Nic v zlom ale nesekol si sa trochu? 6500-7000....Bavime sa stale o kachlach?lubobubik napísal:Tak ja jazdim prevazne na Sku. Vtedy to radi super. Ked netlacim az na podlahu preraduje na okreskach pri 3-4000 co je na sviznu jazdu akurat. Pri rychlom predbiehani toci az do obmedzovacu co je nieco medzi 6500 az 7000 takze 3ku drzi este pri 130km/h a predbiehanie je hracka. V meste drzi 3ku pri 50ke niekedy da aj 4ku. Iba ked sa "vleciem" do prace na Dcku a tempomate 95kou tak ma to sere ze to podtaca a motor trpi. Mat tam 7ku uz pri 85km a 1250 otacok je hroza.
Chiptuning 2.0 TDI CR 103kw - CFFB
Moderátor: caravelle
- Dimi3
- Vodič
- Príspevky: 120
- Dátum registrácie: 20.08.2008 21:48
- Bydlisko: Zlate moravce
Re: Chiptuning 2.0 TDI CR 103kw - CFFB
Aktuálne: VW JETTA MK6 2.0 TDI CFFB DSG - Čip 184ps a premapovanie DSG od RB-Digital
Boli: VW Golf II 1.6 TD * Alfa Romeo 159 2,4jtdm (@250ps) * VW Bora 1,9TDI(ASV@140ps)
Boli: VW Golf II 1.6 TD * Alfa Romeo 159 2,4jtdm (@250ps) * VW Bora 1,9TDI(ASV@140ps)
- lubobubik
- Vodič
- Príspevky: 189
- Dátum registrácie: 15.11.2017 02:16
Re: Chiptuning 2.0 TDI CR 103kw - CFFB
Ee ja mam benzin 2.0 140 kw
- Dimi3
- Vodič
- Príspevky: 120
- Dátum registrácie: 20.08.2008 21:48
- Bydlisko: Zlate moravce
Re: Chiptuning 2.0 TDI CR 103kw - CFFB
Zvláštne, človek by čakal pri názve topicu "Chiptuning 2.0 TDI CR 103kw - CFFB" že sa o to bude zaujímať človek jazdiaci na dízli
Navrhujem ti doplniť si v užívateľskom menu do podpisu auto a motor...veľa krát to pomôže...
Navrhujem ti doplniť si v užívateľskom menu do podpisu auto a motor...veľa krát to pomôže...
Aktuálne: VW JETTA MK6 2.0 TDI CFFB DSG - Čip 184ps a premapovanie DSG od RB-Digital
Boli: VW Golf II 1.6 TD * Alfa Romeo 159 2,4jtdm (@250ps) * VW Bora 1,9TDI(ASV@140ps)
Boli: VW Golf II 1.6 TD * Alfa Romeo 159 2,4jtdm (@250ps) * VW Bora 1,9TDI(ASV@140ps)
- lubobubik
- Vodič
- Príspevky: 189
- Dátum registrácie: 15.11.2017 02:16
Re: Chiptuning 2.0 TDI CR 103kw - CFFB
Tak ja hlavne reagujem na DSG prevodovku. A to je jedno k akemu motoru.
- frflos
- VWmaniak
- Príspevky: 17162
- Dátum registrácie: 18.04.2009 19:48
- Bydlisko: kusok od Partizanske
Re: Chiptuning 2.0 TDI CR 103kw - CFFB
...ako to môže byť jedno, keď každému motoru to prospieva (neprospieva) ináč??
...už toľko nefrflem, ale rovno mažem, keď nečítaš pravidlá
...chces klubacke tricko a nalepku? klikni -->TUTO<--
...a nic nikde nikomu nezapisujem
...chces klubacke tricko a nalepku? klikni -->TUTO<--
...a nic nikde nikomu nezapisujem
- lubobubik
- Vodič
- Príspevky: 189
- Dátum registrácie: 15.11.2017 02:16
Re: Chiptuning 2.0 TDI CR 103kw - CFFB
Nepoznam motor ktoremu prospieva ked ho prevodovka podtaca. Je jedno ci to je nafta alebo benzin ci nie?
- Dimi3
- Vodič
- Príspevky: 120
- Dátum registrácie: 20.08.2008 21:48
- Bydlisko: Zlate moravce
Re: Chiptuning 2.0 TDI CR 103kw - CFFB
Tak modernemu benzinu, rozumej premenlive casovanie/zdvih ventilov to az tak nevadi.lubobubik napísal:Nepoznam motor ktoremu prospieva ked ho prevodovka podtaca. Je jedno ci to je nafta alebo benzin ci nie?
Teda nie je to idealne ale neprekaza to ako pti diesli, aj zotrvacnik nedostava take šupy ako u nas.
Aktuálne: VW JETTA MK6 2.0 TDI CFFB DSG - Čip 184ps a premapovanie DSG od RB-Digital
Boli: VW Golf II 1.6 TD * Alfa Romeo 159 2,4jtdm (@250ps) * VW Bora 1,9TDI(ASV@140ps)
Boli: VW Golf II 1.6 TD * Alfa Romeo 159 2,4jtdm (@250ps) * VW Bora 1,9TDI(ASV@140ps)
- lubobubik
- Vodič
- Príspevky: 189
- Dátum registrácie: 15.11.2017 02:16
Re: Chiptuning 2.0 TDI CR 103kw - CFFB
Vsak jsn. Ale mojim usiam to vadi straaaaaasneeeeee.
- Dimi3
- Vodič
- Príspevky: 120
- Dátum registrácie: 20.08.2008 21:48
- Bydlisko: Zlate moravce
Re: Chiptuning 2.0 TDI CR 103kw - CFFB
Zdar
Takže pridávam info o mojom chipe
Bol som v RB-digital, rozhodol som sa s chipom upraviť aj prevodovku.
