Budik na rozpoznanie regeneracie DPF

2008-

Moderátor: caravelle

Používateľov profilový obrázok
MistrWajn
Jazdec
Jazdec
Príspevky: 428
Dátum registrácie: 18.08.2015 15:37
Bydlisko: Žilina/Bratislava

Re: Budik na rozpoznanie regeneracie DPF

Príspevok od používateľa MistrWajn »

mna napriklad zaujma ze ked mas 1 minutu do prichodu pred dom a zistis ze sa ti zvysila teplota cize sa vykonava regeneracia tak nie je to to iste ako ked zastavis pred domom a zisits ze sa vykonava regeneracia? V oboch pripadoch ju nechas dokoncit tak ci tak nie? Ako podla mna tiez kludne mohla byt na budikoch kontrolka kedy sa vykonava regeneracia ale na volnobehu vidno zvysene otacky a spotrebu tak vtedy to proste clovek nevypne takisto ako ked vidi ze sa zvysila teplota na externom cidle nie? nic v zlom len ma to zaujima ze ci sa Ti stalo uz niekedy ze si si to nevismol a vypol motor alebo ci spravis nieco ine ked par metrov pred domom zistis ze sa vykonava regeneracia :)
Passat B7 Variant | 2011 | 2.0TDI (CFFB) 103kW → 140HP

Moja B7 (by MW)link

Golf608
Pretekár
Pretekár
Príspevky: 601
Dátum registrácie: 16.04.2014 09:27
Bydlisko: Bratislava

Re: Budik na rozpoznanie regeneracie DPF

Príspevok od používateľa Golf608 »

Presne pre toto je ten budik dobry že ked už prídes domov a zistiš ze regenerujes už je obvikle neskoro a dalsim rozjazdom a jazdou po meste to len prerusis a je to.Vyregeneruje ale nie dobre.
Na volnobeh nikdy nevyregeneruje ako za jazdy vždy to ukonci skor cca pri 5-8gramoch miesto 1-3 gramy a to je rozdiel od regeneraci po dalsiu pri spravne fungujucom DPF a spalovani cca aj 250-300km rozdiel tych 5 gramov pri dialnicnej jazde po meste do 200km ..Presne pre toto ten budik .Vies ked začne a kedy skonči a ked Ti zaleži na tom tak zmenis trasu alebo potiahnes tak aby si to neprerusil a zregenroval co najlepsie ak nie tak to vypnes a kašleš nato ale potom sa To velmi rychlo vypomsti..To je všetko v skratke.

A sem tam odporučam naozaj čistis alebo aditivum na podporu regenacie na baze oxidu ceru naozaj to funguje k tomu mam spravené testy tiež. Ja to tam lejem ked sa mi skratia regeneracia na 350km cca z 650km cca kazdych 3-4000km ale ja uz mam DPf chytene takže mne to vždy zacne po nejakej davke km robit toto a tym aditivom to skoci zase pekne naspät a vysledok je vidiet aj na DIFF tlaku a zanásani v nameraných hodnotách.
No ale osobne si myslim to co pomaha na jedno nemusi pomoct na druhe to je moj nazor a pri aditivacii je pocut hrubsi chod motora takže všetko z mierou .ja som tam uz nalial 5 x Millers oils DPf a teraz nedavno som kupil Envirox DPF Assist za 42 eur 250ml davkovanie 25,l na 50litrov kazdu 3-4 nadrž ale som ztoho sklamany ma to daleko od Millers vobec to nefunguje ..Ale to ešte par krat otestujem a uvidim ale nefunguje tak ako od Millers ani z daleka a ten je tiež na baze oxidu ceru.
Naposledy upravil/-a Golf608 v 30.06.2016 15:15, upravené celkom 2 krát.

Používateľov profilový obrázok
MistrWajn
Jazdec
Jazdec
Príspevky: 428
Dátum registrácie: 18.08.2015 15:37
Bydlisko: Žilina/Bratislava

Re: Budik na rozpoznanie regeneracie DPF

Príspevok od používateľa MistrWajn »

aha tak potom to ma ako taky zmysel, nevedel som ze regeneracia za jazdy je ina ako ked ju nechas uspesne dokoncit na volnobehu...
Passat B7 Variant | 2011 | 2.0TDI (CFFB) 103kW → 140HP

Moja B7 (by MW)link

Golf608
Pretekár
Pretekár
Príspevky: 601
Dátum registrácie: 16.04.2014 09:27
Bydlisko: Bratislava

Re: Budik na rozpoznanie regeneracie DPF

Príspevok od používateľa Golf608 »

Hej bohužial CR sice vie regenerovat aj na mieste čo je ozaj vyhoda ale nie tak dokonale ako za jazdy kde už samotnou jazdou vznika aj protitlak + teplota = sa lepsia regeneracia kdežto pri volnobehu ten tlak chyba ..To je moja skusensot dlho rocna a co mam pomerane nejeden raz som regeneroval na mieste..A cim bude mat viac km a bude viac zaneseny bude horsie a horsie regenrovat až ked ho v dôsledku DIFF tlaku vyhodnoti ako K.O :)

