Filter pevných častí(DPF) vo VW Golf VI, 1,6 TDI 77 KW
Moderátor: caravelle
-
- Vodič
- Príspevky: 74
- Dátum registrácie: 15.02.2010 17:59
- Bydlisko: Martin - Nitra
Re: Filter pevných častí(DPF) vo VW Golf VI, 1,6 TDI 77 KW
Zdravim .
Vie mi niekto povedat v akom stave mam ja DPF filter , zda s ami ze regeneracia mi prebiaha nejak casto , cca. kazdych 200 km ,nikdy som take auto nemal ,tak som z toho troska mimo jedine viem ze ked to prebieha nemal by sa vypnut motor , spozoroval som to tak ze som troska pridal na 3 prevodovom stupni a biely dym za mnou a navolnobehu otacky cca 950 , potom to prestalo . Je to Golf Variant 2.0 TDI , motor CFHC , 240000 nabehanych .
Bolo tu spominane ze dolezity udaj su kilometre od poslednej regeneracie , ja tam mam 56 km , takze tomu mam chapat ze za 56 km sa mi naplnil na 8,9 g takze pri cca . 120 km bude naplneny na 18 g a zacne znova regeneracia .
A dalsia najpodstatnejsia vec objem olejoveho popola ja mam 0.15 l to su uz sadze ktore sa uz nedaju odstranit ??
Takze filter je za chvilu zniceny ???
Vie mi niekto povedat v akom stave mam ja DPF filter , zda s ami ze regeneracia mi prebiaha nejak casto , cca. kazdych 200 km ,nikdy som take auto nemal ,tak som z toho troska mimo jedine viem ze ked to prebieha nemal by sa vypnut motor , spozoroval som to tak ze som troska pridal na 3 prevodovom stupni a biely dym za mnou a navolnobehu otacky cca 950 , potom to prestalo . Je to Golf Variant 2.0 TDI , motor CFHC , 240000 nabehanych .
Bolo tu spominane ze dolezity udaj su kilometre od poslednej regeneracie , ja tam mam 56 km , takze tomu mam chapat ze za 56 km sa mi naplnil na 8,9 g takze pri cca . 120 km bude naplneny na 18 g a zacne znova regeneracia .
A dalsia najpodstatnejsia vec objem olejoveho popola ja mam 0.15 l to su uz sadze ktore sa uz nedaju odstranit ??
Takze filter je za chvilu zniceny ???
-
- Autoškolák
- Príspevky: 3
- Dátum registrácie: 29.08.2017 16:32
Re: Filter pevných častí(DPF) vo VW Golf VI, 1,6 TDI 77 KW
Zdravím, ja mám zas taký problém, predpokladám že sa tak isto týka DPF filtru, stále po xxx kilometroch mi ide z motora dym a nasava to do kabiny, ide to pravdepodobne od DPF, je možné, že keď sa to vypaľuje tak je tam nejaké tesnenie, ktoré už dobre netešní ? stalo sa to už niekomu? z spoza motora vychádza taky jemný dym ako zo zhasnutej zápalky,
- martin.palicka
- Profík
- Príspevky: 1064
- Dátum registrácie: 21.06.2011 12:13
- Bydlisko: Roznavwa
Re: Filter pevných častí(DPF) vo VW Golf VI, 1,6 TDI 77 KW
Otvor kapotu a pozri na obal DPF ci nie je zasraty od oleja, to moze dymit.
Golf VI Rabbit TDI - Helmut
ex Fiat Uno 1,4 TD - biely tesak
ex Fiat Uno 1,4 TD - biely tesak
-
- Autoškolák
- Príspevky: 3
- Dátum registrácie: 29.08.2017 16:32
Re: Filter pevných častí(DPF) vo VW Golf VI, 1,6 TDI 77 KW
takže obal od DFP je v phode nič neporušené takže problém bude musieť byť niekde inde asi, od posledného zadymenia som prešiel už asi 1500 km takže najbližšiu dobu to očakávam a snad bude vidno poriadne odkial to ide
-
- Autoškolák
- Príspevky: 21
- Dátum registrácie: 27.02.2014 19:03
- Bydlisko: Orava
Re: Filter pevných častí(DPF) vo VW Golf VI, 1,6 TDI 77 KW
Nazdar, ja som mal rovnaky problem. Robilo mi to pocas regeneracie - zacalo regenerovat a nechcelo to ukoncit(bezala kludne aj 2 hodiny), tym sa filter prehrial az zacala cmudit tepelna izolacia filtra a tahalo mi to do kabiny. Pritom na prvy pohlad obal vyzal OK.
