OLEJ
Moderátor: caravelle
-
- Pretekár
- Príspevky: 601
- Dátum registrácie: 16.04.2014 09:27
- Bydlisko: Bratislava
Re: OLEJ
Takto ten Loglife bohužial je iba marketinga nevydrži ani to co ten 0w-40 v takej kondicii !!! nie kvoli tomu ze to je loglife alebo nie je !! Proste ten motor je dost tepelne namahany a tym je umerne aj opotrebenie + štyl jazdy a dľžka trias.Pokial jazdiš dlhe trasy tak ho tam kludne nechaj tych 15 000km ale viac urcite nie .ja by som tiez menil urcite 10 000km .Ale kazdy ma ine priority tak to chapem..Niekto to proste neriesi az ked sa niečo poserie..
Dufam že pomohlo
Dufam že pomohlo
- stefan-s
- Vodič
- Príspevky: 149
- Dátum registrácie: 01.04.2013 20:38
- Bydlisko: Stará Ľubovňa
- Kontaktovať používateľa:
Re: OLEJ
Po roku užívania motorového oleja Mobil 1 New Life 0W-40 môžem svedomito prehlásiť, že pri štarte studeného motora stále počuť "zachrapčanie".
Preto sa chcem opýtať, či nemá niekto skúsenosť s výrobcom oleja Castrol Edge Titanium FST 0W-40 teda výrobcu olejov, ktorého odporúča VW.
Preto sa chcem opýtať, či nemá niekto skúsenosť s výrobcom oleja Castrol Edge Titanium FST 0W-40 teda výrobcu olejov, ktorého odporúča VW.
-
- Pretekár
- Príspevky: 601
- Dátum registrácie: 16.04.2014 09:27
- Bydlisko: Bratislava
Re: OLEJ
Chybu nehľadaj v oleji ale vo vyrahanej reťazi alebo zlom napínaku.Ak máš toto K.O takt i nepomôže nič len výmena .Castrol 0W-40 určite nie je lepší ani náhodou!!! 100%!!! Dôležité je aj kde kupuješ olej aby si nekupoval panc.Ale pokial máš K.O to co som písal olej už nepomôže a keď tam dáš 5W-30 alebo 5w -40 zaručene to bude horšie ako s 0W/40 od Mobil1 zo ti zaručujem takze vymeniť rozvod komplet inak ti to bude hrcat furt s akýmkoľvek Olejom
- stefan-s
- Vodič
- Príspevky: 149
- Dátum registrácie: 01.04.2013 20:38
- Bydlisko: Stará Ľubovňa
- Kontaktovať používateľa:
Re: OLEJ
Ta retaz je chybna od pociatku v tomto type motora. Mam rok vyroby 11/2012, teda modernizovani retaz (nie tu, ktora mohla zapricinit znicenie motora), ale aj tak problemy su zname vsetkym s touto retazou. Vymena by tak ci tak nepomohla (alebo len chvilku).
Nepisal som o oleji 5W-30, alebo 5W-40. Pisal som o oleji 0W-40 len nie od Mobil1, ale od spolocnosti Castrol (vyrobcu olejov, ktoreho odporuca VW).
Nepisal som o oleji 5W-30, alebo 5W-40. Pisal som o oleji 0W-40 len nie od Mobil1, ale od spolocnosti Castrol (vyrobcu olejov, ktoreho odporuca VW).
-
- Pretekár
- Príspevky: 601
- Dátum registrácie: 16.04.2014 09:27
- Bydlisko: Bratislava
Re: OLEJ
Prečítaj si ešte raz čo som napísal očividne si to nepochopil.Ja viem že sa nepytas na 5w-30 ja som tým chcel iba povedať že keď tam dáš 5w-30 alebo 5w-40 tak pochopíš že ten 0W-40 zmysel má a že to je rozdiel a chcel som povedať že toto už olejom nespravis keď 0W-40nepomhla.Ci máš niečo K.O ?Mozes mat bohužiaľ kvalita vw a obzvlášť pri týchto motoroch s reťazcov veľmi slabá a môže sa reťaz natiahnuť aj po 10000km alebo to je proste tak konštrukčne dane že to bude robiť furt.Vymena oleja 0W/40 Mobil 1 za Castrol nemá zmysel a nič ti nepomôže.Maj sa .
