Volkswagen pracuje na Golfe R vo verzii kombi
Napísané: 26.03.2014 15:54
Vrcholný variant Golfu by sa mohol dočkať tretej karosárskej verzie. Po trojdverovom a päťdverovom hatchbacku zrejme príde kombi.
Volkswagen pracuje na rýchlom kombi. Počas testovania bol zachytený prototyp Golfu vo verzii kombi s prvkami vrcholnej varianty R. Zatiaľ však nie je rozhodnuté, či sa Golf R Variant začne skutočne predávať.
V útrobách auta sa v prípade sériovej verzie objaví rovnaká technika ako pri hatchbacku. Pod kapotou teda bude pracovať preplňovaný štvorvalec 2.0 TSI s výkonom 221 kW a krútiacim momentom 380 Nm. Motor bude spolupracovať so šesťstupňovým manuálom, alebo dvojspojkovou prevodovkou DSG s rovnakým počtom prevodov.
Poháňané budú všetky kolesá. U hatchbacku je krútiaci moment primárne posielaný na prednú nápravu, tá zadná sa pripája v prípade potreby. Chýbať určite nebudú ani diferenciály s elektronickými uzávierkami XDS +.
Športovo ladené kombi sa od bežných variantov odlíši aj svojím vzhľadom. Prototyp auta dostal rovnakú masku chladiča, predný nárazník alebo kolesá z ľahkých zliatin ako hatchback, vzadu sú však iba dve koncovky na miesto štyroch. Sériová verzia by ale mohla dostať štyri koncovky.
O mieste premiéry alebo začiatku predaja Golfu R Variant je zatiaľ predčasné hovoriť. Ponúka sa napríklad tradičné tuningové stretnutie na brehu rakúskeho jazera Wörthersee alebo jesenný autosalón v Paríži.
Volkswagen Golf R Variant by so svojimi 300 koňmi bol na trhu unikátom, žiadne také kombi v predaji nie je. Nemecký koncern ale daný segment chce zaplniť, v pláne je Seat Leon ST Cupra R a nová generácia Audi RS3 Sportback. Španiel ponúkne výkon okolo 221 kW, Nemec bude zrejme silnejší ako predchodca, ktorý disponoval päťvalcom 2.5 TFSI s výkonom 250 kW.
Volkswagen pracuje na rýchlom kombi. Počas testovania bol zachytený prototyp Golfu vo verzii kombi s prvkami vrcholnej varianty R. Zatiaľ však nie je rozhodnuté, či sa Golf R Variant začne skutočne predávať.
V útrobách auta sa v prípade sériovej verzie objaví rovnaká technika ako pri hatchbacku. Pod kapotou teda bude pracovať preplňovaný štvorvalec 2.0 TSI s výkonom 221 kW a krútiacim momentom 380 Nm. Motor bude spolupracovať so šesťstupňovým manuálom, alebo dvojspojkovou prevodovkou DSG s rovnakým počtom prevodov.
Poháňané budú všetky kolesá. U hatchbacku je krútiaci moment primárne posielaný na prednú nápravu, tá zadná sa pripája v prípade potreby. Chýbať určite nebudú ani diferenciály s elektronickými uzávierkami XDS +.
Športovo ladené kombi sa od bežných variantov odlíši aj svojím vzhľadom. Prototyp auta dostal rovnakú masku chladiča, predný nárazník alebo kolesá z ľahkých zliatin ako hatchback, vzadu sú však iba dve koncovky na miesto štyroch. Sériová verzia by ale mohla dostať štyri koncovky.
O mieste premiéry alebo začiatku predaja Golfu R Variant je zatiaľ predčasné hovoriť. Ponúka sa napríklad tradičné tuningové stretnutie na brehu rakúskeho jazera Wörthersee alebo jesenný autosalón v Paríži.
Volkswagen Golf R Variant by so svojimi 300 koňmi bol na trhu unikátom, žiadne také kombi v predaji nie je. Nemecký koncern ale daný segment chce zaplniť, v pláne je Seat Leon ST Cupra R a nová generácia Audi RS3 Sportback. Španiel ponúkne výkon okolo 221 kW, Nemec bude zrejme silnejší ako predchodca, ktorý disponoval päťvalcom 2.5 TFSI s výkonom 250 kW.