2.0TDI 140kW DSG vs. 2.0TSI 140kW DSG
-
- Autoškolák
- Príspevky: 16
- Dátum registrácie: 19.09.2015 23:43
- Bydlisko: Banská Bystrica
- Kontaktovať používateľa:
2.0TDI 140kW DSG vs. 2.0TSI 140kW DSG
Ahojte,
chystam sa na kupu Passatu B8 facelift, kam som povodne zvazoval 110kW naftu s DSG. Tato moznost ale nie je aktualne pristupna, maju k dispozicii len tieto 140kW motory (nafta, benzin). Ta nafta je cca s doplatkom 2000€. Co som pozeral parametre motorov, tak krivka krutiaceho momentu je pri tom benzine podobna (vdaka turbu) ako pri tej slabsej nafte, ktoru som povodne chcel, cize by nemal byt problem s "tahom odspodu". Jazdim skor dlhsie trasy orientacne 15-20t. km rocne, ale moze sa situacia aj zmenit, ze budem potrebovat pobehat v meste. Ake mate prakticke skusenosti s tymito motormi?
Dik
chystam sa na kupu Passatu B8 facelift, kam som povodne zvazoval 110kW naftu s DSG. Tato moznost ale nie je aktualne pristupna, maju k dispozicii len tieto 140kW motory (nafta, benzin). Ta nafta je cca s doplatkom 2000€. Co som pozeral parametre motorov, tak krivka krutiaceho momentu je pri tom benzine podobna (vdaka turbu) ako pri tej slabsej nafte, ktoru som povodne chcel, cize by nemal byt problem s "tahom odspodu". Jazdim skor dlhsie trasy orientacne 15-20t. km rocne, ale moze sa situacia aj zmenit, ze budem potrebovat pobehat v meste. Ake mate prakticke skusenosti s tymito motormi?
Dik
VW Passat B6 3C 2.0TDI, 105kW, 10/2010
-
- Vodič
- Príspevky: 51
- Dátum registrácie: 16.08.2019 22:43
Re: 2.0TDI 140kW DSG vs. 2.0TSI 140kW DSG
Sevas,
pocitovo je ta povodna nafta ci si zvazoval (110kW) a aktualny naftak co mas vyhliadnuty (140kW) dost podobne, vo vyssich rychlostiach nad 130-140 ten silnejsi lepsie taha. Benzin som 2.0TSi 140kW neskusal (iba ten co ma 270 koni), ale 1.8TSi isla zo skusenosti vyborne - na passata idealny motor.
Dokonca aj spotrebovo sa dalo jazdit s 1.8TSi okolo 7,1 dlhodobo (dialnica 6,8-7,3, okresky ~6,5, mesto 8-12 podla toho kolko mas krat rozbiehas/stojis). Mna osobne od benzinu v dobe kupy odradila karbonizacia motora co vraj este nebolo uplne tiptop vyriesene. Mozno uz su vsak aktualne agregaty OK. Za naftu hovori v mierny prospech to ze motory su viac odladene, i ked naklady na udrzbu zrejme kusok vyssie oproti benzinu z dlhodobejsieho hladiska.
pocitovo je ta povodna nafta ci si zvazoval (110kW) a aktualny naftak co mas vyhliadnuty (140kW) dost podobne, vo vyssich rychlostiach nad 130-140 ten silnejsi lepsie taha. Benzin som 2.0TSi 140kW neskusal (iba ten co ma 270 koni), ale 1.8TSi isla zo skusenosti vyborne - na passata idealny motor.
Dokonca aj spotrebovo sa dalo jazdit s 1.8TSi okolo 7,1 dlhodobo (dialnica 6,8-7,3, okresky ~6,5, mesto 8-12 podla toho kolko mas krat rozbiehas/stojis). Mna osobne od benzinu v dobe kupy odradila karbonizacia motora co vraj este nebolo uplne tiptop vyriesene. Mozno uz su vsak aktualne agregaty OK. Za naftu hovori v mierny prospech to ze motory su viac odladene, i ked naklady na udrzbu zrejme kusok vyssie oproti benzinu z dlhodobejsieho hladiska.
-
- Autoškolák
- Príspevky: 16
- Dátum registrácie: 19.09.2015 23:43
- Bydlisko: Banská Bystrica
- Kontaktovať používateľa:
Re: 2.0TDI 140kW DSG vs. 2.0TSI 140kW DSG
Dik, za super postreh. Este sa da zobrat "skladovka" 110kW, ten ale ma len starsiu Euro 6 a nie 6d-TEMP normu, aj ked toto je asi velmi tazke predvidat, ze ako bude vykazovanie roznych noriem z miest pokracovat a aka bude zostatkova hodnota nafty o par rokov ak nas zaplavia nemecke Euro 6.
VW Passat B6 3C 2.0TDI, 105kW, 10/2010
-
- Vodič
- Príspevky: 51
- Dátum registrácie: 16.08.2019 22:43
Re: 2.0TDI 140kW DSG vs. 2.0TSI 140kW DSG
myslim ze normy EURO6 sa vysvlvene bat nemusis, minimalne nie na najblizsich 5-6 rokov.
