Uniká chladiaca kvapalina ...
Napísané: 10.10.2018 08:45
Ahojte ak už tu je podobná téma tak prepáčte za založenie novej ...
Mám skôr otázku ,že či už mal niekto podobnú skúsenosť ..
Uniká mi chladiaca kvapalina plus niekedy ide aj biely dym ..
Myslel som ,že to bude tesnenie ,alebo prasknutá hlava tak som došiel do servisu s tým či by to vedeli zistiť no údajne tesnenie a hlava ,že sú pohode neviem či to aj pozerali ,alebo má ,len tak poslal majster domov každopádne mal auto 4 dní u seba ..
Do chladiacej olej nejde je čistá tak to viem povedať aj ja olej na viečku nemá žiaden biely povrch tak možno nejde ani chladiaca do oleja ..
Problém začal ešte vznikať viac ak som začal zapínať aj ohrev (kúriť )..chladiaca začala viac unikát slovo -viac ,že som každý 3 deň dolieval tak ,že je tesne pod minimom a dolial som do polovice medzi minimom a maximom ..
Napadla ma taká ešte vec auto nemám ako prvý vlastník ,ale prvý majiteľ údajne menil EGR ventil -(alebo repas ).
Môže sa dostávať chladiaca cez EGR do výfukového rozvodu ?
Ide vobedz chladiaca do EGR ??
Inak ak zastavím auto a expanznu nádobku povolim tlak tak dym nejde a únik je minimálny akonáhle nechám auto vypnuté a nepovolim tlak v rozvode chladiacej kvapaliny únik je dosť veľký plus začne niekedy nie stále dosť dymit na bielo cca 5 minút cesty Ale je to dosť silný biely dym ....
Za akúkoľvek odpoveď či radu som Vám vďačný ..
Auto je vw golf 1.6 . 77.kwTDI rok 2010...
Mám skôr otázku ,že či už mal niekto podobnú skúsenosť ..
Uniká mi chladiaca kvapalina plus niekedy ide aj biely dym ..
Myslel som ,že to bude tesnenie ,alebo prasknutá hlava tak som došiel do servisu s tým či by to vedeli zistiť no údajne tesnenie a hlava ,že sú pohode neviem či to aj pozerali ,alebo má ,len tak poslal majster domov každopádne mal auto 4 dní u seba ..
Do chladiacej olej nejde je čistá tak to viem povedať aj ja olej na viečku nemá žiaden biely povrch tak možno nejde ani chladiaca do oleja ..
Problém začal ešte vznikať viac ak som začal zapínať aj ohrev (kúriť )..chladiaca začala viac unikát slovo -viac ,že som každý 3 deň dolieval tak ,že je tesne pod minimom a dolial som do polovice medzi minimom a maximom ..
Napadla ma taká ešte vec auto nemám ako prvý vlastník ,ale prvý majiteľ údajne menil EGR ventil -(alebo repas ).
Môže sa dostávať chladiaca cez EGR do výfukového rozvodu ?
Ide vobedz chladiaca do EGR ??
Inak ak zastavím auto a expanznu nádobku povolim tlak tak dym nejde a únik je minimálny akonáhle nechám auto vypnuté a nepovolim tlak v rozvode chladiacej kvapaliny únik je dosť veľký plus začne niekedy nie stále dosť dymit na bielo cca 5 minút cesty Ale je to dosť silný biely dym ....
Za akúkoľvek odpoveď či radu som Vám vďačný ..
Auto je vw golf 1.6 . 77.kwTDI rok 2010...