osobná skúsenoť

Ostatné

Moderátor: Moderátor

jeremimo
Vodič
Vodič
Príspevky: 50
Dátum registrácie: 08.01.2012 20:12

osobná skúsenoť

Príspevok od používateľa jeremimo »

Dneska sa mi stala kuriozna vecn, tak ako tak kukam nic sa tu take nepise, takze to rozpoviem:

Dneska vecer ma prepadla moja mlada, ze ma strasnu chut. Kedze byvam s rodicmi aj moja priatelka a v tu pravu chvilu musia byt vsetci doma. A kedze sa moja mlada nevie kontrolovat so svojou hlasitostou, tak som nechcel nic riskovat :D. Nejake trapne situacie doma. Ideme sa previest a najdem pri lesiku asi tak 5km od najblizsej obyvanej casti prijemne miesto. Bolo ticho a tma takze super. V tom najlepsom pocuj divny zvuk. Pootvorim okno a pocuj taky zvuk ako ked su v vytahane rozvody na fabii 1.4. Kedze som mechanik viem to rozoznat. Kukam sa a vidim ako sa pomali plizi biela fabia combi. Jasne ze bez svetiel! Nachvilu zastala a nic. Nechapal som a nejako som sa zabudol a neriesil som rychle obliekane. Zrazu sa rozcapia dvoje dvere a vybehnu jak prepadovka dvaja meskaci s baterkami ja v soku. Hned si mam vystupit som myslel ze mi rozjebe baterkou okno. Hovorim ze pockaj dam si gate. No, konec. Policajt okamzite von. tak jasne ze mam na sebe iba ponozky a tricko. Ten druhy kokot som nanho zvreskol ze co mi kuka po frajerke. DObehne a pocuvajte. Ten jebko mi svieti na moju cicinu :D a pyta sa ze to coje??? Kukam jak debo ci to mysli vazne? Ja ze to je nastroj ktorym sa obrabaju zenske casti. A on ze vie ale co to je. Tak mu hovorim ze ,,CICINA,,.Frajrka sa obliekla a podala mi gate. Oni ze ma vezmu na stanicu. Ja ze nejdem. Tak mi vypisal pokuktu za 30e za sex na verejnosti pytam sa ze kde je tu verejnost. A ten druhy ze on je verejnost. ZE dobre. Odydu a tak ze ked som ti zaplatil tak to dokoncim. SKurvenci odisli a tesne pred... mi klopu na okno.Dosli peso, ze ci mi ma vypisat dalsi blok. SOm mu povedal ,ze uz som mu jeden zaplatil, tak nech jebe nato. Ten druhy ze dame to za 60e. Jebo sprosty, sa ho p