2.0TDI 140kW DSG vs. 2.0TSI 140kW DSG

2014 - .....
okolimar
Autoškolák
Autoškolák
Príspevky: 16
Dátum registrácie: 19.09.2015 23:43
Bydlisko: Banská Bystrica
Kontaktovať používateľa:

2.0TDI 140kW DSG vs. 2.0TSI 140kW DSG

Príspevok od používateľa okolimar »

Ahojte,

chystam sa na kupu Passatu B8 facelift, kam som povodne zvazoval 110kW naftu s DSG. Tato moznost ale nie je aktualne pristupna, maju k dispozicii len tieto 140kW motory (nafta, benzin). Ta nafta je cca s doplatkom 2000€. Co som pozeral parametre motorov, tak krivka krutiaceho momentu je pri tom benzine podobna (vdaka turbu) ako pri tej slabsej nafte, ktoru som povodne chcel, cize by nemal byt problem s "tahom odspodu". Jazdim skor dlhsie trasy orientacne 15-20t. km rocne, ale moze sa situacia aj zmenit, ze budem potrebovat pobehat v meste. Ake mate prakticke skusenosti s tymito motormi?

Dik
VW Passat B6 3C 2.0TDI, 105kW, 10/2010

vincococka
Vodič
Vodič
Príspevky: 51
Dátum registrácie: 16.08.2019 22:43

Re: 2.0TDI 140kW DSG vs. 2.0TSI 140kW DSG

Príspevok od používateľa vincococka »

Sevas,

pocitovo je ta povodna nafta ci si zvazoval (110kW) a aktualny naftak co mas vyhliadnuty (140kW) dost podobne, vo vyssich rychlostiach nad 130-140 ten silnejsi lepsie taha. Benzin som 2.0TSi 140kW neskusal (iba ten co ma 270 koni), ale 1.8TSi isla zo skusenosti vyborne - na passata idealny motor.
Dokonca aj spotrebovo sa dalo jazdit s 1.8TSi okolo 7,1 dlhodobo (dialnica 6,8-7,3, okresky ~6,5, mesto 8-12 podla toho kolko mas krat rozbiehas/stojis). Mna osobne od benzinu v dobe kupy odradila karbonizacia motora co vraj este nebolo uplne tiptop vyriesene. Mozno uz su vsak aktualne agregaty OK. Za naftu hovori v mierny prospech to ze motory su viac odladene, i ked naklady na udrzbu zrejme kusok vyssie oproti benzinu z dlhodobejsieho hladiska.

okolimar
Autoškolák
Autoškolák
Príspevky: 16
Dátum registrácie: 19.09.2015 23:43
Bydlisko: Banská Bystrica
Kontaktovať používateľa:

Re: 2.0TDI 140kW DSG vs. 2.0TSI 140kW DSG

Príspevok od používateľa okolimar »

Dik, za super postreh. Este sa da zobrat "skladovka" 110kW, ten ale ma len starsiu Euro 6 a nie 6d-TEMP normu, aj ked toto je asi velmi tazke predvidat, ze ako bude vykazovanie roznych noriem z miest pokracovat a aka bude zostatkova hodnota nafty o par rokov ak nas zaplavia nemecke Euro 6.
VW Passat B6 3C 2.0TDI, 105kW, 10/2010

vincococka
Vodič
Vodič
Príspevky: 51
Dátum registrácie: 16.08.2019 22:43

Re: 2.0TDI 140kW DSG vs. 2.0TSI 140kW DSG

Príspevok od používateľa vincococka »

myslim ze normy EURO6 sa vysvlvene bat nemusis, minimalne nie na najblizsich 5-6 rokov.
Potom danna generacia (B8 + B8 facelift) uz bude aj tak nahradena a trh sa zaplavi jazdenkami - takze cena auta o par rokov tak ci onak..

Co mam z vyroby info (kedze sa po vyrobeni auta meraju emisie) tak 2016+ naftove motory maju emisie na akceptovatelnych urovniach.
Najviac na emisiach i tak robi soferova noha / predvidavost / uvedomelost / starostlivost o auto.

