Faceliftovaný Volkswagen Touareg 2015
Napísané: 19.04.2014 21:58
Faceliftovaný Touareg ponúka prepracovanú prednú časť. Horná a spodná mriežka sa stali viditeľnejšími vďaka chrómovým lištám. SUV je vybavenú už v základe bi-xenónovými svetlometmi.
VW vysvetľuje, že nový dizajn nárazníkov sa podobá na Sirocco R 2014, jeho spodný prívod vzduchu tvorí štylizovane „A“ namiesto „V“. Nemecká automobilka ponúka nové SUV s dvoma novými dizajnmi kolies. Štandardné 18-palcové s názvom „Arica“ majú 10 lúčov a 20-palcové, s piatimi lúčmi sa nazývajú „Masafi“.
Nový Touareg môžete mať v dvanástich farbách, päť z nich je úplne nových. V interiéri si môžete zvoliť tmavohnedú kožu „Bonanza“ alebo svetlú „Nappa“. Konečne sa dostávame k motorom. V Európe môžete mať nový Touareg s motorm V6 a V8 TDI, ktoré sú v súlade s predpismi EU6. V6 TDI má výkon 204 alebo 258 koní a V8 TDI 340 koní.
Priemerná spotreba paliva je pri 204-koňovom motore 6,6l/100km, pri tom silnejšom 6,8l/100km. V ponuke je taktiež hybridná verzia. Tá má benzínový motor V6 TSI s výkonom 333 koní a elektromotor s výkonom 52 koní. Aj napriek výkonu až 380 koní je spotreba len 8,2l/100km a do rýchlosti 50km/h môžete využívať len elektormotor. V Ázii je nový Touareg ponúkaný s troma benzínovými a dvoma naftovými motormi.
Pre jeho čínsky debut boli vybrané dve V6 TSI s výkonom 290 alebo 320 koní. K dispozícii je tiež atmosférická V8 s výkonom 360 koní. V Rusku plánuje automobilka predávať len V6 FSI s 249 koňmi a V8 FSI s výkonom 360 koní. Na americkom a kanadskom trhu budú ponúkané tri možnosti – V6 FSI s 280 koňmi, Hybrid s 380 koňmi a V6 TDI s 239 koňmi.
VW vysvetľuje, že nový dizajn nárazníkov sa podobá na Sirocco R 2014, jeho spodný prívod vzduchu tvorí štylizovane „A“ namiesto „V“. Nemecká automobilka ponúka nové SUV s dvoma novými dizajnmi kolies. Štandardné 18-palcové s názvom „Arica“ majú 10 lúčov a 20-palcové, s piatimi lúčmi sa nazývajú „Masafi“.
Nový Touareg môžete mať v dvanástich farbách, päť z nich je úplne nových. V interiéri si môžete zvoliť tmavohnedú kožu „Bonanza“ alebo svetlú „Nappa“. Konečne sa dostávame k motorom. V Európe môžete mať nový Touareg s motorm V6 a V8 TDI, ktoré sú v súlade s predpismi EU6. V6 TDI má výkon 204 alebo 258 koní a V8 TDI 340 koní.
Priemerná spotreba paliva je pri 204-koňovom motore 6,6l/100km, pri tom silnejšom 6,8l/100km. V ponuke je taktiež hybridná verzia. Tá má benzínový motor V6 TSI s výkonom 333 koní a elektromotor s výkonom 52 koní. Aj napriek výkonu až 380 koní je spotreba len 8,2l/100km a do rýchlosti 50km/h môžete využívať len elektormotor. V Ázii je nový Touareg ponúkaný s troma benzínovými a dvoma naftovými motormi.
Pre jeho čínsky debut boli vybrané dve V6 TSI s výkonom 290 alebo 320 koní. K dispozícii je tiež atmosférická V8 s výkonom 360 koní. V Rusku plánuje automobilka predávať len V6 FSI s 249 koňmi a V8 FSI s výkonom 360 koní. Na americkom a kanadskom trhu budú ponúkané tri možnosti – V6 FSI s 280 koňmi, Hybrid s 380 koňmi a V6 TDI s 239 koňmi.