"Odpadlíci"
Moderátor: Moderátor
- Dogg88
- VWmaniak
- Príspevky: 10618
- Dátum registrácie: 07.06.2009 19:18
- Bydlisko: LM - prímestská časť Kokotovo
- Kontaktovať používateľa:
Re: "Odpadlíci"
Ano je to auto kupene za ucelom dalsieho predaja.
Teraz ked mozem porovnat diesel a benzin v eSku tak viem ze benzin je jednoznacna volba do takehoto auta.
Dalsi rozdiel je ten ze ztrieborna 500vka je facelift a modry turbodiesel je predfacelift co je dost zasadny rozdiel.
Trochu vas do toho uvediem. W140 sa zacali predavat v roku 1991. Vtedy sa oznacovali este po starom, teda 5,0 V8 bol 500SE kratky a 500SEL dlhy. Moj 3,5 turbodiesel sa volal 300SD (dlhy neexistoval ale keby ano bol by 300SDL)
V roku 1994 prisiel dizajnovy facelift, pomenil sa len exterier a zmodernizoval sa kazovy motor 3,5 turbodiesel. V tomto roku prislo aj nove nazvoslovie 500SE sa zmenila na S500 a 300SD na S350 TURBODIESEL.
Zasadne zmeny ale prisli o rok neskor. Technicky facelift priniesol par zmien v elektrike ale hlavne novu 5 stupnovu automaticku prevodovku s vlastnou riadiacou jednotkou ktora nahradila pred tym pouzivanu podtlakovu 4 stupnovu.
Toto je zasadny rozdiel. Samozrejme bolo dalsich x inovacii napriklad motor 3,5TD nahradil novy moderny 3,0TD ktory bol mensi ale vykonnejsi atd...ale prevodovka zmenila cele auto najzasadnejsim sposobom.
V modrom z roku 1993 mam 4 st. podtlakovu automaticku prevodovku a fakt jej reakcny cas a sprevodovanie je strasne. Jazdil som aj na 5.0 s touto prevodovkou a bolo to tiez dost zle...
V striebornej S500 z roku 1996 mam uz 5 st. elektronikou ovladanu automaticku zalezitost ktorej riadiaca jednotka je prepojena s riadiacou jednotkou motora a vdaka tomu "jeden vie co robi ten druhy" a vsetko funguje omnoho lepsie, hladsie a rychlejsie.
Aj vdaka tomu je napriklad spotreba 5.0 V8 na velmi prijatelnej hodnote. Na trase 800km prevazne dialnica mi to vyslo na cca 11-12 litrov a to som sem tam aj skusil co to da
Poviete si ze to nie je nejak ohromujuca spotreba. V tom pripade uvazte ale 2 podstatne veci. Auto vazi 2 tony a 3.5TD s 4st. automatom zerie pri rovnakej trase normalnym tempom 9 litrov. Urobil som 8 ked som pocuval audioknihu a siel som cely cas do 110km/h.
V tomto smere je 500vka uplne super.
Druha vec je celkova zivost auta. Kym s dieslom sa len "pompezne veziete" tak S500 vie aj hodit zadkom pekne do boku a na stovku sa vysplha pod 7 sekund. Turbodiesel sa driape na stovku vyse 13 sekund!
O tichosti a kulture chodu netreba pisat...
Takze do buducna - ak planujete kupu MB z tychto rokov, urcite benzin, najlepsie 8 valec.
Ja ak pan boh da planujem urcite raz SL500 R129 prave facelift ktory ma pohonne ustrojenstvo totozne s touto striebornou S500 s ktorou som stravil poslednych par dni.
Teraz ked mozem porovnat diesel a benzin v eSku tak viem ze benzin je jednoznacna volba do takehoto auta.
Dalsi rozdiel je ten ze ztrieborna 500vka je facelift a modry turbodiesel je predfacelift co je dost zasadny rozdiel.
Trochu vas do toho uvediem. W140 sa zacali predavat v roku 1991. Vtedy sa oznacovali este po starom, teda 5,0 V8 bol 500SE kratky a 500SEL dlhy. Moj 3,5 turbodiesel sa volal 300SD (dlhy neexistoval ale keby ano bol by 300SDL)
V roku 1994 prisiel dizajnovy facelift, pomenil sa len exterier a zmodernizoval sa kazovy motor 3,5 turbodiesel. V tomto roku prislo aj nove nazvoslovie 500SE sa zmenila na S500 a 300SD na S350 TURBODIESEL.