Pre zaujimavost:
https://www.aecc.eu/wp-content/uploads/ ... -proof.pdf

Používateľov profilový obrázok
Lookisvk
VWsenior
VWsenior
Príspevky: 2475
Dátum registrácie: 24.02.2013 16:25
Bydlisko: TN kraj

Re: 2.0TDI 140kW DSG vs. 2.0TSI 140kW DSG

Príspevok od používateľa Lookisvk »

Pre kazdeho co ma problem s emisiami a tyka sa to hlavne novych motor vyraba priamo VW specialne “aditivum” ktore nalejete do nadrze v nejakom pomere s naftou a na druhy den spravite EK


Priklad stare dizlove 20 rocne volvo inak v perfektnom stave udrziavane ziadna olejnicka. Pri EK prekrocene emisie . Ma mat 1.4 namerane 4.

Po vyliati tohto sajrajtu priamo od VW a odjazdeni asi 80 km auto preslo s hodnotou 0.4 ! :D

Ono to je asi tym ake paliva nam tu tie kurvy dodavaju a kolko percent podielu je v tom tej bio zlozky...

Foto ak by mal niekto zaujem.

Obrázok


Odoslané z môjho iPhone cez Tapatalk
Ex Golf IV
Aktual Polo- Odpadlík///Link -> Leon MK2
Obrázok

okolimar
Autoškolák
Autoškolák
Príspevky: 16
Dátum registrácie: 19.09.2015 23:43
Bydlisko: Banská Bystrica
Kontaktovať používateľa:

Re: 2.0TDI 140kW DSG vs. 2.0TSI 140kW DSG

Príspevok od používateľa okolimar »

Haha, dobre vediet Looki :). Dakujem za dobre info.
VW Passat B6 3C 2.0TDI, 105kW, 10/2010

Používateľov profilový obrázok
Lookisvk
VWsenior
VWsenior
Príspevky: 2475
Dátum registrácie: 24.02.2013 16:25
Bydlisko: TN kraj

Re: 2.0TDI 140kW DSG vs. 2.0TSI 140kW DSG

Príspevok od používateľa Lookisvk »

Len pre info.
Zajtra idem na EK.
Vcera som nalial celu flasu toho aditiva a dolial 40 litrov nafty a povozil sa.

Na mieste mavam na leone spotrebu odkedy ho mam 0.7-0.9 litra/h


Aditivum asi uz pise lebo aktualne 0.5l/h
Ex Golf IV
Aktual Polo- Odpadlík///Link -> Leon MK2
Obrázok

Vlado 14
Profík
Profík
Príspevky: 1061
Dátum registrácie: 29.09.2011 21:53
Bydlisko: MY

Re: 2.0TDI 140kW DSG vs. 2.0TSI 140kW DSG

Príspevok od používateľa Vlado 14 »

nevies nahodou ci je to vhodne i do starsich motorov napr,bkp,bmr,bmp

Používateľov profilový obrázok
Lookisvk
VWsenior
VWsenior
Príspevky: 2475
Dátum registrácie: 24.02.2013 16:25
Bydlisko: TN kraj

Re: 2.0TDI 140kW DSG vs. 2.0TSI 140kW DSG

Príspevok od používateľa Lookisvk »

Vravim lial to chlap do 20 rocneho volva.

Ja som bol dnes na EK a vysleeok z EK na PD BKC ze 0.4 :) :) takze spokojnost velika.
Ex Golf IV
Aktual Polo- Odpadlík///Link -> Leon MK2
Obrázok

Používateľov profilový obrázok
caravelle
VWexpert
VWexpert
Príspevky: 2572
Dátum registrácie: 15.01.2008 18:58
Bydlisko: Hlavné mesto
Kontaktovať používateľa:

Re: 2.0TDI 140kW DSG vs. 2.0TSI 140kW DSG

Príspevok od používateľa caravelle »

A myslíš, že by 0,4 nebolo aj bez toho aditíva ? ;-)
VW Touareg TDI modrá metalíza
NÁVOD NA POUŽÍVANIE FÓRA

Napísať odpoveď

Návrat na "Passat B8"