- misodk
- Jazdec
- Príspevky: 242
- Dátum registrácie: 06.10.2011 14:14
- Bydlisko: BA
Re: OLEJ
Ja som vymenil retaz, resp. komlet (skodovacku) sadu pri cca 130tkm, teraz mam 160tkm a zarachotila mi od vymeny retaz pri starte iba raz, nedavno, lebo som mal malo oleja. Po doliati bol opet totalny klud. Vymenit rozvody skodovackou sadou sa oplati.
Mobil1 new life mozem doporucit, aj ked je pravda, ze postupne od vymeny sa ten pocit tichsieho chodu straca. Mam na nom najazdene 12tkm, v kratkom case budem menit.
Sent from my SM-G920F using Tapatalk
Mobil1 new life mozem doporucit, aj ked je pravda, ze postupne od vymeny sa ten pocit tichsieho chodu straca. Mam na nom najazdene 12tkm, v kratkom case budem menit.
Sent from my SM-G920F using Tapatalk
Golf 6, Rabbit 1.2tsi, United grey
-
- Autoškolák
- Príspevky: 23
- Dátum registrácie: 06.04.2018 11:41
- Bydlisko: Košice
Re: OLEJ
Zdravím,
mal by som otázočku ohľadom oleja. Doteraz som používal stále motorový olej Shell Helix Proffesional AV-L 5W30. (Norma vw 507 00) Chystám sa vymeniť olej, ale zistil som, že sa už prestal vyrábať a nahradili ho inovovaným olejom AV-L 0w30 (taktiež norma vw 507 00)
Máte s tým skúsenosť ? Môžem poškodiť motor "riedšim" olejom ? Môjmu mechanikovi sa to nepozdáva.
SHELL HELIX ULTRA PROFESSIONAL AV-L 0W-30 starý názov pre SHELL HELIX ULTRA PROFESSIONAL AV-L 5W-30 je plne syntetický, ľahkobežný motorový olej pre benzínové a naftové motory, motory s priamym vstrekovaním paliva či viacventilové motory a zároveň pre motory vybavené DPF (filter pevných častíc) osobných a ľahkých úžitkových vozidiel. SHELL HELIX ULTRA PROFESSIONAL AV-L 0W-30 bol špeciálne vyvinutý tak, aby prekonal najnovšie špecifikácie VW 504.00 (pre benzínové motory), 507.00 (pre naftové motory). Vďaka svojmu zloženiu a nízkej viskozite zabezpečuje dokonalé mazanie motora aj za najnáročnejších prevádzkových podmienok. Nízka viskozita pri vysokej teplote motorového oleja SHELL HELIX ULTRA PROFESSIONAL AV-L 0W-30 umožňuje pri jeho použití výrazné zníženie spotreby paliva a súčasné zvýšenie výkonu motora. Mimoriadna oxidačná, termická a mechanická stabilita predurčuje olej SHELL HELIX ULTRA PROFESSIONAL AV-L 0W-30 pri použití v motoroch so systémom WIV inštalovaným v niektorých nových modeloch vozidiel VW k predĺženým výmenným intervalom (podľa predpisu výrobcu až 30 000 km pre benzínové motory, až 50 000 km pre naftové motory). Motorový olej SHELL HELIX ULTRA PROFESSIONAL AV-L 0W-30 bol intenzívne testovaný v spolupráci s VW a je vhodný pre použitie vo všetkých benzínových a naftových motoroch osobných vozidiel VW vyžadujúce motorový olej spĺňa špecifikácie VW 504.00 a 507.00 a je tiež použiteľný vo všetkých motoroch koncernu VW – Audi s výnimkou naftových motorov R5-a V10 čerpadlo tryska, kde je vyžadovaný motorový olej špecifikácie VW 506.01 a naftových motorov čerpadlo tryska so štandardným výmenným intervalom (pred r. 1998), kde je vyžadovaný motorový olej špecifikácie VW 505.01.
