TDI-diagnostika turba a vahy vzduchu
- janosik93
- VWmaniak
- Príspevky: 5253
- Dátum registrácie: 12.06.2008 22:14
- Bydlisko: Spišská Nová Ves
- Kontaktovať používateľa:
Re: TDI-diagnostika turba a vahy vzduchu
pravdepodobne KO kable k snimaču tlaku ... mením často
Akcia Chiptuning EDC15, EDC16 .Info SS. , Plnenie klimatizácie ,čistenie turba, opravy autoelektriky,diagnostika, vrátenie SW po akcii dieselgate, diagnostika, zmena km, prispôsobenie Immo atd...
- Dimi3
- Vodič
- Príspevky: 120
- Dátum registrácie: 20.08.2008 21:48
- Bydlisko: Zlate moravce
Re: TDI-diagnostika turba a vahy vzduchu
Nazdar chlapi.
Nejak sa mi zdalo že prestalo ťahať autíčko, hlavne na 3. a 4. stupeň od spodku, tak som spravil log 4. stupeň podlaha 1-3-11 jedná sa o ASV motor, decent chip.
Vičítal som že turbo poslabšie tlačí od spodu ale ani na vrchu to nie je ono, preto je log iba do 3780ot/min.
Tipujem to na vákuové rozvody alebo banku, no borci ste tu Vy
Ďakujem
https://uloz.to/!azqVAwGfFwm8/log-3-7-2 ... 03-011-csv
Nejak sa mi zdalo že prestalo ťahať autíčko, hlavne na 3. a 4. stupeň od spodku, tak som spravil log 4. stupeň podlaha 1-3-11 jedná sa o ASV motor, decent chip.
Vičítal som že turbo poslabšie tlačí od spodu ale ani na vrchu to nie je ono, preto je log iba do 3780ot/min.
Tipujem to na vákuové rozvody alebo banku, no borci ste tu Vy
Ďakujem
https://uloz.to/!azqVAwGfFwm8/log-3-7-2 ... 03-011-csv
Aktuálne: VW JETTA MK6 2.0 TDI CFFB DSG - Čip 184ps a premapovanie DSG od RB-Digital
Boli: VW Golf II 1.6 TD * Alfa Romeo 159 2,4jtdm (@250ps) * VW Bora 1,9TDI(ASV@140ps)
Boli: VW Golf II 1.6 TD * Alfa Romeo 159 2,4jtdm (@250ps) * VW Bora 1,9TDI(ASV@140ps)
- janosik93
- VWmaniak
- Príspevky: 5253
- Dátum registrácie: 12.06.2008 22:14
- Bydlisko: Spišská Nová Ves
- Kontaktovať používateľa:
Re: TDI-diagnostika turba a vahy vzduchu
moj tip, nemá vakum na banke....
Takže: vadne podtlakove hadičky , vadna banka turba, pridreta variabilita turba , vadny N75 , vadna zberna banka podtlaku, vadna tandemovka .... treba postupne vylučovať
Takže: vadne podtlakove hadičky , vadna banka turba, pridreta variabilita turba , vadny N75 , vadna zberna banka podtlaku, vadna tandemovka .... treba postupne vylučovať
Akcia Chiptuning EDC15, EDC16 .Info SS. , Plnenie klimatizácie ,čistenie turba, opravy autoelektriky,diagnostika, vrátenie SW po akcii dieselgate, diagnostika, zmena km, prispôsobenie Immo atd...
- Dimi3
- Vodič
- Príspevky: 120
- Dátum registrácie: 20.08.2008 21:48
- Bydlisko: Zlate moravce
Re: TDI-diagnostika turba a vahy vzduchu
Ale nebude tam totálna strata vakua, raz som uz mal zlomenu hadičku k turbu a to bolo totalne hluche, toto niekedy ide ale az od 2000ot...
Taketo vyhladavacky su najhorsie....vymena jednotlivych dielov a same peniaze.
Cim začať ako prvím?
Aky ma byt tlak za tantemovou pumpou?
Vakuovy zasobnik aj banku a jednotlive rozvody by šli asi odskušať vakuovou pištolou na odvzdušnenie brzd.
No N75 asi len kus za kus?
Ešte ma napadlo že či to nemože byť tak že nejake vakum tam je ale nie dostatočne ono asi od tych 1500 pri pl om tlaku ma byť banka uplne vysunuta a buď su pridrete lopatky co by ale zase hadzalo do nudzaku kvoli max tlaku alebo vakuum nedokaze uplne prekonať protitlak struny v banke.
Ak sa v niečom mýlim tak ma oprav.
Ďakujem
Taketo vyhladavacky su najhorsie....vymena jednotlivych dielov a same peniaze.
