Pneumatické pruženie - Jazdné režimy

2002-

Moderátor: stinger11

Používateľov profilový obrázok
ErosKE
Vodič
Vodič
Príspevky: 110
Dátum registrácie: 30.12.2017 19:57
Bydlisko: Košice

Re: Pneumatické pruženie - Jazdné režimy

Príspevok od používateľa ErosKE »

Nazdar, no zatiaľ nič nové neviem...nemali na mňa cas v servise...radšej nekomentujem lebo hrôza...ale našiel som, ešte cenník z 2015 a 2017 VW Touareg a sú tam 3 verzie:
1.PSL-Pneumatické pruženiebs nastaviteľnou výškou vozidla a s meniteľnou charakteristikou tlmičov, palubný počítač "Premium" (nie sošportovým podvozkom) - 3372€,3850€
2.PSM-Adaptívne pneumatické pruženie so športovým nastavením a vyrovnávaním náklonov vozidla, s nastaviteľnou výškou vozidla a smeniteľnou charakteristikou tlmičov, zníženie karosérie o cca 25mm, palubný počítač "Premium" (nie so športovým podvozkom) - 4229€,4317€
3.PSN-Pneumatické pruženie pre "TerrainTech" Pamäť s nastaviteľnou výškou vozidla a s meniteľnou charakteristikou tlmičov, palubný počítač "Premium" - 3772€

Odoslané z Moto Z2 Play pomocou Tapatalku
Naposledy upravil/-a ErosKE v 07.07.2019 13:42, upravené celkom 1 krát.
1.VW Touareg 2015 V6 Tdi 193kw BMT - 12.2018 - 80.000t/km
2.Hyundai SF 2006 2.2 CRDi VGT 110kw - 12.2018 - 260.000t/km

Používateľov profilový obrázok
ErosKE
Vodič
Vodič
Príspevky: 110
Dátum registrácie: 30.12.2017 19:57
Bydlisko: Košice

Re: Pneumatické pruženie - Jazdné režimy

Príspevok od používateľa ErosKE »

Ahoj mattock, no tak pneumatické pruženie mám to adaptívne "PSM", najvyššie, riešime to v servise...a...v režime ON ROAD nefunguje stále z Normal -> Sport.
V servise majú jedného Turca vo verzii R-line a TerrainTech a tam mu funguje z Normal -> Šport a zase nefunguje z Normal -> Comfort...tak už nechápem...

Odoslané z Moto Z2 Play pomocou Tapatalku
Naposledy upravil/-a ErosKE v 07.07.2019 13:56, upravené celkom 2 krát.
1.VW Touareg 2015 V6 Tdi 193kw BMT - 12.2018 - 80.000t/km
2.Hyundai SF 2006 2.2 CRDi VGT 110kw - 12.2018 - 260.000t/km

Používateľov profilový obrázok
ErosKE
Vodič
Vodič
Príspevky: 110
Dátum registrácie: 30.12.2017 19:57
Bydlisko: Košice

Re: Pneumatické pruženie - Jazdné režimy

Príspevok od používateľa ErosKE »

To je neskutocne, nikto nič nevie zistiť, nevedia porovnať, nechcu volať do BA Porsche SK na informácie...hrôza.
Ja musím vyvolávať do BA na Infolinku a zháňať "Experta", ktorý je momentálne vo Wolfsburgu a online rieši problémy s Authorizovanými servismy, to kto nezažije, neuverí. Vieme sa stretnúť na porovnanie, ja som z KE...lebo už neviem, čo robiť.

Odoslané z Moto Z2 Play pomocou Tapatalku
Naposledy upravil/-a ErosKE v 07.07.2019 13:54, upravené celkom 2 krát.
1.VW Touareg 2015 V6 Tdi 193kw BMT - 12.2018 - 80.000t/km
2.Hyundai SF 2006 2.2 CRDi VGT 110kw - 12.2018 - 260.000t/km

Používateľov profilový obrázok
ErosKE
Vodič
Vodič
Príspevky: 110
Dátum registrácie: 30.12.2017 19:57
Bydlisko: Košice

Re: Pneumatické pruženie - Jazdné režimy

Príspevok od používateľa ErosKE »

Toto sú 3 základné veci...ObrázokObrázokObrázok

Odoslané z Moto Z2 Play pomocou Tapatalku
1.VW Touareg 2015 V6 Tdi 193kw BMT - 12.2018 - 80.000t/km
2.Hyundai SF 2006 2.2 CRDi VGT 110kw - 12.2018 - 260.000t/km