Potom danna generacia (B8 + B8 facelift) uz bude aj tak nahradena a trh sa zaplavi jazdenkami - takze cena auta o par rokov tak ci onak..
Co mam z vyroby info (kedze sa po vyrobeni auta meraju emisie) tak 2016+ naftove motory maju emisie na akceptovatelnych urovniach.
Najviac na emisiach i tak robi soferova noha / predvidavost / uvedomelost / starostlivost o auto.
Pre zaujimavost:
https://www.aecc.eu/wp-content/uploads/ ... -proof.pdf
Potom danna generacia (B8 + B8 facelift) uz bude aj tak nahradena a trh sa zaplavi jazdenkami - takze cena auta o par rokov tak ci onak..
Co mam z vyroby info (kedze sa po vyrobeni auta meraju emisie) tak 2016+ naftove motory maju emisie na akceptovatelnych urovniach.
Najviac na emisiach i tak robi soferova noha / predvidavost / uvedomelost / starostlivost o auto.
Pre zaujimavost:
https://www.aecc.eu/wp-content/uploads/ ... -proof.pdf
- Lookisvk
- VWsenior
- Príspevky: 2475
- Dátum registrácie: 24.02.2013 16:25
- Bydlisko: TN kraj
Re: 2.0TDI 140kW DSG vs. 2.0TSI 140kW DSG
Pre kazdeho co ma problem s emisiami a tyka sa to hlavne novych motor vyraba priamo VW specialne “aditivum” ktore nalejete do nadrze v nejakom pomere s naftou a na druhy den spravite EK
Priklad stare dizlove 20 rocne volvo inak v perfektnom stave udrziavane ziadna olejnicka. Pri EK prekrocene emisie . Ma mat 1.4 namerane 4.
Po vyliati tohto sajrajtu priamo od VW a odjazdeni asi 80 km auto preslo s hodnotou 0.4 !
Ono to je asi tym ake paliva nam tu tie kurvy dodavaju a kolko percent podielu je v tom tej bio zlozky...
Foto ak by mal niekto zaujem.
Odoslané z môjho iPhone cez Tapatalk
Priklad stare dizlove 20 rocne volvo inak v perfektnom stave udrziavane ziadna olejnicka. Pri EK prekrocene emisie . Ma mat 1.4 namerane 4.
Po vyliati tohto sajrajtu priamo od VW a odjazdeni asi 80 km auto preslo s hodnotou 0.4 !
Ono to je asi tym ake paliva nam tu tie kurvy dodavaju a kolko percent podielu je v tom tej bio zlozky...
Foto ak by mal niekto zaujem.
Odoslané z môjho iPhone cez Tapatalk
-
- Autoškolák
- Príspevky: 16
- Dátum registrácie: 19.09.2015 23:43
- Bydlisko: Banská Bystrica
- Kontaktovať používateľa:
Re: 2.0TDI 140kW DSG vs. 2.0TSI 140kW DSG
Haha, dobre vediet Looki . Dakujem za dobre info.
VW Passat B6 3C 2.0TDI, 105kW, 10/2010
- Lookisvk
- VWsenior
- Príspevky: 2475
- Dátum registrácie: 24.02.2013 16:25
- Bydlisko: TN kraj
Re: 2.0TDI 140kW DSG vs. 2.0TSI 140kW DSG
Len pre info.
Zajtra idem na EK.
Vcera som nalial celu flasu toho aditiva a dolial 40 litrov nafty a povozil sa.
Na mieste mavam na leone spotrebu odkedy ho mam 0.7-0.9 litra/h
Aditivum asi uz pise lebo aktualne 0.5l/h
Zajtra idem na EK.
Vcera som nalial celu flasu toho aditiva a dolial 40 litrov nafty a povozil sa.
Na mieste mavam na leone spotrebu odkedy ho mam 0.7-0.9 litra/h
Aditivum asi uz pise lebo aktualne 0.5l/h
-
- Profík
- Príspevky: 1061
- Dátum registrácie: 29.09.2011 21:53
- Bydlisko: MY
Re: 2.0TDI 140kW DSG vs. 2.0TSI 140kW DSG
nevies nahodou ci je to vhodne i do starsich motorov napr,bkp,bmr,bmp
- Lookisvk
- VWsenior
- Príspevky: 2475
- Dátum registrácie: 24.02.2013 16:25
- Bydlisko: TN kraj
Re: 2.0TDI 140kW DSG vs. 2.0TSI 140kW DSG
Vravim lial to chlap do 20 rocneho volva.
Ja som bol dnes na EK a vysleeok z EK na PD BKC ze 0.4 takze spokojnost velika.
Ja som bol dnes na EK a vysleeok z EK na PD BKC ze 0.4 takze spokojnost velika.
- caravelle
- VWexpert
- Príspevky: 2572
- Dátum registrácie: 15.01.2008 18:58
- Bydlisko: Hlavné mesto
- Kontaktovať používateľa:
Re: 2.0TDI 140kW DSG vs. 2.0TSI 140kW DSG
A myslíš, že by 0,4 nebolo aj bez toho aditíva ?