Hmlovky ako daylight BORA
Moderátor: xmon
Pravidlá fóra
Vitajte v sekcii Golf IV / Bora. Pokial ste tu prvý raz tak si prosím prečítajte Pravidlá . Prv než založíte novú tému, prejdite si tému Často kladené otázky - FAQ , prípadne vyskúšajte vyhľadávanie.
Vitajte v sekcii Golf IV / Bora. Pokial ste tu prvý raz tak si prosím prečítajte Pravidlá . Prv než založíte novú tému, prejdite si tému Často kladené otázky - FAQ , prípadne vyskúšajte vyhľadávanie.
-
- Vodič
- Príspevky: 135
- Dátum registrácie: 20.09.2008 14:44
Re: Hmlovky ako daylight BORA
Skus si to na zaciatok, len tak pokusne "nabastlit"...
A tie schemy niesu vsetky ruske, su tam aj take ako v navode JAK NA TO... GOLF/BORA ale su lepsej kvalitky a po anglicky.
A tie schemy niesu vsetky ruske, su tam aj take ako v navode JAK NA TO... GOLF/BORA ale su lepsej kvalitky a po anglicky.
- Dimi3
- Vodič
- Príspevky: 120
- Dátum registrácie: 20.08.2008 21:48
- Bydlisko: Zlate moravce
Re: Hmlovky ako daylight BORA
Tak som to pokusne "nabastlil".
Fungovalo to presne podla očakávania, hmlovky svietili len keď bol vypínač v polohe "0" a zopnutý klúčik zapalovania.
Čo sa týka prechodového prúdu nameral som pri naštartovanom aute cca 8-9A.
Vypínač mám kolýskový 6.5A 250V, 13A 125V, čiže keď som to prepočítal na napätie 14.5V mal by zniesť 112A
Môžem ho tam použiť?
Daľej neviem ako sa napojiť na ten NL konektor, resp. nadpojiť naň kábel.
Nechcem ho rozpájať..., alebo iná možnosť nie je?
Mimochodom veľmi Ďakujem za radu...
Fungovalo to presne podla očakávania, hmlovky svietili len keď bol vypínač v polohe "0" a zopnutý klúčik zapalovania.
Čo sa týka prechodového prúdu nameral som pri naštartovanom aute cca 8-9A.
Vypínač mám kolýskový 6.5A 250V, 13A 125V, čiže keď som to prepočítal na napätie 14.5V mal by zniesť 112A
Môžem ho tam použiť?
Daľej neviem ako sa napojiť na ten NL konektor, resp. nadpojiť naň kábel.
Nechcem ho rozpájať..., alebo iná možnosť nie je?
Mimochodom veľmi Ďakujem za radu...
Aktuálne: VW JETTA MK6 2.0 TDI CFFB DSG - Čip 184ps a premapovanie DSG od RB-Digital
Boli: VW Golf II 1.6 TD * Alfa Romeo 159 2,4jtdm (@250ps) * VW Bora 1,9TDI(ASV@140ps)
Boli: VW Golf II 1.6 TD * Alfa Romeo 159 2,4jtdm (@250ps) * VW Bora 1,9TDI(ASV@140ps)
-
- Vodič
- Príspevky: 135
- Dátum registrácie: 20.09.2008 14:44
Re: Hmlovky ako daylight BORA
Napis typove oznacenie toho vypinaca... a ten NL konektor velmi neries, strihat zbytocne, ak mas nastroj na "vypichovanie" konektorov, vypichni vystup NL a "namotaj" sa na koniec fastonu a poisti cinovanim, pozor aby si to neprehrial..., ked bude treba da sa to dat do povodneho stavu.
- Dimi3
- Vodič
- Príspevky: 120
- Dátum registrácie: 20.08.2008 21:48
- Bydlisko: Zlate moravce
Re: Hmlovky ako daylight BORA
No práve ten nástroj nemám...som si myslel že to bude stačiť odistiť- nestačilosefec napísal:Napis typove oznacenie toho vypinaca... a ten NL konektor velmi neries, strihat zbytocne, ak mas nastroj na "vypichovanie" konektorov, vypichni vystup NL a "namotaj" sa na koniec fastonu a poisti cinovanim, pozor aby si to neprehrial..., ked bude treba da sa to dat do povodneho stavu.
Zoženiem si ten vypichovák, videl som už všeliake svorky a dopojovačky ale velmi sa mi to npáčilo, vždy to prereže kábel.
Aktuálne: VW JETTA MK6 2.0 TDI CFFB DSG - Čip 184ps a premapovanie DSG od RB-Digital
Boli: VW Golf II 1.6 TD * Alfa Romeo 159 2,4jtdm (@250ps) * VW Bora 1,9TDI(ASV@140ps)
Boli: VW Golf II 1.6 TD * Alfa Romeo 159 2,4jtdm (@250ps) * VW Bora 1,9TDI(ASV@140ps)
-
- Vodič
- Príspevky: 135
- Dátum registrácie: 20.09.2008 14:44
Re: Hmlovky ako daylight BORA
Stačí správne si poohýbať dopisnú sponu...