Zasadne zmeny ale prisli o rok neskor. Technicky facelift priniesol par zmien v elektrike ale hlavne novu 5 stupnovu automaticku prevodovku s vlastnou riadiacou jednotkou ktora nahradila pred tym pouzivanu podtlakovu 4 stupnovu.
Toto je zasadny rozdiel. Samozrejme bolo dalsich x inovacii napriklad motor 3,5TD nahradil novy moderny 3,0TD ktory bol mensi ale vykonnejsi atd...ale prevodovka zmenila cele auto najzasadnejsim sposobom.
V modrom z roku 1993 mam 4 st. podtlakovu automaticku prevodovku a fakt jej reakcny cas a sprevodovanie je strasne. Jazdil som aj na 5.0 s touto prevodovkou a bolo to tiez dost zle...
V striebornej S500 z roku 1996 mam uz 5 st. elektronikou ovladanu automaticku zalezitost ktorej riadiaca jednotka je prepojena s riadiacou jednotkou motora a vdaka tomu "jeden vie co robi ten druhy" a vsetko funguje omnoho lepsie, hladsie a rychlejsie.
Aj vdaka tomu je napriklad spotreba 5.0 V8 na velmi prijatelnej hodnote. Na trase 800km prevazne dialnica mi to vyslo na cca 11-12 litrov a to som sem tam aj skusil co to da
Poviete si ze to nie je nejak ohromujuca spotreba. V tom pripade uvazte ale 2 podstatne veci. Auto vazi 2 tony a 3.5TD s 4st. automatom zerie pri rovnakej trase normalnym tempom 9 litrov. Urobil som 8 ked som pocuval audioknihu a siel som cely cas do 110km/h.
V tomto smere je 500vka uplne super.
Druha vec je celkova zivost auta. Kym s dieslom sa len "pompezne veziete" tak S500 vie aj hodit zadkom pekne do boku a na stovku sa vysplha pod 7 sekund. Turbodiesel sa driape na stovku vyse 13 sekund!
O tichosti a kulture chodu netreba pisat...
Takze do buducna - ak planujete kupu MB z tychto rokov, urcite benzin, najlepsie 8 valec.
Ja ak pan boh da planujem urcite raz SL500 R129 prave facelift ktory ma pohonne ustrojenstvo totozne s touto striebornou S500 s ktorou som stravil poslednych par dni.
Mercedes-Benz 300 SD (W140)
Mercedes-Benz E55 T AMG (S210)
Corvette (C5)
BMW 540i touring (E34)
BMW 323i touring (E36)
BMW 325i cabrio (E36)
VW Golf Variant 1,9TDI Syncro (III)
Mercedes-Benz E55 T AMG (S210)
Corvette (C5)
BMW 540i touring (E34)
BMW 323i touring (E36)
BMW 325i cabrio (E36)
VW Golf Variant 1,9TDI Syncro (III)
- Dogg88
- VWmaniak
- Príspevky: 10618
- Dátum registrácie: 07.06.2009 19:18
- Bydlisko: LM - prímestská časť Kokotovo
- Kontaktovať používateľa:
Re: "Odpadlíci"
Takze eSko sa predalo...hladam zas nieco z retro aut s ktorym by som si co to uzil a pustil ho dalej
Potom sem napisem co to bude az to bude
Potom sem napisem co to bude az to bude
Mercedes-Benz 300 SD (W140)
Mercedes-Benz E55 T AMG (S210)
Corvette (C5)
BMW 540i touring (E34)
BMW 323i touring (E36)
BMW 325i cabrio (E36)
VW Golf Variant 1,9TDI Syncro (III)
Mercedes-Benz E55 T AMG (S210)
Corvette (C5)
BMW 540i touring (E34)
BMW 323i touring (E36)
BMW 325i cabrio (E36)
VW Golf Variant 1,9TDI Syncro (III)
- wladi
- VWmaniak
- Príspevky: 8714
- Dátum registrácie: 29.03.2008 21:51
- Bydlisko: Slotovo
- Kontaktovať používateľa:
Re: "Odpadlíci"
Skoda ho, S500 je rare Prezrad co planujes dalsie
Úprava auta ako cesta je nekonečná výmena kolies a iných dielov bez reálneho konca
- Dogg88
- VWmaniak
- Príspevky: 10618
- Dátum registrácie: 07.06.2009 19:18
- Bydlisko: LM - prímestská časť Kokotovo
- Kontaktovať používateľa:
Re: "Odpadlíci"
Zarobilo velmi pekne by som povedal tak nebolo o com
Dalej? Uvidime...bol som pozerat jednu w202 C280 v AMG pakete ale bol to vrak...skoda
Dalej? Uvidime...bol som pozerat jednu w202 C280 v AMG pakete ale bol to vrak...skoda
Mercedes-Benz 300 SD (W140)
Mercedes-Benz E55 T AMG (S210)
Corvette (C5)
BMW 540i touring (E34)
BMW 323i touring (E36)
BMW 325i cabrio (E36)
VW Golf Variant 1,9TDI Syncro (III)
Mercedes-Benz E55 T AMG (S210)
Corvette (C5)
BMW 540i touring (E34)
BMW 323i touring (E36)
BMW 325i cabrio (E36)
VW Golf Variant 1,9TDI Syncro (III)
- wladi
- VWmaniak
- Príspevky: 8714
- Dátum registrácie: 29.03.2008 21:51
- Bydlisko: Slotovo
- Kontaktovať používateľa:
Re: "Odpadlíci"
500vka perfektna, tak ako si pisal na rwc klube skoda ze nebol dotah auto ma velku charizmu, dat AMG monoblock v 19 a vybavene.
