zvolavacka 23R7 - ist ci neist?

2008-

Moderátor: caravelle

marekv81
Autoškolák
Autoškolák
Príspevky: 21
Dátum registrácie: 01.05.2011 13:49

zvolavacka 23R7 - ist ci neist?

Príspevok od používateľa marekv81 »

Zdravim,

dostal som list ohladom diesel gate, na zvolavacku 23R7 kde mi maju upravit riadiacu jednotku tak aby splnala normy.
Bol uz niekto?
co Vam upravili/vymenili?
ako je to s vykonom motora po uprave?

Vdaka

Používateľov profilový obrázok
MistrWajn
Jazdec
Jazdec
Príspevky: 428
Dátum registrácie: 18.08.2015 15:37
Bydlisko: Žilina/Bratislava

Re: zvolavacka 23R7 - ist ci neist?

Príspevok od používateľa MistrWajn »

http://www.vw-club.sk/viewtopic.php?t=68166" onclick="window.open(this.href);return false;
Passat B7 Variant | 2011 | 2.0TDI (CFFB) 103kW → 140HP

Moja B7 (by MW)link

Sinister
Vodič
Vodič
Príspevky: 115
Dátum registrácie: 01.08.2014 18:43
Bydlisko: Bratislava

Re: zvolavacka 23R7 - ist ci neist?

Príspevok od používateľa Sinister »

Tak som si povedal že uvidíme čo to povie a objednal som Golfana na tu ich "čarovnú" zvolávačku ohladom emisií, tak ak ešte niekto váha tak potom hodím moje poznatky ako to celé dopadlo...jedná sa o motor CFFB
VW Golf VI 2.0TDI Highline, 103kw, r.v.2012 R-line
Škoda Octavia III 1.6TDI Ambition, 81kw, r.v.2016

Miro7
Vodič
Vodič
Príspevky: 132
Dátum registrácie: 20.02.2016 21:05
Bydlisko: Popradnate

Re: zvolavacka 23R7 - ist ci neist?

Príspevok od používateľa Miro7 »

Pred tym ako si sa objednal tak si mal niečo o tom prečitat.Ale da sa to objednanie zrušit :D

http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?t=3 ... 3#p3247093" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=131&t=318716" onclick="window.open(this.href);return false;

Sinister
Vodič
Vodič
Príspevky: 115
Dátum registrácie: 01.08.2014 18:43
Bydlisko: Bratislava

Re: zvolavacka 23R7 - ist ci neist?

Príspevok od používateľa Sinister »

Ver ze som si precital viac nez dost vratame tych postov co si sem hodil. Niekto sa stazuje niekto nie, sto ludi sto nazorov sto druhov motor. Prosto to vyskusam ked nebudem spoko s tym co mi tam nahraju za 5min mam nahraty spat stary soft a ide sa dalej.
VW Golf VI 2.0TDI Highline, 103kw, r.v.2012 R-line
Škoda Octavia III 1.6TDI Ambition, 81kw, r.v.2016

Miro7
Vodič
Vodič
Príspevky: 132
Dátum registrácie: 20.02.2016 21:05
Bydlisko: Popradnate

Re: zvolavacka 23R7 - ist ci neist?

Príspevok od používateľa Miro7 »

Jasne to už je na každom čo a jak si urobi.Daj potom vediet jake maš poznatky po prehrati.Vykon spotreba regeneracia dpf a pozri aj spotrebu oleja.
Dik :D

Sinister
Vodič
Vodič
Príspevky: 115
Dátum registrácie: 01.08.2014 18:43
Bydlisko: Bratislava

Re: zvolavacka 23R7 - ist ci neist?

