TDI-diagnostika turba a vahy vzduchu

Návody, rady, skúsenosti...

Moderátori: Hammer, Moderátor

B-nuLL
Autoškolák
Autoškolák
Príspevky: 5
Dátum registrácie: 21.01.2013 19:53

Re: TDI-diagnostika turba a vahy vzduchu

Príspevok od používateľa B-nuLL »

Co to znaci ako to odstranit? Moze to byt aj zle nastavene tiahlo podtlakovej banky na turbe? Do stastia som spravil dalsi log https://uloz.to/!hrDm4u6J73Hd/74-csv" onclick="window.open(this.href);return false;

Používateľov profilový obrázok
janosik93
VWmaniak
VWmaniak
Príspevky: 5253
Dátum registrácie: 12.06.2008 22:14
Bydlisko: Spišská Nová Ves
Kontaktovať používateľa:

Re: TDI-diagnostika turba a vahy vzduchu

Príspevok od používateľa janosik93 »

turbo von a vyčistiť variabilitu
Akcia Chiptuning EDC15, EDC16 .Info SS. , Plnenie klimatizácie ,čistenie turba, opravy autoelektriky,diagnostika, vrátenie SW po akcii dieselgate, diagnostika, zmena km, prispôsobenie Immo atd...

Používateľov profilový obrázok
Lookisvk
VWsenior
VWsenior
Príspevky: 2475
Dátum registrácie: 24.02.2013 16:25
Bydlisko: TN kraj

Re: TDI-diagnostika turba a vahy vzduchu

Príspevok od používateľa Lookisvk »

To vacsinou prepusta prasknuta guma v regulacnej banke na turbe.
Ex Golf IV
Aktual Polo- Odpadlík///Link -> Leon MK2
Obrázok

Používateľov profilový obrázok
SAMI 1T0
Pretekár
Pretekár
Príspevky: 577
Dátum registrácie: 15.11.2015 18:20

Re: TDI-diagnostika turba a vahy vzduchu

Príspevok od používateľa SAMI 1T0 »

Caute viete mi prosim skontrolovat tento log? Auto mi zacalo vela zrat a dymi na cierno. 2.0tdi 100kw azv
Je tam nove turbo (repas) asi 10 000km a pred 600km som menil olej a filter. Palivovy som menil minuly rok v lete. EGR off uz cca 40-50000km. Na aute mi zacalo nieco dunivo buchat ked sa zohreje. Zvuk skoro ako ked sa zacina kazit dvojhmota ale ja mam jednohmotu
https://uloz.to/!ROd4gX7ZgUMt/log-01-001-003-011-csv" onclick="window.open(this.href);return false;

Používateľov profilový obrázok
SAMI 1T0
Pretekár
Pretekár
Príspevky: 577
Dátum registrácie: 15.11.2015 18:20

Re: TDI-diagnostika turba a vahy vzduchu

Príspevok od používateľa SAMI 1T0 »

Nepozrie sa mi na to niekto?

Andrej Ďuríček
Autoškolák
Autoškolák
Príspevky: 2
Dátum registrácie: 10.04.2017 15:38

Re: TDI-diagnostika turba a vahy vzduchu

Príspevok od používateľa Andrej Ďuríček »

Zdravím Vás, mohol by som poprosiť o pomoc? Už som zúfalý, mám vyše roka passat B5 1.9TDI 85kw AJM. Každú chvíľu sa mi vyskytuje problém s výkonom a vždy keď niečo vymením, tak na chvíľu je výkon v poriadku a cca po mesiaci zase. Začal som minulý rok v máji výmenou turba, potom mi začalo hádzať auto do núdzového režimu kôli n75, to som tiež vyriešil výmenou hadičiek a už tú chybu nehádže. Potom mi začal tiecť olej na výfuk z EGR ventilu, tak som ho vyčistil a zaslepil a pri čistení sania som zistil, že v tej prírube ako je váha vzduchu je taká mriežka a tá bola takmer celá upchatá malými lístkami. Tak som ju vyčistil, aj s váhou vzduchu. To bolo cca pred dvoma mesiacmi a auto odvtedy išlo ako nové, ťahalo plynulo odspodu, nemal som problém s rozbehnutím sa do križovatky atď...

No a asi týždeň si všímam, že pri vypnutí motora výnde z neho taký divný zvuk (ako keď zavrčí medveď :D) a ide to z tých miest ako je EGR, resp. vákuová pumpa. A pred včerom auto z ničoho nič prestalo mať výkon odspodu. Skrátka do cca 2200 otáčok sa mám veľký problém vôbec pohnúť do križovatky (je to celkom nepríjemné) a diagnostika nič neukázala, žiadnu chybu. Ešte som si všimol, že keď za jazdy vyradím rýchlosť a stlačím a pustím plyn, tak otáčky vybehnú na nejakú hranicu, tam chvíľu postoja a potom zase klesnú. Ale keď stračím spojku a urobím to isté, tak aj rýchlejšie vybehnú hore a nezostanú stáť, ale hneď idú dole. Ďalej predtým keď som šlapol na plyn, tak auto išlo hneď a palubák písal okamžitú spotrebu pri rozbehu cca 22-25l/100km (pri plyne na podlahe) a teraz keď dám podlahu, tak okamžitá spotreba pomaličky stúpa najskôr napríklad na 6l, potom 10, potom 17, a až potom 20, ale viac nedosiahne. Keď začne zaberať turbo, tak je to lepšie už s rozbehom, ale aj tak nemá taký ťah ako by mal mať.