Mne sa konecne podarilo doskladat auto do finale pre tuto sezonu. Este doriesit suchanie vzadu a som spokojny. Zhananie veci na tieto stare auta je fakt vyzva. Listy okolo okien a stlpiky vo finisi high gloss som zhanal asi rok. Aspon par foto
Mne sa konecne podarilo doskladat auto do finale pre tuto sezonu. Este doriesit suchanie vzadu a som spokojny. Zhananie veci na tieto stare auta je fakt vyzva. Listy okolo okien a stlpiky vo finisi high gloss som zhanal asi rok. Aspon par foto
Úprava auta ako cesta je nekonečná výmena kolies a iných dielov bez reálneho konca
- chemlon
- VWexpert
- Príspevky: 3569
- Dátum registrácie: 04.06.2010 22:43
- Bydlisko: noVWa dubnica
Re: "Odpadlíci"
..parada..
- Dogg88
- VWmaniak
- Príspevky: 10618
- Dátum registrácie: 07.06.2009 19:18
- Bydlisko: LM - prímestská časť Kokotovo
- Kontaktovať používateľa:
Re: "Odpadlíci"
Vyzera super.
Ano zhanat raritne veci na stare auta je celkom sranda. Ale to ma prave bavi...a potom ten pocit ked to zozenies
Ja som teraz zohnal po roku puklicky na Futury...hned to vyzera 100x lepsie. A hoc tie puklicky stali pomaly tolko co kolesa, som rad ze ich konecne mam.
Ano zhanat raritne veci na stare auta je celkom sranda. Ale to ma prave bavi...a potom ten pocit ked to zozenies
Ja som teraz zohnal po roku puklicky na Futury...hned to vyzera 100x lepsie. A hoc tie puklicky stali pomaly tolko co kolesa, som rad ze ich konecne mam.
Mercedes-Benz 300 SD (W140)
Mercedes-Benz E55 T AMG (S210)
Corvette (C5)
BMW 540i touring (E34)
BMW 323i touring (E36)
BMW 325i cabrio (E36)
VW Golf Variant 1,9TDI Syncro (III)
Mercedes-Benz E55 T AMG (S210)
Corvette (C5)
BMW 540i touring (E34)
BMW 323i touring (E36)
BMW 325i cabrio (E36)
VW Golf Variant 1,9TDI Syncro (III)
- Dogg88
- VWmaniak
- Príspevky: 10618
- Dátum registrácie: 07.06.2009 19:18
- Bydlisko: LM - prímestská časť Kokotovo
- Kontaktovať používateľa:
Re: "Odpadlíci"
S polovičkou sme si kúpili novú hračku
Mercedes-Benz 300 SD (W140)
Mercedes-Benz E55 T AMG (S210)
Corvette (C5)
BMW 540i touring (E34)
BMW 323i touring (E36)
BMW 325i cabrio (E36)
VW Golf Variant 1,9TDI Syncro (III)
Mercedes-Benz E55 T AMG (S210)
Corvette (C5)
BMW 540i touring (E34)
BMW 323i touring (E36)
BMW 325i cabrio (E36)
VW Golf Variant 1,9TDI Syncro (III)
- lopo1
- VWmaniak
- Príspevky: 9214
- Dátum registrácie: 02.08.2009 18:58
- Bydlisko: ZA
- Lookisvk
- VWsenior
- Príspevky: 2475
- Dátum registrácie: 24.02.2013 16:25
- Bydlisko: TN kraj