Lacny VAG COM KKL OBDII z ebay, navod pre zaciatocnikov
- TherioN
- Vodič
- Príspevky: 121
- Dátum registrácie: 05.02.2010 23:09
Lacny VAG COM KKL OBDII z ebay, navod pre zaciatocnikov
Kupil som tento kablik od HongKongskeho predajcu great-digital:
http://www.ebay.com/itm/USB-OBD-II-Diag ... ls&vxp=mtr" onclick="window.open(this.href);return false;
stal ma 8 euro aj s postovnym, za taku cenu sa neoplati doma nic vyrabat.
Pripadne tu je podobny kablik z Dealextreme.com (posta je v cene tovaru):
http://www.dealextreme.com/p/usb-kkl-va ... ngth-37635" onclick="window.open(this.href);return false;
Mozem povedat ze je skvely, pouzil som ho s Passatom B5 1998. Funguje aj s programom VAG K+CAN Commander 1.4 China a dokaze vycitat PIN Immobilizera 2 generacie.
Vie robit diagnostiku a nulovat servisne intervaly. Dnes sa mi podarilo uspesne nakodovat novy kluc s immobilizerom.
Ku kablu bol dodany neregistrovany soft VAG COM 409.1 s ktorym sa nedaju urobit niektore ukony, napr. programovat kluce.
Skusal som aj crack na 409.1 a nefunguje to. Skusal som tiez ten crack so skriptom ktory kopiruje potrebne subory bin a taktiez to nefunguje
Nakoniec sa mi zadarilo a kablik funguje s VAG COM 303.1, ktory treba aktivovat pomocou keygenu.
Kde stiahnut soft:
VAG K+CAN Commander 1.4 China
Antivir vam pri tomto softe pravdepodobne bude hlasit ze obsahuje virus, dajte to ignorovat, nastavte antivirus aby ten spustitelny subor obchadzal.
VAG COM 303.1+Keygen
alebo:
VAG COM 303.1+Keygen
VAG COM 303.1+Keygen
Ovladace ku kabliku som pouzil tie ktore boli na dodanom CD.
Treba len dat pozor na spravne nastavenie USB portu. Navod je tu:
Nastavenie portu
Este som chcel spomenut ze najlepsie je nabootovat notebook so zasunutym kablikom do USB portu, potom pripojit
kablik do OBD zasuvky v aute a zapnut zapalovanie
Vycitanie pinu immobilizera:
spustit VAG K+CAN Commander full 1.4 , nastavit spravny port
vybrat spojenie - connection type - K line
Target - electronic control unit 07 Kombi
Open channel
ukaze sa nieci ako:
Diagnostic protocol: KWP1281
Device identification: 3B0919881N - B5-KOMBIINST - R. VDO V34
Extra id: IMMO-IDENTNR: ......
Special Functions:
Instrument / Immobilizer
Choice IPC Type:
Instrument Cluster (VDO66,VDO86,Motometer)
vlavo dole - connecting to device, zaskrtnut negative responses,
niekedy neprecita a bolo by treba stlacat viackrat read
po uspesnom precitani sa v zasednutom policku LOGIN objavi PIN
zapiseme si ho, ak ma menej miest ako 5, na zaciatok doplnime nuly
Programovanie klucov:
spustit VAG COM 303.1 registered
0. nastavenie portu
Options, Select COM Port - zvolit spravny port, stlacit TEST
ak je to ok , tak SAVE
1.zistenie serioveho cisla
stlacit OBD-II
po prebehnuti testu OK, skopirovat seriove cislo
2. vygenerovanie aktivacneho kluca
stlacit ABOUT
skopirovat seriove cislo do KEYGENU, vygenerovat akt. cislo
vlozit do VAG COM programu, potvrdit
3. programovanie klucov
Select Control Module
17 Instruments
Login
zadat 5 miestny PIN, na zaciatku nuly ak bol vycitany s menej miestny
Do IT!
