TDI-diagnostika turba a vahy vzduchu

Návody, rady, skúsenosti...

Moderátori: Hammer, Moderátor

Používateľov profilový obrázok
janosik93
VWmaniak
VWmaniak
Príspevky: 5253
Dátum registrácie: 12.06.2008 22:14
Bydlisko: Spišská Nová Ves
Kontaktovať používateľa:

Re: TDI-diagnostika turba a vahy vzduchu

Príspevok od používateľa janosik93 »

pokial tam DPF nieje, a je spravne upraveny soft, tak ti lambdu, snimače teploty a podobne veci vypisovať nesmie. tym padom maš zle upraveny soft a auto chce regenerovať, tak preto ti to robi . daj tam DPF naspäť, k tomu vstreky na repas a auto bude choďiť ´dalej. nezabudni aj na kontololu, pripadne výmenu vačiek a zdvihatok , aj toto robi problem , ktory spominaš
Akcia Chiptuning EDC15, EDC16 .Info SS. , Plnenie klimatizácie ,čistenie turba, opravy autoelektriky,diagnostika, vrátenie SW po akcii dieselgate, diagnostika, zmena km, prispôsobenie Immo atd...

Používateľov profilový obrázok
sf777
Jazdec
Jazdec
Príspevky: 207
Dátum registrácie: 10.09.2009 08:42
Bydlisko: Vranov nad Topľou

Re: TDI-diagnostika turba a vahy vzduchu

Príspevok od používateľa sf777 »

Nemate niekto nahodou nejake logy z passat 2.0 125kw BMR ?
Chcel by som porovnat so svojim passatom.
dik dik
Passat B8, 140kw, 6/2018, 2.0 TDI, DFHA, DSG 7°, 4Motion

Používateľov profilový obrázok
sf777
Jazdec
Jazdec
Príspevky: 207
Dátum registrácie: 10.09.2009 08:42
Bydlisko: Vranov nad Topľou

Re: TDI-diagnostika turba a vahy vzduchu

Príspevok od používateľa sf777 »

Este jedna vec.
Neviete ako zmerat banku turba ci je dobra ? Ma na sebe el konektor vid foto. Hlavne ten snimac polohy regulacie ci je ok. Ake skupiny nalogovat a co porovnat. Auto je VW passat 2.0 125kw PD BMR.
dik dik
Prílohy
0076.png
Passat B8, 140kw, 6/2018, 2.0 TDI, DFHA, DSG 7°, 4Motion

acheron21
Autoškolák
Autoškolák
Príspevky: 7
Dátum registrácie: 07.08.2013 10:22

Re: TDI-diagnostika turba a vahy vzduchu

Príspevok od používateľa acheron21 »

Ahojte,

Beetle 66kW, ALH isiel dost zle. Po vycisteni totalne nehydnej regulacie a vymene mrtvej podtl. banky citelne ozil.
Podla logu asi zaostava turbo.
Poradite co este skusit? hadičky tiez vymenene.

http://leteckaposta.cz/680787293" onclick="window.open(this.href);return false;

ďakujem

Používateľov profilový obrázok
janosik93
VWmaniak
VWmaniak
Príspevky: 5253
Dátum registrácie: 12.06.2008 22:14
Bydlisko: Spišská Nová Ves
Kontaktovať používateľa:

Re: TDI-diagnostika turba a vahy vzduchu

Príspevok od používateľa janosik93 »

sf777 : ešte si sa toho nezbavil? :mrgreen:

ak drži podtlak je ok.....
Akcia Chiptuning EDC15, EDC16 .Info SS. , Plnenie klimatizácie ,čistenie turba, opravy autoelektriky,diagnostika, vrátenie SW po akcii dieselgate, diagnostika, zmena km, prispôsobenie Immo atd...

Používateľov profilový obrázok
burkos
Pretekár
Pretekár
Príspevky: 533
Dátum registrácie: 28.02.2011 22:29
Bydlisko: Malacky

Re: TDI-diagnostika turba a vahy vzduchu

Príspevok od používateľa burkos »

Prosim Vas pozrete sa mi na LOG turba? Je to logovane na 3. stupni do mierneho kopca vybral som skupiny 01,10,11 dufam ze spravne.Ak su zle alebo treba vybrat ine kanaly tak napiste ake a urobim este dalsi LOG.Problem je taky ze na 3. prevod. stupni mi ten log isiel urobit ale na 4. prevod stupni na relativnej rovine mi vzdy pri 3000 ot/min padol do nudzoveho rezimu.skusal som to dva krat vzdy pri 3000 ot/min to skocilo do nudzaku.na 3. stupni som nameral len neviem ci spravne.Jedna sa o VW Jetta 2.0 TDI PD 16V, r.v 2007, kod motora: BKD.

