Hmlovky ako daylight BORA
Moderátor: xmon
Pravidlá fóra
Vitajte v sekcii Golf IV / Bora. Pokial ste tu prvý raz tak si prosím prečítajte Pravidlá . Prv než založíte novú tému, prejdite si tému Často kladené otázky - FAQ , prípadne vyskúšajte vyhľadávanie.
Vitajte v sekcii Golf IV / Bora. Pokial ste tu prvý raz tak si prosím prečítajte Pravidlá . Prv než založíte novú tému, prejdite si tému Často kladené otázky - FAQ , prípadne vyskúšajte vyhľadávanie.
- Dimi3
- Vodič
- Príspevky: 120
- Dátum registrácie: 20.08.2008 21:48
- Bydlisko: Zlate moravce
Hmlovky ako daylight BORA
Nazdar, chcel by som si zapojiť hmlovky ako denne svietenie, tzn. že by som chcel aby sa rozsvietili hneď ako otočím klúčikom do druhej polohy.(vypínač svetiel poloha "0")
ALE!
Aby sa vypli po prepnutí vypínača svetiel do polohy stretávacích svetiel.
Je to možné?
Máte s tým skúsenosti?
Ďakujem za odpovede.
ALE!
Aby sa vypli po prepnutí vypínača svetiel do polohy stretávacích svetiel.
Je to možné?
Máte s tým skúsenosti?
Ďakujem za odpovede.
Aktuálne: VW JETTA MK6 2.0 TDI CFFB DSG - Čip 184ps a premapovanie DSG od RB-Digital
Boli: VW Golf II 1.6 TD * Alfa Romeo 159 2,4jtdm (@250ps) * VW Bora 1,9TDI(ASV@140ps)
Boli: VW Golf II 1.6 TD * Alfa Romeo 159 2,4jtdm (@250ps) * VW Bora 1,9TDI(ASV@140ps)
-
- VWjunior
- Príspevky: 1512
- Dátum registrácie: 26.12.2009 11:01
- Bydlisko: námestovo
Re: Hmlovky ako daylight BORA
primitivna vec kupis 2 rele a ideš...
0944922443, rad pomožem kde možem
-
- Vodič
- Príspevky: 135
- Dátum registrácie: 20.09.2008 14:44
Re: Hmlovky ako daylight BORA
Myslim, ze bude stacit jedno RELE, napojis ho na vyvod, ktory nieje na hlavnom vypinaci svetiel v europskej verzii pouzity, oznacenie ma TFL, je tam 12V ak je vypinac svetiel v polohe "0". Na spodku releoveho drziaka, na matici, oznacena je cislom 30, je 12V aj pri vytiahnutom kluci, hodilo by sa to este prehnat cez poistku, potom do rele na silovu cast, ovladanie bude z toho TFL. Mozes to pouzit aj napriklad ako ComingHome alebo LeavingHome, da sa to ovladat vystupom z neoriginalneho alarmu.
- Dimi3
- Vodič
- Príspevky: 120
- Dátum registrácie: 20.08.2008 21:48
- Bydlisko: Zlate moravce
Re: Hmlovky ako daylight BORA
sefec napísal:Myslim, ze bude stacit jedno RELE, napojis ho na vyvod, ktory nieje na hlavnom vypinaci svetiel v europskej verzii pouzity, oznacenie ma TFL, je tam 12V ak je vypinac svetiel v polohe "0". Na spodku releoveho drziaka, na matici, oznacena je cislom 30, je 12V aj pri vytiahnutom kluci, hodilo by sa to este prehnat cez poistku, potom do rele na silovu cast, ovladanie bude z toho TFL. Mozes to pouzit aj napriklad ako ComingHome alebo LeavingHome, da sa to ovladat vystupom z neoriginalneho alarmu.
1.
Môžem použiť takýto typ relé a zapojenie? (Prepínacie relé)
Po prepnutí vypínača do inej polohy ako "0" sa stratí napätie na kontaktoch 85-86 a relé sa vráti do východzej polohy na konktak 87a ? Alebo zostane na 87 a na 87a sa prepne po opätovnom napätí na kontaktoch 85-86?
2.
Kam od poistky najbližšie na hmlovky?
Najprv ma napadlo že na vipínač svetiel na konektor hmloviek ale ten bude zase ovládať nejaké relé takže by som ho asi upiekol tým prúdom. Neviem či musím ťahať nový kábel k hmlovkám alebo je niekde nejaká svorkovnica kde sa napojím?