Adaptation 10
Channel 21
Read
Stored value - pocet klucov pred programovanim
zadame 0
stlacime TEST a potom SAVE
vlozime novy pocet klucov ENTER NEW VALUE
TEST a SAVE
DONE,GO BACK
CLOSE CONTROLLER, GO BACK 06
Vypnut zapalovanie, vybrat kluc
----------------------------------------------------
vlozit dalsi kluc, zapnut zapalovanie
rozsvieti sa kontrolka immobilizera na cca 2 sekundy
ked zhasne, vypnut zapalovanie, vybrat kluc
----------------------------------------------------- \
ak mame viac klucov, treba opakovat kroky medzi ciarami
Nulovanie servisneho intervalu SERVICE INSP:
Tu su uvedene tabulky pre rozne auta:
Tabulky kanalov hodnot servisnych intervalov
Tu je postup ktory som pouzil pre blikajuce Service INSP na Passate B5 1998:
spustit VAG COM 303.1
select Control Module
zvolit 17 - INSTRUMENTS
ADAPTATION 10
zvolit kanal (enter channel) 11
READ
Enter New value (vzdialenost x 1000km, vlozit novu hodnotu, vlozil som 30 podla tabulky)
TEST
SAVE
a este
zvolit kanal (enter channel) 12
READ
Enter New value (cas x 10 dni , vlozit novu hodnotu, vlozil som 37 podla tabulky)
TEST
SAVE
a je to
Ak som spravil niekde chybu, skusenejsi prosim opravte ma.
Takyto navod tu podla mna chyba.
http://www.ebay.com/itm/USB-OBD-II-Diag ... ls&vxp=mtr" onclick="window.open(this.href);return false;
stal ma 8 euro aj s postovnym, za taku cenu sa neoplati doma nic vyrabat.
Pripadne tu je podobny kablik z Dealextreme.com (posta je v cene tovaru):
http://www.dealextreme.com/p/usb-kkl-va ... ngth-37635" onclick="window.open(this.href);return false;
Mozem povedat ze je skvely, pouzil som ho s Passatom B5 1998. Funguje aj s programom VAG K+CAN Commander 1.4 China a dokaze vycitat PIN Immobilizera 2 generacie.
Vie robit diagnostiku a nulovat servisne intervaly. Dnes sa mi podarilo uspesne nakodovat novy kluc s immobilizerom.
Ku kablu bol dodany neregistrovany soft VAG COM 409.1 s ktorym sa nedaju urobit niektore ukony, napr. programovat kluce.
Skusal som aj crack na 409.1 a nefunguje to. Skusal som tiez ten crack so skriptom ktory kopiruje potrebne subory bin a taktiez to nefunguje
Nakoniec sa mi zadarilo a kablik funguje s VAG COM 303.1, ktory treba aktivovat pomocou keygenu.
Kde stiahnut soft:
VAG K+CAN Commander 1.4 China
Antivir vam pri tomto softe pravdepodobne bude hlasit ze obsahuje virus, dajte to ignorovat, nastavte antivirus aby ten spustitelny subor obchadzal.
VAG COM 303.1+Keygen
alebo:
VAG COM 303.1+Keygen
VAG COM 303.1+Keygen
Ovladace ku kabliku som pouzil tie ktore boli na dodanom CD.
Treba len dat pozor na spravne nastavenie USB portu. Navod je tu:
Nastavenie portu
Este som chcel spomenut ze najlepsie je nabootovat notebook so zasunutym kablikom do USB portu, potom pripojit
kablik do OBD zasuvky v aute a zapnut zapalovanie
Vycitanie pinu immobilizera:
spustit VAG K+CAN Commander full 1.4 , nastavit spravny port
vybrat spojenie - connection type - K line
Target - electronic control unit 07 Kombi
Open channel
ukaze sa nieci ako:
Diagnostic protocol: KWP1281
Device identification: 3B0919881N - B5-KOMBIINST - R. VDO V34
Extra id: IMMO-IDENTNR: ......
