Chiptuning 2.0 TDI CR 103kw - CFFB
Moderátor: caravelle
- Lookisvk
- VWsenior
- Príspevky: 2475
- Dátum registrácie: 24.02.2013 16:25
- Bydlisko: TN kraj
Re: Chiptuning 2.0 TDI CR 103kw - CFFB
Preto ze sa vw na tom oplati ryzovat. Vo vela pripadoch sa jedna o identicke motory len jeden ma dajme tomu 103 kw a a 4000 eur drahsi ma 125kw. Viem ze sa to aj obmedzuje kvoli pomeru emisii na kw a nejaka cena prihlasenia na kw.
-
- Jazdec
- Príspevky: 386
- Dátum registrácie: 01.04.2017 19:43
- Bydlisko: Metropola východu
Re: Chiptuning 2.0 TDI CR 103kw - CFFB
Marketing, marketing a ešte raz marketing
Odoslané z ONEPLUS A3003 pomocou Tapatalku
Odoslané z ONEPLUS A3003 pomocou Tapatalku
VW Passat B7 Variant 2011 CFFB
- Dimi3
- Vodič
- Príspevky: 120
- Dátum registrácie: 20.08.2008 21:48
- Bydlisko: Zlate moravce
Re: Chiptuning 2.0 TDI CR 103kw - CFFB
Nazdar, som cerstvy majitel CFFBcka.
Chalan s tym bol na zvolavacke volnobeh 0.7/0.6...nvm je to OK?
Na aute mam zatiaľ najazdených 300km...jedine čo ma vytáča do ingergalaktických rozmerov je logika DSG...50kmh 6° ?
Normálne to mam v meste v manualnom rezime a ked sa da, dam si tam 5° pripadne 4°
No na druhej strane mi vadí ze ked mu šlapnem, točí cez 4000/min aj na "D".
Upravuje chip ECU+DSG aj hornu hranicu vyssieho stupňa?
Predstavoval by som si to takto:
"D":
<1600=podradiť, >3000=vyssi stupen
"S":
<2000=podradiť, >4000=vyšší stupen
(Samozrejme by tam bola ista odchýlka podla polohy akceleratora)
Co si o tom myslite?
Ma tu niekto skusenosti s RB Digital?
Pristup a tak?
Neviete kolko cca vynde za tak jednoduchú upravu DSG?
Chalan s tym bol na zvolavacke volnobeh 0.7/0.6...nvm je to OK?
Na aute mam zatiaľ najazdených 300km...jedine čo ma vytáča do ingergalaktických rozmerov je logika DSG...50kmh 6° ?
Normálne to mam v meste v manualnom rezime a ked sa da, dam si tam 5° pripadne 4°
No na druhej strane mi vadí ze ked mu šlapnem, točí cez 4000/min aj na "D".
Upravuje chip ECU+DSG aj hornu hranicu vyssieho stupňa?
Predstavoval by som si to takto:
"D":
<1600=podradiť, >3000=vyssi stupen
"S":
<2000=podradiť, >4000=vyšší stupen
(Samozrejme by tam bola ista odchýlka podla polohy akceleratora)
Co si o tom myslite?
Ma tu niekto skusenosti s RB Digital?
Pristup a tak?
Neviete kolko cca vynde za tak jednoduchú upravu DSG?
Aktuálne: VW JETTA MK6 2.0 TDI CFFB DSG - Čip 184ps a premapovanie DSG od RB-Digital
Boli: VW Golf II 1.6 TD * Alfa Romeo 159 2,4jtdm (@250ps) * VW Bora 1,9TDI(ASV@140ps)
Boli: VW Golf II 1.6 TD * Alfa Romeo 159 2,4jtdm (@250ps) * VW Bora 1,9TDI(ASV@140ps)
- lubobubik
- Vodič
- Príspevky: 189
- Dátum registrácie: 15.11.2017 02:16
Re: Chiptuning 2.0 TDI CR 103kw - CFFB
Inak DSG obcas vytaca aj mna. Na Dcku jazdim okresky, do kopca si podradim na Manual a v meste davam Sko. To drzi 3ku-4ku a pohoda.
Ak by vsak slo upravit prevodovku ako pises tak to by som bral aj ja.
Odoslané z LG-H850 pomocou Tapatalku
Ak by vsak slo upravit prevodovku ako pises tak to by som bral aj ja.
Odoslané z LG-H850 pomocou Tapatalku
-
- Vodič
- Príspevky: 99
- Dátum registrácie: 02.05.2018 14:01
Re: Chiptuning 2.0 TDI CR 103kw - CFFB
chalani ide to upravit, presne toto riesim na B8. Slak ma z toho triafa, auto kvaltuje jak keby tam bol minimalne 6valec a potom sa nevie pozviechat a lyncuje spojky...
