najprv ti treba VAG diagnostiku, najlepsie VCDS, ktorou si zistis, aku tam mas podvolantovu jednotku a zaroven potom nakodujes MF, su rozne druhy, tabulku si najdes tu, potrebujes verziu highline
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... e_Versions" onclick="window.open(this.href);return false;
zaroven je dolezite slip ring (slimak) su dve typy
Type 1: 1K0-959-653 and 1K0-959-653-A
Type 2: 1K0-959-653-C and 1K0-959-653-D
podla tej tabulky na odkaze si najdes presne aku podvolantovu jednotku ti treba novu s verziou hight a zaroven aby ti splnovala tvojho slimaka, ide o to ze slimaka urgentne menit nemusis, cislo slimaka najdes ked das dole vrchny kryt volantu a volant, tak hore je hned cislo na nom .... zaroven na tvoje auto urcite bude pasovat viac podvolantoviek, nemusis kupovat tu najdrahsiu ... moja stala cca 35e ci ako, preto je lepsie si pozriet ake ti pasuju a vybrat aj cenovo lepsie dostupnejsiu
zaroven ti treba dorobit potom packu na tempomat, v pripade ze ju nemas .... cize menit podvolantovku za vyssiu verziu co ti pasuje na slimáka a v prípade ze nemas tempomat tak aj packu k tomu ...
potom kupit si volant s MF, pripadne ak mas priestor na tlacidla v terajsom, tak len doplnit tlacidla s riadiacou jednotkou (ale to je velmi nizka sanca ze take mas) a k tomu potrebny kablik na airbag a MF, vraj sa da prisposobit stary, ale taky aky potrebujes neje drahy, cize radsej z ruky si splasit nejaky aky mas mat, pozri si takisto cislo kablika ake potrebujes, take iste zaciatocne ( napriklad, ak mas 1k0 tak musi zacat na 1k0) a na MF aby si neplietol z ineho auta kabliky z gofla 6 a podobne ... lebo ti bude blbnut truba atd...
POSTUP:
1. pozri ako je nakodovana tvoja stara podvolantovka, das tam novu (je fajn si to ofotit, ake funkcie tam boli zapnute mimo MF),
2. odpojis baterku z auta, das dole bag, kablik bagu a volant, ak treba aj packu bez tempomatu a vymenis za taku co ju ma a vymenis podvolantovku za taku co vie MF a sedi na tvojho slimaka
3: nahodis volant podla risky ktora je na tycke riadenia a jeden zarez by mal byt aj na volante, aby si mal volant rovno ...
4. napojis bag na MF a do slimaka s prislusnym kablikom na MF
5. zapnes baterku, potom zapojis kabel VAG a nakodujes novu podvolantovku na MF, pripadne ine veci ktore si mal na starej (vyskusas ci vsetko ide, truba MF)
6. a potom ta najvacsia babracka, urobis zakladne nastavenie riadenia a uhlu riadenia (nepojde ti servo a budu svietit kontorlky ABS,ESP a pod.) dokym nenastavis uspesne tieto veci, idealne je nejake velke parkovisko, letisko, nejaka rovinka mimo premavky..... robis to tiez pomocou VAG, teda aby si videl ze mas tam dobre hodnoty a ze sa to uspesne podarilo .... postup najdes aj tu na nete, vytocis na doraz volant do prava, potom dolava vyrovnas a prejdes par metrov, potom pockas par sekund, vypnes pockas zas par sekund zapnes a malo by vsetko zmiznu ... ale mas tu na nete presny postup tak si o tom precitaj alebo cez VIS ....
to je potom vsetko, clovek co to robil, to ma uz raz dva, ak si to nikdy nerobil, len demontaz airbagu ti da zabrat ako mne, dokym na to neprides ako sa dava dole .... potom ti treba kluc na vytocenie volantu nvm presne tusim T11 ale to si zistis potom racnu a predlzenie ... ja som sa s tym babral niekolko dni postupne .... teraz by som to spravil behom posedenia ... no nevadi, clovek sa uci ... hlavne ze vsetko ide ako ma