Budik na rozpoznanie regeneracie DPF
Moderátor: caravelle
- MistrWajn
- Jazdec
- Príspevky: 428
- Dátum registrácie: 18.08.2015 15:37
- Bydlisko: Žilina/Bratislava
Re: Budik na rozpoznanie regeneracie DPF
mna napriklad zaujma ze ked mas 1 minutu do prichodu pred dom a zistis ze sa ti zvysila teplota cize sa vykonava regeneracia tak nie je to to iste ako ked zastavis pred domom a zisits ze sa vykonava regeneracia? V oboch pripadoch ju nechas dokoncit tak ci tak nie? Ako podla mna tiez kludne mohla byt na budikoch kontrolka kedy sa vykonava regeneracia ale na volnobehu vidno zvysene otacky a spotrebu tak vtedy to proste clovek nevypne takisto ako ked vidi ze sa zvysila teplota na externom cidle nie? nic v zlom len ma to zaujima ze ci sa Ti stalo uz niekedy ze si si to nevismol a vypol motor alebo ci spravis nieco ine ked par metrov pred domom zistis ze sa vykonava regeneracia
-
- Pretekár
- Príspevky: 601
- Dátum registrácie: 16.04.2014 09:27
- Bydlisko: Bratislava
Re: Budik na rozpoznanie regeneracie DPF
Presne pre toto je ten budik dobry že ked už prídes domov a zistiš ze regenerujes už je obvikle neskoro a dalsim rozjazdom a jazdou po meste to len prerusis a je to.Vyregeneruje ale nie dobre.
Na volnobeh nikdy nevyregeneruje ako za jazdy vždy to ukonci skor cca pri 5-8gramoch miesto 1-3 gramy a to je rozdiel od regeneraci po dalsiu pri spravne fungujucom DPF a spalovani cca aj 250-300km rozdiel tych 5 gramov pri dialnicnej jazde po meste do 200km ..Presne pre toto ten budik .Vies ked začne a kedy skonči a ked Ti zaleži na tom tak zmenis trasu alebo potiahnes tak aby si to neprerusil a zregenroval co najlepsie ak nie tak to vypnes a kašleš nato ale potom sa To velmi rychlo vypomsti..To je všetko v skratke.
A sem tam odporučam naozaj čistis alebo aditivum na podporu regenacie na baze oxidu ceru naozaj to funguje k tomu mam spravené testy tiež. Ja to tam lejem ked sa mi skratia regeneracia na 350km cca z 650km cca kazdych 3-4000km ale ja uz mam DPf chytene takže mne to vždy zacne po nejakej davke km robit toto a tym aditivom to skoci zase pekne naspät a vysledok je vidiet aj na DIFF tlaku a zanásani v nameraných hodnotách.
No ale osobne si myslim to co pomaha na jedno nemusi pomoct na druhe to je moj nazor a pri aditivacii je pocut hrubsi chod motora takže všetko z mierou .ja som tam uz nalial 5 x Millers oils DPf a teraz nedavno som kupil Envirox DPF Assist za 42 eur 250ml davkovanie 25,l na 50litrov kazdu 3-4 nadrž ale som ztoho sklamany ma to daleko od Millers vobec to nefunguje ..Ale to ešte par krat otestujem a uvidim ale nefunguje tak ako od Millers ani z daleka a ten je tiež na baze oxidu ceru.
Na volnobeh nikdy nevyregeneruje ako za jazdy vždy to ukonci skor cca pri 5-8gramoch miesto 1-3 gramy a to je rozdiel od regeneraci po dalsiu pri spravne fungujucom DPF a spalovani cca aj 250-300km rozdiel tych 5 gramov pri dialnicnej jazde po meste do 200km ..Presne pre toto ten budik .Vies ked začne a kedy skonči a ked Ti zaleži na tom tak zmenis trasu alebo potiahnes tak aby si to neprerusil a zregenroval co najlepsie ak nie tak to vypnes a kašleš nato ale potom sa To velmi rychlo vypomsti..To je všetko v skratke.
