Golf VII 1.4 90kW

Benzínové motory

Moderátor: sirdo

kondor
Autoškolák
Autoškolák
Príspevky: 42
Dátum registrácie: 30.01.2013 09:03

Re: Golf VII 1.4 90kW

Príspevok od používateľa kondor »

mierny off topic, ale len tak pre zaujímavosť.. prevodovky MQ350 dlhodobo bez ujmy znášajú krútiace momenty cez 400Nm, až k hranici 450Nm.. samozrejme chce to ale kvalitný a dobre spravený chip v celom spektre a hlavne jemnejší nábeh, nie to tam hneď narvať od spodu na plné gule :twisted:

A nemenej dôležitý je aj faktor šoféra, kto vie zaobchádzať so spojkou a využívať potenciál motora správnym spôsobom, tomu sa ani spojka po chipe moc drať nebude a vydrží prakticky skoro tú istú dobu, ako bez chipu.

P.S za mňa ak sa jedná o SW úpravu TSI, tak na SK jedine p. Ivan Šoltýs z Profituningu.. ale podotýkam musí to upravovať priamo p. Šoltýs, nik iný. S TFSI, TSI u nás nemá s najväčšou pravdepodobnosťou nikto väčšie skúsenosti, znalosti o tých motoroch a ich manažmente a HW vybavenie.

potech
Autoškolák
Autoškolák
Príspevky: 21
Dátum registrácie: 04.01.2012 20:32
Bydlisko: Zuberec

Re: Golf VII 1.4 90kW

Príspevok od používateľa potech »

Nechcem zakladať novú tému ale, mám najazdené 5000 a chcem vymeniť olej, keď si už všetko sadlo. Napadlo ma pozrieť vzduchový filter- ako nový, ale chcel som vedieť či prepúšta turbo troška oleja a prepúšta !!! a na tej hadici také mini stružlinky bolo vidno. Z toho vyplíva že olej idem meniť na 100%. Je to tipické pre všetky turbo motory. Len nevýhoda že cez ventily ide čistý vzduch bez paliva, čo zrejme zaserie ventyly. Asi nás čaká do budúcna častejšia dekarbonizácia, lebo aj na škrtiacej klabke bolo vidno málinko oleja. Nevedel som že nemáme intercoler. Skontrolujte si aj vy či na tej plastovej hadici od turba do škrtiacej klabke máte olej aj mini stružlinky. Držia to len plastové zápatky- otázka 30 sek.

potech
Autoškolák
Autoškolák
Príspevky: 21
Dátum registrácie: 04.01.2012 20:32
Bydlisko: Zuberec

Re: Golf VII 1.4 90kW

Príspevok od používateľa potech »

Zabudol som dodať ohľadne zvýšenia výkonu doplniť intercoler? Nasáva fakt vretý vzduch.

miysho
Jazdec
Jazdec
Príspevky: 232
Dátum registrácie: 30.03.2010 21:21
Bydlisko: Vranov

Re: Golf VII 1.4 90kW

Príspevok od používateľa miysho »

intercooler mas, len nevies kde hladat, mas ho vodou chladeny nie vzduchom, je to normalne, ze tam mas trocha oleja, odvetranie klukovej skrine ti nieco hovory? a pochybujem, ze tam mas kovove piliny

potech
Autoškolák
Autoškolák
Príspevky: 21
Dátum registrácie: 04.01.2012 20:32
Bydlisko: Zuberec

Re: Golf VII 1.4 90kW

Príspevok od používateľa potech »

Už ho vidím, ale také nič maličké nalepené na hlave válcov, ale ak to chladí voda tak to chladí cca 90°C žiadna výhra pre ten motor nie je. Musím uznať že reakcie na plyn a turbo sú veľmi rýchle keď to nemá cez klasika intercoler hnané. Mini pilinky ak tam ešte budú nafotím, pekne som to vyčistil. Myslíš že cez odvetranie sa tolko oleja dostane? Zhodil som vzduch filter a z odvetracieho otvoru nebol skoro nič masný oproti tomu za turbom.

miysho
Jazdec
Jazdec
Príspevky: 232
Dátum registrácie: 30.03.2010 21:21
Bydlisko: Vranov

