FAQ - časté otázky...Čítajte skôr než sa spýtate
Moderátor: DEDO1
- Milky_06
- VWsenior
- Príspevky: 2144
- Dátum registrácie: 25.12.2010 10:27
- Bydlisko: Partizánske
Re: FAQ - časté otázky...Čítajte skôr než sa spýtate
výmena pedálov http://r32.blog.cz/ dnes sa idem do toho pustiť
Golf V - 1.9 TDI (77kW) <BXE> čipnute na 140PS Môj GOLF-ík - ex
Honda CR-V 2.2I CDTI ES EXECUTIVE
Honda CR-V 2.2I CDTI ES EXECUTIVE
- Marťas13
- Vodič
- Príspevky: 111
- Dátum registrácie: 22.06.2014 15:33
- Bydlisko: Michalovce
Re: FAQ - časté otázky...Čítajte skôr než sa spýtate
Renovácia madiel dverí
Rozobral som tapacír dverí https://www.youtube.com/watch?v=khAceNYE6D8" onclick="window.open(this.href);return false; - tu je postup podrobný na rozobratie
vyskrutkoval som dole madla,z vnútornej strany ich držali tri torxy,povyťahoval spínače a z madiel obrusil tú gumu brusnými papiermi.Najprv drsnými a nakoniec 400-kou až úplne do hladka..nastriekal som dve vrsty základu na plasty a nakoniec čiernu matnú ja som mal aj ušúchane výpinače od prstov,tak som ich prelepil páskou a striekol konce striebornou aby som ušetril za nový hlavný prepinač tu máte výsledok..Je to strašná babračka ale robíte to pre seba tak majte trpezlivosť lebo niet nad pocit keď si niečo spravite sami viem že je najjednoduchšie kúpiť z netu nové Je to tak na pol hodinu brúsenia s jedným madlom ak to chcete mať aspoň tak ako ja,dokiaľ všetká ta guma zíde a vybrúsiš to do hladka najťažšia je šoferová strana s tým madlom od vypínačom je strašna babračka Je možnosť kúpiť na nete aj nové madla alebo vo vw,ale zase je to len guma a zas sa to tak isto ošúcha..dve vrstvy základu a dve vrsty laku sa nedaju porovnávať s gumu..budem rád ak som niekomu pomohol
Rozobral som tapacír dverí https://www.youtube.com/watch?v=khAceNYE6D8" onclick="window.open(this.href);return false; - tu je postup podrobný na rozobratie
vyskrutkoval som dole madla,z vnútornej strany ich držali tri torxy,povyťahoval spínače a z madiel obrusil tú gumu brusnými papiermi.Najprv drsnými a nakoniec 400-kou až úplne do hladka..nastriekal som dve vrsty základu na plasty a nakoniec čiernu matnú ja som mal aj ušúchane výpinače od prstov,tak som ich prelepil páskou a striekol konce striebornou aby som ušetril za nový hlavný prepinač tu máte výsledok..Je to strašná babračka ale robíte to pre seba tak majte trpezlivosť lebo niet nad pocit keď si niečo spravite sami viem že je najjednoduchšie kúpiť z netu nové Je to tak na pol hodinu brúsenia s jedným madlom ak to chcete mať aspoň tak ako ja,dokiaľ všetká ta guma zíde a vybrúsiš to do hladka najťažšia je šoferová strana s tým madlom od vypínačom je strašna babračka Je možnosť kúpiť na nete aj nové madla alebo vo vw,ale zase je to len guma a zas sa to tak isto ošúcha..dve vrstvy základu a dve vrsty laku sa nedaju porovnávať s gumu..budem rád ak som niekomu pomohol
EX Golf lll 1.9 D 47kw.
EX Golf V 1.9 TDi 77kw BKC.
Octavia ll 2.0 TDI 103 Kw BMM
EX Golf V 1.9 TDi 77kw BKC.
Octavia ll 2.0 TDI 103 Kw BMM
-
- Vodič
- Príspevky: 70
- Dátum registrácie: 03.03.2013 14:38
- Bydlisko: Výčapy-Opatovce okres Nitra
Re: DIY -Vymena oleja a filtra v DSG Prevodovke
PRIZRAKUS napísal:Tak a je tu dalsie pokracovanie mojich pokusov. Tentokrat je to vymena oleja a filtra v DSG prevodovke.
Robil som to trocha netradicnym sposobom, cez otvor pre olejovy filter, kedze som nemal specialny pripravok na plnenie zo spodu, cez olejovu vanu.
Potrebny material:
6l - DSG prevodovy olej Cislo dielu G052182A2 (odporucam kupit od clena na VW CZ - AVANTI)
1ks - olejovy filter (AVANTI doda s olejom)
1ks - tesnenie, Cislo dielu N091084501
Naradie:
10mm - nastrckovy kluc na bateriu
13mm - nastrckovy kluc na skrutky ktore drzia na mieste plast pod bateriou
14mm - imbus kluc na olejovu zatku
8mm - imbus kluc na plastovu "overflow" trubicku
24mm - nastrckovy kluc na olejovy filter
5,5 litra ide aj do passata 4motion????
