TDI-diagnostika turba a vahy vzduchu
- janosik93
- VWmaniak
- Príspevky: 5253
- Dátum registrácie: 12.06.2008 22:14
- Bydlisko: Spišská Nová Ves
- Kontaktovať používateľa:
Re: TDI-diagnostika turba a vahy vzduchu
pokial tam DPF nieje, a je spravne upraveny soft, tak ti lambdu, snimače teploty a podobne veci vypisovať nesmie. tym padom maš zle upraveny soft a auto chce regenerovať, tak preto ti to robi . daj tam DPF naspäť, k tomu vstreky na repas a auto bude choďiť ´dalej. nezabudni aj na kontololu, pripadne výmenu vačiek a zdvihatok , aj toto robi problem , ktory spominaš
Akcia Chiptuning EDC15, EDC16 .Info SS. , Plnenie klimatizácie ,čistenie turba, opravy autoelektriky,diagnostika, vrátenie SW po akcii dieselgate, diagnostika, zmena km, prispôsobenie Immo atd...
- sf777
- Jazdec
- Príspevky: 207
- Dátum registrácie: 10.09.2009 08:42
- Bydlisko: Vranov nad Topľou
Re: TDI-diagnostika turba a vahy vzduchu
Nemate niekto nahodou nejake logy z passat 2.0 125kw BMR ?
Chcel by som porovnat so svojim passatom.
dik dik
Chcel by som porovnat so svojim passatom.
dik dik
Passat B8, 140kw, 6/2018, 2.0 TDI, DFHA, DSG 7°, 4Motion
- sf777
- Jazdec
- Príspevky: 207
- Dátum registrácie: 10.09.2009 08:42
- Bydlisko: Vranov nad Topľou
Re: TDI-diagnostika turba a vahy vzduchu
Este jedna vec.
Neviete ako zmerat banku turba ci je dobra ? Ma na sebe el konektor vid foto. Hlavne ten snimac polohy regulacie ci je ok. Ake skupiny nalogovat a co porovnat. Auto je VW passat 2.0 125kw PD BMR.
dik dik
Neviete ako zmerat banku turba ci je dobra ? Ma na sebe el konektor vid foto. Hlavne ten snimac polohy regulacie ci je ok. Ake skupiny nalogovat a co porovnat. Auto je VW passat 2.0 125kw PD BMR.
dik dik
Passat B8, 140kw, 6/2018, 2.0 TDI, DFHA, DSG 7°, 4Motion
-
- Autoškolák
- Príspevky: 7
- Dátum registrácie: 07.08.2013 10:22
Re: TDI-diagnostika turba a vahy vzduchu
Ahojte,
Beetle 66kW, ALH isiel dost zle. Po vycisteni totalne nehydnej regulacie a vymene mrtvej podtl. banky citelne ozil.
Podla logu asi zaostava turbo.
Poradite co este skusit? hadičky tiez vymenene.
http://leteckaposta.cz/680787293" onclick="window.open(this.href);return false;
ďakujem
Beetle 66kW, ALH isiel dost zle. Po vycisteni totalne nehydnej regulacie a vymene mrtvej podtl. banky citelne ozil.
Podla logu asi zaostava turbo.
Poradite co este skusit? hadičky tiez vymenene.
http://leteckaposta.cz/680787293" onclick="window.open(this.href);return false;
ďakujem
- janosik93
- VWmaniak
- Príspevky: 5253
- Dátum registrácie: 12.06.2008 22:14
- Bydlisko: Spišská Nová Ves
- Kontaktovať používateľa:
Re: TDI-diagnostika turba a vahy vzduchu
sf777 : ešte si sa toho nezbavil?
ak drži podtlak je ok.....
ak drži podtlak je ok.....
Akcia Chiptuning EDC15, EDC16 .Info SS. , Plnenie klimatizácie ,čistenie turba, opravy autoelektriky,diagnostika, vrátenie SW po akcii dieselgate, diagnostika, zmena km, prispôsobenie Immo atd...
- burkos
- Pretekár
- Príspevky: 533
- Dátum registrácie: 28.02.2011 22:29
- Bydlisko: Malacky
Re: TDI-diagnostika turba a vahy vzduchu
Prosim Vas pozrete sa mi na LOG turba? Je to logovane na 3. stupni do mierneho kopca vybral som skupiny 01,10,11 dufam ze spravne.Ak su zle alebo treba vybrat ine kanaly tak napiste ake a urobim este dalsi LOG.Problem je taky ze na 3. prevod. stupni mi ten log isiel urobit ale na 4. prevod stupni na relativnej rovine mi vzdy pri 3000 ot/min padol do nudzoveho rezimu.skusal som to dva krat vzdy pri 3000 ot/min to skocilo do nudzaku.na 3. stupni som nameral len neviem ci spravne.Jedna sa o VW Jetta 2.0 TDI PD 16V, r.v 2007, kod motora: BKD.
Tu je odkaz kde je ten log na stiahnutie: https://drive.google.com/file/d/0B_iLPm ... J2MWc/view" onclick="window.open(this.href);return false;
dakujem za reakciu.
Tu je odkaz kde je ten log na stiahnutie: https://drive.google.com/file/d/0B_iLPm ... J2MWc/view" onclick="window.open(this.href);return false;
dakujem za reakciu.