A sem tam odporučam naozaj čistis alebo aditivum na podporu regenacie na baze oxidu ceru naozaj to funguje k tomu mam spravené testy tiež. Ja to tam lejem ked sa mi skratia regeneracia na 350km cca z 650km cca kazdych 3-4000km ale ja uz mam DPf chytene takže mne to vždy zacne po nejakej davke km robit toto a tym aditivom to skoci zase pekne naspät a vysledok je vidiet aj na DIFF tlaku a zanásani v nameraných hodnotách.
No ale osobne si myslim to co pomaha na jedno nemusi pomoct na druhe to je moj nazor a pri aditivacii je pocut hrubsi chod motora takže všetko z mierou .ja som tam uz nalial 5 x Millers oils DPf a teraz nedavno som kupil Envirox DPF Assist za 42 eur 250ml davkovanie 25,l na 50litrov kazdu 3-4 nadrž ale som ztoho sklamany ma to daleko od Millers vobec to nefunguje ..Ale to ešte par krat otestujem a uvidim ale nefunguje tak ako od Millers ani z daleka a ten je tiež na baze oxidu ceru.
Naposledy upravil/-a Golf608 v 30.06.2016 15:15, upravené celkom 2 krát.
- MistrWajn
- Jazdec
- Príspevky: 428
- Dátum registrácie: 18.08.2015 15:37
- Bydlisko: Žilina/Bratislava
Re: Budik na rozpoznanie regeneracie DPF
aha tak potom to ma ako taky zmysel, nevedel som ze regeneracia za jazdy je ina ako ked ju nechas uspesne dokoncit na volnobehu...
-
- Pretekár
- Príspevky: 601
- Dátum registrácie: 16.04.2014 09:27
- Bydlisko: Bratislava
Re: Budik na rozpoznanie regeneracie DPF
Hej bohužial CR sice vie regenerovat aj na mieste čo je ozaj vyhoda ale nie tak dokonale ako za jazdy kde už samotnou jazdou vznika aj protitlak + teplota = sa lepsia regeneracia kdežto pri volnobehu ten tlak chyba ..To je moja skusensot dlho rocna a co mam pomerane nejeden raz som regeneroval na mieste..A cim bude mat viac km a bude viac zaneseny bude horsie a horsie regenrovat až ked ho v dôsledku DIFF tlaku vyhodnoti ako K.O
Ale ma to vyznam aj na dialnici moj prípad chodim každy den do prace 30km z toho ca 3-4 km mesto kym vyleziem na dialnicu a kym sa to zohreje a podla režimu a zanesenia vyhodnoti že ide regenerovať tak mam pol cesty za sebou a vtedy je rozhodujuce ci idem 4ka a 100/km/h alebo 5 ka 130/km h .Ked by som si to nevsimol idem ako vzdy 130-140 tak pri zliezani z dialnice ju prerusim lebo nestihne uplne dokončit regeneraciu..Takto ked viem vždy spomalym dam si tam 4ku a idem si 100-110 ako brzda alebo sa zavesim za kamion aby nenadvali ze idem pomaly a viem že mi stihne vyregenerovat.Lebo ci ides 100 na 4ke alebo 140 na 5tke regeneruje tak isto rychlo len musis dodžat otacky nad 2000ot a neslapat tomu každy dotyk plynoveho pedalu znizuje okamzite teplotu na DPF z 700 na 600°c potom po ustaleni vždy zohrieva na 700°c až 750°C ale najlepsie plynula jazda tempomat 3-4-5-6 je na tebe podla trasy ale hlave tomu nenakladat vtedy riadacka vyhodnoti že potrebujes vykon a prerusi regeneraciu .Takže Talianska udržba na DPf neplati pri regeneracii ale pre motor ako taky a cely vyfukovy system to ma svoje opodstatnenie a auto potom ide citelnejsie lepsie a aj spotreba je nizsia ako ked to jazdi furt zaprdeno do 2300 otaciek