Re: Golf VII 1.4 90kW

Príspevok od používateľa miysho »

take male a si predstav ze je to ucinejsie ako klasicky intercooler ako boli doteraz. intercooler ma vlastny chladic, vlastne obehove cerpadlo a vlastny chladiaci okruch ak RJ vyhodnoti vysiu teplotu hned sa aktivuje cerpadlo a ventilatory, takze mas vzdy optimalnu teplotu nasavaneho vzduchu pri akomkolvek jazdnom profile. kde pri obycajnom intercoolery taketo podmienky si nedosahoval
takze ver ze je to podstne lepsie. dalsia vec je draha ktoru musi prejst stlaceny vzduch pri klasickom intercoolery. od turba cez vsetky hadice okolo naraznika k chladici a az potom do sania. kde pri tychto motoroch to vsetko odpada

Používateľov profilový obrázok
beki69
Jazdec
Jazdec
Príspevky: 340
Dátum registrácie: 14.03.2010 16:12
Bydlisko: kanton St. Gallen
Kontaktovať používateľa:

Re: Golf VII 1.4 90kW

Príspevok od používateľa beki69 »

Este k prevodovkam. R-kovy Golf a GTI ma samozrejme 6st DSG stavane na vyssi krutak. Ostatne TSI maju 7st DSG so suchou skrinou kvoli nizsim trecim silam a teda uspore PHM. Cize najlepsi tuning je vybrat si hned na zaciatku pohonnu jednotku ktoru podla toho na co budem auto pouzivat.
Prave teraz to riesim. Na jazdenie mi staci 1.2TSI/DSG, ale ak cena bude priazniva ( ako sa dohodnem s predajcom ) tak uvazujem o 1.4TSI a ak fakt mi vyjde v ustrety tak skoncime pri GTI :-)
( do Tuningu sa nechystam...)
Polo6N1.4,44kW1997
Touran 2.0TDi,103kW6DSGHighline7seater2006)
GolfVGT Sport[/color]1.4TSI125kW6DSG2008
GolfVI1.2 TSIBMT,7DSG2010
GolfVIIGTI Performance169kW6DSG2014
Touareg7P3.0TDI180kW8AT2012
EcoHighUP!50kW2013
GolfVIIGTI Clubsport196kW2017
e-UP!62kW2021

Cirdeman
Vodič
Vodič
Príspevky: 67
Dátum registrácie: 30.08.2013 13:50
Bydlisko: Levice

Re: Golf VII 1.4 90kW

Príspevok od používateľa Cirdeman »

Ja by som tieto nové TSi-čka EA211 neupravoval software-ovo :) radšej si potom kúpiť tú silnejšiu variantu, dnes je na výber viac výkonových verzií, každý si môže vybrať, nie tak ako tomu bolo pre rokom 2000 :mrgreen: Jednak tím postupom času budú trpieť diely motora, možno turbo keďže ako vieme dávajú sa čím ďalej tím menšie a to už vôbec nehovoriac o objemoch do 1.6ccm :mrgreen: takže tomu turbu to isto nerobí dobre, ale prejaví sa to samozrejme neskôr...ja tiež sám mám načipované auto, ale atmosféru a konštrukčne oproti TSi úplne niekde inde...ale to je o inom, tam to nie je tak náchylné na diely motora...nehovoriac o prevodovke DSG, tiež dostane nap*ču, neviem ako sú výkonovo obmedzené tie manuálne 6 stupňové čo sa NM tíka :roll: Takže radšej voliť dobrí a silnejší základ napr.: 1.4 TSI 110kw to by malo stačiť každému kto sa chce aj vyšantiť na aute, nie pretekať !!! ale určite tam stačí aj tá slabšia 1.4 TSi 92kw v testoch to chvália, že to dobre chodí dokonca aj vo väčšom Sportsvan-e no ale možno že tam sú iné prevodovky na rozdiel od G-7 preto ten rozdiel, neviem :roll:

Ale ak by si chcel silou mocou na ten čip, tak určite do niektorej z pobočiek Profituning, najlepšie pobočka Poprad, alebo potom do BA- firma MMRacing, tiež dobrý v tom čo robia, určite nie niekomu do garáže za 5 minút roboty bez merania pred a po :twisted: Toď môj názor na tému.
TSi+DSG !

Napísať odpoveď

Návrat na "Motory - benzín"