CLIMATRONIC-klapka čerstvého a recirkulovaného vzduchu

2003 - 2009

Moderátor: DEDO1

skeblo
Vodič
Vodič
Príspevky: 191
Dátum registrácie: 24.12.2016 16:03
Bydlisko: Zvolen

Re: CLIMATRONIC-klapka čerstvého a recirkulovaného vzduchu

Príspevok od používateľa skeblo »

Tak k tej mojej chybe, prave som sa vratil z 15km vyletiku a moje zistenia 1. Ked je kladka zavreta tlacitko svieti a AC vypnute tak sa okna rosia - predpokladam ze je zavreta. 2. Ked kladka je otvorena nesvieti tlacitko tak pri vypnutej AC sa okna nerosia - predpokladam ze kladka jr otvorena a kabina z vnutra dycha. Tak kladka sa hadam nataca. Viac budem zistovat ked bude teplejsie a to priamo pozriem na tu kladku a jej pohyb kef dam dole pelovy filter. Vedel by mi niekto poslat cislo alebo obr. Tej kladky? Vdaka
VW Golf 5 Variant TDI, r.v.04/2008, AZV 100kW, 6 manuál

salko
Jazdec
Jazdec
Príspevky: 300
Dátum registrácie: 25.07.2011 11:16
Bydlisko: Bratislava

Re: CLIMATRONIC-klapka čerstvého a recirkulovaného vzduchu

Príspevok od používateľa salko »

Este maly dovetok, tvoj golf by mal mat uz iba 5 motorcekovy system. Moj mal 6 motorčekov. Rozdiel je prave v tej klapke pre vnutorny obeh. Starsie systemy mali na toto 2 klapky (17,18) a jedna bola vyslovene na vnutorny okruh a druha na regulaciu, kolko vzduchu ma vpustit zvonku na zaklade rychlosti auta. Novsie systemy si vystacili uz iba s jednou klapkou, ktora to dokazala obsluzit naraz.
Ked sa dostanes na tu diagnostiku, co som sem postoval PDF, tak kanal 13 az 18 su klapky.
13.0 je pozadovana analogova hodnota od RJ, 13.1 je pozadovana digitalna hodnota a 13.2 je skutocne namerana digitalna hodnota. 13.3 a 4 su min a max hodnoty. A prave 13.2 je zaujimave sledovat, ze ci neskace. Ked je vydraty odpor, tak nevie spravne urcit digitalnu hodnotu a vracia do RJ mierne posunutu hodnotu. RJ sa potom snazi nanovo nastavit polohu klapky a takto to robi dokolecka a preto tie zvuky ako cvakajuci budik. V istych pripadoch, ked sa uz nevie RJ prekusat cez tento odpor a velmi mu to skace, tak to vyhodnoti ako chybu.
13.2 by mala chodit plynulo, ziadne divoke skoky. 13 je lava strana, 14 prava, 15 a 16 je na nohy na na tvar (neviem uz ktora je ktora) a 17 je vnutorny okruh a 18 je naporova klapka.
Na starom golfe som mal napr 17 v otvorenej polohe v poriadku, ale ked sa uzavrel vnutorny okruh, tak to cvakalo.
Sadzomet Golf 6, 2011, 77kW [CAYC]

skeblo
Vodič
Vodič
Príspevky: 191
Dátum registrácie: 24.12.2016 16:03
Bydlisko: Zvolen

Re: CLIMATRONIC-klapka čerstvého a recirkulovaného vzduchu

Príspevok od používateľa skeblo »

A vedel by si mi povedat ze aku tam mam ja tu klapku. Su aj ns obr. V prvom prispevku, lebo mam moznost kupit za 10e aj jadnu a druhu tiez za 10 e aj tu druhu
VW Golf 5 Variant TDI, r.v.04/2008, AZV 100kW, 6 manuál

salko
Jazdec
Jazdec
Príspevky: 300
Dátum registrácie: 25.07.2011 11:16
Bydlisko: Bratislava

Re: CLIMATRONIC-klapka čerstvého a recirkulovaného vzduchu

Príspevok od používateľa salko »

Sorry, uz si nepamatam. Bolo to davno a tym, ze som menil 5 zo 6, tak to mam v hlave domixovane. Ale je mozne ze obe maju rovnake cisla a iba rozdielny ten biely diel.
Sadzomet Golf 6, 2011, 77kW [CAYC]

skeblo
Vodič
Vodič
Príspevky: 191
Dátum registrácie: 24.12.2016 16:03
Bydlisko: Zvolen

Re: CLIMATRONIC-klapka čerstvého a recirkulovaného vzduchu

Príspevok od používateľa skeblo »

A ako mam nastavit climatronic a pozorovat tu hodnotu 13.2, na gombiku klapky mam dva symboli zakrutenu sipku a zakrutenu sipku a v nej A. Mne nic necvaka a ked stlacam ten gombik s klapkami tak pocut ako sa natacaju.
VW Golf 5 Variant TDI, r.v.04/2008, AZV 100kW, 6 manuál

salko
Jazdec
Jazdec
Príspevky: 300
Dátum registrácie: 25.07.2011 11:16
Bydlisko: Bratislava

Re: CLIMATRONIC-klapka čerstvého a recirkulovaného vzduchu

Príspevok od používateľa salko »

Nie 13.2 ale 17.2. Da sa to napr. tak, ze ostreknes celne sklo. Vtedy sa uzavrie vnutorny okruh. Bohuzial to funguje az tusim na 5 stupnov.
Sadzomet Golf 6, 2011, 77kW [CAYC]

Napísať odpoveď

Návrat na "Golf V / Jetta"