voda v oleji PROBLEM
-
- Autoškolák
- Príspevky: 2
- Dátum registrácie: 18.02.2017 12:18
voda v oleji PROBLEM
Zdravim, uz som totalne bezradny mam VW GOLF V VARIANT 1.9 tdi 77kw r.v.11.2008 typ motora BLS, cca od augusta sa mi straca voda do oleja, nie moc, priblizne v 140 km/h na 900km cela nadrzka v oleji, 170-180km/h na 150km cela nadrzka. Hlava bola na premerani, bola sfrezovana 0,2 mm, nove tesnenia a blok bol na obhliadke ci neni prasknuty. Olej v nadrzke na vodu nie je. Niekde som pocul ze vymenik tepla (chladic oleja) by mohol byt zly ale ze to by bolo uplne opacne olej vo vode nie voda v oleji. V servisoch sa vyhovaraju a tahaju zo mna peniaze. Nevie mi niekto poradit kde by mohla byt este chyba popriade riesenie alebo podobna skusenost? budem velmi vdacny.
- Obrocnik-VladoZV
- VWmaniak
- Príspevky: 7024
- Dátum registrácie: 28.05.2010 20:41
- Bydlisko: Zvolen
- Kontaktovať používateľa:
Re: voda v oleji PROBLEM
Ak to takto bude pokravovat tak ti chyti vacku.Pod srovbamy v hlave su hrube podlozky mas ich tam?Toto jeden znami nedal a mal taky isti problem.
- janosik93
- VWmaniak
- Príspevky: 5253
- Dátum registrácie: 12.06.2008 22:14
- Bydlisko: Spišská Nová Ves
- Kontaktovať používateľa:
Re: voda v oleji PROBLEM
zvykne to liesť do motora tým chladičom na olej, menil som ich už pár kvoli tomuto problermu
Akcia Chiptuning EDC15, EDC16 .Info SS. , Plnenie klimatizácie ,čistenie turba, opravy autoelektriky,diagnostika, vrátenie SW po akcii dieselgate, diagnostika, zmena km, prispôsobenie Immo atd...
-
- Autoškolák
- Príspevky: 2
- Dátum registrácie: 18.02.2017 12:18
Re: voda v oleji PROBLEM
Mne vsade povedali ze ten chladic musi byt dobry ze by to bolo opacne, ze v chaldici su vecsie tlaky ako je tlak vody, ale vdaka za radu, vyriesil som to tym ze som do chladiacej zmesy nalial lepidlo na chladice a zatial mi to drzi, uvidime casom ako dlho
- janosik93
- VWmaniak
- Príspevky: 5253
- Dátum registrácie: 12.06.2008 22:14
- Bydlisko: Spišská Nová Ves
- Kontaktovať používateľa:
Re: voda v oleji PROBLEM
onedlho ti to zapcha radiator kurenia a chladič v predu
Akcia Chiptuning EDC15, EDC16 .Info SS. , Plnenie klimatizácie ,čistenie turba, opravy autoelektriky,diagnostika, vrátenie SW po akcii dieselgate, diagnostika, zmena km, prispôsobenie Immo atd...
-
- Autoškolák
- Príspevky: 5
- Dátum registrácie: 28.12.2017 18:53
Re: voda v oleji PROBLEM
Ahojte golf 1.6 77 kw 2010 cayc bol v aute veľký únik chladiacej a dlhšiu dobu som existoval tak ,že ak som auto zastavil (odparkoval ) tak som povolil expanzku na chladiacu povolil som tlak a únik nebol až tak veľký ..
Nedavno boli menené rozvody plus vodná pumpa ,nové EGR ,lebo tiež som bol toho názoru ,že EGR ma prasknutý vymenik to sa aj potvrdilo urobil sa už aj repas turba aj komplet DPF bolo vyčistené ...
Únik chladiacej už prestal ...Ale vždy musím po jazde povoliť tlak v expanznej nádobe .Lebo ak nepovolim tak síce nieje vydno únik chladiacej ,ale auto hneď po štarte dymy na bielo ako keby auto horelo .
Ak povolim tlak z chladiacej tak napr na ďalší deň štart bez akéhokoľvek dymu ..akonáhle sa auto zohreje tak za jazdy žiaden dym všetko pohode ,ale ak zastavím napr na semafore tak následne ako sa pohnem tak z výfuku vybehne biely dym viac ako by mal následne ďalej už nejde dym ..neviem či máte s tým niekto skúsenosť pôjdem najskôr asi meniť tesnenie pod hlavou ,alebo rovno repas hlavy ..Ale mohlo by sa tak správať aj vymenik oleja ,že by to tam tieklo ?
Nedavno boli menené rozvody plus vodná pumpa ,nové EGR ,lebo tiež som bol toho názoru ,že EGR ma prasknutý vymenik to sa aj potvrdilo urobil sa už aj repas turba aj komplet DPF bolo vyčistené ...
Únik chladiacej už prestal ...Ale vždy musím po jazde povoliť tlak v expanznej nádobe .Lebo ak nepovolim tak síce nieje vydno únik chladiacej ,ale auto hneď po štarte dymy na bielo ako keby auto horelo .
Ak povolim tlak z chladiacej tak napr na ďalší deň štart bez akéhokoľvek dymu ..akonáhle sa auto zohreje tak za jazdy žiaden dym všetko pohode ,ale ak zastavím napr na semafore tak následne ako sa pohnem tak z výfuku vybehne biely dym viac ako by mal následne ďalej už nejde dym ..neviem či máte s tým niekto skúsenosť pôjdem najskôr asi meniť tesnenie pod hlavou ,alebo rovno repas hlavy ..Ale mohlo by sa tak správať aj vymenik oleja ,že by to tam tieklo ?