Aktuálne: VW JETTA MK6 2.0 TDI CFFB DSG - Čip 184ps a premapovanie DSG od RB-Digital
Boli: VW Golf II 1.6 TD * Alfa Romeo 159 2,4jtdm (@250ps) * VW Bora 1,9TDI(ASV@140ps)
Boli: VW Golf II 1.6 TD * Alfa Romeo 159 2,4jtdm (@250ps) * VW Bora 1,9TDI(ASV@140ps)
-
- Vodič
- Príspevky: 135
- Dátum registrácie: 20.09.2008 14:44
Re: Hmlovky ako daylight BORA
Noo... kedze ty uz hmlovky mas, co ja som dorabal, to boli nove kable... a vsetko dookola...
Musis trochu inak... Treba zistit ci na silovy "privodny" kontakt na rele pre hmlovky, ktore by si mal mat zasunute v drziaku pod volantom prichadza prud aj vtedy ak je auto nastartovane a vypinac v polohe "0", ak teda nie je, pripojis to zapojenie ako si kreslil z tvojho rele priamo na silovy vyvod (cez poistku) siloveho originalneho rele, takto by si nemusel tahat nove kable az ku svetlam, pouzijes tie co uz su.
Pozeral som zapojenia v bore (jette) rocnik 1998 a vyssie ale nie som si isty ci by v pripade, ked by ten prud bol na privodnej silovej svorke rele pre hmlovky, ci by teda bolo mozne ovladat priamo to rele len prepojenim vyvodov v Euro-prepinaci svetiel. To uz by chelo podrobnejsie "setrenie".
Musis trochu inak... Treba zistit ci na silovy "privodny" kontakt na rele pre hmlovky, ktore by si mal mat zasunute v drziaku pod volantom prichadza prud aj vtedy ak je auto nastartovane a vypinac v polohe "0", ak teda nie je, pripojis to zapojenie ako si kreslil z tvojho rele priamo na silovy vyvod (cez poistku) siloveho originalneho rele, takto by si nemusel tahat nove kable az ku svetlam, pouzijes tie co uz su.
Pozeral som zapojenia v bore (jette) rocnik 1998 a vyssie ale nie som si isty ci by v pripade, ked by ten prud bol na privodnej silovej svorke rele pre hmlovky, ci by teda bolo mozne ovladat priamo to rele len prepojenim vyvodov v Euro-prepinaci svetiel. To uz by chelo podrobnejsie "setrenie".
- Dimi3
- Vodič
- Príspevky: 120
- Dátum registrácie: 20.08.2008 21:48
- Bydlisko: Zlate moravce
Re: Hmlovky ako daylight BORA
No paráda to by vlastne stačilo prepojiť na vypínači svetiel konektor TFL a konektor hmloviek.sefec napísal:Noo... kedze ty uz hmlovky mas, co ja som dorabal, to boli nove kable... a vsetko dookola...
Musis trochu inak... Treba zistit ci na silovy "privodny" kontakt na rele pre hmlovky, ktore by si mal mat zasunute v drziaku pod volantom prichadza prud aj vtedy ak je auto nastartovane a vypinac v polohe "0", ak teda nie je, pripojis to zapojenie ako si kreslil z tvojho rele priamo na silovy vyvod (cez poistku) siloveho originalneho rele, takto by si nemusel tahat nove kable az ku svetlam, pouzijes tie co uz su.
Pozeral som zapojenia v bore (jette) rocnik 1998 a vyssie ale nie som si isty ci by v pripade, ked by ten prud bol na privodnej silovej svorke rele pre hmlovky, ci by teda bolo mozne ovladat priamo to rele len prepojenim vyvodov v Euro-prepinaci svetiel. To uz by chelo podrobnejsie "setrenie".
Musím len premerať prívodné silové napätie na origo rele hmloviek...myslím ale že tam určite po zopnutí kľúča bude.
Ale aj tak si spravím či už na prepoji konektorov alebo od TFL k novému rele nejaký vypínač.
Predsa len niekedy je dobre ostať v utajení aj s naštartovaným motorom
Ostáva mi teda len nájsť to relé.
A zistiť ktorý pin je na hmlovky.
Príde mi to tak že tam je tých relé nejak málo. Ktoré by to mohlo byť?
