TDI-diagnostika turba a vahy vzduchu

Návody, rady, skúsenosti...

Moderátori: Hammer, Moderátor

ragik18
Autoškolák
Autoškolák
Príspevky: 6
Dátum registrácie: 09.02.2017 18:36
Bydlisko: Turany nad Ondavou

Re: TDI-diagnostika turba a vahy vzduchu

Príspevok od používateľa ragik18 »

Caute vsetci, tak som konecne dokoncil rozoberanie a cistenie mojho turba. Musim povedat, ze to bola riadna babracka s kopou zadrhelov. Ked som turbo vybral, tak regulacia chodila asi tak 1mm, bola uplne zatuhnuta. Po vycisteni chodi krasne po celej drahe. Turbo bolo take zapecene, lepsie povedane zavarene, takze pomohol len autogen. Okrem cistenia som menil aj deravy intercooler, vsetky suvisiace tesnenia, podtlakove hadicky, termostat a cidlo teploty chladiacej kvapaliny, vycistil sanie a EGR. Vsetko som spat namontoval a vybral sa na skusobnu jazdu. Podla mojho nazoru auto ide o mnoho lepsie, ale naozaj o dost. Ziadne trhanie ani nudzovy rezim. Tak som si zvykol na znizeny vykon, ze teraz mam pocit, akoby mi niekto nachipoval auto :-) Pridavam par fotiek pred a po. Dnes som skusil nalogovat na 4 prevodovom stupni, pri cca 3400 ot som musel dat nohu dole z plynu a nestihol hned vypnut logovanie kvoli premavke. Moj laicky nazor je, ze tie tlaky sa tam drzia celkom v norme, myslim pozadovany a skutocny. Pozrite mi prosim na to. Dakujem.

https://uloz.to/!5JscYLKvBwZA/img-20170117-181122-jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
https://uloz.to/!F1uJbkfIMuD9/img-20170118-172454-jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
https://uloz.to/!1RNBjB7jyDl3/img-20170227-143211-jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
https://uloz.to/!75WaIXNkEJ6P/img-20170311-145723-jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
https://uloz.to/!w1T9wAfZUMl0/img-20170314-151236-jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
https://uloz.to/!LE3VKpYGue3P/img-20170315-154627-jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
https://uloz.to/!755irrZgp2Zm/log-01-00 ... 1-28-3-csv" onclick="window.open(this.href);return false;
Skoda Octavia 1.9 TDI 81kW, ASV, 2001.

Používateľov profilový obrázok
salate
Autoškolák
Autoškolák
Príspevky: 4
Dátum registrácie: 31.12.2009 15:33
Bydlisko: Senec

Re: TDI-diagnostika turba a vahy vzduchu

Príspevok od používateľa salate »

Ahojte, poprosim o radu, mam Skoda Octavia II, r.v.2010, 1.9DTI, 77kW, BXE, 190.000km, povodne turbo. Vcera sa mi objavil problem, pri 3000 ot./min. pokles vykonu a prechod do nudzoveho rezimu. Po vypnuti a znova nastartovani OK, ale problem sa uz opakuje. Dnes som urobil podla vasich doporuceni diagnostiku na 4-ke, 1500-3000ot. a pripajam log 01-03-11, urobil som 3 rozne logovania.

https://uloz.to/!ZEyFiX9cBad7/mylog-01-001-003-011-csv" onclick="window.open(this.href);return false;

Chyba v pamati zavad:
000564 - regulace plniciho tlaku
P0234 - 000 - meze regulace prekroceny

Poprosim o pozretie logu a nazor co odchadza, alebo odislo, popr. co mozem skusit este skontrolovat kym auto odveziem do servisu  ​​​​​​​

dik
Skoda Octavia II FL, 1.9DTi, 77kWh, BXE, r.v.2010

Motorema
Autoškolák
Autoškolák
Príspevky: 4
Dátum registrácie: 30.04.2017 01:44
Bydlisko: Lipt. Mikuláš

Re: TDI-diagnostika turba a vahy vzduchu

Príspevok od používateľa Motorema »

salate napísal:Ahojte, poprosim o radu, mam Skoda Octavia II, r.v.2010, 1.9DTI, 77kW, BXE, 190.000km, povodne turbo. Vcera sa mi objavil problem, pri 3000 ot./min. pokles vykonu a prechod do nudzoveho rezimu. Po vypnuti a znova nastartovani OK, ale problem sa uz opakuje. Dnes som urobil podla vasich doporuceni diagnostiku na 4-ke, 1500-3000ot. a pripajam log 01-03-11, urobil som 3 rozne logovania.

https://uloz.to/!ZEyFiX9cBad7/mylog-01-001-003-011-csv" onclick="window.open(this.href);return false;

Chyba v pamati zavad:
000564 - regulace plniciho tlaku
P0234 - 000 - meze regulace prekroceny

Poprosim o pozretie logu a nazor co odchadza, alebo odislo, popr. co mozem skusit este skontrolovat kym auto odveziem do servisu  ​​​​​​​

dik
Ahoj mám presne taký log ako ty, už si bol v servise???? :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :kap: :kap:
Transporter T5 2,5 96 kW axd

Používateľov profilový obrázok
salate
Autoškolák
Autoškolák
Príspevky: 4
Dátum registrácie: 31.12.2009 15:33
Bydlisko: Senec

Re: TDI-diagnostika turba a vahy vzduchu

Príspevok od používateľa salate »

