Dobrý deň. Mám VW Golf VI 6/2009 2.0 TDI/81kW - pred nejakym mesiacom mi začala blikať kontrolka žhavenia, po diagnostike som musel vymeniť regulačný ventil na Turbe, pretože pri vysokom výkone turbo vypínalo. Po výmene a následnom nakódovaní nového ventilu problém prestal, avšak po ceste cca. o týždeň neskôr cez Donovaly mi prasklo tesnenie na hadičke na mazanie Turba a vytekal resp striekal odtiaľ olej. Tesnenie vymenené aj s novým olejom, avšak začal som mať momentálne problém s plynulosťou jazdy pri akcelerácii... Neviem či to može mať nejaký súvis s predchádzajúcim problémom, či sa niekam dostal olej kam nemal netuším a neviem si rady. Skúsil som aj prečisťovať DPF filter, do nádrže nalial čisťič DPF a jazdil po diaľnici viac ako hodinu nad 3000 otáčok avšak bez úspechu.
Problém je ten, že keď zošľapnem plynový pedál a držím, tak akcelerácia je v poriadku (Turbo tlačí ako má) avšak auto akoby "sekalo" a nešlo plynule pri rozbehu...
Ďakujem za každú radu...
Tomáš
Problemy s plynulostou jazdy pri akceleracii
Moderátor: caravelle
-
- Autoškolák
- Príspevky: 1
- Dátum registrácie: 31.07.2017 08:49
-
- Vodič
- Príspevky: 115
- Dátum registrácie: 01.08.2014 18:43
- Bydlisko: Bratislava
Re: Problemy s plynulostou jazdy pri akceleracii
Turbo je na mazanie dosť háklivé a keď ako ty píšeš ti prasklo tesnenie a olej čo ho mal dôkladne mazať striekal inde tak by som sa vôbec nečudoval keby ti pridrelo turbo..Ak si chceš byť na beton istý sprav si LOG z jazdy a uvidíš hned ako reguluje a kolko kedy tlačí..
VW Golf VI 2.0TDI Highline, 103kw, r.v.2012 R-line
Škoda Octavia III 1.6TDI Ambition, 81kw, r.v.2016
Škoda Octavia III 1.6TDI Ambition, 81kw, r.v.2016
-
- VWexpert
- Príspevky: 2737
- Dátum registrácie: 19.02.2008 16:13
- Bydlisko: BB
Re: Problemy s plynulostou jazdy pri akceleracii
Koľko chýbalo oleja ?
VAG 19.1, VAS 5054+ODIS 2.2,ODIS ,OPRAVA DSG PREVODOVIEK VÝMENA OLEJA V AUTOMATICKÝCH PREVODOVKÁCH STROJOM Čistenie vstrekov všetkých aj aj palivovej sústavy, testovanie benzínových vstrekov na skúšobnej stolici