Postup:
1) otvorit kapotu, odpojit bateriu a vybrat plast ktory drzi bateriu na mieste (3 skrutky)
Po tom sa naskytne pohlad na miesto kde je vydno filter
2) vliezt pod auto a odskrutkovat vypustaciu zatku na olejovej vani DSG prevodovky, pri tomto nezabudnut vybrat aj tu plastovu trubku ktora je vydno ked sa zatka odskrutkuje.
Bez odstranenia tejto plastovej trubky vsetok olej nevytecie
3) Ked vsetok olej vytecie, treba vlozit spet plastovu trubku, zaskrutkovat zatku a koncentrovat sa na odstranenie filtru
4) Teraz bude treba doplnit olej. Ja som si prisposobil lievik trochou plastovej trubky, ktoru som vopchal do stredu otvoru pod filtrom. Po tejto uprave som zacal liat 5.5l DSG oleja
5) po doplneni oleja treba dat na miesto filter, namontovat a zapojit bateriu
6) nastartovat motor, zaradit kazdu poziciu tak na 3 sekundy a vratit do pozicie P, ked bude teplota DSG oleja na urovni medzi 35-45C, NEVYPINAT motor, vliezt pod auto, odskrutkovat vypustaci srob, PLASTOVA TRUBKA OSTAVA TAM, a cakat kym vytecie prebytocny olej (do jedneho litra, nie viac). Ked uz bude olej len tak kvapkat, dat zatku spat a dotiahnut.
Uz len zostava radovat sa z dobre vykonanej prace.
Samozrejme vsetky opravy vykonavam na vlastne riziko a takisto odporucam, pokial si neverite, dajte auto skolenej osobe, , v pripade nudze do autorizovaneho servisu.
vw passat cc 3.6 fsi 4motion 2010
- Rades
- Jazdec
- Príspevky: 482
- Dátum registrácie: 02.08.2015 11:05
- Bydlisko: Martin
Re: FAQ - časté otázky...Čítajte skôr než sa spýtate
Tak aj ja pripájam návod na LED v kufri.
Svieti to asi takto:
Zo zvyšku plavajucej podlahy, alebo hocicioho som si spravil trojuholnik, aby som svetlo nasmeroval viac do stredu kufra a aby nesvietilo len dole. bolo tam treba vyrezat drazky aby to sadlo do toho rebrovania kde je aj origo svetielko.
Potom som to strelok ciernym sprejom a obojstrannou paskou prilepil do rebrovania. Na obe strany. Potom som na LED pasik (použil som zvysok nevodotesneho s diodami SMD3528) pripajkoval kablik a na jeho koniec (na +) osadil 2x odpor, aby som mal sucet 3,5 Ohm, tolko ma klasicka ziarovka. Odpor koli tomu aby LEd pas neostal "tliet" po zatvoreni kufra.
Odpory isli do zmrstovacej buzirky, aby nedoslo k skratu:
Nakoniec som prilepil LED pas obojstrannou paskou (ja pouzivam penovu, lebo tej co je na pase neverim a stava sa mi, ze nedrzi dobre) na pripravene trojuholniky a natiahol kable k original svetielku, kde som ich osadil do koncovky a stiahol kablovymi svorkami, aby sa mi nevytiahli. Zasunul som koncovku do otvoru po originaj svetielku a osadil som aj svetielko, ale nepripojene. To je vse. Dufam, ze niekomu pomoze. Keby boli nejasnosti, kludne piste. Mam aj LED pasy, lebo s tym robim, aj ine farby samozrejme a aj vodotesne.
Svieti to asi takto:
Zo zvyšku plavajucej podlahy, alebo hocicioho som si spravil trojuholnik, aby som svetlo nasmeroval viac do stredu kufra a aby nesvietilo len dole. bolo tam treba vyrezat drazky aby to sadlo do toho rebrovania kde je aj origo svetielko.
Potom som to strelok ciernym sprejom a obojstrannou paskou prilepil do rebrovania. Na obe strany. Potom som na LED pasik (použil som zvysok nevodotesneho s diodami SMD3528) pripajkoval kablik a na jeho koniec (na +) osadil 2x odpor, aby som mal sucet 3,5 Ohm, tolko ma klasicka ziarovka. Odpor koli tomu aby LEd pas neostal "tliet" po zatvoreni kufra.
Odpory isli do zmrstovacej buzirky, aby nedoslo k skratu:
Nakoniec som prilepil LED pas obojstrannou paskou (ja pouzivam penovu, lebo tej co je na pase neverim a stava sa mi, ze nedrzi dobre) na pripravene trojuholniky a natiahol kable k original svetielku, kde som ich osadil do koncovky a stiahol kablovymi svorkami, aby sa mi nevytiahli. Zasunul som koncovku do otvoru po originaj svetielku a osadil som aj svetielko, ale nepripojene. To je vse. Dufam, ze niekomu pomoze. Keby boli nejasnosti, kludne piste. Mam aj LED pasy, lebo s tym robim, aj ine farby samozrejme a aj vodotesne.