mal by som otázočku ohľadom oleja. Doteraz som používal stále motorový olej Shell Helix Proffesional AV-L 5W30. (Norma vw 507 00) Chystám sa vymeniť olej, ale zistil som, že sa už prestal vyrábať a nahradili ho inovovaným olejom AV-L 0w30 (taktiež norma vw 507 00)
Máte s tým skúsenosť ? Môžem poškodiť motor "riedšim" olejom ? Môjmu mechanikovi sa to nepozdáva.
SHELL HELIX ULTRA PROFESSIONAL AV-L 0W-30 starý názov pre SHELL HELIX ULTRA PROFESSIONAL AV-L 5W-30 je plne syntetický, ľahkobežný motorový olej pre benzínové a naftové motory, motory s priamym vstrekovaním paliva či viacventilové motory a zároveň pre motory vybavené DPF (filter pevných častíc) osobných a ľahkých úžitkových vozidiel. SHELL HELIX ULTRA PROFESSIONAL AV-L 0W-30 bol špeciálne vyvinutý tak, aby prekonal najnovšie špecifikácie VW 504.00 (pre benzínové motory), 507.00 (pre naftové motory). Vďaka svojmu zloženiu a nízkej viskozite zabezpečuje dokonalé mazanie motora aj za najnáročnejších prevádzkových podmienok. Nízka viskozita pri vysokej teplote motorového oleja SHELL HELIX ULTRA PROFESSIONAL AV-L 0W-30 umožňuje pri jeho použití výrazné zníženie spotreby paliva a súčasné zvýšenie výkonu motora. Mimoriadna oxidačná, termická a mechanická stabilita predurčuje olej SHELL HELIX ULTRA PROFESSIONAL AV-L 0W-30 pri použití v motoroch so systémom WIV inštalovaným v niektorých nových modeloch vozidiel VW k predĺženým výmenným intervalom (podľa predpisu výrobcu až 30 000 km pre benzínové motory, až 50 000 km pre naftové motory). Motorový olej SHELL HELIX ULTRA PROFESSIONAL AV-L 0W-30 bol intenzívne testovaný v spolupráci s VW a je vhodný pre použitie vo všetkých benzínových a naftových motoroch osobných vozidiel VW vyžadujúce motorový olej spĺňa špecifikácie VW 504.00 a 507.00 a je tiež použiteľný vo všetkých motoroch koncernu VW – Audi s výnimkou naftových motorov R5-a V10 čerpadlo tryska, kde je vyžadovaný motorový olej špecifikácie VW 506.01 a naftových motorov čerpadlo tryska so štandardným výmenným intervalom (pred r. 1998), kde je vyžadovaný motorový olej špecifikácie VW 505.01.
VW Golf VI 2.0 TDI 2011 103kw CR - CFFB
-
- Autoškolák
- Príspevky: 23
- Dátum registrácie: 06.04.2018 11:41
- Bydlisko: Košice
Re: OLEJ
Takže nemusím sa obávať vyššej spotreby/vyššej hlučnosti motora/prípadne postupná degradácia agregátu ? Bolo by to jednoduchšie, kebyže k norme VW 507 00 mám aj presnú viskozitu oleja
VW Golf VI 2.0 TDI 2011 103kw CR - CFFB
-
- Pretekár
- Príspevky: 601
- Dátum registrácie: 16.04.2014 09:27
- Bydlisko: Bratislava
Re: OLEJ
Shell 0W-30 ma kozmickú viskozitu ale olej je prespikovany modifikatormi a tie strasne rychlo degradujú a olej sa stáva rychlo strihovo nestabilný !!10000km vyzdrzi ale ak to mas do Diesla CR tak urcite daj iny napriklad Valvoline alebo Mobil 1 Esp formula 5w-30.Ak to mas do TSI s reťazou tak 0W-40 Mobil1 s normou 502.00