Special Functions:
Instrument / Immobilizer
Choice IPC Type:
Instrument Cluster (VDO66,VDO86,Motometer)
vlavo dole - connecting to device, zaskrtnut negative responses,
niekedy neprecita a bolo by treba stlacat viackrat read
po uspesnom precitani sa v zasednutom policku LOGIN objavi PIN
zapiseme si ho, ak ma menej miest ako 5, na zaciatok doplnime nuly
Programovanie klucov:
spustit VAG COM 303.1 registered
0. nastavenie portu
Options, Select COM Port - zvolit spravny port, stlacit TEST
ak je to ok , tak SAVE
1.zistenie serioveho cisla
stlacit OBD-II
po prebehnuti testu OK, skopirovat seriove cislo
2. vygenerovanie aktivacneho kluca
stlacit ABOUT
skopirovat seriove cislo do KEYGENU, vygenerovat akt. cislo
vlozit do VAG COM programu, potvrdit
3. programovanie klucov
Select Control Module
17 Instruments
Login
zadat 5 miestny PIN, na zaciatku nuly ak bol vycitany s menej miestny
Do IT!
Adaptation 10
Channel 21
Read
Stored value - pocet klucov pred programovanim
zadame 0
stlacime TEST a potom SAVE
vlozime novy pocet klucov ENTER NEW VALUE
TEST a SAVE
DONE,GO BACK
CLOSE CONTROLLER, GO BACK 06
Vypnut zapalovanie, vybrat kluc
----------------------------------------------------
vlozit dalsi kluc, zapnut zapalovanie
rozsvieti sa kontrolka immobilizera na cca 2 sekundy
ked zhasne, vypnut zapalovanie, vybrat kluc
----------------------------------------------------- \
ak mame viac klucov, treba opakovat kroky medzi ciarami
Nulovanie servisneho intervalu SERVICE INSP:
Tu su uvedene tabulky pre rozne auta:
Tabulky kanalov hodnot servisnych intervalov
Tu je postup ktory som pouzil pre blikajuce Service INSP na Passate B5 1998:
spustit VAG COM 303.1
select Control Module
zvolit 17 - INSTRUMENTS
ADAPTATION 10
zvolit kanal (enter channel) 11
READ
Enter New value (vzdialenost x 1000km, vlozit novu hodnotu, vlozil som 30 podla tabulky)
TEST
SAVE
a este
zvolit kanal (enter channel) 12
READ
Enter New value (cas x 10 dni , vlozit novu hodnotu, vlozil som 37 podla tabulky)
TEST
SAVE
a je to
Ak som spravil niekde chybu, skusenejsi prosim opravte ma.
Takyto navod tu podla mna chyba.
Naposledy upravil/-a TherioN v 04.06.2014 09:09, upravené celkom 12 krát.
- TherioN
- Vodič
- Príspevky: 121
- Dátum registrácie: 05.02.2010 23:09
- Scarp
- VWsenior
- Príspevky: 2262
- Dátum registrácie: 19.03.2008 16:44
- Bydlisko: Žarnovica , BA ,
- Kontaktovať používateľa:
Re: Lacny VAG COM KKL OBDII z ebay, navod pre zaciatocnikov
Neviem si poradit tak skusim tu hladat radu : Mam zakupey kabel KKL vag com ten prevodnik nie hex can verziu . Mam na NB nainstalovane Win 7 home 64 bit verziu . Origo soft ktomu a vacsinu vag com verzii mi tneto win ani nespusti jedine na com som to rozbehal je Ross tech VCDS lite a tam spravim len velmi zakladne veci a do nicoho ma bez registracie nepusti ta druha verzia ross techu 11.11 tam mi ten spravny port ktore na LITE verzii siel napise Port status OK Interface : Not Found ! neviem cim to je ale bol by som rad keby to nejak rozbeham hladal som a skusal vsetko mozne co som na nete len nasiel
- ejne
- VWmaniak
- Príspevky: 10741
- Dátum registrácie: 06.06.2008 21:59
- Bydlisko: SLC
- Kontaktovať používateľa:
Re: Lacny VAG COM KKL OBDII z ebay, navod pre zaciatocnikov
emas spravne nainstalovany driver. preto ti nevie najst interface. a kabel mas origo ci klon?