VW Jetta, 2.0 TDI kód: BKD, rok výroby 12/2006
- rb-digital
- Autoškolák
- Príspevky: 39
- Dátum registrácie: 10.08.2014 22:04
- Bydlisko: MT
- Kontaktovať používateľa:
Re: TDI-diagnostika turba a vahy vzduchu
burkos
turbo nereguluje a pretaca sa, treba vykonat opravu kym nebude neskoro a zbytocne za ten cas motor nezatazovat
moznosti su: vadna podtlakova banka, zatuhnuta regulacia v turbe,zle zapojene podtlakove hadicky, pripadne vadny ventil riadenia
turbo nereguluje a pretaca sa, treba vykonat opravu kym nebude neskoro a zbytocne za ten cas motor nezatazovat
moznosti su: vadna podtlakova banka, zatuhnuta regulacia v turbe,zle zapojene podtlakove hadicky, pripadne vadny ventil riadenia
- burkos
- Pretekár
- Príspevky: 533
- Dátum registrácie: 28.02.2011 22:29
- Bydlisko: Malacky
Re: TDI-diagnostika turba a vahy vzduchu
Dakujem ti za rychlu odpoved.vies mi prosim ta povedat aky ventil riadenia mas na mysli?myslis ze je turbo zrele na vymenu alebo bude stacit vycistenie?zle zapojenie podtlakovych hadic myslis ci nie su uvolnene alebo derave atd?dakujem
VW Jetta, 2.0 TDI kód: BKD, rok výroby 12/2006
- rb-digital
- Autoškolák
- Príspevky: 39
- Dátum registrácie: 10.08.2014 22:04
- Bydlisko: MT
- Kontaktovať používateľa:
Re: TDI-diagnostika turba a vahy vzduchu
turbu bude stacit vycistenie v pripade, ze nie je mechanicky poskodene - tzn. vola v loziskach, pripadne poskodene lopatky
ale to nesuvisi s tym, ze to teraz pada do nudzoveho rezimu, to moze byt dosledok jazdy so zaseknutou regulaciou
ventil riadenia som myslel ventilovy blok - ten ovlada kolko podtlaku sa dostane do podtlakovej banky
problemom moze byt aj samotna podtlakova banka - su pripady kedy zahrdzavela
na skusku odporucam odpojit podtlakovu hadicku od turba, zaslepit ju aby z nej neunikal podtlak a ist auto nalogovat rovnakym sposobom
ak bude prejav uplne rovnaky problem je v turbe a konkretne v zaseknutej regulacii (ci uz kvoli lopatkam alebo podtlakovej banke)
ale ak nebude turbo nabiehat vobec, tak bude problem pravdepodobne v podtlakovej sustave
este mala napoveda:
v pripade ze sa do podtlakovej banky aplikuje maximalny podtlak, zatiahne regulaciu na doraz a turbo roztaca do maximalnych otacok
cize ak sa do banky nedostane ziadny podtlak, pri spravnej funkcii by sa z auta malo stat takmer SDI
vyskusaj
ale to nesuvisi s tym, ze to teraz pada do nudzoveho rezimu, to moze byt dosledok jazdy so zaseknutou regulaciou
ventil riadenia som myslel ventilovy blok - ten ovlada kolko podtlaku sa dostane do podtlakovej banky
problemom moze byt aj samotna podtlakova banka - su pripady kedy zahrdzavela
na skusku odporucam odpojit podtlakovu hadicku od turba, zaslepit ju aby z nej neunikal podtlak a ist auto nalogovat rovnakym sposobom
ak bude prejav uplne rovnaky problem je v turbe a konkretne v zaseknutej regulacii (ci uz kvoli lopatkam alebo podtlakovej banke)
ale ak nebude turbo nabiehat vobec, tak bude problem pravdepodobne v podtlakovej sustave
este mala napoveda:
v pripade ze sa do podtlakovej banky aplikuje maximalny podtlak, zatiahne regulaciu na doraz a turbo roztaca do maximalnych otacok
cize ak sa do banky nedostane ziadny podtlak, pri spravnej funkcii by sa z auta malo stat takmer SDI
vyskusaj
- burkos
- Pretekár
- Príspevky: 533
- Dátum registrácie: 28.02.2011 22:29
- Bydlisko: Malacky
Re: TDI-diagnostika turba a vahy vzduchu
ten ventilovy blok ma trosku sycat?ked dam k nemu ucho tak pocujem jemne sycanie ako ked nasava nieco vzduch.ma to tak byt?
Diagnostika vypisala: 000564 - regulace plniciho tlaku: meze regulace prekroceny. Moze to znamenat ze je nieco s podtlakom?kebyze je nieco s podtlakom tak by nevypisalo ze nebola dosiahnuta?zajtra vyskusam odpojit tu hadicku od turba.
Diagnostika vypisala: 000564 - regulace plniciho tlaku: meze regulace prekroceny. Moze to znamenat ze je nieco s podtlakom?kebyze je nieco s podtlakom tak by nevypisalo ze nebola dosiahnuta?zajtra vyskusam odpojit tu hadicku od turba.
VW Jetta, 2.0 TDI kód: BKD, rok výroby 12/2006