Je to low cost car v tej triede z pohladu vyroby a napriek tomu tam vw slaha ceny ako blazen. Passat a ani ziadne ine auto z koncernu v tejto a nizsej triede nebude lepsie. Su to iba pozlatka co predavaju. Na podvozok kaslu.
Preco by tam mal davat nejaky idiotsky adaptivny podvozok ked to ine automobilky vedia odladid aj bez neho? (resp. minule generacie)
skusenosti uzivatelov s podvozkom B8
- Lookisvk
- VWsenior
- Príspevky: 2475
- Dátum registrácie: 24.02.2013 16:25
- Bydlisko: TN kraj
-
- Vodič
- Príspevky: 99
- Dátum registrácie: 02.05.2018 14:01
Re: skusenosti uzivatelov s podvozkom B8
no ja som to kupoval jazdene za pomaly tretinovu cenu takze to mam na haku. Je to stav noveho auta,
je to velke, relativne komfortne, tiche, vcelku vybavene a proste ide to
Ale dat 40 000 za to ako nove ani omylom. To radsej 2 rocnu BMW 5er nalozenu s R6.
je to velke, relativne komfortne, tiche, vcelku vybavene a proste ide to
Ale dat 40 000 za to ako nove ani omylom. To radsej 2 rocnu BMW 5er nalozenu s R6.
-
- Autoškolák
- Príspevky: 49
- Dátum registrácie: 29.10.2012 11:34
- Bydlisko: Poprad
Re: skusenosti uzivatelov s podvozkom B8
Moju skúsenosť s podvozkom b8 som písal už vo viacerých témach. Je to to čistá katastrofa v tejto cenovej kategórii auta. Nemám DCC nakoľko to považujem za nezmysel, keďže pružina ostáva tá istá bez zmeny ... Kúpil som to s 215/55 R17, tie "run flaty" conti eco sú totálny bullshit. Dlho ma to trápilo, zvykol som si, nemám inú možnosť. Nemyslím, že existuje reálna možnosť stav vylepšiť, keďže pružina na ramene nieje dostatočne vysoká. Autu pomohlo keď som začal fúkať kolesá len na 2,2-2,3bar. Pri výbere zimných pneu som išiel do dunlopu (obyč, bez runflat) s nízkym indexom hlučnosťi, kde som predpokladal mäkšiu zmes oproti ostatným. Tiež sa netreba hnať do vysokého indexu nosnosti, lebo potom má pneumatika zosilnené (tvrdšie) bočnice. Zimné disky som kúpil s menším ET, aby bolo koleso viac von a dĺžka páky od zavesenia ramena väčšia, čo tiež mohlo trochu prispieť k zlepšeniu. V sumáre jazdím v zime citeľne pohodlnejšie ako v lete. Na druhej stane je tiež treba nahlas povedať, že rýchly vývoj čoraz tvrdších unibody automobilov nereflektuje rýchlosť obnovy asfaltu na slovenských cestách, tam je treba tiež hľadať chybu. Viď príklad dnes menia koberec ktorý nemal žiadnu chybu na D1 okolo Važca. Zišiel som z D1 hneď v ďalšej dedine Východná / Hybe a prejazdom cez Čertovicu ma vymlátilo jak kedysi v Ignise ... Skoro som prišiel o zuby ...
Passat Variant b8 2,0 TDI CRLB
- herin
- Jazdec
- Príspevky: 497
- Dátum registrácie: 22.07.2012 20:00
- Bydlisko: Bratislava
Re: skusenosti uzivatelov s podvozkom B8
Treba si naliať čistého vína..chalani ten passat a autá jemu podobné nie sú vyvýjané na vydrbané slovenské cesty..akonáhle s passatom prekročím na bergu čiaru, tak v rakúsku nepočujem buchnúť podvozok ani jediný jeden krát..nebudú predsa prispôsobovať výrobu passatov pres slovenský trh ked sa ich tu nepredá ani 500 kusov..ten vývoj áut a podobne stojí také prachy že musia predávať v státisícoch a preto nejaký bývalý ostblock nie je pre západ zaujímavý, aj tak si tu kupi nový passat pár ľudí..
Neviem či ste chalani išli niekedy po dialnici D2 smerom z BA do Malaciek a naspäť..tak tá dialnica /už neviem či sa to dá vôbec považovať za dialnicu/ tak to je od kamionov čo chodia do logistických parkov tankodrom jak sviňa..Osobne som písal aj na národnú dilaničnu spoločnosť a dal som im tipy a veru do 3 mesiacov ich spravili ale iba dva úseky..na ostatné sa vyprdli.
tie spoje na asfalte sú tak vybúchané že su tam aj 5 cm jamy..hlavne že na D1 menia asfalt pomaly každú chvílku aj tam kde netreba..