Preto hovorim kto si kúpi nove TDi a najazdi menej ako 50km denne po dialnici je blazon sú to vyhodene love a otazka času kedy sa ztoho po...mie Tiež som si myslel ze 30km je pohoda no nie je
Ale ma to vyznam aj na dialnici moj prípad chodim každy den do prace 30km z toho ca 3-4 km mesto kym vyleziem na dialnicu a kym sa to zohreje a podla režimu a zanesenia vyhodnoti že ide regenerovať tak mam pol cesty za sebou a vtedy je rozhodujuce ci idem 4ka a 100/km/h alebo 5 ka 130/km h .Ked by som si to nevsimol idem ako vzdy 130-140 tak pri zliezani z dialnice ju prerusim lebo nestihne uplne dokončit regeneraciu..Takto ked viem vždy spomalym dam si tam 4ku a idem si 100-110 ako brzda alebo sa zavesim za kamion aby nenadvali ze idem pomaly a viem že mi stihne vyregenerovat.Lebo ci ides 100 na 4ke alebo 140 na 5tke regeneruje tak isto rychlo len musis dodžat otacky nad 2000ot a neslapat tomu každy dotyk plynoveho pedalu znizuje okamzite teplotu na DPF z 700 na 600°c potom po ustaleni vždy zohrieva na 700°c až 750°C ale najlepsie plynula jazda tempomat 3-4-5-6 je na tebe podla trasy ale hlave tomu nenakladat vtedy riadacka vyhodnoti že potrebujes vykon a prerusi regeneraciu .Takže Talianska udržba na DPf neplati pri regeneracii ale pre motor ako taky a cely vyfukovy system to ma svoje opodstatnenie a auto potom ide citelnejsie lepsie a aj spotreba je nizsia ako ked to jazdi furt zaprdeno do 2300 otaciek
Preto hovorim kto si kúpi nove TDi a najazdi menej ako 50km denne po dialnici je blazon sú to vyhodene love a otazka času kedy sa ztoho po...mie Tiež som si myslel ze 30km je pohoda no nie je
- Rives
- Profík
- Príspevky: 1162
- Dátum registrácie: 16.01.2013 12:10
- Bydlisko: HE, PO, KE, ZA
Re: Budik na rozpoznanie regeneracie DPF
nejak mi nechce natiahnut tie tvoje fotky... :-/
G6 2.0 TDI CR 103kW
-
- Pretekár
- Príspevky: 601
- Dátum registrácie: 16.04.2014 09:27
- Bydlisko: Bratislava
Re: Budik na rozpoznanie regeneracie DPF
Asi máš chybu v prehliadači. Tie foto sú tam plne funkčné.
- pyschtta
- Jazdec
- Príspevky: 406
- Dátum registrácie: 14.11.2013 09:19
- Bydlisko: Presow
Re: Budik na rozpoznanie regeneracie DPF
ani mne nechce ukazat foto a pozeral som to na chrome aj na mozilli.
ale teraz k teme. existuje aj nejake cidlo pre 1.9 tdi BLS?
ale teraz k teme. existuje aj nejake cidlo pre 1.9 tdi BLS?
EX VW GOLF V VARIANT 77KW BLS
VW TIGUAN 103KW DSG 4MOTION
VW TIGUAN 103KW DSG 4MOTION
-
- Pretekár
- Príspevky: 601
- Dátum registrácie: 16.04.2014 09:27
- Bydlisko: Bratislava
Re: Budik na rozpoznanie regeneracie DPF
Uz by mali ist tie foto .kuknite si to
-
- Pretekár
- Príspevky: 601
- Dátum registrácie: 16.04.2014 09:27
- Bydlisko: Bratislava
Re: Budik na rozpoznanie regeneracie DPF
Tak na doplnenie
- Prílohy
-
- Treba vybrat bateriu a vzadu na stene je kablovy zväzok odcvaknut jeden taky cuplik a tade prevliect kabel vide pri nohach vodica.
- 8.JPG (35.97 KiB) 1227 zobrazení
- pyschtta
- Jazdec
- Príspevky: 406
- Dátum registrácie: 14.11.2013 09:19
- Bydlisko: Presow
Re: Budik na rozpoznanie regeneracie DPF
existuje nieco take aj pre 1.9 tdi BLS?
EX VW GOLF V VARIANT 77KW BLS
VW TIGUAN 103KW DSG 4MOTION
VW TIGUAN 103KW DSG 4MOTION