EMISNÁ 1,4 tsi

Opravy a problémy

Moderátor: sirdo

Veduci
Vodič
Vodič
Príspevky: 85
Dátum registrácie: 22.10.2010 19:11
Bydlisko: Liptovský Mikuláš

Re: EMISNÁ 1,4 tsi

Príspevok od používateľa Veduci »

Lookisvk napísal:Cize otacky padnu na 600 :) :) :) a to testujes zetory na druzstve?
Co si Ty za barana? Chalan pisal ze ho vyhodili z EK zato ze mal vysoke otacky na volnobehu, ja som napisal to co viem a mam odskusane, a mal to vediet aj ten technik co mu robil EK.... Nic viac Ty zetor
T5 Lift Caravelle | TIGUAN > CBAB 103kW/140k (r.v. 2008) |

Používateľov profilový obrázok
Lookisvk
VWsenior
VWsenior
Príspevky: 2475
Dátum registrácie: 24.02.2013 16:25
Bydlisko: TN kraj

Re: EMISNÁ 1,4 tsi

Príspevok od používateľa Lookisvk »

Ved ty pises ze otacky klesnu pri vypnutom kureni na 600-700 to by som chcel ten motor vidiet a pocut.. asi to nebude uplne v poriadku.
Ex Golf IV
Aktual Polo- Odpadlík///Link -> Leon MK2
Obrázok

Veduci
Vodič
Vodič
Príspevky: 85
Dátum registrácie: 22.10.2010 19:11
Bydlisko: Liptovský Mikuláš

Re: EMISNÁ 1,4 tsi

Príspevok od používateľa Veduci »

Lookisvk napísal:Ved ty pises ze otacky klesnu pri vypnutom kureni na 600-700 to by som chcel ten motor vidiet a pocut.. asi to nebude uplne v poriadku.
Vidim ze si natvrdly, tak Ti to vysvetlim a dufam ze to bude aj pre ostatnych.... 1.6 TDi a aj 1,2+1,4 TSi maju predpisane otacky ( urcuje ich vyrobca - nie STK ani ministerstvo ale vyrobca teda VW)... su priblizne 600-900 ot, moze byt hore dole 650-950 alebo 550-850 atd.... Ale 1,6 Tdi a 1,2 + 1,4 Tsi maju volake rele ktore ked mas zapnute kurenie tak prida otacky a su mimo rozsah vyrobcu teda nad 950 eventulene nad 1000 a EK sa neda odmerat pretoze su vysoke.... musis prepnut kurenie na "studeno" to rele, sa prepne a otacky klesnu o 200+- to je z 950-1000 asi na 750-800 uz tomu rozumies? A EK sa vtedy da domerat normalne ...
T5 Lift Caravelle | TIGUAN > CBAB 103kW/140k (r.v. 2008) |

booboo83
Autoškolák
Autoškolák
Príspevky: 24
Dátum registrácie: 18.11.2012 17:12

Re: EMISNÁ 1,4 tsi

Príspevok od používateľa booboo83 »

uz to tu akosi nezije ale kazdopadne funny fact je..ze ked som tu bol naposledy..tiez mi skrizil cestu @Lookisvk svojimi zbytocnymi komentarmi..dokonca sa prezentuje ako clovek od fachu..takze pozdravujem pripadnych motoristov z trencina a prilahleho okolia..

1.4 tsi (103 kw) ma defaultne otacky 650 rpm (presne to vidiet na diagnostike)..po zapnuti klimatizacie (resp aj vyhrievania atd) sa zvysia o cca 100-200..jednak je to pocut a je to aj vidiet na otackomere (alebo diagnostike)..cize v zhode s tym ako to popisuje @Veduci..

co sa tyka stk tak prvu (4 roky v 2016) som presiel ucebnicovo..pri druhej (6 rokov v 2018) bol zrazu 'problem' s hodnotami co pri volnobehu ako aj zvysenych rpm (btw mesto jazdnim minimalne)..dokonca som namiesto docasne nesposobile 'vyfasoval' nesposobile..pobral som sa teda radsej inam (za plnu cenu) a tam 'problem' nebol..

Používateľov profilový obrázok
Lookisvk
VWsenior
VWsenior
Príspevky: 2475
Dátum registrácie: 24.02.2013 16:25
Bydlisko: TN kraj

Re: EMISNÁ 1,4 tsi

Príspevok od používateľa Lookisvk »

Pozdravujeme aj teba. Sme radi ze si na inej Ek presiel. Ja sa Istej nemenovanej EK vyhybam oblukom. Tn sa vyhybam . Od fachu nie som iba som na zaciatiu nepochopil podstatu , moja chyba.
Ex Golf IV
Aktual Polo- Odpadlík///Link -> Leon MK2
Obrázok

booboo83
Autoškolák
Autoškolák
Príspevky: 24
Dátum registrácie: 18.11.2012 17:12

Re: EMISNÁ 1,4 tsi

Príspevok od používateľa booboo83 »

ourajt..inak tu je video navod merania emisii v AVL DITEST pre 1.2 TSI CJZD 81kW kde nazorne popisuju aj zvysenie volnobehu po zapnuti spotrebicov https://www.youtube.com/watch?v=-qtvHmI-ViQ&t=6m56s a tu zase video nejakej skodovky s rovnakym chovanim od FCD.EU https://www.youtube.com/watch?v=OUIBRG03TH4 aj s vecnymi komentarmi pod tym..

Napísať odpoveď

Návrat na "PORUCHY a SERVIS"