Naposledy upravil/-a Dimi3 v 20.12.2014 11:37, upravené celkom 1 krát.
Aktuálne: VW JETTA MK6 2.0 TDI CFFB DSG - Čip 184ps a premapovanie DSG od RB-Digital
Boli: VW Golf II 1.6 TD * Alfa Romeo 159 2,4jtdm (@250ps) * VW Bora 1,9TDI(ASV@140ps)
Boli: VW Golf II 1.6 TD * Alfa Romeo 159 2,4jtdm (@250ps) * VW Bora 1,9TDI(ASV@140ps)
-
- Vodič
- Príspevky: 135
- Dátum registrácie: 20.09.2008 14:44
Re: Hmlovky ako daylight BORA
No ale dávaš "OOOOOBROVSKE OOOOBRAZKY", pin na vypinaci oznaceny NL su predne hmlofky a NFL su zadne...
No a je mozne ze je tam vyssi prechodovy prud, treba pomerat.
No a je mozne ze je tam vyssi prechodovy prud, treba pomerat.
- Dimi3
- Vodič
- Príspevky: 120
- Dátum registrácie: 20.08.2008 21:48
- Bydlisko: Zlate moravce
Re: Hmlovky ako daylight BORA
Tiež som rozmýšľal nad tým prechodovým prúdom ovládania..uvidíme.
Ale začína mi to byť trochu nejasné, kde je napríklad relé na svetlá? To ide priamo len cez vypínač svetiel?
Potom tak isto mi nesedí ani pozícia hmlového relé. Malo by byť na pozícii 1. a je na 2. ak je to ono...podla tohto obrázku by to malo byť relé výklponého zadku...
čo ja nemám, iba obyčajný kufor.
Musím si spojazdniť ELSU aby som ma lschémy, bo v scane "Jak na to" sú nečítatelné.
Ale začína mi to byť trochu nejasné, kde je napríklad relé na svetlá? To ide priamo len cez vypínač svetiel?
Potom tak isto mi nesedí ani pozícia hmlového relé. Malo by byť na pozícii 1. a je na 2. ak je to ono...podla tohto obrázku by to malo byť relé výklponého zadku...
čo ja nemám, iba obyčajný kufor.
Musím si spojazdniť ELSU aby som ma lschémy, bo v scane "Jak na to" sú nečítatelné.
Aktuálne: VW JETTA MK6 2.0 TDI CFFB DSG - Čip 184ps a premapovanie DSG od RB-Digital
Boli: VW Golf II 1.6 TD * Alfa Romeo 159 2,4jtdm (@250ps) * VW Bora 1,9TDI(ASV@140ps)
Boli: VW Golf II 1.6 TD * Alfa Romeo 159 2,4jtdm (@250ps) * VW Bora 1,9TDI(ASV@140ps)
-
- Vodič
- Príspevky: 135
- Dátum registrácie: 20.09.2008 14:44
Re: Hmlovky ako daylight BORA
odporucam tuto stranku...
http://vwts.ru/index.php?p=vw_golf4_1j
sekcia:
Электрооборудование / Electrical equipment
najdes tu schemy v pdf, a fsecko mozne.... mas na tej stranke zabavu na cele vianoce...
http://vwts.ru/index.php?p=vw_golf4_1j
sekcia:
Электрооборудование / Electrical equipment
najdes tu schemy v pdf, a fsecko mozne.... mas na tej stranke zabavu na cele vianoce...
- Dimi3
- Vodič
- Príspevky: 120
- Dátum registrácie: 20.08.2008 21:48
- Bydlisko: Zlate moravce
Re: Hmlovky ako daylight BORA
Tie ruske schemy som si pozeral ale nič...vôbec som sa nechytal. Su síce perfektne spracované ale azbuku vôbec neovládam bol som v nich totálne stratený.
Takže prepojiť TFL a NL ?
A na prepoj osadiť jeden vypínač?
Takže prepojiť TFL a NL ?
A na prepoj osadiť jeden vypínač?
Aktuálne: VW JETTA MK6 2.0 TDI CFFB DSG - Čip 184ps a premapovanie DSG od RB-Digital
Boli: VW Golf II 1.6 TD * Alfa Romeo 159 2,4jtdm (@250ps) * VW Bora 1,9TDI(ASV@140ps)
Boli: VW Golf II 1.6 TD * Alfa Romeo 159 2,4jtdm (@250ps) * VW Bora 1,9TDI(ASV@140ps)