Golf 5 || 1.9 TDI 77 kW - bluemotion || 2008 - EX
Golf 6 || 1.6 TDI 77 kW - rabbit || 2011
Golf 6 || 1.6 TDI 77 kW - rabbit || 2011
-
- Vodič
- Príspevky: 74
- Dátum registrácie: 15.02.2010 17:59
- Bydlisko: Martin - Nitra
Re: Filter pevných častí(DPF) vo VW Golf VI, 1,6 TDI 77 KW
Regenovalo ti 2 hodiny ?? , to si potom prerusoval regeneraciu , ci ? , ako casto s ati spustala regeneracia po kolkych kilometroch od poslednej regeneracie ?
Ako si problem vyriesil ?
Ako si problem vyriesil ?
-
- Autoškolák
- Príspevky: 21
- Dátum registrácie: 27.02.2014 19:03
- Bydlisko: Orava
Re: Filter pevných častí(DPF) vo VW Golf VI, 1,6 TDI 77 KW
Regeneracia bezala pocas celej jazdy, naposledy co si pamatam 2,5 hodiny - potom vyhodilo kontrolku DPF a potom 0,5 - 1 hodiny kym zhasla. Najprv som myslel ze je upchaty DPF, tak som ho dal vycistit a nepomohlo. Nakoniec sme vyskusali vymenit snimac dif. tlaku a odvtedy je pokoj. Robilo mi aj take veci, napr. ked som stal na mieste pri volnobehu, som pridal plyn na 1500ot - tak rucicka otackomera behala 1500-2000 ako na hojdacke, vkuse hore-dole. Teraz je pokoj. Pritom diagnostika bola cista.
Jazdim kratsie trasy 22km do prace + par krat dialnica mesacne - regeneracia kazdych zhruba 500km
Jazdim kratsie trasy 22km do prace + par krat dialnica mesacne - regeneracia kazdych zhruba 500km
Golf 5 || 1.9 TDI 77 kW - bluemotion || 2008 - EX
Golf 6 || 1.6 TDI 77 kW - rabbit || 2011
Golf 6 || 1.6 TDI 77 kW - rabbit || 2011
- Muffo
- Autoškolák
- Príspevky: 25
- Dátum registrácie: 30.05.2016 18:59
Re: Filter pevných častí(DPF) vo VW Golf VI, 1,6 TDI 77 KW
VW GOLF 6 :: 2.0 TDI :: 103 kW :: Comfortline :: Bluemotion :: 2011
-
- Autoškolák
- Príspevky: 3
- Dátum registrácie: 29.08.2017 16:32
Re: Filter pevných častí(DPF) vo VW Golf VI, 1,6 TDI 77 KW
mne to robi lonaposledy tak ako som písal cca pred 1300 km, a nepozoroval som že mi regeneruje pretože auto sa správalo v pohode, naposledy čo sa to stalo tak to som prišiel k autu po 24 hodinách prešiel cca 3 km a začalo to čmudiť bolo to cestou do chorvátska a po takých 2 min to prestalo ale kontrolka mi ešte nikdy nesvietila, takže neviem či výmena nejakého tesnenia pomôže alebo sa to takto správať bude stále, pretože nerobilo mi to za posledný rok iba tak asi 3 krat a to som jazdil asi pol roka veľmi krátke trasy 3km do roboty, a nerobilo to vôbec, a raz za 2 týždne som ho prehnal pekne po dialnici 30km ustálenou rýchlosťou, potom som zmenil prácu a teraz dochádzam tak 30 km takže je to určite lepšie ale to dymenie sa stalo už aj ked som jazdil dlhšie trasy
-
- Pretekár
- Príspevky: 601
- Dátum registrácie: 16.04.2014 09:27
- Bydlisko: Bratislava
Re: Filter pevných častí(DPF) vo VW Golf VI, 1,6 TDI 77 KW
pS :Smrad v aute ..V prvom rade si pozri sponu na DPF a Turbo moze Ti tadial unikat drobna netestnost po pripade si ho skus pritihanut imbusom ak bude povoleny može aj tadial ( nikdy nevieš kto stym co robil.) po dlasie moze byt deravy pletenec alebo obal DPf alebo cez teplotne čidlo..Niekedy zvykne prasknut aj natrubok na snimac DIff tlaku v zvare a tadial unikat dym a zaroven aj zle tym padom vyhodnocovat tlak za DPF.
markpol PS: hodnoty co si poslal foto su neni moc ok ..Vysvetlim v SS ak chces napíš..