Neviem či ste chalani išli niekedy po dialnici D2 smerom z BA do Malaciek a naspäť..tak tá dialnica /už neviem či sa to dá vôbec považovať za dialnicu/ tak to je od kamionov čo chodia do logistických parkov tankodrom jak sviňa..Osobne som písal aj na národnú dilaničnu spoločnosť a dal som im tipy a veru do 3 mesiacov ich spravili ale iba dva úseky..na ostatné sa vyprdli.
tie spoje na asfalte sú tak vybúchané že su tam aj 5 cm jamy..hlavne že na D1 menia asfalt pomaly každú chvílku aj tam kde netreba..
Passat B6...CBAB...103kW
Passat B8...DCZ...1,6 TDI Bluemotion 88kW
Passat B8...DCZ...1,6 TDI Bluemotion 88kW
-
- Vodič
- Príspevky: 99
- Dátum registrácie: 02.05.2018 14:01
Re: skusenosti uzivatelov s podvozkom B8
inak toto je u mna tiez otaznik. Mna zaraza ze na pneu 215/60/16 drkocem zubamy. Sfukol som gumy na 2,1 uz si pridem jak na sahare kde podhustuju pneu. Je to lepsie. Ale tiez mam otaznik ohladom tych pneu samozalepovacich. Ci nahodou sa nechovaju presne ako RFT.
Na bmw som mal 245/45/17 a tiez som sta stazoval na odskakujuci zadok v zakrute. Predok drzal, ale dal som dole RFT dunlopy, hodil som tam klasicke a ostal som sokovany ako auto zmaklo!!!!
Tak dumam ci nevymenit za normalne pneu a namiesto 215/60/16 tam dat 225/55/16 len neviem ci je to mozne na tie disky.
Teraz sa mi stalo ze mi auto v zakrute odskocilo cele aj predok aj zadok, myslel som najprv ze sa poseriem a potom ze ho pustim do dunaja.
Otazka je len do akej miery to kazia tie samozalepovacie pneu conti alebo ten suzuki ignis podvozok.
Inak suzuki ignis som jazdil v BA to bola ohyzdna katastrofa doslova
Na bmw som mal 245/45/17 a tiez som sta stazoval na odskakujuci zadok v zakrute. Predok drzal, ale dal som dole RFT dunlopy, hodil som tam klasicke a ostal som sokovany ako auto zmaklo!!!!
Tak dumam ci nevymenit za normalne pneu a namiesto 215/60/16 tam dat 225/55/16 len neviem ci je to mozne na tie disky.
Teraz sa mi stalo ze mi auto v zakrute odskocilo cele aj predok aj zadok, myslel som najprv ze sa poseriem a potom ze ho pustim do dunaja.
Otazka je len do akej miery to kazia tie samozalepovacie pneu conti alebo ten suzuki ignis podvozok.
Inak suzuki ignis som jazdil v BA to bola ohyzdna katastrofa doslova
- golfmanik
- Vodič
- Príspevky: 131
- Dátum registrácie: 05.12.2007 20:10
- Bydlisko: KE
Re: skusenosti uzivatelov s podvozkom B8
s adaptivnym podvozkom je passat komfortny? neviete servis DCC je drahy?
96kW + something more, KAT+EGR off, powered by BH MOTOR!
-
- Pretekár
- Príspevky: 601
- Dátum registrácie: 16.04.2014 09:27
- Bydlisko: Bratislava
Re: skusenosti uzivatelov s podvozkom B8
Mám DCC B8 s 2,0 Bitdi a že by to bolo nejake komfortne auto tak to ani z daleka no..zimne R18 a letne R19 ale aj tak za 60 000e by človek čakal uplne iny level a o vrzganí náprav atd adt sa aj škoda bavit..Inak som spokojny. Uvidime dokedy
A žeby boli nejake mega rozdieli pri prepnutí modov tak to je veľmi malo citelne !!
Servis zatial neviem ale myslim ze 500e tlmic /ks bude asi realita
A žeby boli nejake mega rozdieli pri prepnutí modov tak to je veľmi malo citelne !!
Servis zatial neviem ale myslim ze 500e tlmic /ks bude asi realita