Ja osobne mám podozrenie na niečo so saním, alebo váhou vzduchu, len nechcem riešiť veci spôsobom pokus omyl, lebo teraz na to nemám :/ Prikladám aj logy pri treťom stupni a podlahe do 4000 otáčok a pri štvrtom stupni. Prosím Vás o pomoc, fakt si neviem dať rady už :/

https://uloz.to/!JnDxAmJuOFg0/logy-pass ... kw-ajm-rar" onclick="window.open(this.href);return false;
Prílohy
trojka
trojka
štvorka
štvorka
celý log
celý log

Používateľov profilový obrázok
janosik93
VWmaniak
VWmaniak
Príspevky: 5253
Dátum registrácie: 12.06.2008 22:14
Bydlisko: Spišská Nová Ves
Kontaktovať používateľa:

Re: TDI-diagnostika turba a vahy vzduchu

Príspevok od používateľa janosik93 »

nemáš tam nejake repasovane turbo? či to začalo z niťoho nič? vstreky OK? katalizator nieje zapchatý ? dosť neskoro zabera turbo...
Akcia Chiptuning EDC15, EDC16 .Info SS. , Plnenie klimatizácie ,čistenie turba, opravy autoelektriky,diagnostika, vrátenie SW po akcii dieselgate, diagnostika, zmena km, prispôsobenie Immo atd...

zolee88
Autoškolák
Autoškolák
Príspevky: 9
Dátum registrácie: 11.03.2012 10:37

Re: TDI-diagnostika turba a vahy vzduchu

Príspevok od používateľa zolee88 »

Zdravim.
Mozete sa mi kuknut na log?

http://leteckaposta.cz/309595465" onclick="window.open(this.href);return false;

Kupil som auto ale nieako sa mu nechce tahat. Podla logu to ma neskory nabeh turba. Do 2200 otacok je to auto mrtve no zda sa mi ze ani potom ako zabere turbo to netaha ako by malo. Myslel som ze to bude len v podtlakovych hadickach, vahe alebo v N75 ale vsetky tieto veci som vymenil a stale som na tom rovnako. Aj banku na turbe som skusal a drzi podtlak. Egr zaslepene.
Auto: octavia 1.9 tdi 81kw asv

Používateľov profilový obrázok
janosik93
VWmaniak
VWmaniak
Príspevky: 5253
Dátum registrácie: 12.06.2008 22:14
Bydlisko: Spišská Nová Ves
Kontaktovať používateľa:

Re: TDI-diagnostika turba a vahy vzduchu

Príspevok od používateľa janosik93 »

no to turbo je nejake lemravé . buď je tam super polský repas turba, alebo KO vstrekovače. tipujem na to turbo . s tým nespravíš nič, len výmena.
Akcia Chiptuning EDC15, EDC16 .Info SS. , Plnenie klimatizácie ,čistenie turba, opravy autoelektriky,diagnostika, vrátenie SW po akcii dieselgate, diagnostika, zmena km, prispôsobenie Immo atd...

martines
Autoškolák
Autoškolák
Príspevky: 16
Dátum registrácie: 01.02.2017 17:01
Bydlisko: 95301 Zlaté Moravce

Re: TDI-diagnostika turba a vahy vzduchu

Príspevok od používateľa martines »

Mám Passat B5 1,9Tdi 81kw s čipom na 100kw rv.98 a chcel by som sa opýtať a poprosiť o pomoc, už sa niekto stretol s tým že do teraz mi auto keď som mu slapol aj pri 1500 otáčkach tak začal ťahať poriadnou silou no asi pred týždňom začalo robiť to že keď zoslapnem pedál tak slabo ťahá pri 1500 otáčkach ale keď sa dostane na 2100 tak začne ťahať tak ako pred tým a má aj silu ,dočítal som sa tu že je to váha vzduchu a tak som ju tou diodou vykratil ale robilo to to iste tak som ju dal naspet a odpojil som EGRko trochu začalo dymiť ale stále slabo ťahá, spravil som Log, v priloženom odkaze sú dva subori každý je robený na 4stupni od 1500otacok a potom na podlahu až do 3800 prvý súbor je na rovinke druhý je hore kopcom
http://leteckaposta.cz/128494259" onclick="window.open(this.href);return false;


Poraďte čo s tým mám robiť
Ešte mi začalo robiť aj to ,neviem či to má niečo aj s tým možno áno cez tandemak ale keď idem tak počas jazdy keď ubehnem nejakých 10km a aj tomu slapem tak mi začne padať brzdový pedál, cítiť že auto pribrzdí ale pedál ide stále dole a zastane už skoro pri konci a tam začne brzdiť, keď ho viac krát stlacím dotlačí sa ale po chvylku jazdy zase pada a brzdová kvapalina neunika a vždy to robí len počas jazdy

Napísať odpoveď

Návrat na "VAG & ETKA & ChipTuning"