Hádzavosť kotúčov - Trasenie do volantu

2003 - 2009

Moderátor: DEDO1

swenak
Vodič
Vodič
Príspevky: 128
Dátum registrácie: 02.01.2010 22:36

Hádzavosť kotúčov - Trasenie do volantu

Príspevok od používateľa swenak »

Kde by som to mohol nájsť o tom materiále? Ani výrobca na svojej www
neuvádza iný materiál, priamo uvádza, že Sport rada je mechanicky upravená rada. Ani to nie sú 2 dielne, aby rozdiel váhy za to stál. Napr. 340x32 plný vs 2 dielny vŕtaný je rozdiel cca 1kg (GTI Clubsport S 9,8kg vs ostatné OEM plné jednodielne cca 10,8kg). Ale plný vs vŕtaný je myslím do 100g, ani to nie.

A stačí trošku hľadať, k čomu sú dobré vŕtané kotúče. Napr. toto, ale je toho všade dosť.

https://youtu.be/78wbht355R8" onclick="window.open(this.href);return false;


Jazdil som vŕtané 312x25, 345x32, 370x32, 350x32 (okrem 370, čo boli originál Audi všetko Zimmermann) a vždy som skončil na plných. Tie 370 som nahradil na zakázku spravenými drážkovanými 365x32, ani to nie je úplne OK, ale lepšie ako vŕtané. Teraz som radšej vzal 340 rovno plné Zimmermann, než vŕtané. Síce asi skúsim aj tie Clubsport S, ale hlavne kvôli hmotnosti.

A ešte maličkosť, vibrácie pri brzdení nie vždy sú zvlnené kotúče, ale nezriedka
je to prehriaty materiál a vznikajú tam miesta s iným chovaním. Preto je často sústruh zbytočný. Samozrejme, ak vôbec ide o problém kotúčov.
Naposledy upravil/-a swenak v 26.08.2018 16:37, upravené celkom 1 krát.
Golf 5 GTI Edition 30, DSG
Golf 6 GTI Edition 35, DSG

Používateľov profilový obrázok
Lookisvk
VWsenior
VWsenior
Príspevky: 2475
Dátum registrácie: 24.02.2013 16:25
Bydlisko: TN kraj

Re: Hádzavosť kotúčov - Trasenie do volantu

Príspevok od používateľa Lookisvk »

Sport rada obsahuje viac uhliku a teda su kotuce tvrdsie co moze byt problem ak pouzivas priliz tvrde platne.

-to video hovori o high end kotucoch a vyslovene aj vravi ze dierovane nie su vhodne na zavodne okruhy ,:D

my sa tu nebavime o zavodnych okruhoch ani o track days ale o lepsich brzdach na kazdodenne pouzivanie....
tie kotuce montujeme od kedy sa vyrabaju a su to stovky aut...a nikdy sa nikto nestazoval ze by sa zvlnili, hadzali praskali a podobne nezmysli... vravim iba o tom nic viac.


Ano hadzavost sa moze prejavovat neskor aj ked vymenis nove kotuce.. moze byt trafeny naboj atd...
Ex Golf IV
Aktual Polo- Odpadlík///Link -> Leon MK2
Obrázok

swenak
Vodič
Vodič
Príspevky: 128
Dátum registrácie: 02.01.2010 22:36

Hádzavosť kotúčov - Trasenie do volantu

Príspevok od používateľa swenak »

Zase tvrdenia, o ktorých nepíše výrobca. Kde sa o tom dočítam? Okrem toho, tvrdenie, k čomu je tam uhlík je tiež podľa mňa nesprávne. Prepáč, ale to sú také tie rečičky, ktoré neurazia, ale .... rovnako, ako že sa nikto nikdy nesťažoval a montujeme stovky kusov. Aj keby sa nesťažoval, tak by to nič neznamenalo. V Datarte tiež predali stovky TV a nikto si nesťažoval Ono to málo kto rieši, často to ani nepozná, ak aj pozná, nepovie. A aj keď povie, tak kto si robí štatistiku, kto, prečo, po koľkých km ... si sťažoval? A kto ju potom zdieľa?

A nebavíme sa tu o závodoch, to je jasné a ani som o tom nepísal, výkon ale nie je len závodenie a v tom videu sa tiež nehovorí len o závodení. Ale ani pre bežnú jazdu vŕtanie nie je moc prínos, len snáď v tom mokre. Dierky sa zanesú bordelom, hrdza je tam ako doma. Ale materiál chýba, nemá čo trieť, nemá sa kde odvádzať teplo, ...

Nevravím, že sú zlé, ale písať to ako hotovú vec, že Sport je lepší, je minimálne diskutabilné.
Golf 5 GTI Edition 30, DSG
Golf 6 GTI Edition 35, DSG

Napísať odpoveď

Návrat na "Golf V / Jetta"