Motorema napísal: Ahoj mám presne taký log ako ty, už si bol v servise???? :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :kap: :kap:
Ahoj, ano, najprv sme skusili iba odpojit podtlakovu banku a rucne hybat lopatkami a skontrolovat chod tiahla podtlakovej nadoby. Ani jeden pohyb nabol uplne idealny. Po zlozeni sa to zlepsilo, padanie do nudzoveho rezimu uz bolo minimalne, cca 2x za 1000km a jazdil som dialnica+lok. cesty, predtym to padalo stale. Potvrdilo sa teda spinave turbo. Pred tyzdnom som dal vymenit turbo + privodne potrubie a tesnenia za nove a vsetko slape ako hodinky.
Skoda Octavia II FL, 1.9DTi, 77kWh, BXE, r.v.2010

Motorema
Autoškolák
Autoškolák
Príspevky: 4
Dátum registrácie: 30.04.2017 01:44
Bydlisko: Lipt. Mikuláš

Re: TDI-diagnostika turba a vahy vzduchu

Príspevok od používateľa Motorema »

Ahoj,
dík za odpoveď si super.Musím ešte chvíľku na tom pobehať a potom to kuknem. Dám vedieť ale aj podla mňa je to turbo.
Transporter T5 2,5 96 kW axd

Používateľov profilový obrázok
salate
Autoškolák
Autoškolák
Príspevky: 4
Dátum registrácie: 31.12.2009 15:33
Bydlisko: Senec

Re: TDI-diagnostika turba a vahy vzduchu

Príspevok od používateľa salate »

Kolko KM ma auto nabehane ? Viacej ludi mi potvrdilo, ze zanesene turbo okolo 180.000km je normalny stav.
Skoda Octavia II FL, 1.9DTi, 77kWh, BXE, r.v.2010

Motorema
Autoškolák
Autoškolák
Príspevky: 4
Dátum registrácie: 30.04.2017 01:44
Bydlisko: Lipt. Mikuláš

Re: TDI-diagnostika turba a vahy vzduchu

Príspevok od používateľa Motorema »

Na novom turbe mám nabehané cca 10 000 km. Je to repas a niekto na to hundre ze repas stojí za ... Uvidím ako to dopadne sám som zvedavý, ale všetko ostatné sa už vylúčilo alebo vymenilo.Fakt sa mi ani nesnívalo že to môže byť turbom ale ked si mi odpísal tak ako keby sa mi rozsvietilo. Ešte je jedna možnosť robili mi rozvody menila sa vačka a na vcds mi ukazuje 4 skupina 4 odstavec -1,1(nadstavenie rozvodov), ale tvrdia mi že je to v tolerancii.
Ináš ja som menil turbo pri 220 000 km. Zažalo mi pišťať. Vrtulka sa oprela o obal keď som prudko pridal.
Transporter T5 2,5 96 kW axd

Používateľov profilový obrázok
salate
Autoškolák
Autoškolák
Príspevky: 4
Dátum registrácie: 31.12.2009 15:33
Bydlisko: Senec

Re: TDI-diagnostika turba a vahy vzduchu

Príspevok od používateľa salate »

Ja som pre klud radsej turbo vymenil za komplet nove. Bolo to drahsie ale potreboval som mat istotu, ze vydrzi aspon dalsich 180.000 km kym auto dosluzi ;) Zvuk stareho turba bol stale OK, ziaden vyrazny rozdiel oproti novemu turbu. Rozvody som menil asi pri 160.000km.
Skoda Octavia II FL, 1.9DTi, 77kWh, BXE, r.v.2010

Motorema
Autoškolák
Autoškolák
Príspevky: 4
Dátum registrácie: 30.04.2017 01:44
Bydlisko: Lipt. Mikuláš

Re: TDI-diagnostika turba a vahy vzduchu

Príspevok od používateľa Motorema »

100 000 km máš isto pokoj. Mne to zanieslo buď pre zlý štýl jazdy alebo mám dačo zo vstrekmi alebo ja neviem uvidím keď sa to porozoberá
Transporter T5 2,5 96 kW axd

Johnny Antoš
Autoškolák
Autoškolák
Príspevky: 2
Dátum registrácie: 27.06.2017 22:54

Re: TDI-diagnostika turba a vahy vzduchu

Príspevok od používateľa Johnny Antoš »

cawte chlapi mochol by sa mi niekto pozriet na tento log je to z octavie II 1,9 TDI 77kw ide to strasne zaujimavo niekedi ide pohode bez chyby a niekedi zrazu z nicoho nic vobec netaha ale dnes som prisiel na to ze to je asi ti ze je vonku horuco lebo som dnes jazdit tak vazne vzdi asi po 5 minut od nastartovania ho vyplo ale teraz ked som isiel uz vecer tak tahala bez problemov takze som nahral LOG len ked turbo fungovalo zajtra ked tak nahram aj ked nefunguje na aute som pred nedavnom menil vahu vzduch (repas) a este nejake cidlo tlaku nasavaneho vzduchu a svieti mi chyba motora:
000568 - Manifold Pressure / Boost Sensor (G31)
P0238 - 000 - Signal too High - Intermittent
005522 - Altitude Sensor / Boost Pressure Sensor
P1592 - 000 - Implausible Correlation - Intermittent
000275 - Intake Air Temp. Sensor (G42)
P0113 - 000 - Signal too High - Intermittent


log: http://leteckaposta.cz/952937752" onclick="window.open(this.href);return false;

Napísať odpoveď

Návrat na "VAG & ETKA & ChipTuning"