
2.0
1.8T
To by malo byť všetko ale určite som na niečo zabudol a zdaľeka som tu nedal všetky kryty .Do motoru som použil kryty s rovnakým vzorom "dierkovanie".