Ahojte klubaci, chcel by som Vas poziadat o radu.
Skusil som si to tu na fore najprv najst, ale vsade sa pise len o benzinovom motore.
Kedze sa vonku ochladilo, pod cca 5°zacal mat motor nepravidelny chod po nastartovani, ako keby isiel na 3 valce, trasie sa az volant.
Je to citit na volnobehu a na jazde pri zatazi, kopec, akceleracia. To vsetko zmizne, akonahle dosiahne motor teplotu 80 a viac stupnov.
Pripojil som ho teda na diagnostiku a objavila sa nasledovna chyba:
Adresa 01: Motor Labely: SVO\03G-906-016-BKC.lbl
Řídící jednotka SW: 03G 906 021 MM HW: 03G 906 021 AN
Díl: R4 1,9L EDC G000SG 0511
Revize: --H06--- Seriové číslo: VWX7Z0G13NL0C2
Kódování: 0000072
Dílna #: WSC 01324 785 00200
VCID: 76E350DA01C73BF1C3-8022
1 nalezena chyba:
000771 - valec 3 zjisteno vynechavani zazehu
P0303 - 000 - - Sporadická
info o závadě:
Stav závad: 00100000
Priorita závad: 3
Frekvence závad: 3
Počítadlo resetů: 255
Kilometry: 375879 km
Indikace času: 0
Datum: 2018.11.18
Čas: 15:39:13
info o závadě:
Otáčky: 777 /min
Rychlost: 0.0 km/h
Výkon/klapka: 0.0 %
Napětí: 14.36 V
Množ.vstřik.pal.: 2.75 mg/str
Teplota: 37.8*C
bez jednotek: 0.0
Readiness: 0 0 0 0 0
Podla ross-tech sa jedna o:
Zapaľovanie
Palivové vstrekovače
Tlak paliva
Vyčerpanie paliva
Čistiaci ventil kanálu EVAP
Systém emisií z odparovania
Nízka kompresia
Základné problémy motora
Ovládací modul je poškodený
Cca pred pol rokom som menil vstrek na 4 valci, prejavovalo sa to podobne, ale tam boli aj zle korekcie, co teraz nie su. Pri tej prilezitosti som si dal premerat aj kompresiu, bola v normach (zodpovedajuca kilometrom a veku) na vsetkych 4 valcoch.
Co moze teda byt na chybe ? Mohol by to byt problem s kablovym zvazkom vstrekovacov a unavenymi pinmi, kedze sa zavada strati pri ohriati motora na pracovnu teplotu ?
Dakujem za rady.
Trhanie studeneho motora
Moderátor: valado45
- synko
- Autoškolák
- Príspevky: 33
- Dátum registrácie: 10.09.2017 20:24
- Bydlisko: Košice
- frflos
- VWmaniak
- Príspevky: 17162
- Dátum registrácie: 18.04.2009 19:48
- Bydlisko: kusok od Partizanske
Re: Trhanie studeneho motora
...skus napruzit kontakty alebo vymenit gumicky na vstrekoch
...už toľko nefrflem, ale rovno mažem, keď nečítaš pravidlá
...chces klubacke tricko a nalepku? klikni -->TUTO<--
...a nic nikde nikomu nezapisujem
...chces klubacke tricko a nalepku? klikni -->TUTO<--
...a nic nikde nikomu nezapisujem
- synko
- Autoškolák
- Príspevky: 33
- Dátum registrácie: 10.09.2017 20:24
- Bydlisko: Košice
Re: Trhanie studeneho motora
Skor ako gumicky by to mohla byt medena podlozka pod vstrekom. Med je predsa dobry tepelny vodic a urcite sa vplyvom tepla roztahuje.
TOURAN 2007, 1.9 TDI/77 kW (BXE)
- vitusmotuz
- Pretekár
- Príspevky: 675
- Dátum registrácie: 04.01.2009 18:02
- Bydlisko: Stredné Slovensko
- Kontaktovať používateľa:
Re: Trhanie studeneho motora
no ako prisiel si na nieco ? pripadne si zavadu uz odstranil?
2.0 TDI 8V 103kW; Highline 2009; Kód motora: BMM; Kód prevodovky: KNR;
- synko
- Autoškolák
- Príspevky: 33
- Dátum registrácie: 10.09.2017 20:24
- Bydlisko: Košice
Re: Trhanie studeneho motora
Tak, podarilo sa. Vstrek tretieho valca von, novy dnu a ide sa dalej.
TOURAN 2007, 1.9 TDI/77 kW (BXE)
- vitusmotuz
- Pretekár
- Príspevky: 675
- Dátum registrácie: 04.01.2009 18:02
- Bydlisko: Stredné Slovensko
- Kontaktovať používateľa:
Re: Trhanie studeneho motora
vyborne ze si sa podelil o vyriesenie. Vela km prajem
2.0 TDI 8V 103kW; Highline 2009; Kód motora: BMM; Kód prevodovky: KNR;