Používateľov profilový obrázok
ErosKE
Vodič
Vodič
Príspevky: 110
Dátum registrácie: 30.12.2017 19:57
Bydlisko: Košice

Re: Pneumatické pruženie - Jazdné režimy

Príspevok od používateľa ErosKE »

Zdar Turci, no dnes som "náhodou" stretol, majiteľa Turca 2014 R-line(pred faceliftom), trochu sme poskúšali na Parkovisku...a má presne, to isté čo JA...v Normal->Comfort ide hore a z Normal->Šport sa nedeje nič, presne opačne ako ostatne Touaregy

Odoslané z Moto Z2 Play pomocou Tapatalku
1.VW Touareg 2015 V6 Tdi 193kw BMT - 12.2018 - 80.000t/km
2.Hyundai SF 2006 2.2 CRDi VGT 110kw - 12.2018 - 260.000t/km

Používateľov profilový obrázok
ErosKE
Vodič
Vodič
Príspevky: 110
Dátum registrácie: 30.12.2017 19:57
Bydlisko: Košice

Re: Pneumatické pruženie - Jazdné režimy

Príspevok od používateľa ErosKE »

Nazdar, dnes som našiel 1 článok, kde testovali Turca bez/so vzduchovym podvozkom a podľa to ho mi to vychádza, že Adaptívny podvozok je už v základe(Normal) znížený o 25mm oproti TerrainTech, tak asi preto mne v režime Comfort, ide hore a jemu v režime Šport ide dole...

Článok:
"Potenciálny záujemca o Touareg si bude určite klásť otázku, či nemá investovať do pneumatického odpruženia s nastaviteľnou svetlou výškou vozidla a s meniteľnou charakteristikou tlmičov za 3.750,- EUR, prípadne už rovno v kombinácii s Terrain Tech paketom obsahujúcim redukciu a uzávierky medzinápravového a zadného diferenciálu za ďalších 1.770,- EUR. V cenníku dokonca nájdete aj ďalšie možnosti konfigurácie podvozku v podobe adaptívneho pneumatického pruženia so športovým nastavením a vyrovnávaním náklonov vozidla, s nastaviteľnou výškou vozidla a s meniteľnou charakteristikou tlmičov a znížením karosérie v základnom nastavení o cca. 25 mm za 4.205,- EUR a športový podvozok za 456,- EUR. Posledné dva podvozky však logicky nedostanete s Terrain Tech paketom. Potrebujete Touarega so športovým nastavením podvozku? Mám o tom silné pochybnosti. Jednou z predností SUV je predsa jeho použiteľnosť mimo spevnené komunikácie a športovým podvozkom sa táto výhoda úspešne eliminuje, nedáva teda zmysel. Adaptívny pneumatický podvozok dopĺňajúci bežný vzduchový podvozok o silnejšie stabilizátory, reguláciu tuhosti tlmičov na základe natočenia volantu a modifikovaný software vlastnosti v teréne síce natoľko neobmedzí, ale bez uzávierok zostáva jednoznačnou preferenciou jeho využitia asfaltová komunikácia"

Odoslané z Moto Z2 Play pomocou Tapatalku

Odoslané z Moto Z2 Play pomocou Tapatalku
1.VW Touareg 2015 V6 Tdi 193kw BMT - 12.2018 - 80.000t/km
2.Hyundai SF 2006 2.2 CRDi VGT 110kw - 12.2018 - 260.000t/km

fb_peter36
Autoškolák
Autoškolák
Príspevky: 2
Dátum registrácie: 08.11.2020 15:19

Re: Pneumatické pruženie - Jazdné režimy

Príspevok od používateľa fb_peter36 »

Prečítajte si Návod na obsluhu Touareg vydanie 11.2014 str. 243 - Zvláštnosti podvozku...

Marian78ha
Autoškolák
Autoškolák
Príspevky: 8
Dátum registrácie: 28.11.2020 14:32

Re: Pneumatické pruženie - Jazdné režimy

Príspevok od používateľa Marian78ha »

IMG_20230312_144937.jpg
IMG_20230312_145056.jpg
Da sa kódovanim upraviť (znížiť) výška vzduchoveho podvozku?
Ideálna by bola vyska nakladacieho rezimu..

Napísať odpoveď

Návrat na "Touareg"