Cim začať ako prvím?
Aky ma byt tlak za tantemovou pumpou?
Vakuovy zasobnik aj banku a jednotlive rozvody by šli asi odskušať vakuovou pištolou na odvzdušnenie brzd.
No N75 asi len kus za kus?
Ešte ma napadlo že či to nemože byť tak že nejake vakum tam je ale nie dostatočne ono asi od tych 1500 pri pl om tlaku ma byť banka uplne vysunuta a buď su pridrete lopatky co by ale zase hadzalo do nudzaku kvoli max tlaku alebo vakuum nedokaze uplne prekonať protitlak struny v banke.
Ak sa v niečom mýlim tak ma oprav.
Ďakujem
Aktuálne: VW JETTA MK6 2.0 TDI CFFB DSG - Čip 184ps a premapovanie DSG od RB-Digital
Boli: VW Golf II 1.6 TD * Alfa Romeo 159 2,4jtdm (@250ps) * VW Bora 1,9TDI(ASV@140ps)
Boli: VW Golf II 1.6 TD * Alfa Romeo 159 2,4jtdm (@250ps) * VW Bora 1,9TDI(ASV@140ps)
- janosik93
- VWmaniak
- Príspevky: 5253
- Dátum registrácie: 12.06.2008 22:14
- Bydlisko: Spišská Nová Ves
- Kontaktovať používateľa:
Re: TDI-diagnostika turba a vahy vzduchu
začni najlacnejšim, to su hadičky . ... Kontroluj podtlakovu banku a tak postupne ....
Akcia Chiptuning EDC15, EDC16 .Info SS. , Plnenie klimatizácie ,čistenie turba, opravy autoelektriky,diagnostika, vrátenie SW po akcii dieselgate, diagnostika, zmena km, prispôsobenie Immo atd...
-
- Autoškolák
- Príspevky: 2
- Dátum registrácie: 06.07.2017 23:21
Re: TDI-diagnostika turba a vahy vzduchu
mohli bi ste sa pozret logy http://leteckaposta.cz/995906827" onclick="window.open(this.href);return false;
- Dimi3
- Vodič
- Príspevky: 120
- Dátum registrácie: 20.08.2008 21:48
- Bydlisko: Zlate moravce
Re: TDI-diagnostika turba a vahy vzduchu
Objednal som 5m tejto hadičky:janosik93 napísal:začni najlacnejšim, to su hadičky . ... Kontroluj podtlakovu banku a tak postupne ....
https://race-shop.sk/sk/podtlakove-hadi ... modra.html
Snáď to bude dobré malo by to sedieť na 3mm aj na 5mm a chcel by som to zapojiť bez solenoidu na EGR.
Môže to byť? Chcem ho úplne obísť aj tak mám EGR zaslepený.
Ďakujem
Aktuálne: VW JETTA MK6 2.0 TDI CFFB DSG - Čip 184ps a premapovanie DSG od RB-Digital
Boli: VW Golf II 1.6 TD * Alfa Romeo 159 2,4jtdm (@250ps) * VW Bora 1,9TDI(ASV@140ps)
Boli: VW Golf II 1.6 TD * Alfa Romeo 159 2,4jtdm (@250ps) * VW Bora 1,9TDI(ASV@140ps)
- Dimi3
- Vodič
- Príspevky: 120
- Dátum registrácie: 20.08.2008 21:48
- Bydlisko: Zlate moravce
Re: TDI-diagnostika turba a vahy vzduchu
Takže som vymenil podtlakové hadičky za silikónové - som zvedavý ako budem s nimi spokojný.Dimi3 napísal:Nazdar chlapi.
Nejak sa mi zdalo že prestalo ťahať autíčko, hlavne na 3. a 4. stupeň od spodku, tak som spravil log 4. stupeň podlaha 1-3-11 jedná sa o ASV motor, decent chip.
Vičítal som že turbo poslabšie tlačí od spodu ale ani na vrchu to nie je ono, preto je log iba do 3780ot/min.
Tipujem to na vákuové rozvody alebo banku, no borci ste tu Vy
Ďakujem
https://uloz.to/!azqVAwGfFwm8/log-3-7-2 ... 03-011-csv
Zdá sa že sa to zlepšilo ale stále to je trošku divné...bolo to robené ihneď po výmene, je možné že tam ešte prebehne nejaká korekcia od RJ?
https://uloz.to/!ryb47ShfBPm2/log-01-00 ... iciek2-csv
Aktuálne: VW JETTA MK6 2.0 TDI CFFB DSG - Čip 184ps a premapovanie DSG od RB-Digital
Boli: VW Golf II 1.6 TD * Alfa Romeo 159 2,4jtdm (@250ps) * VW Bora 1,9TDI(ASV@140ps)
Boli: VW Golf II 1.6 TD * Alfa Romeo 159 2,4jtdm (@250ps) * VW Bora 1,9TDI(ASV@140ps)
-
- Autoškolák
- Príspevky: 19
- Dátum registrácie: 24.01.2013 00:00
- Bydlisko: Fiji
- Kontaktovať používateľa:
Re: TDI-diagnostika turba a vahy vzduchu
Mozno blba otazka, ale jak ide spravit log turba na CR motore? ..merane hodnoty mam šede. (VCDS 12.12.0)
V rozsirenom merani treba navolit otacky , pozadovany tlak a vystupny tlak turba?