Pokial Ti z vyfuuku ide biely dym tak to tiez nie je ok poukazuje to na nefunkcny alebo poškodeny oxid katalyzator.tvoj problem može mat vela príčin a u obycajneho servisaka sa to určite nedozvies a treba vela merat a vediet co merat a ako to ma aj vyzerat vtych meranych hodnotach.Ak chces poradit napis .Tu to písat nebudem..Ked tak mi posles co treba a ja Ti poviem..
A ano celkove zanesenie sa vypalit neda odstranit sa da iba prepisanim hodnoty ale to je iba oklamanie riadacky a skutocny stav to nikdy nezmeni ba prave naopak.takze bud vymena DPf alebo cistenie http://www.advanpure.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
.Totalne stym rohadzes algortimus tak isto ako nezmyselnym všeliekom 99% mechanikov a to je servisna regeneracia..Treba odstranit problem..a kedze problemov tam može byt hned niekolko je tazko pisat co tomu je a jedno čo nezistis ci ti nehulia aj vstreky i ked ide motor ok..To je bohuzial oprava pokus omyl a jedinym 100% je vybrat vstreky dat ich otestivat na stolici alebo ich vymenit ak to nebude samozrejme nico ine toto by som riesil asi az ako posledne po meraniach a nenajdeni inej zavady .A to PDf už ma dost nalietane a druha dost podstatna otazka ako sa stym jazdilo za Tvoje obdobie co poznas po pripade aj obdobie predtym ako si to kupil..Ale toto pomože len vymena nejakych dielov nic ine...všetko ostatne je len odialovanie opravy ( vymeny) Mal som tento isty problem a venujem sa tomu intenzivne a dost dlho a viem presne co ak de merat a kukat..Ale nepočitaj že Ti poviem co treba nato som sa tomu venoval tisicky km s napichnutym vcds a minimalne 2 roky ..Takze mas VCDS poviem Ti co a ako a poradim.Ak si z BA viem aj pomerat osobne ak budem mat cas.
markpol PS: hodnoty co si poslal foto su neni moc ok ..Vysvetlim v SS ak chces napíš..
Pokial Ti z vyfuuku ide biely dym tak to tiez nie je ok poukazuje to na nefunkcny alebo poškodeny oxid katalyzator.tvoj problem može mat vela príčin a u obycajneho servisaka sa to určite nedozvies a treba vela merat a vediet co merat a ako to ma aj vyzerat vtych meranych hodnotach.Ak chces poradit napis .Tu to písat nebudem..Ked tak mi posles co treba a ja Ti poviem..
A ano celkove zanesenie sa vypalit neda odstranit sa da iba prepisanim hodnoty ale to je iba oklamanie riadacky a skutocny stav to nikdy nezmeni ba prave naopak.takze bud vymena DPf alebo cistenie http://www.advanpure.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
.Totalne stym rohadzes algortimus tak isto ako nezmyselnym všeliekom 99% mechanikov a to je servisna regeneracia..Treba odstranit problem..a kedze problemov tam može byt hned niekolko je tazko pisat co tomu je a jedno čo nezistis ci ti nehulia aj vstreky i ked ide motor ok..To je bohuzial oprava pokus omyl a jedinym 100% je vybrat vstreky dat ich otestivat na stolici alebo ich vymenit ak to nebude samozrejme nico ine toto by som riesil asi az ako posledne po meraniach a nenajdeni inej zavady .A to PDf už ma dost nalietane a druha dost podstatna otazka ako sa stym jazdilo za Tvoje obdobie co poznas po pripade aj obdobie predtym ako si to kupil..Ale toto pomože len vymena nejakych dielov nic ine...všetko ostatne je len odialovanie opravy ( vymeny) Mal som tento isty problem a venujem sa tomu intenzivne a dost dlho a viem presne co ak de merat a kukat..Ale nepočitaj že Ti poviem co treba nato som sa tomu venoval tisicky km s napichnutym vcds a minimalne 2 roky ..Takze mas VCDS poviem Ti co a ako a poradim.Ak si z BA viem aj pomerat osobne ak budem mat cas.