Najprv sa ucime chodit a hovorit. A neskor sa ucime sediet a drzat hubu
EX: VW Passat 2.0/103kw Sportline TDI = Moje presuvadlo
VW Passat 2.0/125kw Highline
EX: VW Passat 2.0/103kw Sportline TDI = Moje presuvadlo
VW Passat 2.0/125kw Highline
- Scarp
- VWsenior
- Príspevky: 2262
- Dátum registrácie: 19.03.2008 16:44
- Bydlisko: Žarnovica , BA ,
- Kontaktovať používateľa:
Re: Lacny VAG COM KKL OBDII z ebay, navod pre zaciatocnikov
nainstalovane je to dobre lebo na lite verzii ten co ma ross tech ako shareware mi to spusti krasne len tam idu len testy motora a brzd+ abs akonahle pustim VCDS normalny tam uz porty nejdu a klasicke vag com mi nejdu ani jeden na 64 bit systeme
- kenz007
- VWmaniak
- Príspevky: 5600
- Dátum registrácie: 24.07.2008 23:52
- Bydlisko: emigrant
Re: Lacny VAG COM KKL OBDII z ebay, navod pre zaciatocnikov
vcds je pre hex ty potrebujes 3,14 ihr a ten na win7 nerozbehas a uz vobec nie na x64
- Scarp
- VWsenior
- Príspevky: 2262
- Dátum registrácie: 19.03.2008 16:44
- Bydlisko: Žarnovica , BA ,
- Kontaktovať používateľa:
Re: Lacny VAG COM KKL OBDII z ebay, navod pre zaciatocnikov
hmm a preco mi ten vcds lite siel to je tiez pre hex nie ? cize mozem rovno zabudnut hej ?
- kenz007
- VWmaniak
- Príspevky: 5600
- Dátum registrácie: 24.07.2008 23:52
- Bydlisko: emigrant
Re: Lacny VAG COM KKL OBDII z ebay, navod pre zaciatocnikov
ano mozes zabudnut jedine riesenie dualboot
- Scarp
- VWsenior
- Príspevky: 2262
- Dátum registrácie: 19.03.2008 16:44
- Bydlisko: Žarnovica , BA ,
- Kontaktovať používateľa:
Re: Lacny VAG COM KKL OBDII z ebay, navod pre zaciatocnikov
alebo virtual xp no nic jeden NB doma padne za obet zaostalemu XP
- vlado742
- VWjunior
- Príspevky: 1590
- Dátum registrácie: 26.10.2007 20:06
- Bydlisko: BJ okolie
- Kontaktovať používateľa:
Re: Lacny VAG COM KKL OBDII z ebay, navod pre zaciatocnikov
Autodiagnsotika Jantolak
Tu sa pise ze to ide pod sedmickou ale len 32 bit. A ked to nepojde tak jedine nainstalovat:
VirtualBox
Ja som to rozbehal cez vykend pod 64bit Win 7 a v nej bol vyrtulany win xp. a ide to.
Tu sa pise ze to ide pod sedmickou ale len 32 bit. A ked to nepojde tak jedine nainstalovat:
VirtualBox
Ja som to rozbehal cez vykend pod 64bit Win 7 a v nej bol vyrtulany win xp. a ide to.
PASSAT 3BG VARIANT, 2.5 TDI 132 KW (BDH) 4 MOTION
GOLF MK3 TDI 81 KW(AFN) GT, EGR OFF, KAT OFF, Jednohmota+Pritlačný VR6
AutoLEDky
GOLF MK3 TDI 81 KW(AFN) GT, EGR OFF, KAT OFF, Jednohmota+Pritlačný VR6
AutoLEDky