B8 VAG prispôsobenie vozidla
-
- Vodič
- Príspevky: 99
- Dátum registrácie: 02.05.2018 14:01
Re: B8 VAG prispôsobenie vozidla
fuha diky za zoznam i ked prd tomu rozumiem
-
- Autoškolák
- Príspevky: 49
- Dátum registrácie: 29.10.2012 11:34
- Bydlisko: Poprad
Re: B8 VAG prispôsobenie vozidla
super zoznam, diki fest, konečne mi zadný stierač nevŕzga na sucho, predĺžil som interval. Viem, blbosť, ale vie to ísť na nervy. tiež som si urýchlil uvoľnenie autoholdu, teraz sa auto pohne bez šklbnutia aj bez plynu, aj blinkre nastavil na 4 bliknutia ...
konečne to začína byť das auto. Už len jedna vec ma na ňom hnevá, ale to je do inej témy. Nekomfort pruženia.
konečne to začína byť das auto. Už len jedna vec ma na ňom hnevá, ale to je do inej témy. Nekomfort pruženia.
Passat Variant b8 2,0 TDI CRLB
-
- Vodič
- Príspevky: 99
- Dátum registrácie: 02.05.2018 14:01
Re: B8 VAG prispôsobenie vozidla
To je preto ze ro je proste len prerastena fabia.. Zial zena ma fabku 2 a nebadam rozdiel v podvozku.. Je to hanba passat by nemal stat novy viac nez 25000 vo fullke... Nema to vacsiu cenu
- ricardo
- Vodič
- Príspevky: 62
- Dátum registrácie: 26.10.2009 11:12
Re: B8 VAG prispôsobenie vozidla
och, to su kecy. porovnavat podvozok dvojkovej, okrem ineho aj dizajnovo otrasnej Fabie, je uz absurdne. V podstate aj na podvozok v tvojom pripade plati to, co si napisal na kodovanie vozidla - prd sa tomu rozumies
Tomki napísal:To je preto ze ro je proste len prerastena fabia.. Zial zena ma fabku 2 a nebadam rozdiel v podvozku.. Je to hanba passat by nemal stat novy viac nez 25000 vo fullke... Nema to vacsiu cenu
-
- Vodič
- Príspevky: 99
- Dátum registrácie: 02.05.2018 14:01
Re: B8 VAG prispôsobenie vozidla
Takto: passat ma ten zakladny podvozok bez tych rezimov a nebadam rozdiel oproti fabii. Sorry.. Presedlal som z bmw5 takze mozem zhodnotit a porovnat. Passat pojde z domu je to preceneny lacny produkt. Bolo to zle rozhodnutie. Rozumiem autam na uzivatelskej urovni minimalne a viem porovnat. Passat so zakladnym podvozkom je v ramci komfortu na urovni fabii.
- Lookisvk
- VWsenior
- Príspevky: 2475
- Dátum registrácie: 24.02.2013 16:25
- Bydlisko: TN kraj
Re: B8 VAG prispôsobenie vozidla
Fabia 2 mala nahodou dobre naladeny podvozok v ramci triedy. Ale ano mame na firme passaty nove bez adaptivu a su to rebrinaky za tie peniaze.
-
- Vodič
- Príspevky: 99
- Dátum registrácie: 02.05.2018 14:01
Re: B8 VAG prispôsobenie vozidla
Tak! Ja skratka zial nevidim rozdiel v tom klasickom podvozku. Proste nafuknuta fabka. Ked som ho kupoval tak samozrejme ma prekvapilo lebo nove auto /predal som 525d 2005/ takze som presedlal do 2016. Ale potom v beznych situaciach kde som bol zvyknuzy na iste spravanie 14r auta som zistil ze passat hoci je novy je doslova ubohy v kulture jazdy atd. Tazko to vysvetlim niekomu kto napr jazdieval b6. Tam b8 posobi ako zazrak. Ale v porovnani s tym co som mal posobi ako zly vtip. Proste predrazena lacna krabica s koleckami... Nove auta su stale horsie.. Asi to plati celoplosne.
- zadar1
- Vodič
- Príspevky: 91
- Dátum registrácie: 05.06.2013 18:43
- Bydlisko: BA
Re: B8 VAG prispôsobenie vozidla
Ja tiež nemám z toho podvozku bohvie aký super dojem, búchanica je to riadna v blave po nerovnostiach. A to som už x krát vyskúšal všetky režimy (Compfort, Normal, Sport), rozdiel v tom nebadám. Asi už nápravy a tlmiče sú v ťahu (200 tisíc km mám), neviem.
Passat B8 Variant, 2.0 TDI, 110 kW, DSG 6
359 000 km
359 000 km
-
- Vodič
- Príspevky: 99
- Dátum registrácie: 02.05.2018 14:01
Re: B8 VAG prispôsobenie vozidla
nie su v tahu, robi to kazdemu. Je to proste lacno spravene.
Ja mam 150000km momentalne mi prestal zatvarat zadne dvere... je to proste smejd..zial
nevidel som to pri skusobnej jazde lebo ved vyzera ako z predajne to je jasne, k tomu som jazdil okresky.
Ziadne jamy, takze som bol prekvapeny lebo je to naozaj dost krok vpred oproti b6/7 ale potom ked clovek
jazdi svoje rezimy a trasy a je na nieco zvyknuty tak zisti ze je to len nalestena bieda. Kvalita ide silno dole asi celoplosne.
Hovoril som s riaditelom vyvoja v poprednej firme zaoberajucej sa automotive, a povedal mi ze posledne auta max do 2009.
Potom otrasny prepad kvality celkovo.
Kolega sa viezol teraz v novom superbe, ma S maxa noveho a povedal ze ten superb sice priestranny ale ze podvozok otras, rany, buchance, hukot atd
Ja mam 150000km momentalne mi prestal zatvarat zadne dvere... je to proste smejd..zial
nevidel som to pri skusobnej jazde lebo ved vyzera ako z predajne to je jasne, k tomu som jazdil okresky.
Ziadne jamy, takze som bol prekvapeny lebo je to naozaj dost krok vpred oproti b6/7 ale potom ked clovek
jazdi svoje rezimy a trasy a je na nieco zvyknuty tak zisti ze je to len nalestena bieda. Kvalita ide silno dole asi celoplosne.
Hovoril som s riaditelom vyvoja v poprednej firme zaoberajucej sa automotive, a povedal mi ze posledne auta max do 2009.
Potom otrasny prepad kvality celkovo.
Kolega sa viezol teraz v novom superbe, ma S maxa noveho a povedal ze ten superb sice priestranny ale ze podvozok otras, rany, buchance, hukot atd
- zadar1
- Vodič
- Príspevky: 91
- Dátum registrácie: 05.06.2013 18:43
- Bydlisko: BA
Re: B8 VAG prispôsobenie vozidla
Neviem či ma tu neukameňujú niektorí, ale otcov Hyundai i30 (II. gen.) mi príde podvozkom lepší a aj tichší na tých istých trasách po BA cestách - môj subjektívny dojem.
Passat B8 Variant, 2.0 TDI, 110 kW, DSG 6
359 000 km
359 000 km