- Dimi3
- Vodič
- Príspevky: 120
- Dátum registrácie: 20.08.2008 21:48
- Bydlisko: Zlate moravce
Re: Hmlovky ako daylight BORA
Takže je to zapojené.
Snáď je ten vypínač OK
Pre istotu som odmeral odpor na konektore a koncovke kábla ktorý som letoval, bol rovnaký ako tom ktorý som len lisoval.
Ak by bol ten spoj ktorý som letoval studený mal by väčší odpor nie?
Snáď je ten vypínač OK
Pre istotu som odmeral odpor na konektore a koncovke kábla ktorý som letoval, bol rovnaký ako tom ktorý som len lisoval.
Ak by bol ten spoj ktorý som letoval studený mal by väčší odpor nie?
Aktuálne: VW JETTA MK6 2.0 TDI CFFB DSG - Čip 184ps a premapovanie DSG od RB-Digital
Boli: VW Golf II 1.6 TD * Alfa Romeo 159 2,4jtdm (@250ps) * VW Bora 1,9TDI(ASV@140ps)
Boli: VW Golf II 1.6 TD * Alfa Romeo 159 2,4jtdm (@250ps) * VW Bora 1,9TDI(ASV@140ps)
-
- Vodič
- Príspevky: 135
- Dátum registrácie: 20.09.2008 14:44
Re: Hmlovky ako daylight BORA
Owka, tak nech to sluzi...
- Dimi3
- Vodič
- Príspevky: 120
- Dátum registrácie: 20.08.2008 21:48
- Bydlisko: Zlate moravce
Re: Hmlovky ako daylight BORA
Tak trošku mi ten vypínač zadymil...katastrofa.
Kolískový vypínač za 1,5€ aj tak dopadol, hlavne že bol na 8A pri 250V, 16A pri 120V.
Musím to prehnať cez relé inak to nevidím
Kolískový vypínač za 1,5€ aj tak dopadol, hlavne že bol na 8A pri 250V, 16A pri 120V.
Musím to prehnať cez relé inak to nevidím
Aktuálne: VW JETTA MK6 2.0 TDI CFFB DSG - Čip 184ps a premapovanie DSG od RB-Digital
Boli: VW Golf II 1.6 TD * Alfa Romeo 159 2,4jtdm (@250ps) * VW Bora 1,9TDI(ASV@140ps)
Boli: VW Golf II 1.6 TD * Alfa Romeo 159 2,4jtdm (@250ps) * VW Bora 1,9TDI(ASV@140ps)
-
- Vodič
- Príspevky: 135
- Dátum registrácie: 20.09.2008 14:44
Re: Hmlovky ako daylight BORA
no... nie je vypinac ako vypinac. Kontakty vypinaca pre 250V nie su stavane na vysoky prud. Kdezto 12V vypinace pre auto-pouzitie ano.
- Dimi3
- Vodič
- Príspevky: 120
- Dátum registrácie: 20.08.2008 21:48
- Bydlisko: Zlate moravce
Re: Hmlovky ako daylight BORA
Ale on sa úplne roztavil...Skúsim ho doma ešte pohľadať a nafotiť.
Neviem však prečo sa zohrial, či sa zohriali spoje čo som lisoval spojky a potom nasunul na vypínač alebo sa zohrial samotný vypínač.
Jedine že by to bolo kvôli tomu že vypínač bol na 16A 120V striedavých a keď som ho ja pripojil na jednosmerný ta kto nezvládol.
Fakt neviem, nechcem totiž aby mi to zase zadymilo a bojím sa že keď to zapojím cez relé aj tak tam bude nejaký studený spoj a bude si to pekne tlieť pod palubovkou.
Neviem však prečo sa zohrial, či sa zohriali spoje čo som lisoval spojky a potom nasunul na vypínač alebo sa zohrial samotný vypínač.
A k tomuto... Veď keď je raz prúd 16A tak je 16A nemôže byť iný 16A prúd väčší alebo menší veď to je predsa veličina ktorá sa meria a jej veľkosť sa vyjadruje v ampéroch.sefec napísal:no... nie je vypinac ako vypinac. Kontakty vypinaca pre 250V nie su stavane na vysoky prud. Kdezto 12V vypinace pre auto-pouzitie ano.
Jedine že by to bolo kvôli tomu že vypínač bol na 16A 120V striedavých a keď som ho ja pripojil na jednosmerný ta kto nezvládol.
Fakt neviem, nechcem totiž aby mi to zase zadymilo a bojím sa že keď to zapojím cez relé aj tak tam bude nejaký studený spoj a bude si to pekne tlieť pod palubovkou.
Aktuálne: VW JETTA MK6 2.0 TDI CFFB DSG - Čip 184ps a premapovanie DSG od RB-Digital
Boli: VW Golf II 1.6 TD * Alfa Romeo 159 2,4jtdm (@250ps) * VW Bora 1,9TDI(ASV@140ps)
Boli: VW Golf II 1.6 TD * Alfa Romeo 159 2,4jtdm (@250ps) * VW Bora 1,9TDI(ASV@140ps)