Príspevok od používateľa Sinister »

Tak včera som bol na tej zvolávačke a teda že uvidíme. Zatiaľ prvé pocity celkom OK spotreba aj výkon sa zatial aspon podla palubaku nejak nezmenil, tak isto ani zvuk motora, takže uvidíme po dlhšej dobe ale neočakávam nič závratné.
VW Golf VI 2.0TDI Highline, 103kw, r.v.2012 R-line
Škoda Octavia III 1.6TDI Ambition, 81kw, r.v.2016

salko
Jazdec
Jazdec
Príspevky: 300
Dátum registrácie: 25.07.2011 11:16
Bydlisko: Bratislava

Re: zvolavacka 23R7 - ist ci neist?

Príspevok od používateľa salko »

Sleduj hlavne, ako casto budu prebiehat regeneracie.
Sadzomet Golf 6, 2011, 77kW [CAYC]

Používateľov profilový obrázok
vYPo
Jazdec
Jazdec
Príspevky: 217
Dátum registrácie: 25.10.2014 10:52
Bydlisko: SL

Re: zvolavacka 23R7 - ist ci neist?

Príspevok od používateľa vYPo »

pozor u VW je to jednosmerka, pokial ti to tam nahraju, nie je mozne to v autorizaku uz vratit na predoslu veriziu ktoru si tam mal. Obvolaval som MI, PP, KE. Povedali ze neda sa.
Moje poznatky 2.0TDI 103kw Manual 6q CBAB. Predosly majitel s tym bol na 23R7: problemy ktore som zaznamenal, trhanie okolo 2000 - 2300 ot. Velmi casta regeneracia, vypnem motor a kazdy 2. krat chladi DPF. Cele zle. Spotreba + 0,5L/100km.
Moje riesenie bol profituning, kde mi nahrali stary soft + uprava vykonu, nadmieru spokojny. Auto ide hladko, svizne a bez poruchy. Z mojej strany neodporucam upgrade. Hlavne ak motor ma najazdene cca 200 tisic, doteraz sa skoro vobec dpf neregenerovalo, nejak to vsetko fungovalo ako ma bez problemov a vystraznych hlaseni na PC a naraz tam pride brutalna emisna norma, kde ti to cele premapuju a chcu ti spravit zo 6- 8 rocneho auta aby si splnal emisie ako nove kde uz je vsetko "zanesene, zasrate" a kde aj tak tvoje auto nebude splnat tie emisie pretoze DPF je uz davno po smrti, motor sa len trapi, stale pusta regeneraciu a do buducna mozes ocakavat ze budes menit dalsie a dalsie kompomenty a budes rad ze ti to ide. Zvazte si stav auta a tak sa rozhodnite. Za mna urcite nie, ak to je zatial nevyhnutne.
VW Golf Mk6 2.0 TDI

Sinister
Vodič
Vodič
Príspevky: 115
Dátum registrácie: 01.08.2014 18:43
Bydlisko: Bratislava

Re: zvolavacka 23R7 - ist ci neist?

Príspevok od používateľa Sinister »

Až náhodou tak starý soft určite nebudem dávať, skôr to pôjde na chip. No pre upresnenie info, ja to mám na motore CFFB najazdených cca 76000. Poznatky do dnešného dňa žiadne trhanie motorom, zvuk sa mi zdá sa nezmenil a to ani pri studenom štarte, možno mi príde že pri jemnejšom zošliapnutí plynu je to také kludnejšie ako bolo ale pri podlahe výkon rovnaky tak isto aj spotreba sa mi zdá byť totožná ( neviem posudiť kedže je obdobie klimatizácie). ku tej regeneracií DPF zatial tiež nebadám že by bola nejaka častá..ešte mi odvtedy nedochladzoval ani raz a zasa ked sa ako ty hovoríš nesputila za 200k vôbec to sa mi tiež nezdá ako ok...BTW ku tomu DPF na firemnej octe3 1.6tdi 2016, tak tam sa teda dochladzuje pomaly každý druhý deň..
VW Golf VI 2.0TDI Highline, 103kw, r.v.2012 R-line
Škoda Octavia III 1.6TDI Ambition, 81kw, r.v.2016

Napísať odpoveď

Návrat na "Golf VI"