Je na to normalne soft, ja idem tiez lebo mam DSG7 suche spojky, a ony sa sypali prave kvoli tomuto. Da sa to naladit tak aby bola ta posahana DSG v rezime nieco medzi D a S
Je na to normalne soft, ja idem tiez lebo mam DSG7 suche spojky, a ony sa sypali prave kvoli tomuto. Da sa to naladit tak aby bola ta posahana DSG v rezime nieco medzi D a S
- Dimi3
- Vodič
- Príspevky: 120
- Dátum registrácie: 20.08.2008 21:48
- Bydlisko: Zlate moravce
Re: Chiptuning 2.0 TDI CR 103kw - CFFB
RB to robí...musím tam zavolať a zistit cenu
, no ak sa nazbierame viacerí možno dajú množstevnú zľavu
, no ak sa nazbierame viacerí možno dajú množstevnú zľavu
Aktuálne: VW JETTA MK6 2.0 TDI CFFB DSG - Čip 184ps a premapovanie DSG od RB-Digital
Boli: VW Golf II 1.6 TD * Alfa Romeo 159 2,4jtdm (@250ps) * VW Bora 1,9TDI(ASV@140ps)
Boli: VW Golf II 1.6 TD * Alfa Romeo 159 2,4jtdm (@250ps) * VW Bora 1,9TDI(ASV@140ps)
- lubobubik
- Vodič
- Príspevky: 189
- Dátum registrácie: 15.11.2017 02:16
Re: Chiptuning 2.0 TDI CR 103kw - CFFB
Daj vediet co zistis
Odoslané z LG-H850 pomocou Tapatalku
Odoslané z LG-H850 pomocou Tapatalku
- Dimi3
- Vodič
- Príspevky: 120
- Dátum registrácie: 20.08.2008 21:48
- Bydlisko: Zlate moravce
Re: Chiptuning 2.0 TDI CR 103kw - CFFB
RB za to pýta 200e, za motor +300 aj s brzdou...chalani maju slušné výsledky. 1. 2. miesta v sprintoch v SR aj ČR....no neviem. Treba sa najskôr poobzerať...
Naposledy upravil/-a Dimi3 v 20.07.2018 21:01, upravené celkom 1 krát.
Aktuálne: VW JETTA MK6 2.0 TDI CFFB DSG - Čip 184ps a premapovanie DSG od RB-Digital
Boli: VW Golf II 1.6 TD * Alfa Romeo 159 2,4jtdm (@250ps) * VW Bora 1,9TDI(ASV@140ps)
Boli: VW Golf II 1.6 TD * Alfa Romeo 159 2,4jtdm (@250ps) * VW Bora 1,9TDI(ASV@140ps)
-
- Jazdec
- Príspevky: 386
- Dátum registrácie: 01.04.2017 19:43
- Bydlisko: Metropola východu
Re: Chiptuning 2.0 TDI CR 103kw - CFFB
Dá sa to nastaviť no počítaj s tým že budes mať kúsok vyššiu spotrebu, samozrejme je to na úkor životnosti čiže to by som neriešil. Ak ti nebude podtacat motor tak to bude len dobre. Vozíl som sa na Supe CFFB DSG minulý víkend a dosť ma to sralo. Celý čas som jazdil v manuál režime D lebo ináč sa ani nedá. Daj auto chipnut upraviť prevodovku a budeš spokojný. Séria je lenivá sračka, o čom som sa znova len presvedčil. A keď to dáš do Ska točí to niekam do pána boha a auto vôbec nejde. Zlaty manuál
Odoslané z ONEPLUS A3003 pomocou Tapatalku
Odoslané z ONEPLUS A3003 pomocou Tapatalku
VW Passat B7 Variant 2011 CFFB
- lubobubik
- Vodič
- Príspevky: 189
- Dátum registrácie: 15.11.2017 02:16
Re: Chiptuning 2.0 TDI CR 103kw - CFFB
Tak ja jazdim prevazne na Sku. Vtedy to radi super. Ked netlacim az na podlahu preraduje na okreskach pri 3-4000 co je na sviznu jazdu akurat. Pri rychlom predbiehani toci az do obmedzovacu co je nieco medzi 6500 az 7000 takze 3ku drzi este pri 130km/h a predbiehanie je hracka. V meste drzi 3ku pri 50ke niekedy da aj 4ku. Iba ked sa "vleciem" do prace na Dcku a tempomate 95kou tak ma to sere ze to podtaca a motor trpi. Mat tam 7ku uz pri 85km a 1250 otacok je hroza.