Tu je odkaz kde je ten log na stiahnutie: https://drive.google.com/file/d/0B_iLPm ... J2MWc/view" onclick="window.open(this.href);return false;

dakujem za reakciu.
VW Jetta, 2.0 TDI kód: BKD, rok výroby 12/2006

Používateľov profilový obrázok
rb-digital
Autoškolák
Autoškolák
Príspevky: 39
Dátum registrácie: 10.08.2014 22:04
Bydlisko: MT
Kontaktovať používateľa:

Re: TDI-diagnostika turba a vahy vzduchu

Príspevok od používateľa rb-digital »

burkos
turbo nereguluje a pretaca sa, treba vykonat opravu kym nebude neskoro a zbytocne za ten cas motor nezatazovat
moznosti su: vadna podtlakova banka, zatuhnuta regulacia v turbe,zle zapojene podtlakove hadicky, pripadne vadny ventil riadenia

Používateľov profilový obrázok
burkos
Pretekár
Pretekár
Príspevky: 533
Dátum registrácie: 28.02.2011 22:29
Bydlisko: Malacky

Re: TDI-diagnostika turba a vahy vzduchu

Príspevok od používateľa burkos »

Dakujem ti za rychlu odpoved.vies mi prosim ta povedat aky ventil riadenia mas na mysli?myslis ze je turbo zrele na vymenu alebo bude stacit vycistenie?zle zapojenie podtlakovych hadic myslis ci nie su uvolnene alebo derave atd?dakujem
VW Jetta, 2.0 TDI kód: BKD, rok výroby 12/2006

Používateľov profilový obrázok
rb-digital
Autoškolák
Autoškolák
Príspevky: 39
Dátum registrácie: 10.08.2014 22:04
Bydlisko: MT
Kontaktovať používateľa:

Re: TDI-diagnostika turba a vahy vzduchu

Príspevok od používateľa rb-digital »

turbu bude stacit vycistenie v pripade, ze nie je mechanicky poskodene - tzn. vola v loziskach, pripadne poskodene lopatky
ale to nesuvisi s tym, ze to teraz pada do nudzoveho rezimu, to moze byt dosledok jazdy so zaseknutou regulaciou
ventil riadenia som myslel ventilovy blok - ten ovlada kolko podtlaku sa dostane do podtlakovej banky
problemom moze byt aj samotna podtlakova banka - su pripady kedy zahrdzavela
na skusku odporucam odpojit podtlakovu hadicku od turba, zaslepit ju aby z nej neunikal podtlak a ist auto nalogovat rovnakym sposobom
ak bude prejav uplne rovnaky problem je v turbe a konkretne v zaseknutej regulacii (ci uz kvoli lopatkam alebo podtlakovej banke)
ale ak nebude turbo nabiehat vobec, tak bude problem pravdepodobne v podtlakovej sustave

este mala napoveda:
v pripade ze sa do podtlakovej banky aplikuje maximalny podtlak, zatiahne regulaciu na doraz a turbo roztaca do maximalnych otacok
cize ak sa do banky nedostane ziadny podtlak, pri spravnej funkcii by sa z auta malo stat takmer SDI
vyskusaj :)

Používateľov profilový obrázok
burkos
Pretekár
Pretekár
Príspevky: 533
Dátum registrácie: 28.02.2011 22:29
Bydlisko: Malacky

Re: TDI-diagnostika turba a vahy vzduchu

Príspevok od používateľa burkos »

ten ventilovy blok ma trosku sycat?ked dam k nemu ucho tak pocujem jemne sycanie ako ked nasava nieco vzduch.ma to tak byt?
Diagnostika vypisala: 000564 - regulace plniciho tlaku: meze regulace prekroceny. Moze to znamenat ze je nieco s podtlakom?kebyze je nieco s podtlakom tak by nevypisalo ze nebola dosiahnuta?zajtra vyskusam odpojit tu hadicku od turba.
VW Jetta, 2.0 TDI kód: BKD, rok výroby 12/2006

Napísať odpoveď

Návrat na "VAG & ETKA & ChipTuning"