Ale ma to vyznam aj na dialnici moj prípad chodim každy den do prace 30km z toho ca 3-4 km mesto kym vyleziem na dialnicu a kym sa to zohreje a podla režimu a zanesenia vyhodnoti že ide regenerovať tak mam pol cesty za sebou a vtedy je rozhodujuce ci idem 4ka a 100/km/h alebo 5 ka 130/km h .Ked by som si to nevsimol idem ako vzdy 130-140 tak pri zliezani z dialnice ju prerusim lebo nestihne uplne dokončit regeneraciu..Takto ked viem vždy spomalym dam si tam 4ku a idem si 100-110 ako brzda alebo sa zavesim za kamion aby nenadvali ze idem pomaly a viem že mi stihne vyregenerovat.Lebo ci ides 100 na 4ke alebo 140 na 5tke regeneruje tak isto rychlo len musis dodžat otacky nad 2000ot a neslapat tomu každy dotyk plynoveho pedalu znizuje okamzite teplotu na DPF z 700 na 600°c potom po ustaleni vždy zohrieva na 700°c až 750°C ale najlepsie plynula jazda tempomat 3-4-5-6 je na tebe podla trasy ale hlave tomu nenakladat vtedy riadacka vyhodnoti že potrebujes vykon a prerusi regeneraciu .Takže Talianska udržba na DPf neplati pri regeneracii ale pre motor ako taky a cely vyfukovy system to ma svoje opodstatnenie a auto potom ide citelnejsie lepsie a aj spotreba je nizsia ako ked to jazdi furt zaprdeno do 2300 otaciek :)

Preto hovorim kto si kúpi nove TDi a najazdi menej ako 50km denne po dialnici je blazon sú to vyhodene love :( a otazka času kedy sa ztoho po...mie :) Tiež som si myslel ze 30km je pohoda no nie je :(

Používateľov profilový obrázok
Rives
Profík
Profík
Príspevky: 1162
Dátum registrácie: 16.01.2013 12:10
Bydlisko: HE, PO, KE, ZA

Re: Budik na rozpoznanie regeneracie DPF

Príspevok od používateľa Rives »

nejak mi nechce natiahnut tie tvoje fotky... :-/
G6 2.0 TDI CR 103kW

Golf608
Pretekár
Pretekár
Príspevky: 601
Dátum registrácie: 16.04.2014 09:27
Bydlisko: Bratislava

Re: Budik na rozpoznanie regeneracie DPF

Príspevok od používateľa Golf608 »

Asi máš chybu v prehliadači. Tie foto sú tam plne funkčné.

Používateľov profilový obrázok
pyschtta
Jazdec
Jazdec
Príspevky: 406
Dátum registrácie: 14.11.2013 09:19
Bydlisko: Presow

Re: Budik na rozpoznanie regeneracie DPF

Príspevok od používateľa pyschtta »

ani mne nechce ukazat foto a pozeral som to na chrome aj na mozilli.
ale teraz k teme. existuje aj nejake cidlo pre 1.9 tdi BLS?
EX VW GOLF V VARIANT 77KW BLS
VW TIGUAN 103KW DSG 4MOTION

Golf608
Pretekár
Pretekár
Príspevky: 601
Dátum registrácie: 16.04.2014 09:27
Bydlisko: Bratislava

Re: Budik na rozpoznanie regeneracie DPF

Príspevok od používateľa Golf608 »

Uz by mali ist tie foto .kuknite si to :)

Golf608
Pretekár
Pretekár
Príspevky: 601
Dátum registrácie: 16.04.2014 09:27
Bydlisko: Bratislava

Re: Budik na rozpoznanie regeneracie DPF

Príspevok od používateľa Golf608 »

Tak na doplnenie
Prílohy
Treba vybrat bateriu a vzadu na stene je kablovy zväzok odcvaknut jeden taky cuplik a  tade prevliect kabel vide pri nohach vodica.
Treba vybrat bateriu a vzadu na stene je kablovy zväzok odcvaknut jeden taky cuplik a tade prevliect kabel vide pri nohach vodica.
8.JPG (35.97 KiB) 1227 zobrazení

Používateľov profilový obrázok
pyschtta
Jazdec
Jazdec
Príspevky: 406
Dátum registrácie: 14.11.2013 09:19
Bydlisko: Presow

Re: Budik na rozpoznanie regeneracie DPF

Príspevok od používateľa pyschtta »

existuje nieco take aj pre 1.9 tdi BLS?
EX VW GOLF V VARIANT 77KW BLS
VW TIGUAN 103KW DSG 4MOTION

Napísať odpoveď

Návrat na "Golf VI"