V rozsirenom merani treba navolit otacky , pozadovany tlak a vystupny tlak turba?
Vw Passat Variant 2.0TDi,103kw, 4M, comfortline, 2011
VW Golf 7, 1.6 TDI ,81 kw
VW Golf 7, 1.6 TDI ,81 kw
- vovka
- Autoškolák
- Príspevky: 5
- Dátum registrácie: 10.09.2013 11:25
- Bydlisko: Svidník
Re: TDI-diagnostika turba a vahy vzduchu
Zdravím klubáci a klubáčky,
vedel by sa mi niekto, prosím, pozrieť na dva moje logy?
zip súbor: http://leteckaposta.cz/913710329
obsahuje:
- 2 logy z VAG
- 1 excel s dvoma hárkami s tabuľkami logov a vyobrazenými grafmi
Auto: Passat 1.9TDI 85kw - ATJ
Problémom je, že pred rokom som mal spravený repas turba. Po repase priebeh grafu tlaku turba zodpovedal takmer úplne požadovaným hodnotám, keď som to kontroloval.
Bola menená aj tá podlaková baňka (alebo ako sa to volá - nevyznám sa do toho veľmi).
Váha vzduchu tam je asi 5 ročná (cca pred 125 000km).
EGR som čistil asi pred 3 rokmi (cca pred 80 000 - 90 000).
Na tomto repasovanom turbe som najazdil cca 20 000km s tým že som chodil často na vyšších otáčkach...po meste bežne na trojke a cca 2200 ot/min. Počas roka najviac jazdím dialnice a dlhšie trasy.
Celý rok som tankoval shell V-power.
Posledné dva týždne sa mi 3x stalo, že po dlhom tiahlom kopci pri točení okolo 3500 ot/min mi spadlo auto do núdzového režimu a chybová hláška vo VAG bola: Regulace plniciho tlaku- mez regulace prekrocena.
Mohol by byť môj odhad správny, keď napíšem, že by bolo potrebné dať opäť turbo prečistiť? Lebo ako veľa som s ním nenajazdil len ten tlak je celkom dosť vysoký, že? Podľa logu na tom ako vyzerá váha vzduchu? Či by aj ju netrebalo už aj vymeniť?
Vopred vďaka, snaď som problém popísal dostatočne
vedel by sa mi niekto, prosím, pozrieť na dva moje logy?
zip súbor: http://leteckaposta.cz/913710329
obsahuje:
- 2 logy z VAG
- 1 excel s dvoma hárkami s tabuľkami logov a vyobrazenými grafmi
Auto: Passat 1.9TDI 85kw - ATJ
Problémom je, že pred rokom som mal spravený repas turba. Po repase priebeh grafu tlaku turba zodpovedal takmer úplne požadovaným hodnotám, keď som to kontroloval.
Bola menená aj tá podlaková baňka (alebo ako sa to volá - nevyznám sa do toho veľmi).
Váha vzduchu tam je asi 5 ročná (cca pred 125 000km).
EGR som čistil asi pred 3 rokmi (cca pred 80 000 - 90 000).
Na tomto repasovanom turbe som najazdil cca 20 000km s tým že som chodil často na vyšších otáčkach...po meste bežne na trojke a cca 2200 ot/min. Počas roka najviac jazdím dialnice a dlhšie trasy.
Celý rok som tankoval shell V-power.
Posledné dva týždne sa mi 3x stalo, že po dlhom tiahlom kopci pri točení okolo 3500 ot/min mi spadlo auto do núdzového režimu a chybová hláška vo VAG bola: Regulace plniciho tlaku- mez regulace prekrocena.
Mohol by byť môj odhad správny, keď napíšem, že by bolo potrebné dať opäť turbo prečistiť? Lebo ako veľa som s ním nenajazdil len ten tlak je celkom dosť vysoký, že? Podľa logu na tom ako vyzerá váha vzduchu? Či by aj ju netrebalo už aj vymeniť?
Vopred vďaka, snaď som problém popísal dostatočne
passat 1.9 TDI PD 85kw|ATJ r.v. 2000