Najprv k tomu DSGčku, vravel som mu svoju predstavu ktorú som aj tu popisoval vyššie ale vravel že by to nebolo úplne ideálne a tak som sa nechal ukecať že mi to spraví tak ako to robieva, sám vraj jazdí na DSGčku takže to má vyskúšané.
Musím povedať že je to neskutočný rozdiel, od kedy mi to zmenil tak som v "Mku" prevodovku ešte nemal, predtým v meste neustále.
V meste si pekne jazdím na štvorke, motor je stále v ideálnych otáčkach, naozaj, odporúčam si to dať upraviť jazdí sa s tým perfektne.
Vypol aj podraďovanie pri kickdowne v manuálnom režime. (To sa hodí keď je motor ešte nie je zohriaty)
K mape motoru pridávam graf.
Motor je živší a kedže jazdím rozumne(občas....no ) tak spotreba sa nejak nezvýšila aspoň som to nejak nezaznamenal, samozrejme pri častejšom využívaní výkonového potencionálu by som sa asi dostal na vyššiu úroveň spotreby ako predtým ale to nám je tu asi všetkím jasné.
Čo je zaujímavé je že sa mi zvýšil nájazd aj na DPFko, pred čipom som ale čistil trysky Techronom, tak neviem čo pomohlo ale tiež je to lepšie.
Ohľadom toho DPFka tiež pridávam screeny z VAGDPF.
Jediné z čoho mám obavy, resp. mi to stále vŕta hlavou je teplota oleja...neviem či to mám riešiť alebo je to OK
Takže pred čipom som tam videl viac ako 90°C iba občas naozaj zriedka.
Keď idem na dialnici bomby (180-200, samozrejme v Nemecku) nie je problém sa dostať nad 100°C, tempomat 140=93-96°C.
Zatiaľ najviac som mal 107°C, išli sme dvaja v aute do Štiavnice, cez Hodrušu.
Kdesi som čítal že prevádzková teplota oleja je od 80°C do 120°C takže som si vedomý že je to stále OK....teda dúfam.
Bol by som rád ak by sem niekto pridal svoje skúsenosti ohľadom teploty oleja.
Inak fakt veľká spokojnosť...
Takže pridávam info o mojom chipe
Bol som v RB-digital, rozhodol som sa s chipom upraviť aj prevodovku.
Najprv k tomu DSGčku, vravel som mu svoju predstavu ktorú som aj tu popisoval vyššie ale vravel že by to nebolo úplne ideálne a tak som sa nechal ukecať že mi to spraví tak ako to robieva, sám vraj jazdí na DSGčku takže to má vyskúšané.
Musím povedať že je to neskutočný rozdiel, od kedy mi to zmenil tak som v "Mku" prevodovku ešte nemal, predtým v meste neustále.
V meste si pekne jazdím na štvorke, motor je stále v ideálnych otáčkach, naozaj, odporúčam si to dať upraviť jazdí sa s tým perfektne.
Vypol aj podraďovanie pri kickdowne v manuálnom režime. (To sa hodí keď je motor ešte nie je zohriaty)
K mape motoru pridávam graf.
Motor je živší a kedže jazdím rozumne(občas....no ) tak spotreba sa nejak nezvýšila aspoň som to nejak nezaznamenal, samozrejme pri častejšom využívaní výkonového potencionálu by som sa asi dostal na vyššiu úroveň spotreby ako predtým ale to nám je tu asi všetkím jasné.
Čo je zaujímavé je že sa mi zvýšil nájazd aj na DPFko, pred čipom som ale čistil trysky Techronom, tak neviem čo pomohlo ale tiež je to lepšie.
Ohľadom toho DPFka tiež pridávam screeny z VAGDPF.
Jediné z čoho mám obavy, resp. mi to stále vŕta hlavou je teplota oleja...neviem či to mám riešiť alebo je to OK
Takže pred čipom som tam videl viac ako 90°C iba občas naozaj zriedka.
Keď idem na dialnici bomby (180-200, samozrejme v Nemecku) nie je problém sa dostať nad 100°C, tempomat 140=93-96°C.
Zatiaľ najviac som mal 107°C, išli sme dvaja v aute do Štiavnice, cez Hodrušu.
Kdesi som čítal že prevádzková teplota oleja je od 80°C do 120°C takže som si vedomý že je to stále OK....teda dúfam.
Bol by som rád ak by sem niekto pridal svoje skúsenosti ohľadom teploty oleja.
Inak fakt veľká spokojnosť...
Aktuálne: VW JETTA MK6 2.0 TDI CFFB DSG - Čip 184ps a premapovanie DSG od RB-Digital
Boli: VW Golf II 1.6 TD * Alfa Romeo 159 2,4jtdm (@250ps) * VW Bora 1,9TDI(ASV@140ps)
Boli: VW Golf II 1.6 TD * Alfa Romeo 159 2,4jtdm (@250ps) * VW Bora 1,9TDI(ASV@140ps)
-
- VWexpert
- Príspevky: 2737
- Dátum registrácie: 19.02.2008 16:13
- Bydlisko: BB
Re: Chiptuning 2.0 TDI CR 103kw - CFFB
Ja sledujem dosť teplotu a značku oleja máš aku
VAG 19.1, VAS 5054+ODIS 2.2,ODIS ,OPRAVA DSG PREVODOVIEK VÝMENA OLEJA V AUTOMATICKÝCH PREVODOVKÁCH STROJOM Čistenie vstrekov všetkých aj aj palivovej sústavy, testovanie benzínových vstrekov na skúšobnej stolici